De relatie tussen mensen en varkens

Er zijn al heel lang rellende anarchisten, vaak militante punkliefhebbers. Dat is de praktijk, deze definitie is puur theoretisch.

Mike
 
Ook ik voel bij mezelf weerstand. Ik zal uitleggen waaeom ik niet meega in de door Paradogma gegeven definitie van anarchisme:

Ik VOEL dat die Mark Passio niet deugt. Let wel, ik heb op basis van deze intuitie NOG NOOIT fout gezeten! Ik ben dus maar eens gaan spitten naar Passio en zijn verleden. Wisten jullie dat hij een ex-hogepriester is geweest van de Church of Satan van Anthony Lavey, een JOOD die werkelijk Howard Stanton Levey heette?

Hier een kritisch artikel over Passio, dat duidelijk maakt dat hij bullshit verkoopt over buitenaardse manipulators van de mensheid:

https://stevenhager420.wordpress.com/2014/02/10/why-mark-passio-is-full-of-shit/

Ik ga dan ook niet 9 uur naar die man zitten luisteren en ook ben ik niet geinteresseerd in hoe hij tegen anarchisme aankijkt. Anarchisten zijn hersenloze relschoppers, punt!

Mike
 
Voor mij deugt Mark Passio ook niet. Desalniettemin heeft hij best wat interessants in te brengen. Haal er uit wat je kunt gebruiken. Geloof niet alles, maar het is ook niet nodig, zoals in dat artikel gebeurt, bepaalde zaken zonder meer uit te sluiten en onderuit te halen enkel omdat je het zelf niet kunt waarnemen, laat staan geloven.
 
Op basis van deze definitie ben ik ook een anarchist. Op basis hiervan snap snap ik de weerstand van Paradogma tegen mijn woorden wel. Ik zie zulke anarchisten echter nergens, dus waar zijn deze dan?!

Juist, ik heb jou ook altijd als anarchist gezien. Deze anarchisten vind je inderdaad niet veel. Twee goede voorbeelden zijn Stefan Molyneux en James Colbert. Ik denk Mike Adams ook wel enigszins.

Dit is ook precies de reden waarom ik met het apocalyps voorbeeld kwam: iedereen spreekt er over en loopt er over te roeptoeteren (inclusief mensen die bij De Correspondent werken, journalisten die ik toch ietsje hoger heb zitten dan de meeste MSM repeaters). Om maar aan te duiden dat wij wellicht een bepaald beeld ergens van kunnen hebben (door propaganda, want TPTB willen allesbehalve goed-georganiseerde anarchisten en masse) maar dat dit niet hoeft te stroken met de werkelijkheid.

En dit is ook een reden waarom ik opnieuw Mark Passio aanhaal. Hij ontleedt woorden; etymologie dus. Het is heel interessant wat er dan met (belangrijke) woorden gebeurt; vele gaan iets heel anders betekenen dan wat we denken. Uiteraard weten TPTB heel goed wat de daadwerkelijke oorsprong en betekenis van deze woorden is; het is een zoveelste controlemiddel.

V.w.b. Passio zelf: hij geeft zelf ook in die presentatie toe een voormalig Satanist te zijn. En laat ook duidelijk blijken dat hij EX-Satanist is. Tevens kan ik helemaal niets met zijn zienswijze aangaande buitenaardsen. Net als jij houd ik het liever aards Mike. Een tijd terug had een ander forumlid, ik meen robinalexander, ook moeite met Passio. Dit omdat hij veganist (of vegetarier) is. Het interesseert me eerlijk gezegd geen reet. Mij gaat het om de inhoud van die presentatie. Mij heeft het een hoop nieuwe inzichten gegeven. Hij zegt trouwens zelf letterlijk in deze presentatie: "Take all the concepts and forget the nonsense." Kan ik me helemaal in vinden. En dus neem ik deze presentatie serieus, net als zijn presentatie over "New Age Bullshit". Maar alles wat met aliens te maken heeft negeer ik (daar overigens niets over in die video).

Als het om solipisme gaat, Natural Law, intelligentie (betekent ook iets anders dan de meesten denken) maar ook mannelijke vs. vrouwelijke energie etc., de man heeft gewoon ontzettend veel interessante dingen te zeggen. Leg het naast je neer als je wilt, maar ik denk dat je een hoop mist. Zie hem desnoods als een Phil Valentine: met hem verschil je ook over diverse onderwerpen (met name voeding) van mening, maar je luistert/luisterde wel naar hem omdat hij gewoon boeiende onderwerpen aansneed.

Anarchisten zijn hersenloze relschoppers, punt!

Alethea hierover:

Het is gewoon een definitie. Als iemand daar niet zo over denkt is deze dan wel een anarchist? Begrijpt zo iemand dan wel wat het anarchisme is? Een anarchist is bij mijn weten iemand die los van het systeem zijn eigen verantwoordelijkheid en beslissingen wil nemen. Dat is iets anders dan iemand die tegen het systeem loopt te schoppen in de hoop het te veranderen.

Eens. Hoewel definities ontzettend belangrijk zijn als we verder willen komen: hoe weten we anders of we het over hetzelfde hebben (zie deze discussie)? Hoe moet je iemand die moord en brand schreeuwt omdat hij meent dat de apocalyps eraan komt, uitleggen hoe fout hij wel niet zit?

En veruit de meeste mensen die omschreven worden als anarchisten zijn inderdaad relschoppers. Maar dan heb je dus ook nog mensen die weten waar ze het over hebben: de echte anarchisten. Waaronder ondergetekende.

 
Het maakt me niet uit dat hij veganist is. Dat is Gary Null ook en die respecteer ik zeer. En je noemt al Phil Valentine. Deze mensen voelen goed, Passio niet. Hier een video van een vrouw die Passio kritisch volgt en gehakt maakt van zijn talking points, zoals zijn 'anarchisme':



En zijn 'etymologie':



Ze heeft nog vele andere video's en die ga ik ook nog bekijken.

Mike
 
De grootste massamoordenaars waren joden, volgens een Joodse columnist:

http://davidduke.com/the-greatest-mass-murderers-of-all-time-were-jews-says-jewish-columnist/

Mike
 
Er zijn zowaar nog wetenschappers met een geweten. Zij hebben ernstige twijfels over genetisch gemodificeerde mensenbaby's:

http://rinf.com/alt-news/sicence-technology/scientists-call-urgent-debate-designer-babies-gm-technology-advances/

Mike
 
Pzj2wX8.jpg


Mike
 
Met rebelleren tegen autoriteiten en het systeem kom je nergens (disinfo video). Veranderingen zijn nodig van binnenuit door de waarheid naar buiten te brengen en ruimte in te nemen met levensondersteunende initiatieven waarvoor draagvlak gezocht moet worden.
 
Ik heb haar in de eerste video nergens gehakt van zien maken Mike. Ze valt zijn idee over anarchisme weliswaar aan, maar doet dat weinig overtuigend. Ze valt hem persoonlijk aan, omdat hij zijn leven nou eenmaal zo heeft ingericht dat hij zich dagelijks kan bezig houden met zaken die hij belangrijk vindt. En ze verdedigt politie-agenten op basis van het idee dat ze een 'clean sheet' moeten hebben. Dat slaat nergens op. En haar idee over 'lawlessness' ook niet; anarchisten volgen wel wetten, maar zijn niet zo dol op arbitraire menselijke wetten. In plaats daarvan kiezen ze (we) voor de Natuurwetten, die voor iedereen en overal gelden.

Ik ga haar video over etymologie ook niet kijken. Ze komt ontzettend irritant en neerbuigend over zonder daadwerkelijk wat te zeggen. Bovendien bekritiseert ze niet de presentatie van Passio waar ik op doel, dus ik zie dit sowieso niet als een weerlegging van hetgeen ik heb aangekaart.
 
Jammer dat je de tweede video niet hebt gezien. Zij heeft nl. geen 9 uur nodig om duidelijk te maken dat als Passio daadwerkelijk een ex-lid zou zijn van de Church of Satan hij zijn heilige eed heeft gebroken en dit met de dood had moeten bekopen. Zo doet men dat in occulte kringen met lui die uit de school klappen of dat dreigen te doen. Ik vind haar helemaal niet vervelend en kan naar haar wel 9 uur luisteren als het moet!

Ik zal nog meer ingaan op waar mijn weerstand vandaan komt:

Een ex-forumlid dweepte met Mark Passio, Zen Gardner, John Lash en Red Ice Creations. Met alle vier heb ik moeite, niet in de laatste plaats omdat de grote gemene deler aliens (specifiek ancient aliens, die flauwekul van het History Channel) is. Dit forumlid heeft een feilloos talent om precies de foute disinfo-artiesten eruit te pikken, die je op een dwaalspoor proberen te brengen. Helaas moet ik constateren dat ook jij nu op een dwaalspoo zit met die Passio, Paradogma. Dat en de overtuiging dat goud niet nodig is als dekking voor geld.

Mike
 
Op de radio hoorde ik vandaag dat de IND Russische homo's een uitzonderingsstatus gaat geven, zodat asielaanvragen van Russische homo's (hoe zie je eigenlijk of je te maken hebt met homo's, ze zijn heus niet allemaal verwijfd) versneld kunnen worden behandeld.

Te gast was Helga Salomon (is zij joods?), een Rusland'deskundige' die ook al een bedenkelijke rol heeft gespeeld in de berichtgeving over MH17. Zij had het over de Russische wet die het promoten van homoseksualiteit naar minderjarigen verbiedt. Salomon stelde dit gelijk aan 'homohaat' en hing een verhaal op dat homo's en lesbiennes op deze manier 'weer terug in de kast' zouden moeten. Bovendien stelde ze dat homoseksualiteit in Rusland werd gezien als westers en iets wat niet past in Russische waarden, zoals Medvedev dit ooit heeft gezegd.

Eens te meer blijkt hoe weinig westerlingen werkelijk bergijpen van hoe de Russen (en de bevolking in de omliggende landen) denken. Onze 'tolerantie' jegens de LGBT-gemeenschap is de enige juiste en daar in het oosten lopen ze hopeloos achter. Los van de politiek is homoseksualiteit in deze regio absoluut niet populair, zoveel is waar. Dat er onfrisse nationalistische types rondlopen die niets liever doen dan poten rammen klopt ook en dit is natuurlijk niet goed te keuren. Maar dat neemt niet weg dat de weerstand die er onder de algehele bevolking is tegen dit fenomeen onbegrepen blijft in het westen.

Noem ze daar ouderwets, het kan mij niet schelen, maar zij vechten daar tegen een oude vijand (de Khazaren) die niets liever willen dan overal dood en verderf zaaien. Het westen is voor de 'regenboogvlag', Rusland heeft de 'familievlag':

NTjXkcA.jpg


Mike
 
Homoseksualiteit tot een item maken waar iedereen het over moet hebben is volgens mij echt westers. Ik heb een Turkse vriend. Hij vertelt dat er in Turkije van alles tussen mannen gebeurt maar ze benoemen het niet. Ze hebben ook niet de behoefte om hete benoemen en hoeven ook niet zo nodig als homo te leven (alsof daar een standaard voor is). Mannen die het daar met mannen doen hebben over het algemeen een gezin met vrouw en kinderen en in het dagelijkse leven merk je verder niets van de pleziertjes die ze af en toe met elkaar hebben. En dat vinden veel mannen prima. Die mensen moet je natuurlijk niet op gaan dringen dat ze voor hun (homo) rechten op moeten komen of uit de kast moeten komen. Laat ze hun leven leiden zoals zij dat willen en gewend zijn.

Ik merk zelf ook dat men in Nederland bijvoorbeeld geneigd is om homoseksualiteit tot een apart onderwerp te maken. Ik loop mezelf niet als homo te presenteren. Ik ben veel meer dan dat. Ik ben man, zoon, broer, vriend, collega, acteur, trainer, coach, natuurliefhebber, forumlid en noem maar op. En toch gebeurt het nog al eens dat als mensen mij niet kennen en op een gegeven moment weten dat ik met een man leef, dat dat opeens een onderwerp is. Voor mij hoeft het er niet over te gaan. Als men mij m'n gang maar laat gaan.

In die zin snap ik wel de houding van de IND ten opzichte van homoseksuelen uit Rusland. Natuurlijk wil je ook als homo in ieder geval veilig zijn. Als dat niet kan, willen mensen natuurlijk naar een land waar je veiliger bent. Vrijer. En waar gelijke rechten meer worden nageleefd.

Het is ook niet aan ons om een oordeel te hebben over de Russische politieke of sociale mening als het gaat over homoseksualiteit. Dat homoseksualiteit niet gepromoot mag worden aan kinderen is geheel aan hun. Aan hun cultuur, aan hun waarden en aan hun overtuigingen. Nu is het wel zo dat de uitleg van de regel nogal eens in strijd kan zijn met de vrijheid en de veiligheid van het individu. Als men vindt dat je homoseksualiteit al promoot door openlijk met iemand van hetzelfde geslacht samen te wonen, wordt het wel erg lastig om in die maatschappij je draai te vinden als dat je nu juist gelukkig maakt. Ik snap goed dat je dan kiest om naar elders te verhuizen waar je meer jezelf kunt zijn. En laat dat dan ook mogelijk zijn.
 
Het is eigenlijk ook een beetje apart dat als je homo bent je dat 'hoort' te melden. Ik heb nooit mijn coming out als hetero gehad. Al gaat dat met het gendergedoe misschien ooit ook een dingetje worden :mrgreen:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.624
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan