De relatie tussen mensen en varkens

Je hebt gelijk, maar het weten dat mijn dochter express is beschadigd doet nog steeds veel pijn.

En de arts of verpleegkundige die het vaccin heeft toegediend, heeft nooit de bedoeling gehad jouw kind bewust te schaden. Ook zij zijn onwetend, het hele systeem draait op onwetendheid op allerlei niveaus. Pas als we onwetendheid vervangen door kennis en angst door verantwoordelijkheid doorbreken we deze negatieve cirkel.

Mike

 
Drie weken geleden schreef ik hier:

Nog niet zo lang geleden zei ik in een telefoongesprek met Dennis dat als wij al van het verzonken continent Atlantis afstammen wij blanken toch zeker de verkeerde kant van de Atlanteanen zijn.

In h826L6qh_Ac[/MEDIA]]dit deel van de serie The Occult History of the Third Reich leer je tussen 7:50 en 9:50 dat de Oostenrijker Joerg Lanz von Lieberfels van mening was dat de Atlenteanen, het vierde 'root race' (hierover zo dadelijk meer), zich had afgesplitst in een 'zuivere' soort en een 'onzuivere' subsoort, wiens bloed zich had vermengd met dat van 'beestmensen'.

Natuurlijk waren de 'zuiveren van bloed' de Ariers, die blonde haren en blauwe ogen hadden. Zij hadden hun ras lange tijd 'puur' weten te houden, maar door moderne verstedelijking had er alsmaar meer rassenvermenging plaatsgevonden met 'onmensen'. De taak van de moderne Arier was dan ook om het ras te herstellen naar zijn oorspronkelijke, 'zuivere' staat, door middel van selectieve voortplanting en door het tot slaaf maken of vernietigen van 'ondergeschikte' rassen. Uit deze 'zuivering' zou dan een nieuwe Arische Godmens herrijzen, die voorbestemd is om over de hele wereld te heersen.

Een fraai staaltje van omkering, waarbij de blanken de 'verlichten' zijn en de gemelaneerden de 'beestmensen'. Laatst zag ik een aflevering van Ancient Aliens op een van de Discovery-kanalen, een disinfo-serie van de bovenste plank. In deze aflevering werd gesuggereerd dat er wereldwijd de opvatting heerst in allerlei oude culturen dat er een buitenaards 'meesterras' zou zijn geweest, dat ons intelligentie en spraak (taal) had gegeven, maar dat dit meesterras 'in verval' zou zijn geraakt doordat ze de fout hadden gemaakt hun bloed te vermengen met dat van dieren. Hmm, klinkt bekend. Op subtiele wijze wordt ons dezelfde psychose bijgebracht waar racisten als Lanz ook aan leden. Daarnaast is voortdurend de boodschap dat wij zelf helemaal niet in staat zouden zijn geweest tot hoogstaande intelligentie en cultuur, waarmee we verhuld een darwinistisch concept van een 'aapmens' voorgeschoteld krijgen. Stel je voor dat we erachter komen dat we uit onszelf goddelijke, scheppende gaven bezitten! Lanz was van grote invloed op Hitler, die zijn publicaties las en zelfs verzamelde.

Dus, Dennis, ik weet niet of je meeleest, maar het klopt dus wel degelijk: als wij al afstammelingen zijn van Atlanteanen, dan toch zeker niet de goede kant!

Voor wat betreft die 'root races' (wortelrassen), dit idee was opnieuw afkomstig van Madam Blavatsky. Hier een wiki-tekst hierover: http://en.wikipedia.org/wiki/Root_race. Het eerste wortelras was geen fysiek, maar een etherisch ras. Het tweede wortelras waren de Hyperboreanen. Zij leefden in het noordelijke halfrond, maar dat was toen nog niet het koude noorden, het klimaat was tropisch. Het derde wortelras waren de Lemurianen en het vierde ras waren de Atlanteanen. Het vijfde wortelras was Arisch. het zesde wortelras zal door selectieve voortplanting (eugenetica) tot stand komen en het zevende wortelras bestaat uit de afstammelingen daarvan.

Aardig racistische dame, die Blavatsky. En dan te bedenken dat er tot op de dag van vandaag aanhangers zijn van haar Theosofie, ook hier in Nederland. Als neo-nazi's als gevaarlijk en zelfs onwettig worden gezien, waarom dit gedachtengoed dan niet? Vooral als je bedenkt dat die neo-nazi's hun filosofie baseren op die van Blavatsky!

Mike

 
Het is geen goed idee om neo-nazi's onwettig te maken, voor je het weet heb je een wet waar van alles aan gekoppeld gaat worden. Daar is in Duitsland nu sprake van, hier gelukkig niet, maar ik heb totaal geen vertrouwen in EU-wetgeving over antisemitisme; en de argeloze journaalkijker die zegt `dat is maar goed ook want we willen geen nazi's´. Nee, natuurlijk niet, maar het zijn juist nazi's die achter de hele EU zitten.

Daar kom je dan aan met je post https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/46#post-109513 , een post waar ik het overigens geheel mee eens ben. Dit speelt allemaal pas een jaartje of 500 , de invloed van vrijmetselarij en de joodse geldschieters die uit Spanje en Portugal vertrokken.
Beetje jammer dat je blanken daarop aankijkt. Jouw idee dat blanken van alles en nog wat dingen niet zouden kunnen omdat ze melanine-tekorten hebben, doet precies dat wat je zelf opmerkt: (...) Daarnaast is voortdurend de boodschap dat wij zelf helemaal niet in staat zouden zijn geweest tot hoogstaande intelligentie en cultuur.

De waarheid is natuurlijk: dat zijn we wel. Laat niemand je ooit wijsmaken dat je minder zou kunnen omdat je in Europa bent geboren. Leg een connectie met het hogere, dat kun jij ook, daar heb je niet eerst nog meer melanine-rijke bessen of melanine-rijk vlees voor nodig. Dat is zelfwerk, je kunt zelfs de kaders van het christendom daarbij gebruiken, en dat is wat de Duitse traditie lang heeft gedaan.
Red Ice heeft trouwens een leuk interview met de National Anarchist Alliance, over de hele multiculturele soep in Europa waar niemand om gevraagd heeft, en waarbij niemand zich meer zijn eigen traditie herinnert. Anarchisme was links, en links was helemaal pro-multiculti en weg-met-ons, weet je nog? Dat is Europa, ja. De VS loopt opnieuw een beetje voor denk ik.
http://www.redicecreations.com/radio3fourteen/2014/R314-140521.php

 
thijs,

We komen weer wat dichter bij elkaar, zie ik. Laat ik voorop stellen dat ik noch voor white supremacy, noch voor black supremacy ben. Ik geloof in gelijkwaardigheid, niet in gelijkheid. Ieder mens is een scheppend wezen met goddelijke krachten, zoveel is duidelijk. We kunnen letterlijk alles waar we onze geest toe zetten, blank en zwart en alles daar tussenin.

Waar jij echter wel aan voorbij gaat, en dat is wat ik hier al 46 pagina's lang probeer duidelijk te maken, is dat er serieus iets aan de hand is met het blanke ras, de blanke cultuur en blanke godsdienst. Dat is wat ik probeer in kaart te brengen d.m.v. alsmaar vorderend en diepgravend onderzoek.

Maar de meeste mensen op deze aarde, ongeacht hun huidskleur, cultuur of religie/spiritualiteit, zitten helemaal niet te wachten op de anti-creatie die in de loop der tijd helaas zo'n wezenlijk onderdeel van onze realiteit is geworden. De meest mensen hebben het hart op de juiste plaats, laat daarover geen enkel misverstand bestaan.

In tegenstelling tot jou benoem ik echter wel het pathologische karakter van blank Europa. Maar tegenover degeneratie staat regeneratie, ook spiritueel, niets is onmogelijk. We zullen dit deel van ons echter dan wel onder ogen moeten zien.

Mike

 
Het aardige van de blanke traditie is juist dat er zoveel op papier is verschenen, juist ook binnen de kaders van het christendom. Mensen die voorwerk hebben gedaan, waar wij van kunnen profiteren door gewoon naar een bibliotheek te gaan en te lezen. Dat is in Afrika niet het geval, nou hebben die natuurlijk weer andere prachtige dingen maar onze boekencultuur is zeker een pluspuntje voor blank Europa: je kunt op eigen houtje lezen wat mensen honderden jaren geleden hebben uitgezocht. De tradities rond het Bon-geloof in Tibet (wat zeker geen zwarte magie was, wees alsjeblieft niet zo benauwd voor het woord ´occult´) die traditie is dankzij Europeanen enigszins in kaart gebracht in boeken; wij kunnen daar dichterbij komen door te lezen, individueel. Weston Price deed iets wat ook niet echt ongebruikelijk was voor blanke Europeanen, overal alles in kaart brengen. Mensen in Zuidoost Azie weten wat voor gewoontes gewone mensen honderden jaren terug hadden, wat ze deden, wat ze aten, enkel omdat Europeanen zo gek waren om alles op te schrijven, hele dagboeken bij te houden en uit te geven.

Blank Europa is niet pathologisch. Voor 1500 is alleen de Europese elite echt pathologisch, zij zijn het die de blanke Nederlander dwong om mee te gaan in de waanzin , zeeën te veroveren en te concurreren met de Spanjaarden, Portugezen, Engelsen en Fransen, om lokale volkeren met geweld in een scheef Europees financieel systeem te proppen. Die elite kwam oorspronkelijk ook helemaal niet uit Nederland, maar uit Zuid-Europa, net als het Romeinse Rijk.
Dat maakt ´The Dutch´ evengoed slachtoffers begrijp je, en niet de grote boeman zoals in de titel van een van je filmpjes. De meeste mensen hadden in die tijd kennelijk een pistool tegen het hoofd, want.. je baan. In deze tijd wordt het makkelijker om de middelvinger op te steken tegen je carrière bij Shell :x , makkelijker dan 100 jaar terug. Maar dan moeten we dat natuurlijk wel nog even doen. :(
Maar tegenover degeneratie staat regeneratie, ook spiritueel, niets is onmogelijk.
Je veronderstelt opnieuw dat blank Europa eigenlijk té gedegenereerd is om spiritueel grote sprongen te maken. Het enige dat ons nog kan redden is de multiculturele samenleving, toch?
Ik raad je aan om de achtergronden uit te zoeken van wie je dit aan de man gebracht heeft. Want die doet precies waar je tegen waarschuwt: de boodschap dat gewone mensen in Europa, gewone autodidacten die voorbij abrahamistische religies gaan spitten, nooit iets voor elkaar kunnen krijgen. Dat hun eigen volkstraditie en hun eigen mythologie - blank -, eigenlijk zwart was etc.

 
In tegenstelling tot jou benoem ik echter wel het pathologische karakter van blank Europa. Maar tegenover degeneratie staat regeneratie, ook spiritueel, niets is onmogelijk. We zullen dit deel van ons echter dan wel onder ogen moeten zien.

Zie je dit nou als een individueel probleem? of een herstel van waarde waar de mens voor staat?

 
Het enige dat ons nog kan redden is de multiculturele samenleving, toch?

Ik had het over onze genen, moreel kan het ons niet per se redden, want we zijn allemaal verziekt. De blanke genen vertonen alsmaar meer mutaties. Er sterven meer van ons dan er geboren worden, we zijn aan het uitsterven. We zijn wel degelijk de meest pathologische mensen, ook op DNA-niveau. Alleen de creatieve kracht die melanine heet kan ons nog redden en de powers-that-be weten dit en bestuderen al jaren melanine. Daarom worden er in Afrika en Zuid-Amerika ook steeds meer blanke kinderen geboren uit zwarte ouders.

De negatieve joodse invloed is niet iets van de laatste 500 jaar. 2000 jaar geleden hebben ze het christendom en de Bijbel geintroduceerd en deze heeft de plaats ingenomen van de oorspronkelijke hindoestaanse religie die wij blanken hebben meegenomen vanuit India.

We zijn wel degelijk van het begin af aan onderhevig aan de meeste degeneratie. De blanke huidskleur is een vorm van albinisme = gebrek aan melanine = degeneratie. Denk ook aan vitiligo, een vorm van melaatsheid, beschreven in de Bijbel. Vraag jezelf af waarom 85% van de blanken een verkalkte pijnappelklier heeft. Vraag jezelf af waarom we zoveel variaties hebben qua kleur van haar en ogen. Kijk naar de fysieke, geestelijke en spirituele pathologie die we van het begin af aan vertonen, te beginnen met het oude Griekenland en Rome. Vandaar dat je schrijft:

Die elite kwam oorspronkelijk ook helemaal niet uit Nederland, maar uit Zuid-Europa, net als het Romeinse Rijk.

Wat betreft Bon, ik weet er niets van, ik heb slechts in het Nederlands samengevat wat er op die pagina stond. Ik sta zeer open voor het idee dat de oorspronkelijke Tibetaanse spiritualiteit allesbehalve zwarte magie was, maar dat Blavatsky en in haar kielzog de nazi's dit er van gemaakt hebben.

Alles is de laatste 2000 jaar in een stroomversnelling gegaan, dankzij de introductie van het christendom, een joodse religie. Dat gewone Europeanen hierbij zijn geslachtofferd bestrijdt niemand en al zeker de zwarte sprekers niet. Het woord 'slaaf' komt immers van de knechting van het Slavische volk. We hebben het eerst onszelf aangedaan, voordat we de wereld in trokken en onze ziekte verder hebben verspreid. Dat noem ik dus pathologisch!

Zie je dit nou als een individueel probleem? of een herstel van waarde waar de mens voor staat?

Ik heb al eerder geschreven dat de ziekte nu zo wereldwijd om zich heen heeft gegrepen dat we een gelijk speelveld hebben gecreeerd. Het is nu aan ieder van ons om de goddelijkheid of het duivelse in ons te ontwikkelen. Beter gezegd, om ons aan het alom aanwezige duivelse te ontworstelen. We kunnen niet meer terugvallen op het collectief, want dat is juist verziekt. Het is nu meer dan ooit een individuele keuze.

Mike

 
Seksuele voorlichting op Amerikaanse scholen begint absurde vormen aan te nemen:

http://www.prisonplanet.com/school-asks-eighth-graders-how-far-they-would-go-sexually.html

Scholen horen te staan voor onderwijs, geen seksualisering van de jeugd!

Volgens het marxistische gedachtengoed behoren kinderen tot de staat. De staat heeft invloed op kinderen via het onderwijs en via 'medische' wetten zoals deze:

http://www.prisonplanet.com/new-med...ion-with-child-before-every-doctor-visit.html

http://www.thedailysheeple.com/coul...-arrested-because-their-child-is-obese_062014

Bekijk het planmatige proces hierachter op deze pagina:

http://www.zerohedge.com/news/2014-06-05/road-serfdom-cartoons

Mike

 
Het boek van Weston Price geeft ons niet alleen een diepgaande blik in de wereld van werkelijk voedzaam voedsel, het geeft ons ook een inzicht over de spiritualiteit van de natuurvolkeren die Price bestudeerde. Dit was een spiritualiteit gericht op creatie. Alleen door te creeren komt de mensheid verder. Helaas blijkt ook uit het boek dat deze mensen in aanraking kwamen met de tegenovergestelde kracht, die van anti-creatie. Hierdoor hebben deze mensen de 'western price', de prijs van het westen, betaald. Dit gaat verder dan ondervoeding en ziekte alleen, het gaat over de onderdrukking en zelfs uitroeiing van hun cultuur, hun spiritualiteit. We verkeren dan ook in een spirituele bewustzijnsoorlog tussen creatie en anti-creatie!

Al geruime tijd probeer ik dit hier onder de aandacht te brengen. Met wisselend succes. Gelukkig krijg ik de nodige bijval, maar er zijn er ook die van mening zijn dat het allemaal wel meevalt of dat ik zelfs spoken zie. Of je mij nu als 'complottheorist' wil bestempelen of niet, feit is dat deze strijd ook om JOUW geest en bewustzijn gaat!

Gelukkig zijn we voor een overwinning niet afhankelijk van de cynici en de niet-gelovers. Deze mensen zien Alex Jones ook als een oproerkraaier of als valse oppositie (over complotten gesproken). Ik daag iedereen uit om de onderstaande speech van Alex Jones te bekijken en beluisteren en me dan nog steeds te vertellen dat hij niet deugt. Alex doet hier een krachtig pleidooi voor de mensheid, voor individualisme en voor vrijheid op alle fronten. Hij vertegenwoordigt creatie en vecht tegen de vijanden van de mensheid, de collectivistische krachten van de anti-creatie. Deze speech bewijst dat Jones ook in de loop der jaren spiritueel is gegroeid en ik hoop dat hij voor jou net zo inspirerend is als dat hij voor mij was toen ik dit filmpje zag.

#t=80

Mike

 
Infertility in Spanish Pigs Has Been Traced to Plastics. A Warning for Humans?

http://news.nationalgeographic.com/news/2014/06/140605-pigs-plastic-sperm-endocrine-disruptor-infertility-science/#

 
In EU9_4C5JiCQ[/MEDIA]]deze docu over het occultisme van de nazi's een aantal interessante punten:

Tussen 4:05 en 9:05 wordt duidelijk dat de nazi's wel degelijk de 'out of India'-theorie aanhingen, waarbij ze specifiek Tibet zagen als thuisland van de Ariers. Volgens de nazi's waren de Ariers de overlevenden van de Grote Vloedgolf die Atlantis heeft verzwolgen. De Ariers zijn toen in hoger gelegen gebied gekomen, nl. het Himalayagebergte. In tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt, geloofden de nazi's dus niet dat de Ariers Noord-India vanuit Noord-Europa zouden zijn binnengevallen ('out of Europe'-theorie). Dit is een theorie die door Max Muller, een door de Britten ingehuurde Duitser, de wereld is ingeholpen. Hiervoor is ook geen enkel bewijs. Niemand minder dan Himmler, de grootste occultist van het Derde Rijk, ondernam expedities naar Tibet, waar je in deze docu nazi's de afmetingen van de schedels van bewoners van Tibet ziet opnemen, op zoek naar kenmerken van 'pure Ariers': smalle gezichten, lange ledematen en hoekige lichaamsvormen. Iets wat Weston Price juist beschouwde als tekenen van fysieke degeneratie! Tussen 51:10 en 51:50 zie je ook hoezeer Himmler was beinvloed door het hindoeisme.

Hitler en de zijnen wilden niet zomaar een wereldrijk stichten, maar een wereldwijde bloedreligie. Bloed werd gezien als een stromende ziel, een levensbron. Dit maakte bloed tot een heilige substantie van de Ariers, die volgens de nazi's de wereldheerschappij op zich zouden moeten nemen, iets waar ze van werden weerhouden door de joden. Het ging dus om 'zuiver bloed' tegenover 'onzuiver bloed', een heilige rassenoorlog (tussen 22:15 en 23:50).

Er valt nog veel meer over te zeggen, maar dan moet je de docu maar zelf helemaal bekijken. Wat alsmaar duidelijker wordt is dat dit niet zomaar het werk was van een stel gekke Duitsers. Hitler werd gesteund door rijke internationale industrielen, door vooraanstaande academici en door het Vaticaan. Zijn Derde Rijk gaf ons een kijkje in de occulte denkwereld van onze machtshebbers en de wreedheid en waanzin die zij aan de dag kunnen leggen. Maar vooral wordt duidelijk dat dit een spirituele beweging is die een obsessie heeft met bloed en genen!

Mike

 
Dit is een typisch voorbeeld van wat 'emancipatie' van vrouwen ons als samenleving heeft gebracht:

Een man wordt 'huisvader', de vrouw verdient de kost, verliest haar interesse in haar verzorgende man en gaat op zoek naar een alfa-man, een politie-agent. Vervolgens leidt dit tot een echtscheiding, waarbij de ex-man aan het kortste eind trekt en geen contact meer mag hebben met zijn dochter.



De kunstmatige regels die onze samenleving ons oplegt over 'gelijkheid' van man en vrouw zullen altijd in conflict zijn met onze biologie. Zolang we onze biologie niet respecteren en volgen zullen we altijd ongelukkig zijn. Knoop dat in je oren, dames en heren!

Mike

 
Amorele 'wetenschap' is zielloos en heeft geen bewustzijn en zal er dus alles aan doen om het bestaan van de ziel, het bewustzijn en van vrije wil te ontkennen of te ontkrachten:

http://www.independent.co.uk/news/s...oise-in-the-brain-study-suggests-9553678.html

Vrije wil niets meer dan 'achtergrondruis' van het brein? En wat te denken van een ‘expert’ die ik op de radio openlijk ons vermogen om ’s nachts te dromen een ‘foutje van de evolutie’ hoorde noemen. Misschien een goed idee dat zo iemand zich eens verdiept in wat de aboriginals verstaan onder het begrip ‘Dreamtime’ (‘Droomtijd’). Sally Fallon in een boekrecensie hierover (mijn vertaling):

Waar haalden de Aboriginals deze kennis vandaan? Hoe wisten ze wat ze moesten doen? Deze was afkomstig uit de Droomtijd, legden ze uit aan de onwetende blanken. De Droomtijd, de supergevoelige wereld, wilde dat zij eerst en vooral zorgden voor het land. Zorg voor het land was de allerbelangrijkste taak voor de mens op aarde.

http://www.westonaprice.org/thumbs-up-reviews/the-biggest-estate-on-earth-by-bill-gammage

47 pagina's lang probeer ik nu al uit te leggen dat de blanke, Europese cultuur spiritueel gezien in de puberteit verkeert. Ik ben heel erg voor een harmonieuze wereld voor IEDER MENS, dus ook voor ons blanken, maar zolang WIJ niet spiritueel volwassen worden, zijn ons bewustzijn en het hogere bewustzijn dat werkelijk bij de mensheid hoort simpelweg onverenigbaar met elkaar en blijft harmonie uit. Dat is het hele punt: we moeten niet TEGEN iets strijden, maar VOOR iets, nl. het opeisen van ons geboorterecht op geluk en gezondheid, gebaseerd op het VERHOGEN van ons bewustzijn. Dit betekent: STOPPEN met die slachtoffermentaliteit en jezelf volledige zeggenschap verschaffen over je lichaam en geest d.m.v. (overgeleverde) kennis, gekoppeld aan (overgeleverde) wijsheid. Dat is waar dit forum voor staat!

Mike

 
Super topic dit en inderdaad de kern van het forum. Het gaat in het leven om zoveel meer dan alleen wat je in je mond stopt. En op eigen kracht je ware potentiëel bereiken valt als gedegenereerde albino niet mee in een vergiftigde wereld. Laten we leren van de oorspronkelijke mensen en de westerse trots opzij zetten. Je bent op aarde gekomen om te LEVEN, doe dat dan ook!

 
Dank je voor dit hart onder de riem, Weiland. Het is mij niet altijd duidelijk hoe de niet-voedinggerelateerde topics en posts vallen bij de gemiddeld 7000 bezoekers per dag.

Onderstaand filmpje is al eerder op dit forum gepost door watisgezond, maar ik vind het zo goed en zo passend dat ik het hier nog eens plaats. Met veel humor en nuchterheid weet Jim Carrey hier in 20 minuten te vertellen waar het nu allemaal werkelijk om draait in het leven. Hij bewijst hiermee voor mij dat er absoluut hoop is voor de blanke mens. Als wij kunnen leven naar wat Carrey hier zegt, komen we pas werkelijk verder!

&feature=youtu.be

Mike

 
Inderdaad een leuk filmpje. Hij zegt rake dingen, maar je moet wel goed luisteren, dus zelfs voor mensen die deze boodschap niet willen horen is het filmpje geschikt! :mrgreen:
Met dit soort topics moet je jezelf af en toe maar een schouderklopje geven Mike. In die 47 pagina's staan er ook diverse van andere mensen. Als ik op facebook serieus word, wordt ik ook doodgezwegen, maar ik weet dat ik stiekeme volgers heb en daar doe ik het o.a. voor.

 
Ik heb op facebook ook best al wat mensen die eerst nergens van wilden weten en nu toch elke keer terugkomen met vragen. Ik kan ook nooit mijn mond houden.

 
Mike, goed is ie hè, die Jim Carrey. In het begin meerdere malen achter elkaar bekeken. Ook al flink rondverspreid her en der :-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.436
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan