Dankzij whatreallyhappened.com van Michael Rivero ben ik al sinds 2004 op de hoogte van het feit dat de joodse 'holocaust' inderdaad niet gebeurd is zoals ons is verteld. Met name van dat getal van 6 miljoen klopt helemaal niets, al is het alleen maar omdat er helemaal geen 6 miljoen joden in Europa leefden.
Wel ben ik ervan overtuigd dat er systematische uitroeiing heeft plaatsgevonden van joden en andere vijanden van het nazi-regime. De douches en gaskamers hebben wel degelijk bestaan. Er zijn teveel getuigenverklaringen van overlevenden uit concentratiekampen, dat kan niet allemaal gefingeerd zijn. Het tegenargument dat de ovens te klein zijn geweest om de massale aantallen vermoorde joden mogelijk te maken die worden genoemd klopt natuurlijk ook, maar ik zie te vaak op kritische sites een totale ontkenning van dergelijke vergassingen met Zyklon B. Ook zie ik de SS ervoor aan dat ze lampenkappen hebben vervaardigd van mensenhuid. Wie dit soort onderwerpen op dit forum nu al lang genoeg onderzoekt zal inmiddels nergens meer snel verbaasd van staan en erkennen dat satanisten geen enkele morele grens hebben als het gaat om het bespotten van de creatie.
Het tegenargument dat het merendeel van de mensen in Duitse concentratiekampen is omgekomen door gedwongen slavenarbeid, ondervoeding en ziekte (met name tyfus) is uiteraard waar. Maar opnieuw zie ik maar al te vaak onder critici van de officiele lezing van de geschiedenis een totale ontkenning van het vernietigingsprogramma van de nazi's en daar kan ik me niet in vinden. Sterker nog, als de nazi's werkelijk hun duizendjarige Derde Rijk hadden kunnen verwezenlijken en hun Endlosung hadden kunnen perfectioneren, dan hadden ze een geoliede genocidale machine van ongekende omvang in werking gezet. Maak je hierover geen enkele illusie!
Ik ben ook een climate change denier. En tot overmaat van ramp ook nog een moon landing denier! Daar kan ik ook nog de nodige argumentatie voor geven. En BTW, de Russen hebben de zaak ook geflest met Joeri Gagarin en dat is daar algemeen bekend onder de bevolking.
Mike