De relatie tussen mensen en varkens

.
En de opmerking: “Jezus was een zwarte man” gaf ook wel stof tot spreken.

Stel je voor dat dat toch eens waar zou zijn, zeg! We weten toch allemaal dat zwarten onbeschaafde wilden zijn? Zij kunnen never-nooit een hoogstaande cultuur en beschaving hebben gehad! En religie? Bijgelovige kanibalen zijn het!

Zie je hoe diep dit ingebed is in de blanke Europese geest? De blanke mens als 'toppunt van beschaving' die de status van de Afrikaanse 'beestmens' is ontstegen. Lees dit draadje van begin tot eind door en je zult zien dat dit racistische vooroordeel ook onder sommige forumleden heerst.

Mike
 
Hahaha, sorry dat ik er mee moet lachen hoe je dat beschrijft.
Ja, nu sta ik wel open voor nieuwe informatie en verwerp pas iets of neem het aan als ik het tot de draad heb uitgezocht.
Daarom heb ik al die hele weg afgelegd en veel verworpen in mijn zoektocht. Maar zoals gezegd kon ik dat pas als ik iets helemaal uitgezocht had.

Ik ben van deze materie gefascineerde en zal hem ook helemaal doorgaan om te weten of ik hem aanneem of niet. Maar tot nu komt het mij zeer geloofwaardig over. Daarom steek ik er ook zoveel energie in.
 
Ik heb deel 2 en 3 van Whited Out bekeken. Viel niet mee met brainfog, maar zeker interessant.

Even over deel 3:
als ik het goed begrijp is het Christendom ontstaan doordat de Romeinen (vandaar de naam Rooms Katholiek?) zich de oorspronkelijke Bijbelgeschriften hebben toegeëigend en de teksten ervan verdraaid. In naam van God hebben daarna veel verschrikkelijke dingen plaatsgevonden.

Klopt dit in het kort?

Hoe heette de religie gebaseerd op de Bijbel voordat het Christendom ontstond trouwens?

Mark
 
Even over deel 3:
als ik het goed begrijp is het Christendom ontstaan doordat de Romeinen (vandaar de naam Rooms Katholiek?) zich de oorspronkelijke Bijbelgeschriften hebben toegeëigend en de teksten ervan verdraaid. In naam van God hebben daarna veel verschrikkelijke dingen plaatsgevonden.

Klopt dit in het kort?

Ja, dat klopt. En Rooms-Katholiek verwijst inderdaad naar Rome (het Vaticaan). Protestanten mogen dan denken dat ze anders zijn dan katholieken, maar alle varianten van het christendom komen uit Rome.



Hoe heette de religie gebaseerd op de Bijbel voordat het Christendom ontstond trouwens?

Geen idee. Ik denk dat het Judaisme het dichtst in de buurt komt, omdat dit de religie was van de oorspronkelijke zwarte Hebreeuwen. Of misschien is Rastafari wel de oorspronkelijke Afrikaanse benaming. Maar daar gaan ik en Paradogma nog dieper in duiken.

Mike


 
In Zuid- en Midden Amerika barst het van de religies die hun oorsprong vinden in Afrika. Komt meestal van de Yorùbá.
 
Linksgeorienteerde mensen in Amerika, daar 'liberals' genoemd, komen graag op voor minderheden als homo's en zwarten. Ze zijn ook verklaarde voorstanders van abortus. Hoe valt dan te rijmen dat de abortusklinieken van Planned Parenthood, het geesteskind van Margaret Sanger, de 'feminist' die zwarten beschouwde als 'menselijk onkruid dat gewied moet worden', de nr. 1 moordenaars zijn van zwarten?

http://www.nowtheendbegins.com/blog/?p=34443

Lees hier de waarheid over Margaret Sanger:

http://www.blackgenocide.org/sanger.html
http://www.lancasterlife.com/NurembergFiles/

Mike
 
Er komen nog veel meer Planned Parenthood-video's aan:

http://edition.cnn.com/2015/07/31/politics/planned-parenthood-videos-david-daleiden-interview/

We maken het einde mee van deze in 1916 opgerichte eugenetische organisatie. Opnieuw zien we dat alle bolwerken van de Khazaren aan het instorten zijn en dat er nu eindelijk een eind komt aan hun genocidale heerschappij van de laatste 100 jaar. Wat een geweldige tijd leven we nu in! Al duurt de leugen 100 jaar, nu zijn we er echt mee klaar!

Mike
 
Mike Adams over de systematische uitroeiing van zwarten in Amerika:

http://m.naturalnews.com/news/050625_black_lives_abortions_vaccine_fraud.html

Mike
 
Misschien goed om de steengoede docu Maafa 21 opnieuw onder de aandacht te brengen:

&app=desktop

Destijds was er geen enkele reactie, geen enkele! Ik heb echter nu een nieuw slag forumleden die hereid zijn met mij dieper het 'rabbit hole' in te gaan. Het lijkt wel alsof we weer een nieuw tijdperk hebben betreden, waarin er geen plaats meer is voor blanke leugens en er weer een belangrijke schil van de ui af is!

Mike
 
Bij jou kan ik er tenminste ook van op aan dat je gaat kijken. Dank hiervoor! Ik heb het even opgezocht. Maart vorig jaar heb ik deze zeer belangrijke film meermaals onder de aandacht gebracht en zoals gezegd NUL reacties ontvangen, ongelooflijk maar waar!

Mike
 
dat heeft denk ik vanuit mijn optiek niet te maken met desinteresse o.i.d. maar meer dat voor redelijk wat forumleden engels nog steeds lastig te volgen is: voor mij ook. Sommige artikelen/films zijn goed te volgen maar veel info ook niet. Je mist gewoon veel woorden en regelmatig is het slecht te verstaan.
Hoe je het ook bekijkt, het kost best veel energie en tijd en er zijn genoeg andere zaken die aandacht nodig hebben. Ik zoek geen excuus maar het is zo als het is.
In het verleden heb ik enorme Engelse teksten gelezen en ben wat dat betreft toch wat "leesmoe" of "lui" geworden, noem het zoals je wilt maar voor mij wel een feit. Verder lees ik hier wel alles wat wordt geschreven, juist dit onderwerp en vind het best jammer dat voor mij lang niet alles te volgen is.
Er is ook wel ongelooflijk veel info hier en moet dan ook best wel selecteren regelmatig.
 
Dat is te makkelijk, Marijan. Het heeft ook te maken met je kop in het zand steken en er niet aan willen. In een jaar tijd is er veel veranderd en ik voel gewoon dat de energie is veranderd en dat er steeds meer mensen wel bereid zijn om van het peuterbadje nu in het diepe te gaan.

Dit speelt al vanaf het begin van dit forum (juli 2011). Ik heb toen moeten lullen als Brugman om mensen aan het verstand te peuteren dat nachtschades en granen bepaalde risico's met zich meebrengen. Deze info was gewoon in het Nederlands, maar men wilde er maar niet aan. Toen ik me voor het eerst kritisch uitliet over feminisme en homoseksualiteit (gewoon in het Nederlands!) was het huis hier ook te klein. En zo zijn er nog wel meer onderwerpen geweest die bij forumleden een bepaalde 'incubatietijd' nodig hebben gehad.

Het is dan ook geen taalbarriere maar een bewustzijnsbarriere!

Mike
 
Gisterenavond deel 2 whited out bekeken. Ook voor mij is het niet eenvoudig, maar ik begrijp de context en dat is toch al genoeg om te weten waar het over gaat.

Het werd me even slecht waar in de film dat negerjongetje op de elektrische stoel zat. Ik kan het niet meer loslaten. Ook die oma die huilde omdat haar kleindochter vermoord was, ik kon er zelf wel mee huilen. Vanavond begin ik aan deel 3 en dan ga ik dit hele draadje topic varkens doornemen.

Dorothé
 
Het is voor iedereen verschillend waarom men wel of niet op zulke berichten reageert. Dit verschilt van struisvogelpolitiek, taalbarrière, overload aan informatie (op het forum dan wel in het algemeen), vermoeidheid, desinteresse tot "geen nieuws onder de zon".
Het is voor jou een hot item Mike maar dit is het niet voor iedereen. Dit hangt echt niet alleen af van bewustzijnsbarrière.
Verder reageren mensen nu eenmaal ook niet voortdurend op alle berichten, dus ook hier niet op. Reken maar dat als men het er niet mee eens was, dat je al veel meer berichten had gekregen, zie bijvoorbeeld maar eens het aantal reacties onder berichten in de reguliere media.
Ook denk ik dat men een beetje "reageer moe" is, wat door het drukke leven, het gebrek aan tijd/energie kan komen.
Maar ook jouw krachtige weerwoord kan mensen afschrikken. Je bent hierin behoorlijk gepassioneerd en dus niet voor de poes. Dat is een mooi iets, maar zal wellicht ook tegen je werken daar het mensen afschrikt, wat ook nog eens in combinatie met het bovenstaande kan werken.

Er zijn vast nog meer redenen te bedenken, dus probeer niet teveel het in één richting te zoeken Mike. Er zitten altijd vele kanten aan een reactie, of het uitblijven ervan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.496
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan