De relatie tussen mensen en varkens

Studenten in California krijgen maar liefst 6 verschillende geslachtskeuzes op hun aanmeldingsformulier:

http://fellowshipoftheminds.com/2015/07/28/calif-students-now-given-six-gender-identity-choices-on-college-admissions-applications/



The choices are: “male; female; trans male/trans man; trans female/trans woman; gender queer/gender non-conforming; and different identity.

Mike

 
N.a.v. bovenstaande post:

double_facepalm.png
 
http://www.washingtonpost.com/politics/undercover-video-shows-planned-parenthood-exec-discussing-organ-harvesting/2015/07/14/ae330e34-2a4d-11e5-bd33-395c05608059_story.html
https://www.mnnonline.org/news/planned-parenthood-scandal-back-in-the-headlines/

2bjsBvW.jpg


Mike
 
deze plant heet Datura hier in tuincentra.
Griezelig dat het verkocht wordt als middel om achter je oor te plakken in de vorm van een pleister en dat het misselijkheid tegen zou gaan.
Handig dat het geheugenverlies veroorzaakt, zodat de soldaat die het krijgt later niet meer weet wie of wat hij verwoest heeft.
 
Inmiddels heb ik deel 2 gezien van Whited Out. Ik vind dat je vrij nonchalant hier overheen bent gestapt, Paradogma. Zo van: weliswaar confronterend, maar niets nieuws onder de zon. Dit is nl. een enorme spiegel die ons blanken wordt voorgehouden en ik vind dit deel dan ook beter dan deel 1. Over deel 3 doe je helemaal makkelijk, Paradogma, het zou de moeite van het bekijken nauwelijs waard zijn. Ik ga het bekijken, waarschijnlijk met andere ogen dan jij, en kom er nog op terug.

Mike
 
Ik heb deel 1 bekeken en ben aan deel 2 bezig. Deel 1 was goed, maar deel 2 fascineert mij zo, zodat ik niet meer van de computer af kon en nu pijn in de rug heb (Hahaha).
Ik vind het geweldige informatie en ben zeer benieuwd naar dat wat ik nog niet gezien heb. Ik denk dat ik uiteindelijk dan zo door het topic varkens heen kan hobbelen, dat ik het gemakkelijker heb....
Bedankt voor deze goede informatie. Eyes are geoing very open.
 
Woaw! Even een correctie: ik zei dat het voor jou weinig nieuws zou zijn. En voor mij was het ook veel herhaling. Ik vind deel 2 en 3 ook echt minder, juist omdat het zoveel herhaling is. Deel 2 is m.i. alleen maar belangrijk wanneer je je als blanke nog steeds superieur voelt, ondanks alle informatie, voornamelijk van jouw hand, in dit topic.

Laat ik dan bij deze duidelijk stellen dat voor een ieder die hier nog niet zo in thuis is, alle drie de delen belangrijk zijn. Ook vind ik nog steeds dat voor een ieder die naar je lezing hierover wil komen, dit verplichte kost is. Het lijkt mij namelijk een ideale kennismaking met deze materie.

Maar vind je ook niet Mike, dat de volgers van dit topic allang bekend zouden moeten zijn met de informatie uit deel 2 en 3?
 
Mee eens. Maar ik schreef in de Bilderberg-topic vorige week nog het volgende:



In de relatie tussen mensen en varkens zie je ook de weerstand onder bepaalde forumleden, die hun hele Eurocentrische wereldbeeld en mensbeeld in duigen zien vallen. De blanke mens die een toontje lager moet zingen? Dat nooit!

Pas toen ik me ging verdiepen in het.zwarte perspectief kon ik het met andere ogen zien. En ook tegen deze sprekers zie je de weerstand ontstaan, want zij zijn niet beheerst en academisch volgens de Europese norm maar juist zeer fel en gepassioneerd, waardoor ze al snel boos overkomen.

Niet iedereen wil er dus aan, het cultureel met de paplepel ingegeven superioriteitsgevoel kan niet iedereen even makkelijk opzij zetten, omdat het zijn/haar identiteit mede heeft bepaald. En dus is het, zelfs als je alles al weet, zeer gezond om nu maar eens en voor altijd goed binnen te laten komen hoe ziek, hoe krankzinnig, hoe gestoord de hel is waar wij inheemse volkeren wereldwijd aan hebben onderworpen (en nog steeds onderwerpen).

Gelukkig benadrukken de makers van de docu aan het eind van deel 2 dat niet alle blanken deze psychopathische mentaliteit hebben, maar wat ze ook terecht benadrukken is dat we niet weg kunnen komen met de gedachte dat onze voorouders zich hieraan schuldig maakten en dat het dus niets met ons te maken heeft. We moeten deze donkere bladzij in onze geschiedenis onder ogen zien, dat is de enige manier waarop we herhaling kunnen voorkomen!

Mike
 
Hoewel het van cruciaal belang is om blank racisme in het verleden en heden onder ogen te zien is het eveneens belangrijk om de huidige politiek correcte anti-blankenagenda onder Obama te zien:

http://americanfreepress.net/?p=25744

En mocht Hillary Clinton in 2016 president worden, zet je dan maar schrap voor een feminiistische anti-mannenagenda.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.265
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan