Het wordt tijd dat we de mythe van 'alle mensen zijn gelijk' maar eens vakkundig gaan ontmantelen. Vorige week schreef ik nog:
In het bewustzijn van de blanken waren inheemse mensen wilden en heidenen. Het bewustzijn van de inheemse mensen was erop gericht om anderen te helpen, vooral mensen in nood.
https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/23#post-88231
Ik haal ook nog maar eens dit citaat aan uit het boek van Price:
De cultuur en de beschaving van de blanke zijn materieel van aard. Zijn maatstaf voor succes is: “Hoeveel eigendom heb ik voor mezelf vergaard?”
De cultuur van de roodhuid is spiritueel van aard. Zijn maatstaf voor succes is: “In hoeverre ben ik dienstbaar geweest voor mijn volk?”
De beschaving van de blanke is een mislukt experiment. Zij valt zichtbaar om ons heen uiteen. Zij heeft op alle fronten gefaald. Wie afgaat op resultaten, kan deze stelling onmogelijk weerspreken.
— Ernest Thompson Seton
M.a.w. de spiritualiteit van de natuurvolkeren was gericht op bevrediging van de gemeenschap en het bewustzijn van de blanke puur en alleen op bevrediging van het ego. Dit is niet alleen een essentieel verschil, maar het maakt de twee vormen van bewustzijn zelfs onverenigbaar, zoals het Thanksgiving-verhaal illustreert!
We hebben het hier al gehad over het bewust verzwakken van het mannelijke principe tijdens de slavernij om perfecte slaven te creeren. Hoe dit o.a. in zijn werk ging staat te lezen in het navolgende citaat uit het boek van Baruti (mijn vertaling):
'Buck breaking' [het breken van de 'bok', de man] was een veelvoorkomende praktijk gedurende onze slavernij in dit land [Amerika]. Behalve dat paarden werden gebruikt om hen te vierendelen, zij werden gecastreerd en met de zweep geslagen, en dat zij gedwongen werden om toe te zien hoe hun vrouwen, zussen, dochters, moeders en grootmoeders werden verkracht, vormde dit een boosaardige daad gericht op het volledig ontnemen van de menselijkheid, mannelijkheid en geestdrift van Afrikaanse mannen. Nadat er zich een grote cirkel van Afrikaanse slaven had gevormd, werd een Afrikaanse man van zijn kleding ontdaan en gedwongen zich in het open midden te begeven. Daar werd hij in bedwang gehouden door verscheidene slavenhouders en in het volle zicht van leden van zijn volk op brute wijze anaal verkracht door zijn slavenmeester. Het idee was om hem en de Afrikaanse mannen, vrouwen en kinderen die gedwongen werden om zijn beschaming en vernedering gade te slaan te 'breken'. Het was een onmenselijke tactiek die erop gericht was om hem en alle anderen om hem heen tot volgzame slaven te maken.
Zie hier ook de term 'buck', die slaat op een mannelijk dier en niet op een mens. Het darwinisme heeft een wetenschappelijke basis verschaft voor het concept van de mens als dier, iets waar ik al veelvuldig in deze en andere topics op in ben gegaan. Graag citeer ik Baruti opnieuw als hij verderop in zijn boek schrijft:
Door met evenveel gemak mensen als dieren te definiëren en selectieve bewijsvoering te hanteren omtrent het gedrag van andere dieren om homoseksualiteit te rationaliseren en hier een wetenschappelijke basis voor te verschaffen, kijken Europeanen over het feit heen dat seksuele perversie bij geen enkel ander dier wordt geconstateerd. Als dierlijk gedrag hun leidraad is, dan klopt er iets niet aan hun wetenschap.
(...)
We kunnen niet tegelijkertijd boven de dieren en onder de dieren staan. Als wij een hoger wezen zijn, dan horen wij ons beter te gedragen dan andere dieren. Als onze kracht ligt in ons mentale proces, waarom is ons morele gevoel dan juist zwakker? Wij ontlenen onze superioriteit onder andere aan het feit dat geen enkel dier puur voor zijn plezier doodt. Denk daar eens over na. Geen enkel ander levend wezen brengt pijn toe om er seksueel opgewonden van te raken.
Het darwinisme heeft de basis gevormd van de genetica, die eigenlijk eugenetica moet worden genoemd. Dit heeft racisme een
wetenschappelijke basis verschaft en komt dus neer op niets minder dan WETENSCHAPPELIJK RACISME. Nogmaals, dit is allemaal een BLANK, EUROPEES concept. Onze geschiedenis staat er bol van en nu kunnen we het zelfs 'wetenschappelijk' onderbouwen en rechtvaardigen.
In een gesprek afgelopen zondag herinnerde Bastiaan me aan het boek The Bell Curve (1994) van Charles Murray, die hiervoor een flinke som geld ontving van rechts-radicale Amerikaanse groeperingen (evenals Wilders vandaag de dag). Dit volkomen racistische boek stelt dat uit IQ-tests blijkt dat zwarte mensen genetisch dommer zijn dan blanken en Aziaten. Blanken als slimmer zien dan zwarten is al een heel oud concept in de Europese cultuur, maar nu was er een boek van 845 pagina's dat dit 'wetenschappelijk' aantoonde.
Het probleem met Eurocentrische 'wetenschap' is dat alles door de blanke culturele lens wordt bezien en geinterpreteerd. Wij zitten volop in onze linkerhersenhelft, niet in de laatste plaats door onze eigen creatie, het Pruissische onderwijssysteem en het door de Rockefellers gesponsorde universitaire systeem. Alleen als je uitgaat van het politiek correcte denkbeeld dat 'alle mensen gelijk zijn' kun je hard maken dat zwarte mensen minder goed scoren op door ons bedachte tests (waarmee je vervolgens 'bewijst' dat we kennelijk dus niet gelijk zijn). Als je echter in je interpretatie meeneemt dat donkergekleurde mensen een andere vorm van denken hanteren, gebaseerd op een minder beperkt bewustzijn (zie de hierboven genoemde voorbeelden), kom je tot een totaal andere conclusie en rollen wij blanken en de Aziaten er ineens heel wat minder positief uit!
De groepering achter de totstandkoming van dit gevaarlijke en racistische boek was The American Enterprise Institute, dezelfde denktank die de rechtvaardiging verschafte voor de oorlog in Irak van 2003 en die Hirshi Ali in hun gelederen heeft opgenomen, die daarmee haar huidskleur, haar volk en haar voorouders verraadt. Ook Wilders heeft banden met deze invloedrijke idioten. Daarom ook moeten we waakzaam blijven, want deze ziekte steekt keer op keer in verschillende gedaantes de kop op - en de basis is altijd blank!
We zijn allemaal hetzelfde? Dacht het niet dus! Wij moeten de ziekte onder ogen zien, voordat we ons ervan kunnen genezen. Velen van ons verkeren nog steeds in ontkenning, ook hier op dit forum. Hiermee verraden ook wij onze voorouders, onze zwarte voorouders, welteverstaan. Niet alle blanken waren zo en zijn zo. Weston Price had de grootst mogelijke waardering voor de gemelaneerden en sprak deze meermaals uit in zijn boek, waarin hij zich ook falikant keert tegen de eugenetici. Er gaan stemmen op dat dit soort onderwerpen teveel zouden afwijken van het gedachtengoed van Price en dat we het hier uitsluitend over voeding moeten hebben, maar ik zie het eerder als een uitdieping ervan. We moeten onszelf niet alleen fysiek helen, maar bovenal mentaal en spiritueel, er valt veel meer te leren van donkerkleurige natuurvolkeren dan voeding alleen en Price wist dit!
Voor wie wil aanvoeren zich niet verantwoordelijk te voelen voor of verbonden te voelen met zijn/haar voorouders, besef dat dit forum alles te maken heeft met OVERGELEVERDE wijsheid en dat Price de levende afstammelingen van onze VOOROUDERS bestudeerde! Het gaat juist om onze wortels, goed of slecht. Je hebt het aan je voorouders te danken dat je hier bent, dus je bent het verplicht aan jezelf en aan je voorouders om deze kennis te herontdekken en toe te passen!
En ik blijf het zeggen: wie zijn wij als jongste telg van de menselijke familie om onze (verziekte) normen en waarden op te dringen aan de oudste telgen van de menselijke familie, onze VOOROUDERS! Als dat geen teken van ziekte is... We MOETEN dit onder ogen zien, anders komen we nergens.
Mike