De relatie tussen mensen en varkens

Ik leg je net uit waardoor die inflatie ontstond!

Dat er onvoldoende goud en zilver was, is en altijd zal blijven betekent dus voor jou dat we het daar dan maar mee moeten doen? In die tijd was het goud in Alaska en Californie nog niet gevonden, logisch dus dat men op zoek ging naar een andere bron. En nogmaals, het werkte prima. Totdat de Engelsen het geld gingen vervalsen (waardoor er ineens veel meer geld was en dit kon nooit en te nimmer bijgehouden worden door de productiegroei). Daarnaast kochten speculisten een hoop op. Hoe kun je in godesnaam Wiki vertrouwen met zoiets?!

Hoe ga je een economie in overvloed opbouwen (wat nodig is om een einde te brengen aan al die onnodige oorlogen, intern en extern) wanneer je afhankelijk bent van de hoeveelheid goud of zilver die je opgraaft? Dat is toch te zot voor woorden?! Het gevolg is dat je schaarste creërt die er helemaal niet hoeft te zijn! Het gaat om de groei van de productie; producten waar mensen daadwerkelijk wat aan hebben. Geld is geen doel an sich; het is een middel om in je behoeften te voorzien. En die behoeften bestaan uit fysieke producten.
 
Alles in de natuur en in de kosmos draait om balans. Oorlog is de grootste geldverslinder die er bestaat en kan alleen op basis van fiat-geld worden gefinancierd. Het was oorlogsvoering wat voor een verhoogde vraag naar goud en zilver zorgde. Als het aanbod niet kan voldoen aan de hogere vraag zou dit feitelijk tot een economisch faillissement moeten leiden, waardoor verdere oorlogsvoering niet meer mogelijk is. En zoals je weet is grootschalige oorlogsvoering een BLANKE uitvinding. Zonder dit geldverslindende fenomeen is er wel degelijk voldoende balans tussen vraag en aanbod van goud en zilver.

Mike
 
Daar kan ik me bijna geheel in vinden. Maar je weet ook dat het grote publiek geen oorlog wil. Daaruit volgt dat als het publiek het geldsysteem in handen heeft, er dus ook geen oorlogen zullen zijn. Uiteraard neem ik in deze redenatie mee dat de media zoals deze nu is (Zionistisch), er niet meer zal zijn. En zodra de KM (Khazaarse Mafia) geen toegang meer heeft tot hun middel van controle, het huidige CBS (Centrale Banken Systeem), zal hun hele Satanische natte droom uiteenspatten.

Goed, in elk geval zullen we het eens zijn over het feit dat dit laatste de beste manier is om deze wereld weer op het juiste pad te krijgen.
 
Mocht je willen uitwijden over de maanlanding; ik lees er graag over. Mijn visie hierover is dit: er zijn inderdaad opnames gemaakt in een studio, met hulp van Stanley Kubrick, voor het geval dat het misging. Maar ik heb wel het idee dat er uiteindelijk toch echt landingen gemaakt zijn op de maan. Heb je trouwens ook een link voor dat Yuri Gagarin verhaal?
 
De zoveelste aanval op het gezin - de Washington Post bericht dat kinderen niet gelukkig maken:

http://investmentwatchblog.com/wow-washington-post-says-parenting-is-about-the-worst-thing-that-can-happen-to-you/

Mike
 
In mijn zoektocht aangaande de Rastafari kwam ik onderstaande lezing tegen van Master Ayin Amaru Kare. Hij meent dat er geen Trans-Atlantische slavenhandel was, maar een Trans-Atlantische oorlog, waarbij de blanke Europeanen (uiteraard met toestemming van de toenmalige paus Innocentius VIII) stelselmatig de zwarte bevolking in zowel Afrika als Amerika vermoordde. Ik ben er nog niet over uit hoe de 'Native Americans' hier dan tussen passen... Gezien de archeologische vondsten lijkt hij in elk geval een punt te hebben wanneer hij zegt dat er een slordige 20 000 jaar terug al zwarte bewoners waren.

 
Paradogma,

Ik zie al wat jij fout doet met die YT-links. In plaats van simpelweg de URL in je post knippen en plakken, klik jij oo de link-knop en plakt hem daarin. Het YT-filmpje is dan weliswaar aanklikbaar, maar wordt niet ge-embed in de WotdPress-software. Rechtstreeks knippen en plakken in je post dus en niet op een of andere knop (zoals 'link') klikken. Ik heb het voor je gefixt, maar volgende keer hieraan denken.

Mike
 
Aye! (Het leek zo logisch... ;-])

Direct even testen dan. Hieronder deel 1 en 2 van een Rastafari die over de roots van deze beweging praat:





 
Haha, ja, maakt het alleen maar makkelijker. Je moet het wel even weten.

Ik denk dat het goed is, alvorens we verder in deze materie duiken en verbanden missen etc. (en de niet zo Engels ingestelde forumleden niet te 'verliezen') om een soort van introductie van de Rastafari te schetsen.
Ik hoop dat ik het enigszins overzichtelijk heb kunnen houden:

Een introductie tot de Rastafari

Allereerst: Rastafari houden niet van 'isms' dus ze hebben er een hekel aan wanneer je het Rastafarianisme noemt. Weet je dat vast, mocht je met een Rastafari in gesprek gaan. Voor zover ik heb kunnen bepalen, betekent het woord Rastafari niet echt iets. Dat wil zeggen, Ras Tafari Makonnen was de naam van de in 1930 gekroonde keizer van Ethiopië, waarbij 'Ras' te vergelijken is met hertog of graaf. De naam komt dus duidelijk van deze Ras Tafari Makonnen, die bij de kroning omgedoopt werd tot Haile Selassie I. Rastafari onderschrijven dit ook; ze zagen in hem de nieuwe Messiah. Dit is terug te leiden tot Marcus Garvey, die in 1927 een voorspelling deed: er zou een zwarte koning opstaan die op zou komen voor de zwarte bevolking. En zo geschiedde dus in 1930.

Voor de zwarte Jamaicanen die zich al eeuwenlang probeerden af te scheiden van de blanke kolonisten, was er eindelijk een God. Eeuwenlang hadden ze er namelijk geen waardoor het lastig was om een alternatief te bieden voor de blanke God en de blanke Jezus. De blanke kolonisten hadden, net als in de rest van Amerika, de Jamaicanen geïndoctrineerd met Yahweh en de Bijbel. De eigen cultuur, mijns inziens meegebracht vanuit Ghana, werd daardoor uit het oog verloren.

De Rastafari herinneren zich koningin Nyabinghi nog goed, die in Uganda tegen de kolonisten vocht. Deze mentaliteit namen de gevangengenomen Ghanezen met zich mee toen ze gekidnapt werden door de blanke kolonisten om op de plantages te werken. Ze verzetten zich al die eeuwen, onder andere door de voorraadschuren in brand te steken en in opstand te komen. Het zijn de afstammelingen van deze verzetshelden die uiteindelijk de Rastafari beweging opzetten.

Belangrijk voor dit topic is dat ze het Westen als Babylon zien en Babylon is de oorsprong van al het kwaad. Je zou ook Rome kunnen zeggen, het komt op hetzelfde neer. Wat ze bedoelen is dat de blanke mens de aarde heeft verziekt en nog steeds verziekt. Ze zien homoseksualiteit bijvoorbeeld ook als een zonde. Ethiopië wordt als Zion gezien; het thuisland van de zwarte Israëlieten. Ook hebben originele Rastafari een streng vegetarisch of veganistisch dieet en komen ze niet aan druiven. Dit omdat zij zich aan de tien geboden willen houden en daar nog iets verder in gaan; ze zijn Nazireeërs. Dit verklaart ook de haardracht want volgens dit principe mag het haar niet geknipt worden.

Het mag duidelijk zijn: ik ga hierbij uit van de visie dat Jamaicanen van origine uit Afrika (bijna allemaal uit Ghana) komen. De grote meerderheid van de Rastafari denkt daar ook zo over, maar zoals ik in eerdere post liet zien zijn er ook Jamaicanen die menen altijd in Amerika geleefd te hebben. Nu wordt het erg lastig want mijns inziens hebben beide groepen gelijk. Het lijkt er op dat er een wereldwijde zwarte bevolking is geweest, een predeluviaanse (voor de zondvloed). Ik denk dat na die tijd echter diverse 'Indianen' vanuit Afrika en vervolgens Azië naar Amerika zijn gekomen. Zij hadden al een lichtere huidskleur wat insinueert dat zij een deel van het Albino gen in zich hebben. Maar dit is echt speculatie en zal verder onderzocht moeten worden.
 
Dank voor deze uiteenzetting, Paradogma. Nog 2 aanvullingen:

Niet alle rasta's zijn veganisten, sommigen eten vis.

De dreads zijn ook om de manen van een leeuw te imiteren. De leeuw speelt een belangrijke rol als symbool van leiderschap in de rasta-cultuur. Bob Marley zingt regelmatig over 'Lion', wat hij laat rijmen met 'Zion'.

Ik moest verder nog denken aan de brief van slavenhouder Willie Lynch, die zijn visie op slaven houden ontwikkelde in West-Indie, het gebied waar de Jamaicanen zich bevinden:

https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/24/#post-109401

Mike
 
Bekijk deze foto van een moeder en een dochter die elkaar bijna niet hadden gekend als de geplande abortus van de moeder had plaatsgevonden:

xu7q27L.jpg


Mike
 
Zojuist onderstaand filmpje op YouTube gezien:

&app=desktop

Vanaf 1:20 vertelt hij dat 'Tafari' betekent: degene die geeerd dient te worden. Ras Tafari verwijst dan naar een heerser die geeerd moet worden.

Die leeuw is ook interessant, aangezien deze de Leeuw van Juda is, het symbool van het joodse volk:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Leeuw_van_Juda

Heb jij wel eens leeuwen gezien in Europa, behalve in de dierentuin? Waarom zouden joden de leeuw als symbool kiezen als ze, zoals de Oost-Europese Ashkenazi's, uit het gebied rondom de Kaukusus vandaan komen? Waarom is de leeuw een symbool van de Nederlandse staat of van andere Europese landen of instituten? Leeuwen komen niet voor in Europa, dus waarom zien we zo overal in de Europese officiele symboliek terug? Misschien dat je nu ook snapt dat de Sfinx, een leeuw, veel logischer is in het Afrikaanse continent dan in het Europese.

De conclusie is duidelijk: de Israelieten waren zwarte Afrikanen. Inmiddels heb ik behoorlijk wat YouTube-links verzameld hierover en ik zal deze gaandeweg hier plaatsen en bepreken. Hier alvast deel twee van dezelfde spreker als in het filmpje hierboven:



Mike
 
Rastafari is maar één uitwas van de Yoruba. Er zijn een aantal stromingen met onderlinge verschillen.
http://homepage.univie.ac.at/hans.hoedl/aframrel.pdf
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.545
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan