De relatie tussen mensen en varkens

Net als bij Jimmy saville wordt er ook pas onderzoek gedaan naar het kindermisbruik van Ted Heath na zijn dood:

http://rinf.com/alt-news/latest-news/didnt-happen-alive-5-police-forces-investigating-ted-heath-child-sex-allegations/

Mike
 
vandaag was ik boodschappen doen bij ekoplaza deventer.
daar hebben ze een "feministische koffiebonenmelange", speciaal gebrand door een vrouwelijke feministische koffiebrandster.
wtf!!!

als amateur male-chauvinist-pig/mcp (volgens feminazi's?) ben ik maar niet begonnen aan het kopen van dat product ;)

de andere koffiebonenmelanges waren volgens de brochure ook door een vrouwelijke feministische koffiebrandster gebrand.
die ik heb geproefd smaakte gelukkig nog gewoon naar koffie..
 
Dat logo! 'De revolutie tegen het witte-mannen-bolwerk'? Door witte vrouwen? Hoeveel gekleurde femi's ken jij? En wat te denken van deze statement:



Saxion doet dus niets met politiek - behalve als het gaat om feminisme.

Dus ze doen wel degelijk aan politiek!

Mike
 
Dat logo! 'De revolutie tegen het witte-mannen-bolwerk'? Door witte vrouwen? Hoeveel gekleurde femi's ken jij?

Mike
 
idd, echt ziek!

deze vrouwen kunnen beter in therapie gaan waardoor eea misschien weer in normaal en gezond perspectief kan worden gezien en beleefd in plaats van hun frustraties hersenloos af te reageren op de andere helft van de mensheid.

of WAPF gaan eten!
 
als amateur male-chauvinist-pig/mcp (volgens feminazi’s?) ben ik maar niet begonnen aan het kopen van dat product

Proud to be an mcp!

Mike
 
Ik was een tijdje (soft) feministe. Ik kon me erg opwinden over het feit dat de vrouw vroeger niet gewoon in de kerk mocht zitten en daarna mocht het wel, maar met het hoofd bedekt. Omdat ze anders de man zou prikkelen. Nou, sorry, maar mag een vrouw niet gewoon haar hoofd met haren laten zien. Ook stoorde me een passage uit de bijbel (ik weet niet meer welke) waar iemand een vreemdeling onderdak bood en ook het gebruiken van zijn dochter. Waaaat! Kan men die zomaar gebruiken.

Dat maakte mij dus feministe. Nu vind ik alles veel te ver gaan en ben het vaak met jullie eens, maar die 2 zaken hierboven gaan echt niet door de beugel.
 
Ik heb iets te bekennen:

ik geloof niet meer in de holocaust zoals deze wordt voorgesteld. Na het kijken van The Greatest Story Never Told en hier eerder ingedoken te zijn, heeft het kijken van What Holocaust? van David Cole me definitief overtuigd. Er was simpelweg geen stelselmatige uitroeiing van Joden in Nazi-Duitsland.
Erg bevrijdend moet ik zeggen, want ik liep al jarenlang met twijfel hierover rond. Volgens mij hoorde ik er ook voor het eerst (serieus; net als iedere Nederlander had ik wel gehoord van die 'idiote' ontkenners) over via David Cole. Met name het onderzoek (dank daarvoor Mike!) aangaande de Kanaanieten, Edomieten en Khazaren had me op het punt gebracht dat ik hier opnieuw in kon duiken.

Voor de duidelijkheid: ik vind Hitler nog steeds geen lieve man. Wel denk ik dat hij oprecht was in het willen bevrijden van Europa van zowel het Communisme als de Joodse invloeden.
 
Na zorgvuldig de bewijzen gezien te hebben, of eigenlijk het gebrek daaraan, en de enorme waslijst van feiten die de officiële versie van de holocaust onderuit halen ben ik tot dezelfde conclusie gekomen Paradogma.
Ook dat nog, en ik was ook al een climate change denier.
 
Dankzij whatreallyhappened.com van Michael Rivero ben ik al sinds 2004 op de hoogte van het feit dat de joodse 'holocaust' inderdaad niet gebeurd is zoals ons is verteld. Met name van dat getal van 6 miljoen klopt helemaal niets, al is het alleen maar omdat er helemaal geen 6 miljoen joden in Europa leefden.

Wel ben ik ervan overtuigd dat er systematische uitroeiing heeft plaatsgevonden van joden en andere vijanden van het nazi-regime. De douches en gaskamers hebben wel degelijk bestaan. Er zijn teveel getuigenverklaringen van overlevenden uit concentratiekampen, dat kan niet allemaal gefingeerd zijn. Het tegenargument dat de ovens te klein zijn geweest om de massale aantallen vermoorde joden mogelijk te maken die worden genoemd klopt natuurlijk ook, maar ik zie te vaak op kritische sites een totale ontkenning van dergelijke vergassingen met Zyklon B. Ook zie ik de SS ervoor aan dat ze lampenkappen hebben vervaardigd van mensenhuid. Wie dit soort onderwerpen op dit forum nu al lang genoeg onderzoekt zal inmiddels nergens meer snel verbaasd van staan en erkennen dat satanisten geen enkele morele grens hebben als het gaat om het bespotten van de creatie.

Het tegenargument dat het merendeel van de mensen in Duitse concentratiekampen is omgekomen door gedwongen slavenarbeid, ondervoeding en ziekte (met name tyfus) is uiteraard waar. Maar opnieuw zie ik maar al te vaak onder critici van de officiele lezing van de geschiedenis een totale ontkenning van het vernietigingsprogramma van de nazi's en daar kan ik me niet in vinden. Sterker nog, als de nazi's werkelijk hun duizendjarige Derde Rijk hadden kunnen verwezenlijken en hun Endlosung hadden kunnen perfectioneren, dan hadden ze een geoliede genocidale machine van ongekende omvang in werking gezet. Maak je hierover geen enkele illusie!

Ik ben ook een climate change denier. En tot overmaat van ramp ook nog een moon landing denier! Daar kan ik ook nog de nodige argumentatie voor geven. En BTW, de Russen hebben de zaak ook geflest met Joeri Gagarin en dat is daar algemeen bekend onder de bevolking.

Mike
 
Margaret Sanger, de 'feminist' die Planned Parenthood oprichtte, had warme banden met de Ku Klux Klan:

https://jonrappoport.wordpress.com/2015/08/12/planned-parenthood-founder-spoke-at-ku-klux-klan-rally/

Mike
 
Het programma 60 Minutes legt kindermisbruik door Britse politici en leden van het koninklijk huis bloot:



Mike
 
En ze stelt hetzelfde voor als ik steeds doe (wat gebaseerd is op het werk van Ellen Brown): een publiek banksysteem waarbij de overheid geen geld meer leent van de centrale banken, maar dit zelf creëert. Dit kan met een laag rentepercentage, waarbij de winst die de publieke bank maakt door deze rente naar publieke projecten gaat (ze noemt al ziekenhuizen en andere infrastructuur). Ongetwijfeld kan ik je niet overtuigen Mike, maar hierbij is een dekking van dit geld door zilver, goud, of wat dan ook niet nodig. Bang voor inflatie? Ook niet nodig: we hebben bij een dergelijk systeem de touwtjes zelf in handen en het is tegen ons eigen (en daarmee het publieke) belang om meer geld te creëren dan nodig is.

Uiteindelijk is geld niets anders dan energie. Wanneer wij deze energie zelf creëren, is er geen enkele reden om dit te laten dekken door een kostbaar metaal. Sterker nog (ik hoop oprecht dat je dit in gaat zien): het zal ons uiteindelijk gaan belemmeren in onze ontwikkeling. Op den duur is het goud/zilver/koper op.

Ik wil je echt op het hart drukken om het werk van Ellen Brown eens nader te onderzoeken.
 
Dit is echt onzin Mike. De Fed ziet meer en meer mensen in opstand komen tegen het systeem zoals dat nu gehanteerd wordt en dus komen ze met iets wat enigszins lijkt op wat Brown voorstelt. Maar het is niet hetzelfde. Niets wat de Fed wil kun je vertrouwen. Zij willen de macht die ze hebben, behouden. In het systeem van Brown komt de macht juist bij het volk te liggen.

Je gaat ook niet in op mijn argument dat edelmetalen op den duur op zijn. Overigens is het best mogelijk (ervan uitgaande dat we het goud en zilver terug kunnen vorderen van de Rothschilds e.d.) om in een transitie-periode bijvoorbeeld zilver te gebruiken om de geldcreatie te dekken. Op den duur zal het publiek inzien dat dit niet meer nodig is.

Ook ga je voorbij aan het feit dat er wel degelijke succesvolle munteenheden zijn geweest zonder dekking. Bijvoorbeeld Colonial Scrip. Het mooie van een dergelijke munteenheid is dat vraag en aanbod tegelijkertijd worden gecreëerd. Geen inflatie dus. Colonial Scrip werd uiteindelijk waardeloos omdat de Engelsen het geld vervalsten, waardoor inflatie ontstond. Maar het werkte jarenlang prima. Daar gaan alle goud- en zilvervoorstanders veel te gemakkelijk aan voorbij. Je ziet niet in dat het kan werken en dat heeft alles te maken met de bronnen die je gebruikt.

Ik laat het hier ook bij tot je Brown's werk hebt gelezen. Wellicht kunnen we deze discussie dan voortzetten.
 
Colonial Script werd ingevoerd om dezelfde reden als fiat-geld nu ook nog bestaat: onvoldoende dekking door goud, zilver of koper en om oorlogen te financieren. Er zijn veel romantische verhalen op het internet hierover, maar deze doodgewone Wiki-pagina vermeldt wel de waarheid:



Bills of credit were usually issued by colonial governments to pay debts. The governments would then retire the currency by accepting the bills for payment of taxes. When colonial governments issued too many bills of credit or failed to tax them out of circulation, inflation resulted. This happened especially in New England and the southern colonies, which, unlike the Middle Colonies, were frequently at war.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Early_American_currency

Er is iets wat nog meer waard is dan goud: platina. We zullen altijd iets van blijvende waarde moeten hebben om geld te dekken, het hoeft niet per se goud te zijn.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.544
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan