De relatie tussen mensen en varkens

http://9gag.com/gag/aG9bEAw

Mensen zijn niet geëvolueerd van apen! We delen alleen een gemeenschappelijke voorouder!

Brian

 
Klopt ook niet. Dit is een aangepaste vorm van darwinisme. Men wil simpelweg niet toegeven dat we afkomstig zijn van 1 enkel oerras, nl. het zwarte ras. Bekijk rqLyyIsKyCU[/MEDIA]]Maafa 21. Eerst zeiden ze dat de zwarte mens afkomstig was van apen, later alle mensen om niet te hoeven toegeven dat we van zwarten afstammen. De nieuwste versie is dat we een 'gezamenlijke voorouder' hebben. Darwinisme is een racistisch, eugenetisch gedachtengoed, gebaseerd op leugens en bedrog. Hoed je daarvoor!

Mike

 
Ok Mike bedankt voor de opklaring! Dus de darwinistische theorie stelt dat alle mensen"rassen" naast elkaar uit apen zijn geëvolueerd en dus niet een enkele oorsprong vinden bij het zwarte ras? Zijn de hominide soorten daarvoor dan ook niet afkomstig van apen en vallen mensen en apen dus helemaal niet onder dezelfde evolutionaire tak?

Brian

 
Mensen en apen zijn aparte soorten en delen dus niet dezelfde voorouders. Het idee dat de mens, blank of zwart of geel of rood, afkomstig zou zijn van apen is bedoeld om ons het idee te geven dat we animalistisch zijn en eigenlijk niet veel meer zijn dan ontwikkelde apen. Het darwinisme stelt dat elke soort die 'fitter' (meer aanpassingsvermogen) blijkt te zijn andere soorten vervangtdie dat niet zijn. Zo hebben we nu gewone tijgers en geen sabeltandtijgers meer en gewone olifanten i.p.v. mammoets en mastodonten. Mijn vraag is dan: als de mens een verbeterd ontwerp is van de aap, wat doet die aap hier dan nog steeds?

Mike

 
Onder de Britse 'Cinderella Law' bepaalt de staat hoe ouders hun kinderen moeten opvoeden:



In Amerika heeft de overheid hier ook een handje van:



Hier in Nederland bepaalt de staat dat wij deel moeten nemen aan een 'zorgstelsel' dat zich meer en exclusief richt op reguliere zorg en alternatieve zorg uitsluit. Wij zijn dit al zo gewend dat we dit de normaalste zaak van de wereld is, maar voor de Amerikanen is dit nieuw. Mike Adams maakt m.i. terecht druk over het ontnemen door de staat van de vrije keus en vrije wil om wel of niet deel te nemen aan 'Obamacare':

http://www.naturalnews.com/044543_Obamacare_totalitarian_regime_human_freedom.html

Het is heel simpel: houd de overheid zo klein mogelijk, dan kunnen ze zich niet overal mee bemoeien.

Mike

 
Een treffend filmpje van nog geen 3 minuten over het soort samenleving dat we krijgen als menselijk DNA van foetussen wordt gebruikt voor voedsel en dranken, of, zoals recentelijk in Engeland, als brandstof voor ziekenhuizen:



Mike

 
Politieke correctheid in Amerika neemt zulke vormen aan dat er werkelijk niets meer gezegd kan worden zonder dat er wel iemand aanstoot aan neemt:

http://dailycaller.com/2014/04/03/trigger-warnings-new-wave-of-political-correctness-hits-campuses/
http://abcnews.go.com/Business/mozilla-ceo-resigns-calif-gay-marriage-ban-campaign/story?id=23181711

Ik doe er in ieder geval niet aan mee!

Mike

 
Ik denk dat ik weet hoe ze op die geaborteerde baby's als warmte bron zijn gekomen. Maar het blijft te gruwelijk voor woorden. Naast het cremeren daarvan is zijn een massa graf of de vuilnisbelt alleen een mogelijkheid. Uit ethische en praktische (een groot gat waar dan elke keer wat bijgegooid wordt of een diepvries die een keer per maand geleegd wordt is ook niks) overwegingen zullen ze dan wel voor die crematie hebben gekozen. En uit milieu oogpunt kan je die warmte dan het beste hergebruiken. De mensen die daar werken zullen dit er allemaal erachter dus niet weten en waarschijnlijk gebeurd het dus ook in Nederland. Maar het blijft nog steeds te walgelijk voor woorden. En de maatschappij die je er mee krijgt als dit wordt geaccepteerd is ook niet goed.

 
Interessante artikelen, Iklustvet. Ik zie dat je nu ook bent gaan inzien dat Belgie op een hellend vlak zit als het gaat om abortus en euthanasie.

Mozilla Firefox is mijn favoriete internetbrowser, maar recentelijk berichtte ik al dat de hoogste baas van Mozilla noodgedwongen heeft moeten opstappen omdat hij gebruik maakte van zijn recht op vrije meningsuiting door zich uit te spreken tegen het homohuwelijk. De politieke correctheid neemt nu zulke absurd vormen dat een homo-activist hem vergelijkt met iemand die de Holocaust ontkent:

http://www.bizpacreview.com/2014/04...ou-fire-a-ceo-who-denied-the-holocaust-111163

Mike

 
Interessante artikelen, Iklustvet. Ik zie dat je nu ook bent gaan inzien dat Belgie op een hellend vlak zit als het gaat om abortus en euthanasie.

Volgens mij is belgie één groot hellend vlak maar goed :| We hebben hier nog altijd stemplicht! Ik had er pas nog een discussie over (ik ga niet stemmen, nu ben ik dat ook niet verplicht want ik ben geen belg) maar dan worden de mensen kwaad want stemmen is je morele plicht, en als je dat niet doet dan moet je achteraf ook niet komen klagen. Ik heb gezegd dat ik helemaal niks verplicht ben en dat ik net zoveel recht heb om te klagen als die mensen die wel braaf gehoor geven aan hun oproep om in het toneelstukje mee te spelen. Bah!

Dat artikel over euthanasie maakt wel wat duidelijk. Het is zo moeilijk omdat niemand een kind ondraaglijk wil laten lijden, daar kun je niet tegen zijn. Maar volgens mij krijgen mensen die ondraaglijk lijden al sinds mensenheugenis pijnbestrijding zonder dat die hele euthanasiekwestie op papier stond. Er is toch geen arts die bij een stervende zuinig is met de pijnbestrijding? dus waar hebben we het over? Dat zoiets in een wet gegoten moet worden is idd eng.

 
Ik hoop dat iedereen klaar is voor deze informatie. Hier een artikel over verwijzingen in de Bijbel naar de witte verkleuring van de huid en het haar van melaatsen:

http://edomiteslayers.blogspot.nl/2009/07/history-of-origin-of-white-race-called.html

Het gaat echter verder. Het viel mij op dat het woord 'melaats' het woord 'mela' bevat, dat 'zwart' betekent. Ik ben de herkomst van 'melaats' op gaan zoeken. Dit blijkt het Franse 'malade' te zijn, wat 'ziekte' betekent. Toen begon ik een complot te vermoeden en ben op zoek gegaan naar de herkomst van het Franse 'malade' en dan met name het voorvoegsel 'mal', dat 'ziek' en zelfs 'boosaardig' betekent. Wat blijkt? 'Mal' is van onbekende herkomst! Werkelijk? Is het niet gewoon een subtiele blanke verwijzing naar zwartheid als teken van ziekte en boosaardigheid en daarmee dus een racistische uiting?

Waar komt blank racisme eigenlijk vandaan? Blanke albino's die in zwarte gemeenschappen werden geboren, werden in aparte kolonieen gehouden. Later werden ze zelfs volledig verbannen en dit verklaart waarom ongeveer 7000 jaar geleden het koude Noord-Europa, dat geologisch gezien een beter klimaat had voor albino's omdat het risico op verbranding van de blanke huid door zonlicht afnam, het nieuwe thuis werd van de melaatsen (albino's). Deze hadden een aangeboren haat tegen de zwarten, die hen hadden verstoten en verbannen, en dat is de basis van blank, Noord-Europees racisme.

Daarnaast was het koude noordelijke halfrond geen rijke voedselbron en dus ontstond er een onderlinge strijd om het schaarse voedsel, wat deze albino's agressief en oorlogszuchtig maakte. Het blanke ras heeft van het begin af aan in een overlevingsstrijd gezeten, een strijd tegen de zon, de schenker van alle leven, een strijd tegen zwarten, die hen hadden uitgestoten en verbannen, en een strijd om voedsel en onderdak. Bovendien waren er geen voorbehoedsmiddelen en telkens als er een nieuwe telg op de aarde kwam, baalden de albino's van het feit dat er weer een mond gevoed moest worden, terwijl er al zo weinig voedsel was. Het is dan ook niet ondenkbaar dat deze kinderen werden gedood en zelfs opgegeten. Onze mythe van Sinterklaas, die kinderen (door zwarte knechten!) in een zak laat stoppen en meeneemt, waardoor deze kinderen spoorloos verdwijnen, zou hier wel eens op gebaseerd kunnen zijn.

De Noord-Europese, blanke spiritualiteit is hierdoor het tegenovergestelde geworden van die van de gemelaneerde volkeren. Deze laatste hielden vrouwen en kinderen, als levende symbolen van voortplanting en vruchtbaarheid, als het allerhoogste en het was de taak van de man om deze te eren en met zijn leven te beschermen. Nordische blanken zijn vrouwen en kinderen echter als last gaan zien en als het allerlaagste. Dat is de reden waarom vrouwen en kinderen in de Europese geschiedenis zoveel onrecht is aangedaan en waarom ze nu nog steeds een lagere status hebben in de samenleving.

Een groep albino's die afstamde van de Dravidianen uit India noemde zichzelf de Ariers, wat 'de uitverkorenen' betekent. Het is nl. van belang voor blanke albino's om zichzelf als superieur te beschouwen en zwarten als inferieur (mela = mal). Hitler was hiervan op de hoogte en dit is occulte kennis waar hij over beschikte. De Nazi's zijn in India, maar ook in Tibet, geweest, om onderzoek te doen naar de oorsprong van de Ariers. De swastika is eveneens een Indiaas symbool. Iran dankt zijn naam aan de Ariers, het is een afgeleide ervan.

Explosieve info, nietwaar? Hier een video die in 10 minuten tijd uitlegt dat wat vroeger 'melaatsen' waren uiteindelijk 'albino's' werden genoemd en nu simpelweg 'blank', waarbij 'vitiligo' opnieuw een ander woord is voor 'melaats':

#t=32

Mike

 
De vloek van Kanaan, die Noach uitsprak, is de zwarten in de schoenen gelegd:

http://home.kpn.nl/genesis/UitEenMens/6Vloek.htm

De namen van de andere twee zonen worden genoemd, maar Cham wordt speciaal genoemd, als de vader van Kanaän. Waarom? Cham had vier zonen: Kush, Mizraim, Put, en Kanaän. Maar kijk naar de zonen van Kanaän. Zijn nakomelingen waren de meest goddeloze mensen op Aarde – bijvoorbeeld de mensen van Sodom en Gomorra. Wat interessant is om op te merken is dat de Bijbel schijnt aan te geven in Genesis 9 vers 22, dat toen Cham oneerbiedig was tegenover zijn vader, het om de een of andere seksuele handeling ging. Het is mogelijk dat Noach in Kanaän hetzelfde zondige probleem zag als zijn vader Cham had. Het is een droevig feit in de geschiedenis (er zijn in de Bijbel meerdere voorbeelden) dat als de vader zondigt, de volgende generatie van hem leert en vaak nog zondiger is dan de vader

Het lijkt er daarom op dat Noach begreep dat Kanaän’s nakomelingen ook zijn zondige natuur zouden krijgen. Ook de mensen van Sodom en Gomorra werden veroordeeld om hun seksuele perversie.

Cham was de vader van Kanaan en hij zou een genetische lijn hebben uitgezet die zich pervers, goddeloos en barbaars uitte. Cham was zwart. Het woord 'cham' is verwant aan Kemet (Land der Zwarten), de oorspronkelijke naam voor Egypte. Het woord 'chemie' komt hier ook vandaan, een wetenschap die gestoeld is op omzetting (transmutatie) van elementen, wat door de elite is weggezet als 'tovenarij' of 'hekserij'. Kanaan was echter blank, de vloek van Kanaan was uitgesproken omdat hij BLANK was! De blanken hebben in het verhaal van Cham echter wel rechtvaardiging gevonden in de Bijbel voor zwarte slavernij. Zwart werd aangewezen als de wortel van alle kwaad. Dit maakt de Bijbel racistisch, niet zo gek als je bedenkt dat het een creatie is die door STEMMING in 325 AD onder een Romeinse keizer in EUROPA tot stand is gekomen!

Mike

 
Is het dan niet de schuld van de zwarten Bevolkingen dat er blanken mensen zijn ontstaan ????

Denken is even biologisch als de voedselvertering en hersendefecten bij embryo’s zijn even biologisch als klompvoeten.
Aangezien beide het gevolg zijn van een verminderd voortplantingsvermogen van de ouders en aangezien de natuur onthult dat dit hoofdzakelijk het gevolg is van onvolwaardige voeding en te veelvuldige of te langdurige zwangerschappen, laat de weg terug zich raden.


En waarom werden wij buiten gesloten ???
Blanke albino's die in zwarte gemeenschappen werden geboren, werden in aparte kolonieen gehouden. Later werden ze zelfs volledig verbannen

Als die zwarten Natuurvolkeren echt zo spiritueel waren hadden ze ons geaccepteerd en niet afgestompt. Ik bedoel als jij vandaag de dag een gehandicapt kind op de wereld brengt probeer je er ook het beste van te maken en ga je niet je kind opsluiten of verbannen
Nu kan ik enigszins die woede en racisme van de blanke begrijpen tegenover de zwart bevolkingen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.265
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan