De relatie tussen mensen en varkens

Als dit jouw idee is van assertiviteit kan ik je vertellen dat ik niet onder de indruk ben. Dus je solliciteert naar een ban, want ik moet de dood bij het woord voegen, anders ben ik geen vent? Is goed, consider it done!

Mike

 
En nogmaals, als mijn bijdragen je niet bevallen of je snapt ze niet en wil ze niet snappen, negeer ze gewoon. Makkelijk zat toch? Waarom moet ik degene zijn die de mond gesnoerd wordt. Wees gewoon zelf selectiever.

Ik heb helemaal geen hekel aan jouw bijdragen maar dit is de zoveelste oeverloze discussie over hetzelfde onderwerp. Op een forum waar alle neuzen dezelfde kant in wijzen is iemand die steeds een afwijkende mening verkondigt die ingaat tegen de algemene mening op een forum wel degelijk storend. Als mensen dat laten blijken zoals hier (en het waren niet alleen Mike en ik!) dan zou je daar zelf ook wel eens conclusies uit kunnen trekken. Je bent zelf evengoed aan zendingsdrang aan het doen omdat het steeds maar weer op hetzelfde neer komt, voor een publiek dat er duidelijk geen behoefte aan heeft. Ik begrijp niet dat je dat zelf niet ziet.

 
Ja Alexandra, dat was ook mijn idee, geen voeding maar al die andere info van Mike! en dat hij het lekker vertaald voor ons :wink:

 
De laatste der nihilisten heeft het veld geruimd en we kunnen weer over naar de orde van de dag. Het gebrek aan zelfinzicht zegt alles over hem en de rek is er nu uit. Jammer, want op andere fronten had hij wel degelijk zinvolle dingen te melden. Het is niet anders.

Mike

 
Moondust: Ik vraag me altijd wel af waarom je actief mensen zou willen overtuigen ergens van. Blijkbaar wordt er dan een belang gevoeld wat leidt tot een soort zendingsdrang. Persoonlijk vind ik het een goed idee om beschikbaar te zijn voor mensen (zoals b.v. dit forum), maar zie ik geen enkele reden mijn persoonlijke visie actief te propageren. Dat getuigt namelijk van een afhankelijkheid van onwetendheid en waarom zou je daarvoor kiezen?

@ De mens heeft elkaar nodig en zendingsdrang zit denk ik in de mens, of tenminste in een aantal mensen en die moeten er vooral mee doorgaan.
Ik vind er niks mis mee om je visie te delen en te propageren. Het is aan ons de keus om mee te praten of af te haken of er tegen in te gaan.

 
Jammer deze strijd tussen Moondust en Mike. Ik waardeer de posten van Moondust over het algemeen erg. En net als alle andere posten, het is aan mij wat ik er wel of niet mee doe.

 
Voor mij had het ook niet gehoeven. Het was echter de zoveelste keer dat Moondust gebrek aan respect vertoonde en kennelijk niet voldoende besefte dat hij hier te gast is en zich dus dient te gedragen naar de huisregels van de gastheer (moi). De vorige keer bond hij bijtijds in, maar nu stuurde hij rechtstreeks aan op een ban en daagde me zelfs uit, door te stellen dat ik anders geen vent zou zijn. Als je erom vraagt, kun je het krijgen ook! Ik geloof niet dat er 1 ander forumlid is geweest waar ik meer geduld mee heb gehad dan Moondust, maar het was een typisch geval van 'overstaying your welcome'. Nu hebben we in ieder geval geen nihilistische stoorzender meer in ons midden.

Mike

 
Ik zou ook heel graag hier bij willen zijn,ik hoor Mike graag praten over andere dingen.
zeker als het in Breda zou kunnen zijn.ik hou het in de gaten.

 
Er zijn verscheidene legendes over roodharige, kannibalistische reuzen die zich onder ons zouden hebben begeven en ons zelfs zouden hebben gedomineerd. In de Bijbel worden ze de Nefilim genoemd. Je kunt dit als fantasieverhalen afdoen, maar het wordt een ander verhaal als er archeologisch bewijs wordt gevonden, waaruit blijkt dat het DNA afwijkt van menselijk DNA!

http://thetruthwins.com/archives/has-an-ancient-giant-handprint-been-found-in-a-cave-in-nevada
http://thetruthwins.com/archives/13-nephilim-skulls-found-in-mexico
http://thetruthwins.com/archives/these-ancient-elongated-skulls-are-not-human
http://thetruthwins.com/archives/dna-results-for-the-nephilim-skulls-in-peru-are-in-and-the-results-are-absolutely-shocking

Mike

 
Weston Price schreef over bewoners van de eilanden in de Stille Zuidzee dat ze er uitzagen als broers en zussen, ook als ze geen verwantschap met elkaar vertoonden en zelfs op verschillende eilanden woonden. Al jaren vraag ik me af waarom uitsluitend blanken zoveel variatie vertonen qua haarkleur en oogkleur. Vanaf het prille begin van dit forum was ik hier al mee bezig:

https://www.fatsforum.nl/topic/reactie-menselijke-blauwdruk#post-3032

Zojuist zag ik OjBlZl8RON8[/MEDIA]]deze video van een blanke die zichzelf precies hetzelfde heeft afgevraagd en de moeite heeft genomen om dit uit te zoeken en tevens licht laat schijnen op de obsessie van Hitler met Ariers en hakenkruizen. Wat wisten de Nazi's dat wij niet mogen weten? Ik heb hier inmiddels nog veel meer materiaal over verzameld, dat ik allemaal nog moet doorwerken. Wordt vervolgd!

Mike

 
Heb je die video gezien? Ik ga meer video's plaatsen, voor mensen die die lappen tekst niet kunnen of willen doorwerken.

Mike

 
Mail is naar Mike. Ben onverwachts vandaag al naar een ruimte wezen kijken. En daar zou Mike ook heel mooi staan, een oud klooster, tegenover de kerk. Een betere plek voor een allu-hoedjes-lezing is er niet toch?

 
Nee, ik ben nu bezig met Bavel, zit tegen Breda aan geplakt. Of Breda heeft zich tegen Bavel aangeplakt. Het is maar hoe je het bekijkt ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.240
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan