De relatie tussen mensen en varkens

Hoe staat het eigenlijk met zijn eigen gezondheid?

Ik heb verschillende lezingen van hem gezien en hij is telkens verkouden. Ook komt hij af en toe vergeetachtig over.

Noten en fruit, dat groeit in een groot deel van de wereld amper. Als je het in ons deel van noten en fruit moet hebben dan zul je van een koude kermis thuis komen.

Dit is ook een tegenargument van Sally Fallon. Op een gegeven moment vraagt zij op de man af: beweer jij dat we hele bevolkingsgroepen dus maar moeten verplaatsen naar gebieden waar ze wel fruitariers kunnen worden?

Mike

 
Dit is ook een tegenargument van Sally Fallon. Op een gegeven moment vraagt zij op de man af: beweer jij dat we hele bevolkingsgroepen dus maar moeten verplaatsen naar gebieden waar ze wel fruitariers kunnen worden?

Hier hebben toch altijd mensen gewoond. Als die mensen al zoveel jaren compleet verkeerd aten waren we allang uitgestorven, zeker wij blanken. We eten sinds de 2de WW anders als daarvoor en zie hoe hard we achteruit hollen.

Waarom hebben kleine jongens een fascinatie hebben voor jagen? Geef mijn zoon een stok en hij gaat achter de kippen aan. Ik heb een blanke zoon, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat zwarte jongens daar anders in zijn. Dat is toch het wezen van de mens, en niet alleen van blanken? Ik zie niet hoe dat rijmt met een warrior zijn. Waartegen moet je dan beschermen, tegen andere stammen of volkeren? maar als die allemaal nootjes en fruit eten zijn ze allemaal verlicht en zullen ze je niet aanvallen? Of tegen dat occasioneel wild zwijn dat je tegen komt als je knollen gaat uitgraven, maar dan kun je dat zwijn evengoed opeten?

Ik vind het moeilijk om iemand die zelf altijd verkouden is hierin te volgen. Dat is zoals Ivan Wolffers, al 11 jaar kanker maar wel boeken schrijven over wat gezond is :roll:

 
geweldig radiodebat, leuk om te lezen! En wat die zijpaden betreft, juist interessant, alles hoort bij elkaar, en als er onderwerpen zijn die je niet wilt lezen dan hoeft dat toch ook niet!

 
Ik ben het met je eens, Iklustvet. Phil Valentine vind ik dan ook niet interessant vanwege zijn visie op voeding. Ik heb echter veel van hem geleerd als het gaat om het westerse gedachtengoed van Manifest Destiny, het idee dat de blanken de eerste mensen waren, dat de blanke cultuur de eerste hoogstaande cultuur was en dat de Bijbel het eerste boek was. Hoe hij het doet op deze voeding weet ik niet, maar hij heeft nog steeds een goed stel hersenen!

Mike

 
Dat debat had ook mijn interesse gewekt, dank je voor dit verslag ervan Mike, ik zag het helemaal voor me hoe de opgefokte (toch te weinig vet en te veel fruitsap hè) Phil en kalme Oma Sally tegen elkaar in gingen.

 
Ik heb ook wel eens een filmpje van hem gekeken maar ik voel een grote afkeer als ik hem bezig zie, ik weet niet wat het is, zijn houding, zijn gezicht. Dat moet niks uit maken maar eigenlijk heb ik dat niet zo vaak.
Hij zal best heel wat zinnigs te vertellen hebben, dat heb ik ook wel gelezen in dit topic. Ik vraag me gewoon vooral af hoe je een vegetarische warrior kunt zijn, hoe kun je nu het wezen van de mens, en geslachtsrollen, begrijpen als je zo´n belangrijk aspect helemaal anders uitlegt als wat wij elke dag ervaren?
Ik heb ook de indruk dat jij milder bent voor hem op voedingsgebied omdat je hem op andere vlakken waardeert.

 
Inderdaad te weinig vet en veel suiker. Dit maakt je tot een verkeerde soort 'warrior', nl. een met 'vegan rage'. Ik heb zeer zeker waardering voor wat hij op andere vlakken te vertellen heeft. Maakt dat me milder naar hem als het gaat om voeding? Ik weet het niet. Hij heeft iets teveel testosteron, dat mag duidelijk zijn, maar ik bewonder zijn intelligentie, hij is zeker geen domme jongen! Hetzelfde heb ik met David Wolfe. Hij en ik kunnen bijna niet verder uit elkaar liggen qua visie over voeding, maar David Wolfe is een extreem intelligente kerel die naast voeding veel interessants te melden heeft!

Mike

 
Amerikaanse feministes maken zich druk om het woord bossy '(bazig, hanig):



Hebben ze nu echt niets beters te doen? In andere delen van de wereld worden vrouwen verminkt, vermoord en verkracht!

Mike

 
Een recntelijk ontdekte massieve stenen muur in Rusland werpt een heel ander licht op de geschiedenis van de mensheid:

http://thetruthwins.com/archives/newly-found-megalithic-ruins-in-russia-contain-the-largest-blocks-of-stone-ever-discovered

Primitieve prutsers, die voorouders van ons? Vandaag de dag kunnen we met de meest geavanceerde technologie nog niet wat zij konden! En waar zijn de werktuigen waarmee ze dit deden? Of was er helemaal geen gereedschap en wisten zij energie op moleculair niveau te manipuleren?

Mike

 
Lezing van Max Igan waar hij iets zou uitleggen over de relatie tussen het besnijden van jongens en grenzeloos gedrag en oorlog voeren. Ik heb er een stuk van gekeken maar ik kan even niet tegen filmpjes waarin met bulldozers over volle huizen gereden wordt :(

 
Hier nog eens de ware geschiedenis van blanken:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/White_people.htm

Mike

 
Terwijl Amerikaanse feministen druk bezig zijn om bepaalde woorden in de Engelse taal te verbieden is er een wet in Irak die verkrachting van vrouwen en huwelijken voor 9-jarige meisjes legaliseert en vrouwen verbiedt het huis te verlaten:

http://www.prisonplanet.com/new-ira...feminists-too-busy-banning-words-to-care.html

Hoe ironisch dat mannen zich hier drukker om maken dan zogenaamde 'feministen'. Hier ook een uitstekende (mannelijke) analyse:

http://themattwalshblog.com/2014/03...nists-girls-dont-have-it-any-worse-than-boys/

Mike

 
rqLyyIsKyCU[/MEDIA]]Deze docu had ik ook al in een andere topic vermeld, maar mistaat zeer zeker op deze plek ook niet. Toen de slavernij werd opgeheven in Amerika, bleven er miljoenen ongeletterde zwarten over, die economisch gezien geen bijdrage konden leveren (anders dan als slaven) aan de Amerikaanse economie. De door Albert Pike opgerichte Ku Klux Klan deed dan ook zijn uiterste best om deze ex-slaven uit te roeien in het Amerikaanse zuiden, waardoor ze massaal vluchtten naar het industriele noorden, op zoek naar een betere toekomst.

De eugenetica-beweging, die ook Hitler had gesteund, had zich echter ten doel gesteld deze overvloed aan 'genetisch zwakkere' mensen uit de weg te ruimen. Hitler had daar al een begin mee gemaakt. Volgens de Nazi's waren de joden inferieur, omdat ze een kruising waren tussen blanken en zwarten en hun genetische materiaal zich dus had vermengd met dat van zwarten. De oorspronkelijke theorie van de zwaar racistische Charles Darwin ging ervan uit dat zwarten de directe afstammelingen waren van apen en in Amerika is zelfs een zwarte man samen met een gorilla in een kooi tentoongesteld (deze man pleegde later zelfmoord). Weston Price verzette zich hevig tegen het zwaar racistische, eugenetische gedachtengoed dat in zijn tijd in de hoogste academische en politieke kringen gangbaar was en in ruim 30 (!) staten al wettelijk was vastgelegd middels gedwongen sterilisatiewetten.

Later leverde de farmaceutische industrie, die zijn oorsprong heeft in Nazi-Duitsland, een bijdrage d.m.v. de pil. De meest effectieve manier om van de zwarte bevolking af te komen, bleek echter abortus te zijn. Abortus doodt meer zwarten, nog voordat ze geboren worden (!), dan welke dodelijke ziekte dan ook! Abortus is aan het grote publiek verkocht als een 'vrouwenrecht', maar is in werkelijkheid gelegaliseerde infanticide (kindermoord). Dit model is eerst in Amerika getest en later geexporteerd naar de rest van de wereld. Wie nog de illusie mocht koesteren dat abortus een 'vrouwenrecht' is dat moeizaam is bevochten door feministen, moet deze docu zien! Lees ook de info op deze site:

http://www.klannedparenthood.com/

Mike

 
In het Amerikaanse leger vinden er meer aanrandingen dan ooit plaats en de meeste daarvan zijn mannen die mannen aanranden:

http://endoftheamericandream.com/archives/sexual-assaults-in-the-military-are-at-an-all-time-high-and-most-of-them-are-male-on-male

Mike

 
De Amerikaanse media maakt zich druk om het woord 'bossy', maar strooit ondertussen met de term 'bitch':

http://newsbusters.org/blogs/matthew-philbin/2014/03/17/media-whine-about-bossy-while-entertainment-shows-use-bitch-50-time

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.241
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan