De relatie tussen mensen en varkens

ik begin er geen eens aan om me hier in te verdiepen.
Het enige wat je vindt zijn meningen van andere mensen. Van mensen die ik niet ken. Ik luister liever naar mijn intuitie
 
Een snelle zoektocht naar de personen achter de websites die Alethea aanhaalt leert ons dat Zen Gardner zwaar beinvloed is door het Luciferiaanse gnosticisme met zijn buitenaardse archonten:

http://www.zengardner.com/tag/gnosticism/

Hetzelfde geldt voor Cameron Day van Ascension Help:



During those years out of the public view, I continued studying various esoteric teachings, learning more about how our subconscious beliefs affect our human incarnational experiences, and finding answers to many of my childhood questions pertaining to reincarnation and other densities of reality. I studied gnostocism, quantum physics, human potential, the shadow self, and more as I plumbed the depths of my own potential, cast off illusory limitations and learned to simply allow life to unfold at its own pace.



http://ascensionhelp.com/cameron-day-bio.php

Met 'esoteric teachings' kan hij ook doelen op de Kabbalah of op de theosofie van Blavatsky. Maakt niet uit, het is allemaal satanisch!

En wat te denken van het team van In5d:

http://in5d.com/about-us/

Astrologen, juicers, engeltherapeuten, het kan niet op. I call bullshit!

Mike
 
mijn intuitie zei: niet doorklikken op die linken. Kost tijd, maar levert niets bruikbaars op
Fijn dat je dat voor me bevestigd hebt Mike.
Ik heb sowieso moeite met hele openbaringen. We zijn met een slotje erop geboren. Dus waar komt die 'wijsheid' dan vandaan? Uit iemand zijn duim?

Ik heb een paar mensen die ik serieus neem en de voordeel van de twijfel geef. Verder moet je altijd goed opletten. Gandhi zegt bv hele mooie dingen, maar onderwijl was hij niet fijn van gedwongen seks o.a.. Moeder Theresa was ook een nogal dubieus persoontje, enz..
Soms is iemand niet dubieus, maar integer en oprecht, maar missen ze de bullshitradar (de meeste mensen missen deze uitrusting)
 
Soms is iemand niet dubieus, maar integer en oprecht, maar missen ze de bullshitradar (de meeste mensen missen deze uitrusting)

Daarom verbaast het me dat Alethea hiermee aankomt. Uit eerdere posts blijkt dat ze juist een hele goede BS-radar heeft! Ze is met schitterende posts aangekomen over New Age-spiritualiteit, feminisme en andere onderwerpen die ik regelmatig kritisch belicht. Dat nu uitgerekend zij in die BS-valkuil is getrapt!

Mike
 
Je moet lezen wat ik schrijf. Ik heb het niet over het bullshit gehalte van deze theorie. Het gaat mij om het principe dat het mogelijk zou kunnen zijn dat reïncarnatie deel zou kunnen uitmaken van het beheerssysteem dat wij hier op de aarde ervaren. Er gebeurt zoveel buiten ons waarnemingsveld. Ik kan niets bevestigen, maar je zult mij ook niet horen zeggen dat het niet zo is. Ik "geloof" het niet, maar sluit het ook niet uit.

Het is natuurlijk een belangrijke observatie te ontdekken dat er met blanke mensen iets goed fout zit, maar als je de Rastafari voorbij bent en wat dieper de Afrikaanse spiritualiteit in duikt (probeer bv eens het trefwoord "Sangoma") zul je vanzelf zien dat zaken als bijgeloof, hekserij, wreedheid, rituele moord en mutilatie echt niet alleen zijn voorbehouden aan blanken. Ik durf zelfs te beweren dat in zwarte families (en tussen families) doorgaans veel meer geweld voorkomt dan bij blanken. De dualiteit is bij hen over het algemeen een stuk groter dan bij ons. Naast de agressie hebben zij meer warmte en zijn meer gehecht aan elkaar (met name voor wat betreft familiebanden). Veel verwesterde zwarten zitten vaak nog dieper in religieuze (overwegend christelijke) bewegingen dan wij. De een aanbidt zijn God, de ander heeft het gehad met God en zoekt het in zichzelf en weer een ander vereert zijn bezittingen. Same but different.

Dit even los van de fysieke verschillen, die gewoon een feit zijn. Dat mag je trouwens niet hardop zeggen. Toen ik dat ter sprake bracht bij een arts die vroeg naar de reden van de bovengemiddelde sportprestaties van mijn zoon (zwarte vader) werd ik beschuldigd van racisme. Alles gaat er om politiek correct te blijven.
 
Je moet lezen wat ik schrijf. Ik heb het niet over het bullshit gehalte van deze theorie. Het gaat mij om het principe dat het mogelijk zou kunnen zijn dat reïncarnatie deel zou kunnen uitmaken van het beheerssysteem dat wij hier op de aarde ervaren. Er gebeurt zoveel buiten ons waarnemingsveld. Ik kan niets bevestigen, maar je zult mij ook niet horen zeggen dat het niet zo is. Ik “geloof” het niet, maar sluit het ook niet uit.

Kun je nou niet gewoon ded dood omarmen als het jouw tijd is? Moet je nou jezelf en anderen de stuipen op het lijf jagen op basis van de 'mogelijkheid' dat er daar ook een controlesysteem is? Vroeger was het de kerk die dreigde met hel en verdoemenis en nu kom je met stumperds aan die regelrecht uit de door jou zo verafschuwde esoterische hoek komen. Alles is mogelijk, of zoals wij vroeger op school zeiden: alles kan, koffiekan, theekan, Wim Kan...



Het is natuurlijk een belangrijke observatie te ontdekken dat er met blanke mensen iets goed fout zit, maar als je de Rastafari voorbij bent en wat dieper de Afrikaanse spiritualiteit in duikt (probeer bv eens het trefwoord “Sangoma”) zul je vanzelf zien dat zaken als bijgeloof, hekserij, wreedheid, rituele moord en mutilatie echt niet alleen zijn voorbehouden aan blanken. Ik durf zelfs te beweren dat in zwarte families (en tussen families) doorgaans veel meer geweld voorkomt dan bij blanken. De dualiteit is bij hen over het algemeen een stuk groter dan bij ons. Naast de agressie hebben zij meer warmte en zijn meer gehecht aan elkaar (met name voor wat betreft familiebanden). Veel verwesterde zwarten zitten vaak nog dieper in religieuze (overwegend christelijke) bewegingen dan wij. De een aanbidt zijn God, de ander heeft het gehad met God en zoekt het in zichzelf en weer een ander vereert zijn bezittingen. Same but different.

Hier ben ik het verleden wel eens op ingegaan. Donkere mensen kunnen ook meer wreedheid en criminaliteit aan de dag leggen als ze het verkeerde pad bewandelen. Zowel de liefde als de haat is intenser. Dit heeft te maken met het molecuul melanine, dat elke frequentie versterkt, goed of slecht.

Als je echter het boek The Destruction of Black Civilization van Chancellor Williams leest zul je erachter komen dat voor de komst van blanken de 'oorlogsvoering' van zwarten jegens elkaar vooral neerkwam op uiterlijk vertoon en dreiging, zonder dat er doden of gewonden vielen. Daarom waren ze ook voer voor de kat toen de uiterst agressieve blanken binnenvielen, die geen enkele moeite met (massa)moord hadden. Ze zijn ook naief genoeg geweest om blanken op te nemen in hun gemeenschap en de blanken de kustgebieden laten overnemen, terwijl zij naar het binnenland vluchtten. De controle over de havens in Afrika vormde de basis voor de internationale slavenhandel. Je weet niet waar je over praat, Alethea. Verdiep je eens in het diepgaande trauma dat Afrikanen door toedoen van ons blanken is toegebracht, dan snap je beter waarom ze nu zo verknipt zijn.

Mike
 
Ik dreig helemaal nergens mee Mike. Dat maak jij er van. Ik noem gewoon een alternatieve visie. Het enige wat ik daar aan persoonlijke opinie heb toegevoegd is dat als je het niet kunt waarnemen het niet betekent dat het niet bestaat en dat je het derhalve niet kunt uitsluiten. Feit is dat we helemaal geen bewijzen hebben voor wat er na onze dood gebeurt. De wetenschap gaat echter ook door en van steeds meer zaken die we voorheen schaarden onder wous, paranormaal of spiritueel wordt langzaam maar zeker duidelijk dat ze wel degelijk bestaan. Er zijn bovendien volksstammen met mensen die ze ervaren en onafhankelijk van elkaar komen met overeenkomstige getuigenverklaringen.

Dat ik niet zou weten waarover ik praat mag je even inslikken. De trauma's van zwarte mensen heb ik van heel dichtbij gezien en ook blanke mensen hebben diepgaande trauma's. Momenteel zijn bovendien zowel blanke als zwarte mensen verantwoordelijk voor het veroorzaken van trauma. De stelling dat enkel het blanke ras verknipt zou zijn gaat anno 2015 dus niet op. Gelukkig erken je dat. Trek je dit door naar politiek niveau dan is het nog steeds het good old boys network dat bestaat uit een handje vol blanke mannen (en een enkele vrouw) die de touwtjes in handen hebben. Ik kom dan bij de legendarische feministische uitspraak dat het persoonlijke politiek is. Je zult mij niet horen zeggen dat het clubje dat op dit niveau functioneert niet enorm veel schade heeft aangericht, om te beginnen aan andere (vreedzame) culturen en in toenemende mate aan die van ons zelf. "Blank" is vandaag de dag niet meer inherent aan "bevoorrecht". Als je kijkt naar het sociaal stelsel in bijvoorbeeld Nederland en België is tegenwoordig zelfs eerder het tegendeel waar.

Dank je voor de toelichting over de melanine. Nu kan ik aan mijn zoon uitleggen waarom hij in Zuid-Europa en bij zijn zwarte Afro-Amerikaanse familie zoveel meer agressie waarneemt dan hier.

Ik vraag mij alleen af of het dan niet logisch is dat die dualiteit altijd bestaan heeft. Of is dat molecuul iets dat zich ten tijde van de onderdrukking ontwikkeld heeft?
 
De melanine-theorie wordt trouwens ook aangeduid als pseudoscientific. Betekent dit dat ik dat dan ook maar met een korreltje zout moet nemen op basis van de stelling dat "alles kan, koffiekan, theekan, Wim Kan…"?
 
Ik dreig helemaal nergens mee Mike. Dat maak jij er van.

??? Waar en wanneer heb ik dit gezegd?



Ik vraag mij alleen af of het dan niet logisch is dat die dualiteit altijd bestaan heeft. Of is dat molecuul iets dat zich ten tijde van de onderdrukking ontwikkeld heeft?

Melanine was er altijd al. Zonder melanine is er geen leven, ook geen blank leven. Melanine is ook de verklaring waarom zwarten gevoeliger zijn voor opiaten en dus harder verslaafd kunnen raken aan verdovende middelen.



De melanine-theorie wordt trouwens ook aangeduid als pseudoscientific. Betekent dit dat ik dat dan ook maar met een korreltje zout moet nemen op basis van de stelling dat “alles kan, koffiekan, theekan, Wim Kan…”?

Nee, het geeft aan hoe blanken superioriteit hebben verworven middels academische 'wetenschap'. Dat is het nieuwe feodalisme. Alleen HUN wetenschap telt, dus natuurlijk zullen ze alles wat niet hiermee strookt bestempelen als 'pseudowetenschap'.

Mike
 
Kun je me even helpen met een artikel over melanine dat de relatie met agressie aantoont? Ik vind alleen maar dat melanine en stress hormonen gemeenschappelijke biochemische voorlopers hebben, maar geen relatie tussen huidskleur en agressie.
 
Ik ben even gaan zoeken en vond deze volkomen racistische 'studie' van een Elsevier-site, die gemelaneerde mensen afschildert als domme, oversekste agressievelingen en bij de bronnen onderaan o.a. verwijst naar de CIA!

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191886912000840

Waarom zou je op zoek willen gaan naar informatie over de negatieve kant van melanine? Melanine wordt geproduceerd door de pijnappelklier, die o.a. verantwoordelijk is voor ons geluksstofje serotonine en de 'spirit molecule' DMT. Agressie past daar van nature niet bij en donkere mensen zijn dan ook van nature relaxter en meer goedlachs. Wat ik beschreef van dat uiterlijke machtsvertoon (nu nog terug te zien in de bling-bling-cultuur) bij wijze van 'agressie' goldt ook voor bijv. de Indianen, de Aboriginals en de Maori's.

Hoe hebben wij ze uiteindelijk dan toch zo agressief gekregen? Het begon met traumatisering door slavernij. Maar zelfs deze bittere ellende kon de gezinsband van donkere mensen niet breken (en daar was en is het de blanke elite om te doen). Kijk maar hoezeer donkere mensen nog steeds gehecht zijn aan hun moeder, dat gaat diep. Pas in de Amerikaanse ghetto's met de door de CIA uitgezette crack-cultuur lukte het om moeders en kinderen verslaafd te krijgen vanwege de gevoeligheid van melanine voor opiaten (denk ook aan 'vuurwater' dat aan Indianen werd gegeven en hen razendsnel tot alcoholisten maakte).

Traumatisering en drugs, dat is de magische formule om gemelaneerde agressie naar boven te brengen. Afrikaanse kindsoldaten zijn altijd high als ze wreedheden begaan tegen de eigen bevolking. Van nature is melanine juist gericht op vrolijkheid en vreedzaamheid, dat is ook de valkuil geweest van de gemelaneerden. Het is het melaninegebrek van blanken dat juist zorgt voor aangeboren opgefoktheid en agressie!

Mike
 
Hier een lijst van fabrikanten die weefselmateriaal gebruiken van geaborteerde foetussen in hun producten:

http://wedonthaveitall.com/2013/01/products-that-use-aborted-fetal-tissue-pepsi-kraft-nestle-and-more.html

Mike
 
is er enig idee of het alleen in de amerikaanse versie van de producten zit of dat we het ook in de nederlandse supermarkten kunnen vinden?
Als er bronnen zijn voor het laatste, dan deel ik dat van harte op fb
 
Ze zijn ook naief genoeg geweest om blanken op te nemen in hun gemeenschap en de blanken de kustgebieden laten overnemen, terwijl zij naar het binnenland vluchtten. De controle over de havens in Afrika vormde de basis voor de internationale slavenhandel.

Deze uitspraak van mij deed me denken aan het volgende citaat uit het boek van Price:



Nieuw-Caledonië is een van de grootste eilanden van de Stille Oceaan. Het ligt op ongeveer 23 graden zuiderbreedte en 165 graden oosterlengte. De Nieuw-Caledoniërs zijn een zuiver Melanesisch ras. Zij hebben brede schouders, zijn bijzonder gespierd en waren in het verleden zeer krijgshaftig.
Deze eilanden vallen onder Frans bestuur. De uitheemse bevolking is hoofdzakelijk Frans en woont vooral bij de enige havenstad, Noumea.
De onderwerping van dit volk is zeer moeizaam verlopen. In 1917 nog voerde een groep inlanders ’s nachts een verrassingsaanval uit op een blanke kolonie, uit protest tegen de vestiging van deze kolonie en van een suikerplantage in een gunstig gelegen deel van de kuststreek. De aanvallers slachtten vrijwel de gehele bevolking af, omdat de toegang tot het voor hen noodzakelijke voedsel uit zee was afgesneden. Zij koesteren de overtuiging dat ze voedsel uit zee nodig hebben voor het behoud van lijf en leden. De lichamelijke ontwikkeling van de primitieve mensen, inclusief hun gebit en tandbogen, staat op een hoog peil.

Gemelaneerde volkeren hebben blanke controle over de kustgebieden niet altijd zomaar over hun kant laten gaan.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.577
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan