Vervelend he, als een man dergelijke 'grove' dingen zegt? Wij hebben immers geen recht van spreken, want menstruatie is een 'heilige' gebeurtenis. Hoe heilig is het om een week lang hormonaal verstoord te zijn, met bijbehorende stemmingswisselingen?
Ik heb geen last van stemmingswisselingen sinds WAPF en ook niet meer van pijn etc, dus dat hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik denk wel dat de meeste vrouwen een gruwelijke hekel aan hun menstruatie hebben, dat is raar vind ik. Ik heb geen hekel aan naar het toilet gaan of aan andere lichaamsfuncties, maar dat ongesteld zijn is ook zonder stemmingswisselingen en pijn echt wel vervelend.
Ik vind dat je alles mag toetsen aan waar wij eigenlijk biologisch voor gemaakt zijn. Aan de andere kant is het misschien wel een goed teken dat we in staat zijn te ontgiften via een eventueel nieuw mechanisme, dat getuigt wel van levenskracht en veerkrachtigheid.
Ik heb maafa 21 ook gezien, op de laatste 25 min na die moet ik nog kijken, het is nu niet bepaald een kort snel filmpje voor tussendoor. Goeie doc, ik kan er niks anders over zeggen, behalve de vorm. Die muziek, dat dichtslaande deuren geluid. De boodschap heeft die goedkope effecten niet nodig. Maar afgezien daarvan is het waanzinnig om abortus te zien als een verworven recht, het is een opgedrongen plicht. Heb je dit gezien?
http://www.infowars.com/pro-abortio...-coat-hanger-pendant-in-return-for-donations/ Dat verzin je toch niet? En zoals altijd wordt de stem van het kind vergeten. Net als in het borstvoedingsdebat, er zijn honderden redenen waarom feministen kiezen voor de fles, maar de stem van het kind wordt niet gehoord. Een baby wil gewoon wat ie hoort te krijgen.
Over feminisme heb ik tegenwoordig heel andere gedachten als vroeger. We zijn gelijkwaardig, niet gelijkaardig, dat is een heel verschil en dat blijkt niet te mogen. Er worden hele boeken geschreven met wetenschappelijk bewijs dat het verschil tussen man en vrouw aangeleerd is. Feminisme wordt als een vanzelfsprekendheid gebracht waardoor het niet meer echt in vraag gesteld mag worden, omdat je meteen voor racist uitgemaakt wordt. Dat is heel lastig want er kan nooit meer ergens echt over gepraat worden. Ik las dit stuk
http://tomzwitser.wordpress.com/2012/08/13/olympische-spelen-en-leger-als-anti-mannelijkheid/ en ik vind dat echt frisse ideeen ipv ouderwetse onzin, wat heeft het voor zin biologie te ontkennen? nee, ik kan niet evenveel dragen als mijne vent, en nee, ik ben daardoor niet minderwaardig! En nee, ik voel niet de behoefte kost wat kost te bewijzen dat dat niet zo is. Ik heb wel wat beters te doen zeg!
En nu ook weer, in BE is er een krant die in een satirische bijlage het Obama koppel afgebeeld heeft als twee apen (zogenaamd als opdracht van Poetin want ja, laten we die vooral nog eens demoniseren, dat kan geen kwaad).
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur+en+media/media/140324_DeMorgen_Excuses Heel het land op zijn kop. Miserie en excuses. Terwijl de laatste Bush zo vaak is afgebeeld als een aap, dan hoor je niemand over racisme. Ik begrijp dat niet, ze verdienen het allebei even hard. Al de opiniemakers buitelen over elkaar heen om het meest politiek correcte stukje te schrijven. Misschien dat er iemand iets zou kunnen schrijven over waarom Fukushima niet aan bod komt op die belachelijk dure nucleaire top waar heel het land voor in rep en roer is? Maar we laten ons weer afleiden door triviale flauwekul. Obama als aap is een schande voor de apen, ongeacht zijn kleur!