De relatie tussen mensen en varkens

Dit is niet 1 brug, maar vele bruggen te ver! Zelfs doorgewinterde 'complotdenkers' die hier ook actief zijn willen hier soms niet aan!

Mike
 
Hoi Mike,

Ja, dat klopt. Ik ben hier ook nog aan het leren. Ik zal nog veel vragen. Alleen ga ik met je informatie door en vraag door.
Op het werk doen ze het alleen maar af als onzin.

Dorothe
 
Toch even terug op het thema.

Mijn vraag hierboven betreft de schedelvorm. Ik weet dat de schedels smaller werden naarmate de mensen ongezonder gingen eten.
Er wordt echter op de kleitabletten vaak een schedelvorm weergegeven
(let alleen op het plaatje:
http://www.ninefornews.nl/het-mysterie-van-de-langgerekte-schedels-uit-peru-egypte-en-europa/)
waar het achterhoofd uitgerekt is. Is dit werkelijkheid of een symbolische weergave of had dit ook met de pijnapelklier te doen?
Bedankt
Dorothe
 
Dat weten we dus niet. Het zou kunnen dat zij beschikten over een bovengemiddeld grote pijnappelklier naar hedendaagse maatstaven. It's anybody's guess...

Mike
 
In het artikel van het plaatje wordt gesproken over schedelvervorming:
.....Op begraafplaatsen overal ter wereld zijn langgerekte schedels gevonden. Veel zijn het resultaat van schedelvervorming, waarbij de schedel van vooral jonge kinderen werd vastgebonden om zijn vorm te veranderen en te verlengen. Een ander deel van de schedels is echter in mysterie gehuld.

Het zou kunnen zijn, dat men uit bv. schoonheidsoverwegingen de schedels langgerekt heeft. Zo zijn er ook stammen die een platte schedel hebben of stammen met een lange nek of in China vrouwen met kleine verminkte voetjes.
Misschien is dit een mogelijkheid...????

Dorothe
 
De werkelijke reden voor de multiculti-agenda waar niemand het over heeft - het alsmaar dalende vruhctbaarheidscijfer van blanken, dat alleen maar gered kan worden van de ondergang d.m.v. melanine:

http://abcnews.go.com/Health/fertility-rates-drop-lowest-level-measured-us-cdc/story?id=41233697

Mike
 
Nee, de elite is racistisch en blank en wil het eigen ras niet tenonder zien gaan. Blanken zijn de 'verlichten' (vanwege de blanke huidskleur), weet je nog? Het woord 'Arier' betekent: uitverkorene. Binnen de blanken is de belangrijkste stroming die dit gestoorde gedachtengoed vertegenwoordigt een bepaalde 'tribe' die ik eerst niet met naam mocht noemen. Ik zal je een hunt geven: het begint met 'j' en eindigt op 'oden'.

Mike
 
Haha, deze tribe is natuurlijk bekend.
Ze weten dus van de melanine maar toch is het blanke ras uitverkoren. Ja, ik heb er hier alles over gelezen. Alleen raar dat deze elite daar niet de tegenstrijdige gedachte achter ziet.

Dorothé
 
Zie ook de posts over de realiteit van dualistische creatie moeten erkennen. Het enige wat ze kunnen doen is deze vervormen en omkeren, ze kunnen niet om de creatie zelf heen. Melanine ligt aan de basis van creatie en ook hier kunnen ze niet omheen. Met al hun kennis zijn ze wel degelijk op de hoogte van hoe het werkelijk zit, maar ze manipuleren de werkelijkheid om deze zoveel mogelijk naar hun hand te zetten en de leugen hoog te houden dat God een zwakkeling is, dat bewustzijn niet bestaat en dat het blanke ras superieur is. Dat is allemaal dubbel en tegenstrijdig, klopt ja, maar dat krijg je als je een leugen tot waarheid probeert te maken.

Mike
 
Dat is tegenstrijdig tov reacties die ik hieronder lees Mike.

Die verwijzen naar het Coudenhovi-Kalergi plan. Merkel zou ook een Coudenhovi prijs hebben gewonnen.

Het westen moet ten onder gaan, dat hebben de Zionisten tijdens hun congres van 1925 (Coudenhove-Kalergi plan)al besloten.
Tegenwoordig schamen ze zich ook niet meer voor om hun agenda openbaar te maken, zoals middels Peter Sutherland (ex- Goldman Sachs en nu migrantenbaas bij de VN), die keihard beweert dat de Europeaan dient te verdwijnen.
http://www.youtube.com...
HesselWorst | 15-08-16 | 11:41

@squadra | 15-08-16 | 17:36 "Doel is vernietiging van de Westerse cultuur en de Christelijke religie. De beweging is nog gevaarlijker dan islam ..."
.
Precies! Die uitdijende islam in het Westen is er immers een symptoom van. Soros denkt hetzelfde over de Westerse Christelijke beschaving (moet weg) van de Westerse witte mens (moet ook weg) als Astrid Kahane http://www.youtube.com... Barbara Lerner Spectre, Gregor Gysi, enzovoorts. En verder wat HesselWorst (11:41) jeetjeKees (11:48) en Nederlander65 (11:55) ook al zeggen. En remember: biblicisminstitute.files.wordpress.com...
ben kokhals | 15-08-16 | 18:03

 
Debsy, eigenlijk heb ik dit hier al beantwoord, in de feminisme-topic.

Kort gezegd is een inferieuriteitscomplex dat zich uit in een waanbeeld van blanke superioriteit per definitie een blank gedragsprobleem, maar de ALLERERGSTEN zijn zij die zich 'joden' noemen. Zij beschouwen zichzelf als RASZUIVERE blanken en zij zijn bezig het midden-oosten te ontruimen zodat zij dit vanuit Israel voor zichzelf kunnen opeisen.

Dat vluchtelingen vanuit het midden-oosten vervolgens het bloed 'vervuilen' van Europese blanken maakt deze blanken ook opofferbaar, omdat zij niet het 'ware geloof' aanhangen - uiteindelijk zijn zowel islamieten als christenen 'goyim' en worden beiden geslachtofferd. Vanuit hun basis in Oekraine kunnen zij vervolgens ook Europa als hun leefgebied opeisen. Je hebt blanke psychopathologie en dan heb je deze lui, zij spannen werkelijk de kroon!

Mike
 
Nu ik toch weer actief ben in deze topic misschien goed om wat nieuwe inzichten en bevindingen te melden:

Ik sta nog steeds achter de vele verhandelingen die ik heb geschreven over het zeer dubieuze koloniale verleden van blanke Europeanen. Gezien de cultureel-marxistische PC-cultuur waar we echter nu in verkeren weiger ik echter om te vervallen in blanke zelfhaat. Een kritische, revisionistische blik op onze geschiedenis is wat mij betreft prima, maar dit lijkt me zinvol voor alle volkeren en culturen, incl. de zwarte Afrikaanse. Ook zij hebben dingen uit het verleden waar ze mee af moeten zien te rekenen, waaronder stamleiders die deelnamen aan de blanke slavenhandel door hun eigen broeders uit te leveren aan de overheersers en hier zelf beter van werden middels geld en macht. De 'traditionele' behandeling van blanke albino's door Afrikanen verdient zeker ook geen schoonheidsprijs. En zo hebben we allemaal wel wat.

Wat echter onderbelicht is geweest gedurende de tot nu toe 261 pagina's van dit 'draadje' (dat inmiddels wel anaconda-achtige vormen heeft aangenomen) is dat er 1 'cultuur' is die op geen enkele wijze heeft bijgedragen aan een hoogstaande vorm van beschaving. Jawel, ik heb het over de islam. Zwarte Afrikanen hebben een hoogstaande cultuur en beschaving gehad in Noord-Afrika, nu is dit een cultuur in verval. Het midden-oosten, dat nu vrijwel uitsluitend met de islam wordt geassocieerd, had eveneens ooit een hoogstaande cultuur en beschaving, nu is dit een cultuur in verval. Wie zijn die vernietigers geweest van beschavingen? Je raadt het al: moslims.

De islam heeft gedurende zijn complete bestaan op geen enkele wijze bijgedragen aan de bouw van beschavingen, wel aan de afbraak daarvan. Het woord 'islam' betekent: onderwerping. Slavernij bestaat nog steeds onder de islam, blanke Europeanen hebben het officieel afgeschaft. Pedofilie en polygamie bestaan nog steeds onder de islam, blanke Europeanen hebben het officieel afgeschaft. Van de hoogstaande Noord-Afrikaanse zwarte cultuur van weleer is helemaal niets meer over, nu zijn het de grootste barbaren die zich onder de 'vluchtelingen' bevinden. Welke religie hangen zij aan? Islam. En moslim'vluchtelingen' uit het midden-oosten en centraal Azie gedragen zich al niet veel beter, zij vertegenwoordigen een cultureel gedragspatroon dat traditioneel bij de islam hoort en eeuwenlang ongewijzigd is gebleven.

We hebben het in deze topic uitgebreid gehad over het zwaar gestoorde gedragspatroon van zij die zich 'joden' noemen, maar relatief onderbelicht zijn de gedragingen van moslims gebleven. De vluchtelingenproblematiek van de afgelopen jaren heeft wat dat betreft ook bij mij de ogen geopend. Met al onze tekortkomingen zijn wij blanke Europeanen inmiddels zo ver dat we een zekere mate van beschaving hebben opgebouwd, die nu regelrecht bedreigd wordt door een 'cultuur' die onverenigbaar is met de onze en geheid tot een 'clash of civilizations' leidt, of beter gezegd: een botsing tussen beschaving en gebrek aan beschaving. Dat op de achtergrond de 'joden' glunderend in hun vuistje lachen is mij welbekend, maar we kunnen en mogen de eigen verantwoordelijkheid van moslims niet onder het (vliegende) tapijt schuiven.

We zijn ooit naar het koude noordelijke halfrond gevlucht en hebben van Europa ons thuis gemaakt. Dit is van ONS en van niemand anders en we mogen ons dit ook niet laten afnemen! We hebben gezorgd voor industrialisering en moderne communicatie- en transportmiddelen, waar zeer zeker ook haken en ogen aan zitten maar ook gigantisch veel voordelen die ons leven een stuk comfortabeler maken en de levensstandaard aanzienlijk hebben verhoogd. Hierdoor worden we door parasitaire elementen gezien als een pot met goud die systematisch leeggeroofd kan worden. Daarnaast menen ze ook nog met hun tengels aan onze vrouwen en kinderen te kunnen zitten. Als we ons nu weer weg laten jagen hebben we helemaal geen thuis meer. Daarom is politiek correcte blanke zelfhaat geen optie, we mogen best trots zijn op wat we hebben bereikt en vechten om te behouden wat we zelf hebben opgebouwd. De barbaren moeten buiten de poort worden gehouden!

Mike
 
Aan de ene kant heb je de islam met z'n extreme uitwassen en vaak beschavingen die niet meer van deze tijd zijn en aan de andere kant heb je de 0,0001% elite die vrijwel volledig blank (veelal Ashkenazi's) zijn en een totale heerschappij over ons allen nastreven, ten koste van alles. Inteelt psychopaten die vrijwel elke grote oorlog die de afgelopen eeuw heeft plaatsgevonden hebben geïnitieerd en vrijwel altijd waren er andere belangen in het spel. De destructie van het Midden-Oosten is geen uitzondering, waarbij vaak steun wordt gegeven aan moslimextremisten.

Van mij mogen ze allebei verdwijnen: islam/religie (wat is er mis met op God/liefde gebaseerde spiritualiteit?) en de satanische psychopatische elite en hun volgers.

Wat me tegenstaat, is de haat tegen alle moslims en deze moslimhaat wordt steeds groter. Kijk alleen al maar op social media wat voor doodwensen daar worden verkondigd. En deze haat wordt door bepaalde machtige groeperingen (neocons, zionisten) gebruikt en aangewakkerd (false flag aanvallen) om weer eens een oorlog te beginnen in het midden-oosten of om onze vrijheden in te perken met die fake war on terror.

Het is in feite Israël/Palestina, maar dan in het groot.

Mark



 
Saoedi heeft genoeg van gruweldaden van Saoedi Arabië tegen o.a. Jemen en keert zich af van islam en het Saoedische leger.



Goed zo, dat er maar veel mogen volgen.

Onder andere de VS, VK en Israël steunen dit Saoedische regime. Als zij zich ook afkeren van Saoedi Arabië en zware sancties zouden opleggen, zal hun macht flink afnemen. Maar zoals al eerder geschreven, zijn er diverse belangen in het spel om dit niet te doen.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.084
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan