Nu ik toch weer actief ben in deze topic misschien goed om wat nieuwe inzichten en bevindingen te melden:
Ik sta nog steeds achter de vele verhandelingen die ik heb geschreven over het zeer dubieuze koloniale verleden van blanke Europeanen. Gezien de cultureel-marxistische PC-cultuur waar we echter nu in verkeren weiger ik echter om te vervallen in blanke zelfhaat. Een kritische, revisionistische blik op onze geschiedenis is wat mij betreft prima, maar dit lijkt me zinvol voor alle volkeren en culturen, incl. de zwarte Afrikaanse. Ook zij hebben dingen uit het verleden waar ze mee af moeten zien te rekenen, waaronder stamleiders die deelnamen aan de blanke slavenhandel door hun eigen broeders uit te leveren aan de overheersers en hier zelf beter van werden middels geld en macht. De 'traditionele' behandeling van blanke albino's door Afrikanen verdient zeker ook geen schoonheidsprijs. En zo hebben we allemaal wel wat.
Wat echter onderbelicht is geweest gedurende de tot nu toe 261 pagina's van dit 'draadje' (dat inmiddels wel anaconda-achtige vormen heeft aangenomen) is dat er 1 'cultuur' is die op geen enkele wijze heeft bijgedragen aan een hoogstaande vorm van beschaving. Jawel, ik heb het over de islam. Zwarte Afrikanen hebben een hoogstaande cultuur en beschaving gehad in Noord-Afrika, nu is dit een cultuur in verval. Het midden-oosten, dat nu vrijwel uitsluitend met de islam wordt geassocieerd, had eveneens ooit een hoogstaande cultuur en beschaving, nu is dit een cultuur in verval. Wie zijn die vernietigers geweest van beschavingen? Je raadt het al: moslims.
De islam heeft gedurende zijn complete bestaan op geen enkele wijze bijgedragen aan de bouw van beschavingen, wel aan de afbraak daarvan. Het woord 'islam' betekent: onderwerping. Slavernij bestaat nog steeds onder de islam, blanke Europeanen hebben het officieel afgeschaft. Pedofilie en polygamie bestaan nog steeds onder de islam, blanke Europeanen hebben het officieel afgeschaft. Van de hoogstaande Noord-Afrikaanse zwarte cultuur van weleer is helemaal niets meer over, nu zijn het de grootste barbaren die zich onder de 'vluchtelingen' bevinden. Welke religie hangen zij aan? Islam. En moslim'vluchtelingen' uit het midden-oosten en centraal Azie gedragen zich al niet veel beter, zij vertegenwoordigen een cultureel gedragspatroon dat traditioneel bij de islam hoort en eeuwenlang ongewijzigd is gebleven.
We hebben het in deze topic uitgebreid gehad over het zwaar gestoorde gedragspatroon van zij die zich 'joden' noemen, maar relatief onderbelicht zijn de gedragingen van moslims gebleven. De vluchtelingenproblematiek van de afgelopen jaren heeft wat dat betreft ook bij mij de ogen geopend. Met al onze tekortkomingen zijn wij blanke Europeanen inmiddels zo ver dat we een zekere mate van beschaving hebben opgebouwd, die nu regelrecht bedreigd wordt door een 'cultuur' die onverenigbaar is met de onze en geheid tot een 'clash of civilizations' leidt, of beter gezegd: een botsing tussen beschaving en gebrek aan beschaving. Dat op de achtergrond de 'joden' glunderend in hun vuistje lachen is mij welbekend, maar we kunnen en mogen de eigen verantwoordelijkheid van moslims niet onder het (vliegende) tapijt schuiven.
We zijn ooit naar het koude noordelijke halfrond gevlucht en hebben van Europa ons thuis gemaakt. Dit is van ONS en van niemand anders en we mogen ons dit ook niet laten afnemen! We hebben gezorgd voor industrialisering en moderne communicatie- en transportmiddelen, waar zeer zeker ook haken en ogen aan zitten maar ook gigantisch veel voordelen die ons leven een stuk comfortabeler maken en de levensstandaard aanzienlijk hebben verhoogd. Hierdoor worden we door parasitaire elementen gezien als een pot met goud die systematisch leeggeroofd kan worden. Daarnaast menen ze ook nog met hun tengels aan onze vrouwen en kinderen te kunnen zitten. Als we ons nu weer weg laten jagen hebben we helemaal geen thuis meer. Daarom is politiek correcte blanke zelfhaat geen optie, we mogen best trots zijn op wat we hebben bereikt en vechten om te behouden wat we zelf hebben opgebouwd. De barbaren moeten buiten de poort worden gehouden!
Mike