De relatie tussen mensen en varkens

Ik denk dat ik kan helpen.

Via http://thegreateststorynevertold.tv/portfolio/part-1-adolf-hitlers-childhood/ kun je alle delen terugzien, voor zover ik kan inschatten. Ben net begonnen met deel 1, dus ben niet zeker.





Staat ook gewoon op YouTube
&list=PLRNbzK2W6kSuGV4v58hi_VBjb_wcKTIaM
 
Ik heb de Hitlervideo's nog niet bekeken, dus geen recht van spreken. Wel denk ik, dat iemand die een 2 wereldoorlog gevoerd heeft, nooit goed te praten is. Of hij nu tegen het bankensysteem en daarmee de joden gevochten heeft of wat dan ook, het is en blijft een oorlogsmisdadiger. Wel ga ik de video's bekijken, misschien verander ik dan van mening. Maar zo denk ik er nu over. Ben eens benieuwd.
 
Het is niet een kwestie van je mening drastisch hoeven veranderen over iemand die overduidelijk een genocidale agenda had. Het gaat er meer om e.e.a. in een meer genuanceerde historische context te plaatsen, zodat we een beter beeld krijgen van de poppenspelers i.p.v. hun marionetten en welke machtsbelangen hebben geleid tot welke acties of reacties. Hitler was een nationalist en nationalisten nationaliseren. Dit betekent een afwijking van de gecentraliseerde macht en dat konden onze machtshebbers niet toestaan.

Mike
 
Waarom is Afrika, het continent met de meeste natuurlijke rijkdommen, het armst? Antwoord: neokolonialisme:



Mike
 
In onderstaande lezing van Walter Veith kun je in de inleiding (tot 3:44) horen dat alle kwaad uit Babylon komt en dat hun spiritualiteit de Kabbalah was. De Kabbalah vormde de basis van het gnosticisme, dat gesticht werd door de Bijbelse figuur Simon Magus, ofwel: Simon de Tovenaar, die zijn spirituele macht aanwennde voor geldelijk gewin, iets wat in oude tradities werd gezien als even verderfelijk als rente heffen op leningen. De gnosten vormden op hun beurt weer de basis voor de Tempieliers, die uiteindelijk de Rozekruizers werden, die de Jezuiten werden en die de Vrijmetselarij werden.



Zeer interessant! Duidelijk is eens te meer dat de gnostiek niet deugt.

Mike

 
Dit is 1 groot loflied op Babylon! Babylon wordt gepresenteerd als een toonbeeld van menselijke verlichting!

Mike
 
Terugkomend op de recente discussie over waarom ik geen 'likes' wil verzamelen, maar graag wil dat forumleden persoonlijk complimenten uitdelen voor dit unieke forum het volgende artikel:

http://investmentwatchblog.com/getting-a-like-over-having-a-life-we-are-the-shallowest-culture-in-the-history-of-mankind-make-sure-you-give-me-a-like-my-self-esteem-depends-on-it/

Mike
 
Waarom de waarheid altijd waar blijft en een leugen altijd gelogen, wat iedereen ook zegt of denkt:



Mike
 
Lees dit belangrijke artikel over het Khazaren-DNA van de moderne 'joden':

https://www.intellihub.com/christian-zionists-problem-khazar-dna/

Enkele belangrijke citaten uit het artikel:



It is crucial to understand that Zionist (Khazarian Jews) Historical Claim to Israel is Unfounded. “The Cabala, their most revered book, is a hoax. Similarly, as Alfred Lillienthal explained in this key 1953 essay, their claim to Israel is yet another ruse. Zionism and the NWO are partly a recrudescence of Khazar imperialism.”



Elhaik’s research thus does not destroy the Biblical claim that God has an unfinished destiny for a repentant, racially derived remnant of what Scripture describes as His chosen people. Rather, it confirms the Old Testament prediction that because of the continuing sin of the Hebrews God would curse them to be a very small nation (Deut. 28:62) that would come under the rulership of “aliens” (Deut. 28:33). This has been fulfilled by the Khazar infusion, which has very largely taken over Judaism, shrinking authentic Jews to a minority. In Israel these have been historically discriminated against by the “alien” Khazar ruling majority. Scripture predicts this tiny population of relatively authentic Jews, dominated by aliens, will continue to exist until a repentant remnant of such Jews and their Khazar converts turn to Christ at His second coming.”



The stakes could not be any higher. Mr. Marrs provides a most telling statement. “If God (the Jews spell his name G-d, without the vowel) did not give us the Land as the seed of Abraham,” one fanatical Jewish teacher explained, “we’re finished. The Palestinians will win the ideological war and the world will turn against us.” This conclusion is exactly the reason that such pillars of Christian-Zionism Dispensationalists like John Hagee and Hal Lindsey are so dishonest in their preaching and the reason why they are leading the would be, faithful believers astray.



Revelation 3:9 states: “Behold, I will make them of the synagogue of Satan, which say they are Jews, and are not, but do lie; behold, I will make them to come and worship before thy feet, and to know that I have loved thee.” Plainly, this is a reference of the Khazar impostors.

Mike
 
Inderdaad Mike. Dit boek is een Bestselling Guide to Financial Success. Lezen met een kritische blik en een open mind. Het geeft in ieder geval een stukje inzicht in de huidige financiële miserie.
 
The Bestselling Guide to Financial Ruin, zul je bedoelen! Volg dit financiele advies en je belandt inderdaad in financiele slavernij, zoals voor het eerst toegepast in Babylon.

Mike
 
Er zijn veel donkere krachten op aarde, veel ellende/leed.

De vraag die mij bezighoud; is God/De Schepper/Al wat is etc etc niet almachtig en is er dus een andere ("duistere" kracht) of is de Schepper niet alleen maar liefde. Moord, doodslag etc lijken mij niet uit liefde te ontstaan.

Aan de anders kant ben ik mij bewust dat dualiteit aards is. Maar toch blijft deze vraag rijzen, want we hebben er hier op aarde wel mee te maken.
 
Laten we hopen dat de lezers zich dat beseffen Mike. Om dingen in de juiste context te kunnen plaatsen zul je verschillende kanten er van moeten bekijken.

Muis, de dingen zoals ze hier op aarde geschapen zijn, zijn bijzonder complex en lang niet altijd wat ze lijken te zijn. Iedere mens zal op aarde moeten leren omgaan met dualiteit. Er van uitgaan dat "de Schepper" dingen doet ontstaan legt de verantwoordelijkheid buiten jezelf. Er worden talloze destructieve acties ondernomen uit naam van "God". Mensen interpreteren en jagen hun belangen na. Dat doen ze helemaal zelf, ingegeven door whatever ze in geloven. Die geloofssfeer strekt veel verder dan religie. Als je wilt weten waar dat vandaan komt is het wellicht interessanter de ware geschiedenis te bestuderen dan je bezig te houden met religieuze vraagstukken. Als je daarmee begint raak je verstrikt in de grootste mysteries aller tijden of bent genoodzaakt een geloofssysteem aan te hangen, oftewel aannames te maken, om het verhaal kloppend te maken. Als je dat los laat dan kun je met een open mind kijken, ook - vooral misschien wel - naar zaken die in eerste instantie misschien niet zo plausibel lijken. Met die manier van kijken kom je dichter bij de essentie en ga je vanzelf begrijpen hoe het zit met goed en kwaad en het waarom.
 
muis,

'God' is noch goed, noch slecht. Er is slechts een creatiepotentieel van oneindige mogelijkheden. De dualiteit die jij beschrijft is inderdaad aards. Hier op deze aardse leerschool horen wij vanuit de aardse dualiteit op basis van kennis en verantwoordelijkheid en vrije wil en bewustzijn zoveel mogelijk keuzes te maken die de creatie eren die ons aardse bestaan mogelijk heeft gemaakt. De grofste overtreding die we als mensen kunnen begaan is misdaden tegen de schepping zelf, dit is een kritische grens die wij nooit mogen overschrijden.

Mike
 
Lastige materie, die veel vragen oproept. Bedankt voor jullie bijdrage.

Ik voel mij ook wel eens verleid tot negativiteit, komt dus toch van binnen uit waarsch. Ipv "krachten" van buitenaf.
 
Die geloofssfeer strekt veel verder dan religie. Als je wilt weten waar dat vandaan komt is het wellicht interessanter de ware geschiedenis te bestuderen dan je bezig te houden met religieuze vraagstukken.

Dit is uitstekend advies. En dit is ook wat ik doe en hier deel. Wie doet er mee het diepe in?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.499
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan