De relatie tussen mensen en varkens

De Nederlandse David Icke: Conspiracy Mikey! :D Ik zou ook komen, ik geef het toe, ik vind het hartstikke interessant allemaal en zou er meer over willen weten, maar heb geen tijd om me er in te verdiepen.

Als er (nog) geen lokatie is, kun je er een creëren toch Iklustvet?

Mike, ik snap heel goed dat je dit met het zwarte publiek zou willen delen, ze hebben het hard nodig om dit verhaal te horen en het zal wel een stuk enthousiaster worden ontvangen dan bij de ver gedegenereerde inteelt albino's.

 
Ik zou ook komen met mijn albino blonde rechte haar (met nog wel een heel klein beetje pigment) en bruine ogen (die wel lichter zijn geworden voor WAPF) en albino huid. Ik denk dat het voor donkere mensen ook wel goed is om te zien dat bleekscheten hier ook mee bezig kunnen zijn al moet je ze met een vergrootglas zoeken.

Wel jammer dat het inderdaad te ver gaat voor een lezing, gaat voor mijn veel makkelijker dan een hele lap tekst. En goede filmpjes moet je ook weten te vinden en er op dat moment ook tijd voor hebben en dat komt er nu te weinig van.

 
Wel ironisch dat uitgerekend zo'n blonde, blauwogige albino ze dit dan moet gaan vertellen

Ironisch, dat wel, maar het ondermijnt direct het omgekeerd racisme argument en dat maakt het des te interessanter.

 
Nu ga ik "toevallig" donderdagmorgen kijken naar een ruimte waar je dit soort lezingen ook zou kunnen houden. Wordt vervolgd, tenminste, als je naar Breda af wil reizen Mike. (En de rest ook natuurlijk).

 
Als er (nog) geen lokatie is, kun je er een creëren toch Iklustvet?

Ja tuurlijk, zaaljes genoeg hier maar ik bedoelde dat ik als zo goed als enige hier op het forum uit Belgie niet zo aangewezen ben om een locatie te zoeken voor een lezing voor gevorderden. Dan moeten jullie allemaal naar BE komen! Breda ligt dan wel veel centraler :wink:

 
Je kan wel al beginners lezingen gaan organiseren in België iklustvet. Dan worden die mensen die daar komen voor een gedeelte vanzelf gevorderd. En het wordt dan ook uiteindelijk makkelijker en goedkoper biologisch eten in de buurt te vinden.

 
O, maar je mag gerust helpen organiseren hoor Iklustvet! Regel ik de zaal, jij de rest [:D]

Valt er veel te organiseren? ik heb geen idee wat er bij komt kijken maar als we dit een keertje zo wat onder ons van hier op het forum houden, zou het dan zo ingewikkeld moeten zijn?

 
Ik vraag me altijd wel af waarom je actief mensen zou willen overtuigen ergens van. Blijkbaar wordt er dan een belang gevoeld wat leidt tot een soort zendingsdrang. Persoonlijk vind ik het een goed idee om beschikbaar te zijn voor mensen (zoals b.v. dit forum), maar zie ik geen enkele reden mijn persoonlijke visie actief te propageren. Dat getuigt namelijk van een afhankelijkheid van onwetendheid en waarom zou je daarvoor kiezen?

 
Geen idee! Vast niet nee, maar klinkt toch leuk. Wat doe je? O, ik doe de complete organisatie rondom lezingen [:mrgreen:]

Het klonk meteen als iets waar je heel moe van wordt maar tellen met hoeveel we zijn en hoeveel wijn en bier, en euh thee we moeten voorzien dat zal nog wel lukken zeker? Of zouden jullie er een lang vantevoren aangekondigde gva avond van willen maken?

 
@Moondust Mike weet cq leest veel (en kan goed Engels) Wij/ik vind dit super interessant, dus vragen wij of Mike hierover wil vertellen, that's it!

 
@Moondust Mike weet cq leest veel (en kan goed Engels) Wij/ik vind dit super interessant, dus vragen wij of Mike hierover wil vertellen, that's it!

Neenee! we zijn afhankelijk van onwetendheid! :?: :roll:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.240
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan