De relatie tussen mensen en varkens

Momenteel bekijk ik deel 3 van Whited Out:

&app=desktop

Ik moet nog ongeveer een half uurtje zien, maar kan nu al concluderen dat dit deel minstens zo sterk is als het vorige! Een zeer goede vondst, Paradogma! Deel 1 is eigenlijk het minst sterk, vanwege de boodschap dat zwarte Afrikanen hun noodlot min of meer aan zichzelf te danken zouden hebben omdat ze de wetten van God niet zouden hebben gehoorzaamd. Hoe verklaar je dan dat blanken zich aan veel ergere transgressies hebben schuldig gemaakt en hier al eeuwenlang ongestraft mee wegkomen?

Wel interessant om te weten te komen is dat de zwarte Israelieten na de val van het Romeinse rijk naar het binnenland van Afrika vluchtten en dat de transatlantische slavenhandel van de 'christelijke' Europeanen (gefinancierd door de 'joden') er specifiek op gericht was om deze Hebreeuwen tot slaven te maken en zo de ware afstammelingen van Jacob (Israel) te verzwakken en vernietigen, alsmede hun cultuur, geschiedenis en religie, zodat de Khazaren zichzelf hiervoor in de plaats konden zetten als zijnde een 'onderdrukt' volk - terwijl zij juist altijd de onderdrukkers zijn geweest en geen druppel Hebreeuws bloed in zich dragen!

Inmiddels is ook wel duidelijk hoe lachwekkend en absurd de bewering van thijs is dat onze machthebbers bang zijn voor Europa en de Europeanen, met hun 'hoogstaande cultuur' gebaseerd op het Luciferiaanse gnosticisme.

Mike
 
Ik heb alle drie de delen van Whited Out gezien. Verplichte kost voor alle blanken, maar vooral voor christenen. We hebben te maken met regelrechte identiteitsroof, waarbij de naam, spiritualiteit, beeldvorming en de orderdanen van God zijn vervangen door blanke, Europese idolen. Deze blanke nepvariant is oppervlakkig en gaat niet half zo diep als het zwarte origineel. De blanke variant is satanisch en keert zich tegen de creatie, de oorspronkelijke zwarte spiritualiteit is goddelijk en viert en eert de creatie.

Mijn volgende project is me verdiepen in de Rastafari-religie van de zwarte Jamaicanen. Ineens valt alles op zijn plek. Desmond Dekker zong over de Israelites, Bob Marley over de Zion Train en over de Exodus. Al decennialang proberen ze het ons in hun muziek te vertellen:

Zwarte Jamaicanen zijn Israelieten die weggevoerd zijn uit Ethiopie (de oude naam voor Afrika, niet het huidige land) als slaven. Hun naam voor Ethiopie (Afrika) is Zion, het Beloofde Land, of liever gezegd: het beloofde continent. Wie hebben hen zo wreed weggetrokken van hun Afrikaanse wortels? Zij die afkomstig waren uit Babylon, het centrum van alle kwaad. En hoe heet God volgens de Rastafari? Jah, oftewel: Yah, als in Hallelujah.

Zoals gewoonlijk zullen de christenen die meelezen weer wijselijk hun mond houden, laf als ze zijn. Heel even kreeg ik hoop toen forumlid ArieBombarie zich durfde uit te spreken, maar ook hij zwijgt nu in alle talen. Allleen de waarheid zal ons bevrijden, zo staat het geschreven in jullie eigen boek. Wie durft deze waarheid onder ogen te zien en uit te spreken? Ik doe het hier dagelijks. Wie volgt?

Mike
 
Kijk, de connectie tusen Rastafari en Israelieten zat ik al op te wachten! Ik heb me daar verder nog niet in verdiept (ga ik zeker doen en ben ook heel benieuwd naar je beloofde analyse hierover) maar ik ben natuurlijk bekend met Bob Marley, dus er was al zo'n vermoeden. Whited Out heeft me duidelijk gemaakt dat ook de Jamaicanen hun roots in Ethiopie hebben. Op dit moment heb ik echter te weinig kennis over de Rastafari's om daar verder op in te gaan.

Fantastisch, die puzzelstukjes! En ik voel me best trots dat ik een steentje heb kunnen bijdragen. Uiteindelijk komen we d'r wel :-]
 
Daar mag je ook trots op zijn, Paradogma, want deze 3 docu's geven een mooi overzicht van de verborgen geschiedenis en spiritualiteit van de Afrikanen.

Misschien wil jij alvast een voorzetje geven voor wat betreft de Rastafari?

Mike
 
Ik was vandaag bij mijn ouders en heb het hele verhaal waar we het hier over hebben in een vogelvlucht uit de doeken gedaan. Misschien niet het beste idee. Mijn vader was leraar Nederlands - Geschiedenis - Godsdienst -Economie op de mavo/havo. Voor hem was dit alles dus onzin. Waar is zijn dochter toch mee bezig, jammer, zo'n gestudeerde meid, je zag het hem gewoon denken. Goed, ik kan niet verwachten dat ze alles meteen aannemen. Ik heb wel gezegd, dat ze niets hoeven aan te nemen maar dat ze maar moeten afwachten als de paus in september over het klimaatprobleem en de NWO begint en dat ze dan eens over mijn woorden mogen nadenken.
 
Had je iets anders verwacht, Dorothe? Had je werkelijk de illusie dat je door jarenlange propaganda heen kon breken? Dit is DE manier om niet serieus genomen te worden of zelfs voor gek verklaard te worden! Ga in het vervolg wat zorgvuldiger te werk en geef de mensen zoveel als ze aan kunnen, dan word je nog wel serieus genomen en blijft niemand gefrustreerd achter.

Mike
 
Ja, ik ga dan drammen, ik weet het. Maar ik wil doordringen en ze laten inzien dat wat ze denken, dat dat verkeerd is.
Maar het is te snel...ook ik heb tijd nodig gehad. Ik ben er ook pas later rijp voor geworden en hoop op hetzelfde bij mijn ouders.

Als ik kom, koken ze wel biologisch en mijn moeder zegt dat er nu thuis toch wel veel biologisch gekookt wordt.

Dat heb ik al bereikt!
 
Verspeel je kaarten niet, speel het spel slim. Als ze afknappen op jou en je 'rare' theorieen, komen ze je straks op geen enkele manier meer tegemoet en ben je alle opgebouwde krediet kwijt. En dat alleen omdat jij zo nodig moest doordrammen. Dat is je ego, dat zo nodig gelijk wil hebben.

Mike
 
Ja, weer gelijk.

Maar, op heel veel punten komt mijn moeder me al tegemoet.

En weet je wat ze zei toen ik het had over de vrijmetselaars: 'Ja, oma zei vroeger dat die hun ziel aan de duivel verkocht hadden'.

Dus helemaal van nul start het verhaal dan toch niet. Mijn goede oma van toen. Wist die dat toen al....
 
En de opmerking: "Jezus was een zwarte man" gaf ook wel stof tot spreken.

Je moet weten dat ik zelf me al vanaf mijn 19e bezig gehouden heb met o a. (en dan ook in die volgorde):feminisme, reïncarnatie, kwantumtheorie, boeddhisme, niet meer geloven in niets, humanisme, orthomoleculaire geneeskunde, vegetarisme (is wel vaker bij mij gebeurd), in die tijd heb ik me ook verder ontwikkeld door opleidingen na mijn studie zoals coach/counselor, Master of NLP, REBT (die was geweldig) en nog meer. Dus mijn ouders zijn al heel wat van mij gewend. Maar nu spant het toch de kroon en weten ze niet meer waar ze aan toe zijn.
Je moet ook weten dat ik uiterlijk veranderd ben. Ik was steeds bezig met mode en had een figuur van slank tot iets molliger. Nu wil ik er nog best wel goed uitzien hoor, maar kleding interesseert me bijna niet meer en (jammer genoeg) ben ik nu dik.
Voor mijn ouders is dat alles best wel veel al die veranderingen constant. Alhoewel ik nu wel zeker ben dat ik het met de WAPF en alles erom heen, gevonden heb.
 
En weet je wat ze zei toen ik het had over de vrijmetselaars: ‘Ja, oma zei vroeger dat die hun ziel aan de duivel verkocht hadden’.


Vroeger waren ze hier veel beter van op de hoogte, omdat de gebeurtenissen toen nog actueel waren. De Amerikaanse president Andrew Jackson noemde de door de Rotschilds gesponsorde centrale bankiers zelfs satanisch! Dit soort feiten zijn allemaal vervaagd in de geschiedenis. Alleen de Russen weten nog donders goed met welke boze krachten ze te maken hebben. Maar zij hebben dan ook een geschiedenis van zo'n 2000 jaar strijd met deze lui.

Mike
 
Maar het wordt wel nooit saai met mij en het zorgt steeds weer voor grote discussies. Dat is niets nieuws onder de zon. Mijn moeder is in heel veel steeds meegegaan, dit omdat ze snel iets aanneemt en zelf niet echt denkt (jammer). We hebben hele tijden vegetarisch gegeten. Mijn vader niet. Toen wilde ik eigenlijk niet meer, maar mijn vader bleef strak volhouden en vegetarisch koken voor mij. Ik denk dat hij daar toen echt plezier in had dat ik toe moest geven dat ik het niet meer wilde.
Trouwens mijn ouders zijn ook al jaren zoekende. Ze lopen van de ene alternatieve therapie naar de andere en natuurlijk de regulaire geneeskunst niet te vergeten. Alle tabletten en supplementen zijn al aan de beurt geweest. Rare familie (!), maar nu dus ook de levertraan.

 
Nu het schandaal van de illegale verkoop van weefsel van geaborteerde foetussen door Planned Parenthood de reguliere media en politiek heeft gehaald in Amerika (waar blijft de Nederlandse media?) even een bericht uit 2009 ter herinnering:

http://www.washingtontimes.com/news...s-cells-used-in-anti-aging-products/?page=all

Weefselmateriaal van geaborteerde foetussen wordt al jarenlang gebruikt in allerlei producten. Men probeert het keer op keer om te zien of ze ermee weg kunnen komen. Ongeboren leven wordt opgeofferd aan hun afgoden Baal en Moloch en vervolgens wordt het weefselmateriaal verwerkt in alledaagse producten, zodat de consument ongewild een kannibaal wordt! Hoezo leven we in een satanische werkelijkheid?!

Hier 15 cartoons die gehakt maken van Planned Parenthood:

http://www.cracktwo.com/2015/08/cartoonists-savage-planned-parenthood.html

Mike
 
Hillary Clinton onderhoudt warme banden met Planned Parenthood:

http://www.breitbart.com/big-govern...s-close-relationship-with-planned-parenthood/

Sterker nog, Hillary is een groot bewonderaar van de racistische en eugenetische oprichter van PP, Magaret Sanger:

http://www.mrctv.org/blog/flashback...aret-sanger-racist-founder-planned-parenthood

En Obama gaat waarschijnlijk zijn vetorecht gebruiken om een wetsontwerp te torpederen dat financiele steun aan Planned Parenthood verbiedt:

http://thehill.com/policy/healthcar...eto-bill-blocking-planned-parenthoods-funding

Het schandaal is dan ook erger dan gedacht. Wanhopige pogingen worden ondernomen om te voorkomen dat beelden vrijkomen van LEVENDE baby's waarvan lichaamsdelen zijn geoogst en verkocht!

http://www.prisonplanet.com/planned...p-tries-to-block-release-of-sting-videos.html
http://www.prisonplanet.com/cmp-hea...ed-babies-were-born-alive-then-harvested.html
https://www.lifesitenews.com/pulse/...videos-may-prove-babies-were-born-alive-befor

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.496
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan