De relatie tussen mensen en varkens




Het lijkt erop dat steeds meer mensen hun verantwoordelijkheid delegeren en daarmee bijdragen aan de ellende die de wereld vandaag de dag kent. Wij stemmen eens in de 4 jaren en menen daarmee onze verantwoordelijkheid aan de kant te schuiven. Het is toch de gekozen overheid die voor ons de besluiten neemt die invloed hebben op de wereld om ons heen. Fout! Je kunt je verantwoordelijkheid niet weg delegeren. Iedereen blijft verantwoordelijk voor alles wat er zich op deze Aardkloot afspeelt. http://www.bovendien.com/categorieen/spiritueel/eind-verantwoordelijkheid via http://tinyurl.com/ncj5oz4
 
Even voor Pike (e.a.), omdat het alweer zo lang is geleden:

Op 14 november 2013 schreef ik in ditzelfde draadje:



Volgens Valentine is er een strijd gaande tussen de blanke, Nordische ‘ijstijdmens’, de Khazaarse ‘joden’ (Zionisten) en de gemelaneerde volken, de Afrikanen voorop.

(...)

De Khazaars (Zionisten) hebben dus mot met bruine en nog donkerder gekleurde mensen, omdat zij zichzelf beschouwen als het ‘uitverkoren volk’. Door echter niet de term ‘volk’, maar ‘ras’ te gebruiken, wordt het op heel sluwe wijze racistisch. Het jodendom is een geloof, geen ras! Er bestaat dus geen joods ‘ras’!

De Khazaars hebben eveneens mot met de Nordische blanken. Deze Nordische blanken (denk aan de Noorse nationalist Anders Breivik) hebben op hun beurt ook weer mot met bruine en nog donkerder gekleurde mensen (Breivik vocht tegen de oprukkende islam) en met de Khazars. Zij beschouwen het Nordische ras als superieur en het christendom als de enige echte religie.

Op religieus gebied zien we dus een strijd tussen het christendom, het jodendom en de islam. De christenen en de Zionisten hebben echter de handen ineen geslagen, getuige de warme banden tussen Amerika en Israel, zo warm zelfs dat de V.S. soms ook wel de ‘United States of Israel’ wordt genoemd. Als het Nordische volk en de Khazaats zich hebben weten te verenigen, dan is er dus sprake van twee blanke, Europese groeperingen die als gezamenlijke vijand de gemelaneerde volken hebben. Zowel ras als religie worden hierbij ingezet als wapen in de strijd.

De gemelaneerden hebben dus te maken met een geduchte vijand, zoals blijkt uit de vele informatie die deze topic nu inmiddels bevat. Van deze twee groeperingen is de Nordische ‘ijstijdmens’ veruit het agressiefst naar de meest donkergekleurde bevolkingsgroepen. Tegelijkertijd heeft de Nordische ‘ijstijdmens’ de melanine nodig om te kunnen voortbestaan! Deze haat-liefde-verhouding met melanine is het gevolg van verregaande degeneratie van de Nordische ‘ijstijdmens’, zo vergaand dat deze op uitsterven staat.

Op 3 november 2013 citeer ik Phil Valentine uit zijn boek Wounded Womb in een door mij gemaakte Nederlandse vertaling als volgt:


In het geheim is het melanine-molecuul al sinds 1948 onderwerp van aanhoudend onderzoek door Europese eugenetica-wetenschappers. Het bleek een cruciaal onderdeel te vormen voor hun overlevingskansen in het nieuwe millennium. Het woord ‘eugenetica’ werd bedacht door ene Sir Francis Galton, anthropoloog en halfneef van Charles Darwin (niet echt een grote verrassing).
Het zijn de grote Europese universiteiten geweest die wetenschappelijke symposia op hoog niveau hebben gehouden over het melanine-molecuul, waar ieder jaar meer opmerkelijke ontdekkingen werden gepresenteerd over wat bekend is komen te staan als ‘de moleculaire zwarte doos van de creatie’.
Vooraanstaande onderzoeksrapporten die de wonderbaarlijke gunstige eigenschappen van melanine vermelden bevinden zich nu al tientallen jaren in de archieven van deze Europese universiteiten. Recente rapporten spreken zelfs van het bestaan van melanine in de ruimte als een levende verzameling van protoplasmische moleculaire donkere energie (genaamd ‘cosmids, plasmids en fularenes’, oftewel: ‘kosmisch DNA’) die zich in onze richting begeeft in de Melkweg. Men heeft tevens ontdekt dat melanine wel eens een ‘bewustzijn’ zou kunnen hebben, waarbij het fungeert als de scheppende intelligentie die alle cellulaire/moleculaire/atomische componenten van het lichamelijke leven organiseert.
Ondanks al deze ongelooflijke ontdekkingen neemt de massa uitsluitend kennis van de commerciële toepassingen van melanine en de vele manieren waarop wetenschappers in dienst van grote bedrijven het hebben weten te manipuleren om superieure zonnebrillen, kleppen van astronauthelmen, zonnebrandcrème, crèmes om de huid mee te bruinen, medicatie, contactlenzen en dergelijke van te maken.
Andersoortig onderzoek dat niet openlijk wordt besproken houdt zich bezig met melanine en zijn militaire toepassingen, maar ook met het intraveneuze gebruik ervan voor overlevingsscenario”s voor Kaukasiërs – vooral van Nordische afkomst. Geloof het of niet, maar inmiddels bestaat de technologie om een volledig blonde, genetisch recessieve Kaukasoïde om te vormen tot een volledig gemelaneerde Arikoïde mens – compleet met krulhaar!

Pike, ik kan me opnieuw niet aan de indruk onttrekken dat je je teveel laat beinvloeden door ultrarechtse denkers. Enerzijds kan ik je dit niet kwalijk nemen, want als je echt de onverbloemde waarheid wil leren over de geschiedenis en mentaliteit van 'joden' en je niet bezig wil houden met allerlei politiek correcte, verbloemende publicaties, dan kom je vrijwel altijd uit bij diegenen die verklaarde vijanden zijn van de 'joden'. Alleen zij hebben hun vijanden door en door geanalyseerd. En laten we eerlijk zijn, ik heb ook dergelijke publicaties gelezen en er bevinden zich ware intellectuelen in het extreme rechtse politieke spectrum, dat zijn heus niet alleen maar agressieve kaalkoppen die 'Heil Hitler' roepen. En juist omdat ze werkelijk zinvolle dingen te melden hebben over 'joden' moet je extra goed opletten, want voor je het weet krijg je ook mee dat Hitler en zijn handlangers (bijv. Goebbels) zulke goede peren waren.

David Duke is zo iemand. Een echte intellectueel, die helder en duidelijk articuleert wat er niet deugt aan het zionisme en hier heel veel zinvolle dingen over te melden heeft. Ik vind het nog steeds super dat hij Alex Jones van zijn voetstuk heeft weten te stoten. Maarrr...kijk uit met wat meneer Duke verder nog te vertellen heeft! Bedenk dat Duke een verleden heeft bij de KKK, een uiterst racistische organisatie, opgezet door niemand minder dan de Luciferiaan Albert Pike. Duke zegt dat hij in een niet-gewelddadige tak van de KKK heeft gezeten, maar hoe weten we zeker dat dit ook zo is? Hoe dan ook, vandaag de dag verkondigt hij de visie die ik bij jou ook voortdurend terug zie:

Het blanke, Europese ras en zijn christelijke traditie worden bedreigd door de voortdurende immigratiestroom. De grote aanstichters zijn de zionisten.

Hoewel dit niet gelogen is, is alle nuance zoek in dit verhaal. Ja, er worden oorlogen uitgevochten voor Israel en ja, de grote vluchtelingenstromen zijn hier het gevolg van en ja, het komt de zionisten goed uit dat deze mensen hun thuisland ontvluchten en ja, het komt goed uit dat door de vluchtelingenstroom de traditionele Europese, christelijke waarden onder druk komen te staan. De maatregelen hiertegen van Oost-Europa worden door jou (e.a.) verdedigd, maar het bouwen van een muur om 'ongewenste elementen' buiten te houden kennen we van...Israel. Het is een lastig probleem en er zijn geen pasklare oplossingen, maar er is een dunne scheidslijn tussen kritisch kijken naar de vluchtelingenstroom en de vluchtelingen bij voorbaat al veroordelen als 'gelukszoekers'. Recentelijk plaatste ik nog een stuk van GeenStijl dat verwijst naar 'bruine beesten'. Dat is toch bij de konijnen af!

Maar terug naar David Duke. Recentelijk heb ik onderstaande radio-uitzending beluisterd en artikelen gelezen van hem:


http://davidduke.com/rethinking-khazar-theory/
http://davidduke.com/khazar-theory-koestler-admitted-wrote-book-jewish-interests/

David Duke lijkt hier een uiterst intelligente analyse te maken, waaruit zou blijken dat de Khazaar-theorie niet klopt. Zijn theorie luidt als volgt:

De Khazaren kwamen uit centraal Azie en uit DNA-bewijs (Duke citeert 12 studies) blijkt dat zowel de Ashkenazi-joden als de sefardische joden met elkaar een gemeenschappelijke genetische achtergrond delen die terugvoert naar het midden-oosten en niet naar centraal Azie.

Als de Khazaar-hypothese niet klopt, wie heeft deze dan in de wereld geholpen en met welke reden? De zionisten, om de aandacht af te leiden van het volgens Duke bewezen feit dat we te maken hebben met een in het midden-oosten ontstaan ras en geen geloof. Duke vergelijkt in een van de bovengenoemde artikelen een foto van Barbara Streisand met een Egyptische afbeelding van een jood en meent hieruit te kunnen afleiden dat joden bepaalde fysieke kenmerken hebben, en ook altijd hebben gehad, die typisch joods zijn. In zijn radioshow heeft hij het hier ook over, maar en passant zegt hij ook dat de bevolkingen van verschillende Europese landen ook vaak te herkennen zijn aan bepaalde fysieke gelaatstrekken, bevolkingen die hij op 1 hoop veegt als 'christelijk, Europees'.

Natuurlijk zijn Europese joden vaak herkenbaar aan bijv. de karakteristieke grote 'haakneus', maar dat maakt hen nog steeds niet tot een apart ras! Toen de nazi's Duitse joden gingen klassificeren als een apart 'ras' kwam dit de zionisten maar al te goed uit, evenals de joodse vervolging en exodus die de nazi's in gang zetten, want dit vormde de basis voor de 'joodse staat' die nu Israel heet. Duke speelt dus rechtstreeks deze gestoorde gedachtengang in de kaart door mee te gaan in de leugen dat joden een apart ras zouden zijn, hij hangt de filosofie aan van zijn vijand! Fransen hebben bepaalde fysieke kenmerken, Nederlanders ook en Britten, Spanjaarden, etc., maar we vallen allemaal onder het blanke ras. Het beste wat je hierover kunt zeggen is dat rassen subsoorten kennen. Niet elke Afrikaan of Aziaat ziet er hetzelfde uit, maar ze behoren wel allemaal tot het negroide en mongoloide ras. Het kan me niet schelen hoeveel studies David Duke er tegenaan gooit, het feit dat bepaalde subsoorten genetische markers hebben die hen onderscheiden van andere subsoorten maakt nog steeds niet dat ze buiten de hoofdnoemer van 'ras' vallen, dat is gewoon genetische diversiteit!

Maar hoe zit het dan met Duke's bewering dat de joodse oorsprong niet in centraal Azie ligt, maar in het midden-oosten? Dat is vrij makkelijk te verklaren. Als we op de kaart gaan kijken waar het oude Babylon lag van de Bijbel, dan komen we inderdaad uit in het midden-oosten. Van de Khazaren weten we dat ze afstamden van de Hunnen, maar ook de Hunnen hadden centraal Azie als hun grondgebied. De vraag is dus: waar stamden de Hunnen van af? Het probleem is dat we over onvoldoende fossiel materiaal beschikken om dit goed vast te kunnen stellen (of het materiaal is er wel, maar het wordt zorgvuldig buiten beeld gehouden, wie weet). We zullen het dus moeten doen met het Babylon van de Bijbel. Voor de Jamaicaanse rastafari's staat de term 'Babylon' voor blanken en hun organisaties en belichaamt dit Het Kwaad. Volgens mij hebben ze daar gelijk in.

Belangrijk om te blijven benadrukken is dat, in tegenstelling tot wat de David Dukes van de wereld graag willen geloven, dit kwaad zich lang niet beperkt tot slechts de joden, maar een van oorsprong BLANK fenomeen is. In de Amerikaanse kolonieen maakten 'christenen' zich bijv. schuldig aan o.a. het BRANDMERKEN van niet-christenen en ik hoef je denk ik niet te vertellen wat die vrome Europese christenen van David Duke allemaal hebben uitgevreten tijdens de kruistochten en Inquisitie. Ook de transatlantische slavenhandel was een samenwerkingsverband tussen joden en christenen. Je kunt blijven volhouden dat de joden op sluwe wijze al deze bewegingen hebben geinfiltreerd, en dat is nog niet eens gelogen, maar de joden zouden niets hebben klaargespeeld als blank Europa niet al iets verdorvens in zich had.

Die verdorvenheid wordt geassocieerd met Babylon, in het midden-oosten. Babylon is ook waar de racistische Talmoed is opgetekend. David Duke stelt terecht dat de Talmoed en de daarop gebaseerde wandaden van 'joden' die de Talmoed aanhingen vele eeuwen terug gingen, voorafgaand aan de bekering van de Khazaren tot het jodendom in de 8e eeuw. Dat klopt en hij heeft dus een punt als hij stelt dat het veel verder terug gaat dan de Hunnen en Khazaren in centraal Azie. Als christen zou hij dan zijn eigen Bijbel er eens op na moeten slaan, dan zou hij lezen over de Kanaanieten en Edomieten, verdorven BLANKE volkeren (albino's) die vanuit Afrika trokken naar het midden-oosten en daar Babylon stichtten. Hij zou ook kunnen lezen over de werkelijke Israelieten (zonen van Jakob), die ZWART waren. Hij zou dan een besef krijgen van een GROOT HISTORISCH BEDROG door groeperingen die een Luciferiaanse spiritualiteit aanhangen, gebaseerd op de Kabbalah en die zich tegen de creatie keert. Tot zijn grote schrik zou hij erachter komen dat dit allemaal begint bij BLANKEN, of ze zich nu christelijk, joods of islamitisch noemen.

Het mag duidelijk zijn dat dit niet past in het denkkader van David Duke, die met het grootste gemak praat over de 'christelijke traditie' van Amerika. Pardon? Ooit gehoord van 'native Americans'? Weet je wat die brave 'christenen' met hen hebben gedaan? En wat Duke ook mag beweren: ook bruiner getinte inwoners van het midden-oosten behoren tot het blanke ras, terwijl ze fysiek duidelijk andere kenmerken en een andere cultuur bezitten dan blanke Noord-Europeanen. Er is geen 'joods gen', het 'judaisme', in de versie zoals deze in Babylon is ontstaan, is satanisch en is de religie van Het Kwaad. Kanaanieten en Edomieten waren BLANK en zij vermengden zich met elkaar in Babylon. Vanuit Babylon vonden zij hun weg naar centraal Azie en Oost- en Zuid-Europa. Geen wonder dus dat Duke een gezamenlijke oorsprong van joden vindt in het midden-oosten! Als er echter 1 ras is dat je wil aanwijzen voor verdorven en perverse praktijken, dan moet je toch echt bij het blanke ras zijn, in al zijn fysieke hoedanigheden, van spierwit tot lichtbruin!

Laat je dus niet gek maken door rechts-conservatieve 'christenen' die MEDEBLANKEN uit het midden-oosten voortdurend afschilderen als 'die anderen' die onze mooie, onberispelijke, fatsoenlijke, christelijke Europese traditie doen wankelen. Er is een probleem met islamieten en hun gedrag, maar dat geldt evengoed voor Europese christenen en daar hoef je echt niet zo ver voor terug te gaan in de geschiedenis. Het meest gedragsgestoord zijn inderdaad de 'joden', zo gestoord zelfs dat ze zich los zien van medeblanken en zich hierboven verheven voelen, als zijnde de enige werkelijke mensen op deze planeet. Deze psychopathologie is echter niet uniek voor hen, het is inherent aan BLANKEN IN HET ALGEMEEN en de geschiedenis staat hier bol van! Zij zijn slechts de MEEST EXTREME EXPRESSIE hiervan. Kijk dus voordat je gaat wijzen naar 'die ander' eerst eens hoezeer dit onuitroeibare gevoel van superioriteit nog in jou leeft, want door neer te kijken op vluchtelingen uit andere landen plaats je jezelf ongemerkt boven hen!

Mike
 
hoi Mike het aangehaalde citaat is niet van krishnamurti: althans dat wordt niet gesuggereerd, al snap ik de verwarring. En dan nog: al was het citaat van de duivel: ook die spreekt vaak geen woord frans als die spreekt. Dus mijn ¨wijsheid¨ aan jou zou zijn: dat een bepaalde inhoud van hetgeen gezegd wordt niet gelijk niet waar is als die is uitgesproken door iemand die jij niet vertrouwt. En andersom ook niet: dat de mensen die jij wel vertrouwt, dat die dingen zeggen die alleen maar waar zijn. Dus daar kom je er ook niet mee. Maar goed, dit speelt nu niet.

Het ging mij aangaande het citaat erom dat zoals de dingen nu in onze samenleving georganiseerd zijn, dat we geeneens de tijd hebben of krijgen om dingen die het daglicht niet verdragen op ons in te laten werken en er zijn mensen (parlementariers en ministers) die namens ons beslissingen nemen, maar het is een kwestie van verantwoordelijkheid afschuiven die gewoon in den beginne al niet deugt.
 
Je plaatst echter wel een filmpje van Krishnamurti, dus ik vond het mijn taak om je te wijzen op het feit dat hij door de theosofie is aangewezen als goeroe, dezelfde theosofie die aan de oorsprong van de New Age-beweging ligt.

Het citaat dat je aanhaalt onderschrijf ik zelfs, want ik ben heel erg voor persoonlijke verantwoordelijkheid en individuele vrijheid, tegenover het dwingende collectivisme van de 'democratische meerderheid'.



Dus mijn ¨wijsheid¨ aan jou zou zijn: dat een bepaalde inhoud van hetgeen gezegd wordt niet gelijk niet waar is als die is uitgesproken door iemand die jij niet vertrouwt. En andersom ook niet: dat de mensen die jij wel vertrouwt, dat die dingen zeggen die alleen maar waar zijn.

Je zou na al die jaren toch beter moeten weten. Hierboven haal ik nog Phil Valentine aan, maar ik ben het totaal niet eens met zijn zienswijze op voedsel. Niemand heeft de volledige waarheid, ook ik niet, en het is zaak om altijd kritisch en waakzaam te blijven!

Mike
 
Ik zet net even de TV aan op de Duitse zender Arte en daar spreekt op dat moment een man over het feit dat de wortels van de mens in Afrika liggen. Toen heb ik even gekeken wie deze persoon is. Het was Henning Mankell, die op 05.10.2015 overleden is. Het was trouwens een interessante documentaire over hem en nog enkele andere schrijvers. het lijkt wel alsof ik overal steeds met de info wat ik hier lees, geconfronteerd wordt.
Net zoals mensen die een rode Volvo willen kopen, ineens overal rode volvo's zien...
 
Zo gaat het altijd inderdaad, je gaat het pas zien als je je er bewust van bent.

Hier het verhaal van een 13-jarige jongen die sterft aan uithongering, omdat zijn moeder hem voedsel en medische zorg onthield:

http://refreshingnews99.blogspot.in/2015/10/woman-who-let-her-13-year-old-son.html

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb je de huidskleur van die vrouw gezien? Welk ander ras ken je dat dergelijke psychopathologie op zo'n grote schaal vertoont? Dat zijn heus niet allemaal joden!

Mike
 
Pike, ik kan me opnieuw niet aan de indruk onttrekken dat je je teveel laat beinvloeden door ultrarechtse denkers

En ik kan mij opnieuw niet aan de indruk onttrekken dat jij niet goed leest wat ik schrijf en er voor het gemak maar alles bij bedenkt.
Niemand heeft mij beïnvloed op mijn laatste post op wat voor manier dan ook. Ik vraag mij gewoon af hoe het komt dat tot pak hem beet de 20e eeuw er niets aan de hand is met vruchtbaarheid van blanken ondanks duizenden jaren zoals jij dat zegt voortdurende degeneratie.
Waar jij dat ultrarechtse verhaal vandaan haalt is mij een raadsel.




Kijk dus voordat je gaat wijzen naar ‘die ander’ eerst eens hoezeer dit onuitroeibare gevoel van superioriteit nog in jou leeft, want door neer te kijken op vluchtelingen uit andere landen plaats je jezelf ongemerkt boven hen!

Ik wijs helemaal niet naar een ander en heb al helemaal geen onuitroeibaar gevoel van superioriteit. Slaat werkelijk nergens op.
En ik kijk ook niet neer op vluchtelingen. Totale onzin.





 
Ik vraag mij gewoon af hoe het komt dat tot pak hem beet de 20e eeuw er niets aan de hand is met vruchtbaarheid van blanken ondanks duizenden jaren zoals jij dat zegt voortdurende degeneratie.



Zie het verhaal van Price: de voeding is veranderd en ik durf te zeggen ook de maatschappij (veel jachtiger en gejaagder, dus meer stress, plus de gevolgen van 100 jaar economische slavernij onder de Rothschilds). Price beschrijft echter in zijn tijd ook al ziektes die wel in het blanke westen voorkwamen, maar niet bij inheemse volken, zoals tbc, reuma en kanker. Het verhaal van William Banting geeft aan dat diabetes al in de tijd voor Price bestond in de westerse wereld. Ook worden spijsverteringsklachten genoemd in zijn boek.

Dat zijn alleen nog maat de verschijnselen van fysieke degeneratie. Price constateert dat morele degeneratie ook door voedingstekorten wordt veroorzaakt. Bedenk dat zonlicht regelrechte voeding is voor de pijnappelklier en dus voor een hoger bewustzijn. Aan de andere kant constateerde Price een hoge moraliteit bij de blanke bergvolken in Zwitserland en Kelten op de Buitenste Hebriden. De veranderde eet- en leefstijl van de laatste eeuw lijkt toch wel een grote aanjager geweest te zijn dus.

Mike
 
Krishnamurti heeft niet gekozen deel uit te maken van de theosofiebeweging. Hij is op zeer jeugdige leeftijd door hen "uitverkoren". Hij heeft toen hij begon te begrijpen waar die beweging om ging duidelijk, publiekelijk en openlijk afstand van ze genomen. Wat hij te vertellen heeft is zéér down to earth en de moeite waard. Bekijk (en herbekijk) onbevooroordeeld bijvoorbeeld de interviews met Dr. Allen Anderson. Gegarandeerd dat je er wat van opsteekt.
 
O.a. Facebook gaat gratis internet verzorgen in Afrika. Welke agenda zit hier achter? Lijkt me dat ze een gecensureerde versie i zetten.

http://tweakers.net/nieuws/105616/facebook-gaat-afrika-voorzien-van-gratis-internet-via-satelliet.html
 
Wat daar in Oranje gebeurt is werkelijk absurd! 700 asielzoekers in een dorp van 150 inwoners? Krankzinnig, dat is vragen om problemen!

Mike
 
Dat niemand oog heeft voor die ¨stille¨ en het feit dat men die vrouw wegtrekt maar alleen maar op die auto gericht is. Begrijpelijk, maar ook heel pijnlijk. Eerst hoopte ik nog dat degene die ¨klootzak¨ riep, dat die het had tegen de ¨stille¨. Die ¨stille¨ gaat geraffineerd te werk: hij trekt ook haar jas over haar hoofd heen. Dit is een profi. Mag dat zomaar? Zou die vrouw nou niet doorgehad hebben dat ze verlamd werd door een stroomstoot van die ¨stille¨?
 
Ik hoor op de radio dat het nog erger is dan ik schetste: de overheid had na protesten van de bewoners eerst besloten het aantal asielzoekers te halveren van de geplande 1400 naar 700 en is hier zonder overleg op teruggekomen. Opnieuw zie je de makheid van noorderlingen, we zagen dat eerder ook al in Groningen met die aardbevingen.

Mike
 
Lievergezond, jouw analyse lijkt mij nogal overdreven. Een profi? Ik vind het allemaal juist erg stuntelig ogen. Profi's gebruiken een opbrengtechniek en zetten haar eenvoudig aan de kant. Ik zie ook geen taser. LIjkt mij eerde een autosleutel oid. Hij probeert haar voor de auto weg te halen maar ze struikelt. Vervolgens probeert hij haar aan haar kleding weg te trekken (alsof dat gaat lukken). Erg onprofessioneel dus.

Een treurige gang van zaken blijft het. Een schande dat daar 1400(!) asielzoekers worden geplaatst!
 
Wat heeft die man dan in zijn hand waar hij haar mee zit te prikken en daarna snel in zijn zak stopt voordat hij mevrouw weer omhoog helpt, Kees? Het is echt heel goed te zien dat hij haar ergens mee bewerkt. Als je aan de auto van een politicus gaat zitten heb je bovendien ingecalculeerd dat je misschien (hardhandig) verwijderd wordt. Haar panische reactie als het gebeurt en de verdwaasdheid na het incident staan in geen verhouding.

Persoonlijke ervaring: uitvoerende ambtenaren hebben geen scrupules als het er om gaat hun opgedragen taken uit te voeren. Het besef dat het inderdaad zo werkt is een harde noot om te kraken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.837
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan