De relatie tussen mensen en varkens

Dat is nou 'girl power'. Dat hebben de Spice Girls in de jaren '90 naar buiten gebracht. Dat is 'feminisme' waarbij vrouwen zelf kiezen voor hun eigen onderdrukking.

Mike

 
mja, zo van ik zal mezelf maar in de uitverkoop gooien dan ben ik de rest voor. Dat is wel heel krachtig, als je het voor elkaar krijgt dat mensen zichzelf dat aan doen, en dat ze dan ook nog denken dat ze vrijgevochten en in control zijn. Erg hoor.

 
Een uitstekend artikel over hoe albino's zijn ontstaan in Afrika, waarom ze werden uitgestoten en aparte kolonies hebben gevormd en uiteindelijk een apart fenotype, waarom ze naar Noord-Europa zijn getrokken, waarom de kleur zwart de basis is van alle kleuren en waarom er kunstmatig meer blanke rasindelingen plaatsvinden, tegenover simpelweg 'gekleurden' of 'niet-blanken', terwijl de blanken slechts 8% vertegenwoordigen van de wereldbevolking:

http://stewartsynopsis.com/chapter_7.htm

Mike

 
Dit is te gruwelijk voor woorden - geaborteerde foetussen worden in sommige Engelse ziekenhuizen gebruikt als brandstof voor de energievoorziening van ziekenhuizen:

http://www.prisonplanet.com/aborted-babies-burned-to-power-hospitals-in-uk.html

In tegenstelling tot wat sommigen denken komt deze site niet snel met flauwekul. Hoe ongeloofwaardig dit ook mag klinken, het is dus een realiteit die we onder ogen moeten zien! Het doet mij denken aan de film Soylent Green uit de jaren '70 met Charlton Heston.

Mike

 
Lees dit zeer rake artikel van Mike Adams over het gebruik van geaborteerde baby's en miskramen als brandstof voor ziekenhuizen:

http://www.naturalnews.com/044431_aborted_babies_incinerators_hospital_heat.html

Dit verhaal is inmiddels BEVESTIGD! Als dit je niet aan het denken zet over de zieke, eugenetische waarheid achter moderne wetenschap en geneeskunde dan weet ik het niet meer!

Het valt me ook op dat niemand heeft gereageerd op mijn kijktip, de film Maafa 21. Hier nogmaals de link:



Dit is echt een zeer belangrijke film! Graag jullie feedback hierop.

Mike

 
En terwijl feministen openlijk mogen roepen om de dood van alle mannen mag een Amerikaans nieuwsstation het woord 'homoseksueel' niet in de mond nemen:

http://dailycaller.com/2014/03/24/media-matters-inexplicably-attacks-fox-news-for-using-the-term-homosexual/

Ook hier in Nederland kennen we dergelijke verstikkende politieke correctheid. Ikzelf heb nu al bij 2 lezingen meegemaakt dat enkele vrouwen kwaad wegliepen toen ik zei dat menstruatie wel eens onnatuurlijk zou kunnen zijn, omdat het niet in het belang is van de natuur om kostbaar levensvocht (bloed is vloeibaar vlees!) weg te laten lekken, een gigantische belasting voor het vrouwenlichaam die bovendien de levensduur verkort. Menstruatie zuivert vervuild bloed voor de ongeboren vrucht door het er simpelweg uit te kieperen. Vervelend he, als een man dergelijke 'grove' dingen zegt? Wij hebben immers geen recht van spreken, want menstruatie is een 'heilige' gebeurtenis. Hoe heilig is het om een week lang hormonaal verstoord te zijn, met bijbehorende stemmingswisselingen? Waarom mag een zich hier niet over uitspreken en zijn logische verstand gebruiken? Weg met de politieke correctheid!

Mike

 
Ik heb de film Maafa 21 gezien, ik wilde het de laatste keer al posten maar het was er niet meer van gekomen.

Veel vrouwen vinden toch ook dat mannen nu een keer ongesteld mogen worden en dat als het toch moet gebeuren zij nou een keer aan de beurt zijn. Het lijkt me een veel handiger oplossing om geen van beide ongesteld te worden. Scheelt een hoop ongemakken.

Ik wilde nog een keer iets in het topic over mannen sterilisatie plaatsen omdat het er toen ook over ging voor hoeveel dagen en wanneer een vrouw vruchtbaar is. Maar ik Heb ook een keer iets gelezen (ik weet alleen niet meer waar) over dat een vrouw een tweede vruchtbare periode heeft. Die hangt af van de hoek van de zon en maan tijdens haar geboorte. Als de zon en maan dezelfde hoek hebben dan schijnen vrouwen ook vruchtbaar te zijn. Deze tweede vruchtbare periode kan ook tijdens de menstruatie zijn. Dus het voordeel van menstruatie om je vruchtbare periode te berekeningen wordt hier ook minder groot door. De natuurvolkeren hadden dit niet nodig omdat ze seks gebruikten om een kind te krijgen en minder/niet voor het plezier.

 
Wat heeft het voor zin om uitspraken te doen als 'het lijkt me een veel handiger oplossing om geen van beide ongesteld te worden.'

In deze tijd worden alle vrouwen ongesteld, de enkele meiden die ik ken die het nauwelijks of niet worden zijn juist nog meer hormonaal uit balans en hebben een kleinere kans op zwangerschap.

Misschien werden vrouwen duizenden jaren geleden wel niet ongesteld, maar daar kunnen we niet even naar terug.

 
In deze tijd worden alle vrouwen ongesteld, de enkele meiden die ik ken die het nauwelijks of niet worden zijn juist nog meer hormonaal uit balans en hebben een kleinere kans op zwangerschap.

Klopt in deze tijd is het goed om ongesteld te worden. Je kan er extra door ontgiften en als je het niet of bijna niet wordt is er iets mis en probeert je lichaam uit alle macht alle voedingstoffen vast te houden (vrouwen in concentratiekampen werden ook niet meer ongesteld) of is er iets hormonaal aan de hand. In allebei de gevallen zal je denk ik ook niet echt vruchtbaar zijn.

Maar als we dat extra ontgiften niet nodig zouden hebben omdat iedereen gewoon echt goed eet en er geen vervuiling is. Dan vind ik het de beste optie om geen van beide ongesteld te worden, dan een van de twee.

 
Je zegt het nu alsof het een feit is maar het is een vrij vage theorie.

Volgens jullie zou het dus in het lichaam behouden moeten worden ook als er geen bevruchting plaats vind. Maar waar gaat dat eitje/extra bloed en slijm dan wel naartoe, het kan niet in het niets verdwijnen toch.

 
Vervelend he, als een man dergelijke 'grove' dingen zegt? Wij hebben immers geen recht van spreken, want menstruatie is een 'heilige' gebeurtenis. Hoe heilig is het om een week lang hormonaal verstoord te zijn, met bijbehorende stemmingswisselingen?

Ik heb geen last van stemmingswisselingen sinds WAPF en ook niet meer van pijn etc, dus dat hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik denk wel dat de meeste vrouwen een gruwelijke hekel aan hun menstruatie hebben, dat is raar vind ik. Ik heb geen hekel aan naar het toilet gaan of aan andere lichaamsfuncties, maar dat ongesteld zijn is ook zonder stemmingswisselingen en pijn echt wel vervelend.
Ik vind dat je alles mag toetsen aan waar wij eigenlijk biologisch voor gemaakt zijn. Aan de andere kant is het misschien wel een goed teken dat we in staat zijn te ontgiften via een eventueel nieuw mechanisme, dat getuigt wel van levenskracht en veerkrachtigheid.

Ik heb maafa 21 ook gezien, op de laatste 25 min na die moet ik nog kijken, het is nu niet bepaald een kort snel filmpje voor tussendoor. Goeie doc, ik kan er niks anders over zeggen, behalve de vorm. Die muziek, dat dichtslaande deuren geluid. De boodschap heeft die goedkope effecten niet nodig. Maar afgezien daarvan is het waanzinnig om abortus te zien als een verworven recht, het is een opgedrongen plicht. Heb je dit gezien? http://www.infowars.com/pro-abortio...-coat-hanger-pendant-in-return-for-donations/ Dat verzin je toch niet? En zoals altijd wordt de stem van het kind vergeten. Net als in het borstvoedingsdebat, er zijn honderden redenen waarom feministen kiezen voor de fles, maar de stem van het kind wordt niet gehoord. Een baby wil gewoon wat ie hoort te krijgen.

Over feminisme heb ik tegenwoordig heel andere gedachten als vroeger. We zijn gelijkwaardig, niet gelijkaardig, dat is een heel verschil en dat blijkt niet te mogen. Er worden hele boeken geschreven met wetenschappelijk bewijs dat het verschil tussen man en vrouw aangeleerd is. Feminisme wordt als een vanzelfsprekendheid gebracht waardoor het niet meer echt in vraag gesteld mag worden, omdat je meteen voor racist uitgemaakt wordt. Dat is heel lastig want er kan nooit meer ergens echt over gepraat worden. Ik las dit stuk http://tomzwitser.wordpress.com/2012/08/13/olympische-spelen-en-leger-als-anti-mannelijkheid/ en ik vind dat echt frisse ideeen ipv ouderwetse onzin, wat heeft het voor zin biologie te ontkennen? nee, ik kan niet evenveel dragen als mijne vent, en nee, ik ben daardoor niet minderwaardig! En nee, ik voel niet de behoefte kost wat kost te bewijzen dat dat niet zo is. Ik heb wel wat beters te doen zeg!

En nu ook weer, in BE is er een krant die in een satirische bijlage het Obama koppel afgebeeld heeft als twee apen (zogenaamd als opdracht van Poetin want ja, laten we die vooral nog eens demoniseren, dat kan geen kwaad). http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur+en+media/media/140324_DeMorgen_Excuses Heel het land op zijn kop. Miserie en excuses. Terwijl de laatste Bush zo vaak is afgebeeld als een aap, dan hoor je niemand over racisme. Ik begrijp dat niet, ze verdienen het allebei even hard. Al de opiniemakers buitelen over elkaar heen om het meest politiek correcte stukje te schrijven. Misschien dat er iemand iets zou kunnen schrijven over waarom Fukushima niet aan bod komt op die belachelijk dure nucleaire top waar heel het land voor in rep en roer is? Maar we laten ons weer afleiden door triviale flauwekul. Obama als aap is een schande voor de apen, ongeacht zijn kleur!

 
Je zegt het nu alsof het een feit is maar het is een vrij vage theorie.

Volgens jullie zou het dus in het lichaam behouden moeten worden ook als er geen bevruchting plaats vind. Maar waar gaat dat eitje/extra bloed en slijm dan wel naartoe, het kan niet in het niets verdwijnen toch.

Dat begrijp ik ook niet, aan de andere kant is het vreemd om bloed te verliezen, je lokt er wilde dieren mee! Zoals het ook compleet van de zotte is om je baby in bed te leggen en te laten huilen, ook daar lok je wilde dieren mee. Dat is voor ons allemaal niet van belang natuurlijk maar het geeft wel te denken. Luiers dragen is ook nog zoiets, dat heeft een baby niet nodig, je kan ze perfect al heel vroeg zindelijk maken en er zijn nog steeds culturen die dat doen. Ik heb me er zelf niet mee bezig gehouden, maar er zijn zoveel dingen die anders bleken te zijn, je kan het op zijn minst in vraag stellen en er niet boos om worden als iemand anders dat doet.

 
Goed zo, Iklustvet, uitstekende bijdrages! De nihilistische cultuur van objectiviteit maakt dat we monddood worden gemaakt als we zaken benoemen of in twijfel trekken. Hierdoor ontstaan er sociale taboe en regelrechte censuur die we onszelf en elkaar aandoen, geen elite van bovenaf meer nodig!

Mike

 
Weet niet waarom mijn reactie als 'boos' geïnterpreteerd word, maar dat was niet de bedoeling. Ik stel altijd alles in vraag en vandaar ook mijn reactie. Ik snap het idee ook wel, het is evolutionair inderdaad niet handig omdat je er roofdieren mee aantrekt.

Maar er zijn wel meer dingen evolutionair niet handig, dan hadden we bij de geboorte ook wel meteen sterk en onafhankelijk kunnen zijn. Giraffen moeten met hun voorbenen helemaal gespreid staan als ze willen drinken, een houding waarin je niet weg kunt rennen en waarbij ze dus ook wel is worden aangevallen (om maar een voorbeeld te noemen). De natuur gaat ook gepaard met kwetsbaarheid. Opmerkelijk is dat heel veel soorten apen ook een menstruatie hebben. Ik denk overigens wel dat de vrouw momenteel zo hevig ongesteld is wegens slechte hormoonhuishouding/ afvalstoffen.

 
Opmerkelijk is dat heel veel soorten apen ook een menstruatie hebben.

Betreft het hier wilde apen of apen in gevangenschap? Graag een bronvermelding!

Mike

 
Na het recente bericht dat geaborteerde baby's gerycled worden in Engelse ziekenhuizen om als brandstofvoorziening te dienen nu dit bericht over een Amerikaans bedrijf dat cellen van beroemdheden kunstmatig laat groeien om er spierweefsel van te maken, zodat je salami kunt eten van je favoriete celeb:

http://www.prisonplanet.com/soylent-green-company-wants-you-to-eat-your-favorite-celebrity.html

Smakelijk eten! Doet denken aan het geurtje dat Lady Gaga uitbracht met haar bloed en met sperma van een onbkende donor erin:

http://www.naturalnews.com/036311_Lady_Gaga_perfume_blood.html

Mike

 
Klasse-justitie in Amerika - een steenrijke man verkracht zijn eigen 3-jarige dochtertje en hoeft niet naar de gevangenis want 'dit is niet goed voor hem':

http://www.huffingtonpost.com/2014/03/30/robert-richards-rape_n_5060386.html

Er klopt wel meer niet aan de wet als je beseft dat een volksvertegenwoordiger als Nancy Pelosi, een belangrijk vrouwelijk kopstuk in de Democratische Partij de Margaret Sanger Award krijgt uitgereikt van Planned Parenthood en zij pro-lifers 'dom' noemt:

http://www.bizpacreview.com/2014/03...ood-gala-draws-brutal-twitter-response-109657

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.241
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan