De relatie tussen mensen en varkens

euhhh.., als ik normaalgesproken direct het antwoord zie en via "de gemeenschappelijk kern?"-methode het spoor bijster raak???

mijn hersenen hebben wat extra cholesterol nodig, da's alvast duidelijk:
om deze rekenbullshit gemakkelijker te kunnen relativeren..
 
CNN verwart een vlag met dildo's en buttplugs in de stijl van een ISIS-vlag op een Gay Pride-evenement met een echte ISIS-vlag:



:mrgreen:

Mike
 
De feministen hebben het 'esprit de corps' van het Amerikaanse leger inmiddels geinfiltreerd en besmet. Amerikaanse soldaten worden gedwongen om schoenen met hoge hakken te dragen en 'zwangerschapssimulators' te dragen, compleet met borsten en zwangerschapsbuik, om'empathie met vrouwen' te krijgen:

http://fredoneverything.org/a-petticoat-military-comedy-in-uniform/

En met zo'n leger willen de Amerikanen de Russen gaan bevechten?!

Mike
 
Niets is meer heilig. Gisteren was het koopzondag en liep ik een bierspeciaalzaak binnen. Tussen het uitgebreide en indrukwekkende assortiment vond ik een bier met een roze etiket genaamd 'Mannenliefde':

stF0nUR.jpg


Uiteraard komt de brouwerij uit Amsterdam. Zucht.

Mike
 
De bovenste twee alinea's van die link maken het direct duidelijk:

United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.

Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.

We maken d'r gewoon een grote mengelmoes van en je leeft er maar mee!
 
Jullie missen een kanjer van een aanwijzing:



Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.

De Europese landen waarop gedoeld wordt kenmerken zich door een LAGE VRUCHTBAARHEID. Dit is exact wat Phil Valentine al geruime tijd zegt! Volgens hem zitten veel blanke landen al in 'minus birth rate' en dat klopt: er gaan meer mensen dood dan er nieuwe bijkomen. Volgens Valentine komt dit omdat het blanke ras door verregaande degeneratie geen genetische toekomst meer heeft, TENZIJ...blanke vrouwen in contact komen met het levensscheppende melanine. Letterlijk zwart zaad dus, we hebben melanine nodig om te kunnen voortbestaan! Zo bezien is de multiculturele samenleving dus de redding voor het blanke ras, zelfs als dit betekent dat de blankheid hiervoor moet worden opgegeven (we gaan dan in de toekomst ongetwijfeld een lichtbruine huidtint plaatsen boven een diepzwarte huidskleur). De agenda voert dus veel verder en gaat om het overleven van het blanke ras, in welke hoedanigheid dan ook!

En natuurlijk is de zionistische agenda aan het werk: verdrijf de oorspronkelijke bewoners van de Levant naar Europa en andere delen van de wereld, zodat dit gebied vrijkomt voor de 'joden' (zelfde agenda als in Palestina). De 'joden' hebben ook al vele eeuwen lang een wens om het christendom definitief om zeep te helpen (ze haten alle religies, waaronder ook de islam, maar het christendom nog het allermeest) en dus is het zaak om vele eeuwen op het christendom gebaseerde cultuur ook om zeep te helpen. In dat opzicht past de verdeel-en-heersagenda inderdaad precies in het plaatje. Ofwel alles en iedereen gaat op in de 'regenboog' (linkse, progressieve agenda), ofwel er vindt een botsing der religies en culturen plaats (rechtse, conservatieve agenda). Het maakt de crypto-joden niets uit, want waar verdeeldheid is heerst men.

Mike
 
Ik lees dit soort berichten maar vind het dermate ingewikkeld dat ik denk, "het zal wel" Ik meng me niet in discussies waar ik geen verstand van heb.
Er komt wel steeds een vraag naar boven.
De joden zijn in de 2e wereldoorlog massaal vernietigd. Daarna naar het beloofde land gegaan. Hebben ze daar niet van geleerd vraag ik me dan af. (simpel gesteld dus). Dat ze dus nogmaals in het verdomhoekje terecht kunnen komen.
Interessant vind ik die hele geschiedenis absoluut. Welk boek kan ik daarover lezen?
 
Volgens Valentine komt dit omdat het blanke ras door verregaande degeneratie geen genetische toekomst meer heeft,

Volgens hem ja. Maar tot ongeveer de tweede wereldoorlog was er helemaal niets te zien van deze verminderde vruchtbaarheid. Dus het is veel waarschijnlijker dat het ergens anders aan ligt dan degeneratie door tekort aan melanine.



Zo bezien is de multiculturele samenleving dus de redding voor het blanke ras, zelfs als dit betekent dat de blankheid hiervoor moet worden opgegeven
Het blanke ras redden door het op te geven?
 
Volgens hem ja. Maar tot ongeveer de tweede wereldoorlog was er helemaal niets te zien van deze verminderde vruchtbaarheid. Dus het is veel waarschijnlijker dat het ergens anders aan ligt dan degeneratie door tekort aan melanine.

Het strookt anders wel met de bevindingen van Weston Price, die een gezondheidscrisis van ongekende omvang voorspelde als we zouden afwijken van onze eeuwenoude voedingstardities. Dit geldt overigens niet alleen voor blanken, maar voor mensen van alle rassen, dus je hebt in zoverre gelijk dat er zeker ook andere belangrijke factoren meespelen in de teloorgang van de totale mensheid. Tot zover 'no argument there'.

Wij blanken waren echter van het begin af aan al ernstig gedegeneerd en hebben van het begin af aan een overlevingsstrijd gevoerd. En dit komt wel degelijk door melaninegebrek en het daaraan gekoppelde lage bewustzijn. De crypto-joden zijn slechts de allerergste blanken, maar van het begin af aan liepen we allemaal rond met een God-complex, dat neerkwam op overcompensatie voor een minderwaardigheidscomplex. Alle perverse menselijke uitwassen en misdaden tegen de creatie zijn onze vindingen en vervolgens hebben wij door kolonisatie en slavernij onze verdorvenheid over de hele wereld uitgestort.

Nu is het allemaal een 'level playing field'. Niet iedere blanke deugt niet en niet iedere gemelaneerde deugt wel. We moeten nu allemaal onze menselijkheid zien te bewaren in deze collectieve psychose. Maar vergelijk de huidige situatie niet met de historische. Waar en bij wie is het begonnen? In het blanke Europa en midden-oosten!



Het blanke ras redden door het op te geven?

Ja, hoe gek dat ook mag klinken. Er moet nu eenmaal melanine in, willen we overleven. Nu al zie je de klassieke Arier met blond haar en blauwe ogen al steeds meer van het Europese straatbeeld verdwijnen en door vermenging met licht gemelaneerde mensen uit het midden-oosten zullen we op termijn ook een donkerdere tint gaan vertonen. De crypto-joden zien dit al aankomen en beschouwen zichzelf al niet meer als blank (ze zullen zich ongetwijfeld nu meer gaan vereenzelvigen met de donkerder getinte sefardi-joden dan met de blanke Ashenazi-joden). Er valt nog veel meer over te zeggen en dat ga ik binnenkort ook doen. Hint: David Duke beschouwt joden als een apart ras en zit daarmee 100% fout!

Mike
 
maar eh Mike, als blanken gedegenereerde zwarten zijn, waarom zouden we ons dan zorgen moeten maken over het blanke ras?
 
Omdat er nu omgekeerd racisme gaande is, dat zich tegen blanken keert. En elke vorm van racisme is verwerpelijk.

Mike
 
Dat is dan mijn puntje, want hoe diep de blanken als ras dan mag zijn gevallen, volgens mij is onze trilling toch nog hoger dan het Midden-Oosten volk. Of ik moet te veel zijn gehersenspoeld.
En daar gaat het volgens mij om, dat we als mensen evolueren naar een hogere trilling
 
Wij blanken waren echter van het begin af aan al ernstig gedegeneerd en hebben van het begin af aan een overlevingsstrijd gevoerd

Dus wij zijn al duizenden jaren ernstig gedegenereerd en dat neemt neem ik aan per generatie toe maar tot ongeveer begin 20e eeuw floreren wij en vermenigvuldigen wij ons enorm. Sorry maar ik vind dat nogal onlogisch.
Ook zou je denken dat na duizenden jaren voortdurende en verergerende degeneratie het blanke ras er steeds minder aantrekkelijk uit zou moeten gaan zien maar dat zie ik ook niet.

Ik ga toch voor de Weston Price verklaring voor de huidige degeneratie dwz door voeding. En de chemicaliën ellende waar wij vooral in het Westen mee te maken hebben maakt het er natuurlijk niet beter op.
 
Wel eens omgang gehad met mensen uit die regio? Zij hebben veelal meer intelligentie en vooral een scherper inzicht in geopolitieke zaken dan de gemiddelde Europeaan!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.837
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan