De relatie tussen mensen en varkens

Nou, omdat DIRECT onder de titel van het door jou aangehaalde artikel staat: ignores PERSONAL RESPONSIBILITY (van slachtoffers, om niet verkracht te worden) altogether.

Je zit zo in je femi-dogma dat je niet eens het artikel goed hebt gelezen. Dit is wat er staat:

In her silly attempt to make her point that rape-avoidance advice given to women sounds "absurd" when given to men, Ross ignores personal responsibility altogether.

Vertaling:

De 'personal responsibility' gaat hier over dat mannen (of jongens) zelf verantwoordelijkheid kunnen nemen over hoe ze met vrouwen of meisjes omgaan. Het gaat erover dat de aanname hier is dat geen enkele jongen of man dit doet en dus hierin 'geschoold' moet worden, anders gaan ze AUTOMATISCH verkrachten. Het is de zoveelste demonisering van testosteron door vrouwen met...teveel testosteron. Ze zijn mannelijker dan wij in hun agressie en misschien kunnen zij een beetje 'scholing' gebruiken in genuanceerd denken. Hoe dan ook heeft het niets te maken met 'blame the victim'.

Jij ziet liever dat vrouwen hulpeloos zijn zonder man?

Nee, ik zie liever een maatschappij zonder opruiende feministen die vrouwen aanpraten dat ze zonder de 'onderdrukking' van de man beter af zijn. Ik zie liever een man en vrouw die samen het avontuur aangaan, als gelijkwaardige levenspartners. Ik zie graag mensen iets maken van hun relatie, man of vrouw, zonder dat ze meteen het bijltje erbij neergooien omdat scheiden zo makkelijk wordt gemaakt (communistisch principe, ken je geschiedenis!). Ik zie graag mannen en vrouwen hun verantwoordelijkheid nemen op basis van archetypische geslachtsrollen. De dierenwereld kent geen feminisme, kijk daar maar eens naar.

Ik neem aan dat jij voor alle mogelijke manieren bent om ongewenste zwangerschappen te voorkomen?

Ja. Abortus is moord.

Dus als een vrouw een keer in haar leven een ongelukje heeft, moet ze boeten?

Dat 'ongelukje' zou wel eens de mooiste ervaring kunnen zijn in haar leven. Dan kan ze juist het woord 'femi' waarmaken.

Vraagje: wat gebeurt er volgens jou met de ziel van een foetus/embryo in geval van natuurlijke miskraam? Die gaat terug naar waar ie vandaan is gekomen, om wellicht in de toekomst in een ander lichaam in te dalen, toch? Maar in geval van abortus stuurt een boze wraakzuchtige God de ziel rechtstreeks naar de hel om daar voor eeuwig te branden, of zo?

Ik geloof niet in een boze, wraakzuchtige God, dus die kunnen we wegstrepen. Misschien gaat de moeder die voor een abortus koos wel naar de hel, daar hoor ik jou niet over. Ik weet niet waar zo'n ziel naartoe gaat. Ik weet wel dat alle leven heilig is en dat de grootste misdaad die de mens kan plegen een misdaad tegen de creatie is. Dit maakt het feministische gedachtengoed onderdeel van anti-creatie, oftewel: satanisch.

Het zijn niet alleen maar arme pubermeisjes of rondneukende sletten die zwangerschappen afbreken. Wat dacht je van vrouwen wiens gezin al compleet is?

Kinderen zijn geen stukjes speelgoed dat je bij een Happy Meal bij de McDonald's krijgt, waarbij je zodra je de collectie compleet is overbodig speelgoed vergaart. Kinderen zijn levende, bezielde wezens! De manier waarop jij redeneert is weliswaar maatschappelijk geaccepteerd (zozeer heeft het feminisme ons al verziekt), maar praten over een zwangerschap dat een gezin 'overcompleet' zou maken is een kille en beredeneerde redenatie, die over LEVENDE WEZENS gaat. Het feminisme heeft wortels in de eugenetica en die vinden arme mensen, donkergekleurde mensen en ouderen eveneens 'overbodig'. Wat te denken van een samenleving die al 'compleet' is zonder deze mensen? We zitten dankzij het eugenetische feminisme al maatschappelijk op een hellend vlak!

‘Mannelijkheid ontmenselijkt jongens.’

Hieruit blijkt eens te meer hoe gestoord het feminisme is. Alleen vrouwelijkheid is menselijk, mannelijkheid is beestachtig. Jongens moeten tegen zichzelf beschermd worden door ze te feminiseren, alleen dan worden het 'mensen'. Mag ik even een teiltje? Als jongens of mannen neerkijken op vrouwen en zichzelf beschouwen als superieur, dan is dit pathologisch en dat verkondig ik hier voortdurend. Hoe kan vrouwen en meisjes boven jongens en mannen plaatsen dan bijdragen aan de oplossing van dit probleem? Opnieuw zie ik hier weer de hand van de eugenetica aan het werk, die vrouwen zoals jij bespeelt met de illusie dat vrouwen 'in hun kracht staan' als ze zich tegen mannen keren. Verdeel en heers, deze keer toegepast in de 'strijd tussen de seksen'.

Oh Jezus Christus. Ik zit hier zo hard met mijn ogen te rollen dat ik mijn eigen hersens kan zien.

Dus ik raakte een snaar, jij bent beschadigd door mannen! Ik leef met je mee, mannen kunnen klootzakken zijn. Maar vrouwen ook! Menige 'vechtscheiding' wordt lelijk, niet door de man, maar door de vrouw. Ik ken voorbeelden genoeg, sommige daarvan zeer schrijnend, maar deze informatie is prive dus dat ga ik hier niet etaleren.

Ja ja, alle vrouwen willen van nature babyfabriek worden en als ze dat niet willen zijn ze 'beschadigd'. Jep. Ik heb nooit kinderen gewild. Oeh, hoe onnatuurlijk! Het zal mij benieuwen hoe snel je van gedachten verandert als mannen zwanger zouden kunnen worden...

Dit geeft aan hoezeer de anti-creatie bezit van jou heeft genomen. Een vrouw is geen 'babyfabriek'. Een vrouw heeft een baarmoeder gekregen omdat creatie HEILIG is. Vruchtbaarheid en voortplanting is het ALLERHOOGSTE. Jij mag ervoor kiezen om dit zo te zien, het is een vrij land, en maatschappelijk zul je hierdoor worden gezien als een 'sterke vrouw'. Maar ben jij ook gelukkig? Vervul jij je ware vrouwelijke potentieel?

En mannen kunnen nu eenmaal niet zwanger worden, dat is nu net het verschil! Dit riekt ook naar de dooddoener 'jij weet niet wat het is, dus kan je er ook geen oordeel over hebben'. En dat hele 'baas in eigen buik'-gedoe, dat is voor God spelen. Jij bent helemaal niet de baas over de creatie, de creatie is 'de baas' over jou, in de zin zoals Weston Price dit scheef:

Ten volle leven is gehoorzamen aan Moeder Natuur.

Dat is gehoorzamen aan de MOEDER, emveehaa, de MOEDER! De aarde is vrouwelijk en als jij de principes van creatie niet respecteert ben jij ANTI-femi! Bovendien blijkt voortdurend dat het gestoorde feministische gedachtengoed uitgaat van hierarchie, baas boven baas, en dat is pathologisch. Dus reken maar dat jij beschadigd bent!

En leugens over Margaret Sanger? Het is een AANTOONBAAR FEIT dat Sanger banden had met de eugenetica-beweging en haar organisatie Planned Parenthood heeft dit nog steeds. Dat jij en de auteur van dit artikel dit niet willen zien, is omdat dit een van de meest duistere geheimen van het feminisme is, net zo goed als mensen die dogmatisch 'wetenschap' aanhangen niet willen weten dat Darwin een grote racist was en zijn neefje Francis Galton een nog veel grotere racist was. Interessant dat wetenschap en feminisme elkaar vinden in de eugenetica. Van oorsprong was deze bedoeld om ongeschoolde en ongeletterde zwarte arbeiders na de afschaffing van de slavernij om zeep te helpen (die waren eveneens 'overbodig', net als dat ene extra kind in dat 'complete' gezin). Tot op de dag van vandaag zijn Planned Parenthood-abortusklinieken onevenredig veel vertegenwoordigd in arme zwarte buurten in Amerika. Later heeft men het eugenetische gedachtengoed uitgebreid naar arme, werkeloze of dakloze mensen (blank of zwart), ouderen die 'niet meer productief zijn' in de samenleving, geestelijk of lichamelijk gehandicapten en verder iedere vrouw die om wat voor reden dan ook van haar ongeboren kind af wil. Do your research, durf de ongemakkelijke waarheid over de link tussen feminisme, communisme, darwinisme en eugenetica onder ogen te zien en je zult zien dat het gestoorde MANNEN zijn die hieraan ten grondslag liggen. Het lijkt wel alsof ik hier een groter probleem mee heb dan jij, dus wie is hier de feminist? Ik kom meer op voor vrouwen dan jij!

Mike

Weet je, ik was eerst van plan om serieus te reageren op de enorme emmer stront die ik hier over me heen krijg. Maar toen realiseerde ik me dat ik geen enkel respect heb voor mensen die zo hatelijk zijn tegen iemand waarvan ze werkelijk niets weten.

Ik ben weg hier.

Als je opbouwende kritiek en een hart onder de riem al als emmer stront ziet dan snap ik dat je het niet volhoudt hier.
Ik ben blij dat dergelijke onderwerpen hier gewoon besproken kunnen worden zonder de nihilistische sluier van politieke correctheid.
Ik richt me op gezondheid maar het is in deze tijd ook zeker van belang om de pathologie te erkennen. Als je dan om je heen kijkt zie je vanzelf dat het niet 'allemaal wel meevalt'.

Maar toen realiseerde ik me dat ik geen enkel respect heb voor mensen die zo hatelijk zijn tegen iemand waarvan ze werkelijk niets weten.
Heb jij respect voor de mannen die hier zijn, van wie jij werkelijk niets weet?

Discussieren is ook een kunst. Je verliest nu een discussie van een MAN, niet omdat je 'een emmer stront' over je heen krijgt, maar op basis van ARGUMENTEN. Zoals ik al eerder schreef:

Het is de zoveelste demonisering van testosteron door vrouwen met...teveel testosteron. Ze zijn mannelijker dan wij in hun agressie en misschien kunnen zij een beetje 'scholing' gebruiken in genuanceerd denken.

Mike

Zo'n discussies maken me gewoon in en in triest, nog maar eens een bewijs hoe ver men kan staan van het 'natuurlijke'.
Het is denk ik voor ieder van ons een belangrijk aandachtspunt. De 'valkuilen' zijn o zo legio. De hele maatschappij is mega diep doordrongen van de heersende mind control dat vrouwen over het algemeen niet eens meer weten hoe om te gaan met een man die de beschermende rol en financiële verantwoordelijkheid op zich neemt, want ja, dan ben je toch bij hem voor zijn geld, niet?
Mannen op hun beurt krijgen te horen dat ze macho's moeten zijn, want dat zijn toch de echte mànnen terwijl die macho's achter hun façade even grote bange, onzekere watjes blijken te zijn. Of nee, ondertussen zwaaien de metromannen de scepter, of loop ik weer achter? ;)

De mannelijke 'krijger' wordt gezien als een 'moord'machine, machtwellusteling terwijl een échte krijger het net niet is. Krijger zijn, beschermer zijn, is geen synoniem voor oorlogje spelen, maar vooral van alerheid en pro-activiteit en genoeg zelfvertrouwen hebben dat je je beschermende rol kan vervullen zonder 'oorlog' maar tevens ook niet bang is om de dood in ogen te kijken mocht het er echt op aankomen. Oorlogje spelen is voor macho's, dus euh.. watjes! ;) Te bang om hun eigen vuisten eens te gebruiken en een blauw oog op te lopen, zich verschuilend achter moordwapens waar ze anderen lekker mee in het veld sturen om de boel voor hen uit te vechten.

De vrouwelijke 'zorgster' heeft de status van 'de poetsvrouw' gekregen.(Tja, als ge echt niks anders kunt!?) Maar het is zoveel méér. De zorgster mag/kan/moet even fier naast de krijger staan want beide zorgen ze op hun eigen unieke en even belangrijke manier voor de fysieke, emotionele, mentale en spirituele behoeften van elkaar en het leven dat ze voortgebracht hebben.

Neem dan nog de betuttelende overbemoedering van al die lieve goedbedoelende regeringen erbij met tig wetjes om zoveel mogelijk controle over hun toch zo domme, geheel onbetrouwbare onderdanen te hebben zodat als bvb een conflict dan eens beslecht wordt met een robbertje vechten de verliezende partij snel roept achter zijn mama (politie) ipv als ne vent zijn verlies te erkennen en samen een pint te gaan pakken. In het laatste geval zou er zo een pak opgestapelde frustraties/geweld al de wereld uit zijn.

M.a.w. is het al een enorme persoonlijke uitdaging om die rol te durven opnemen in onze maatschappij want op de een of andere manier zal men er altijd wel door iemand over aangesproken worden of zorgt dankzij de mind control invloeden de innerlijke criticus op zijn beurt wel eens voor een persoonlijke crisis. Zucht. ;)

Als een school 'tikkertje spelen' al verbiedt om conflicten te vermijden, waar zijn we in hemelsnaam dan mee bezig? In plaats van zo'n situaties juist aan te grijpen om te ontdekken wat er werkelijk speelt onder de kinderen en ze al spelenderwijs te leren omgaan met conflicten.
Ik zei het al hé: het maakt mij in en in triest. Mijn mening. We hebben nog een hele weg voor de boeg. Leve de bewustwording! ;)

"Het recht van een vrouw om te werken, ALS ze dat wil."
En hoe zit het dan met het recht van de vrouw om NIET te werken als ze ervoor kiest voor haar gezin te zorgen? In de theorie is die "keuze" een vanzelfsprekendheid, maar in de praktijk wordt je op allerlei manieren onder druk gezet als je als (alleenstaande) vrouw met kinderen niet in je eigen onderhoud kunt voorzien en (nood)gedwongen dingen te gaan doen die helemaal niet passen bij je principes of wat je voor je kinderen wenst. We hebben het dus eerder over een niet-keuze, die als keuze gepropageerd wordt. Feministische belangen worden ons veelal simpelweg door de strot geduwd. Het is een agenda, zeg ik na het volgen van een opleiding over huiselijk geweld en een andere mbt de hulpverlening aan daders van huiselijk geweld.

Waarom zouden mannen bovendien nog een committent moeten doen als ze toch niet meer nodig zijn? Er zijn genoeg andere manieren om aan sex te komen en vriendschappen zijn wel te vinden onder mannen en vrouwen waar je al die sores niet mee hebt. Het feminisme gaat ten onder aan haar eigen "succes". Eerst klaagden we dat wij niet konden of mochten doen wat mannen deden en vervolgens klagen we dat mannen geen commitment meer durven maken. Zouden ze het dan echt zo erg vinden om het huishouden zelf te moeten doen?

Het aantal 1-persoons huishoudens is astronomisch toegenomen de afgelopen jaren. Wat te denken van de huisvestingsproblematiek die o.a. hierdoor explodeert? Steeds meer mannen dakloos na beëindiging van hun relatie (en ook steeds meer vrouwen met kinderen, maar dat ter zijde). Je moet wel 3x nadenken voordat je er weer aan begint! Binnen een relatie volgens onderlinge afspraak de eindverantwoordelijkheid nemen voor het huishouden of zijn dienstmeid en voetveeg zijn... dat is nog een wereld van verschil!

Zou er niet een verband kunnen zitten tussen het feminisme en de algehele relatievrees van mannen om een diepere verbinding aan te gaan? Ik zou maar wat graag een leuke vent ontmoeten om in gezinsverband volgens een meer natuurlijk en oorspronkelijk rollenpatroon te leven...

Weet je, ik was eerst van plan om serieus te reageren op de enorme emmer stront die ik hier over me heen krijg. Maar toen realiseerde ik me dat ik geen enkel respect heb voor mensen die zo hatelijk zijn tegen iemand waarvan ze werkelijk niets weten.

Ik ben weg hier.

Sjongejongejonge zeg. Prijs jezelf gelukkig, als je dit al ziet als een emmer ... dan ben je nog niet veel tegengekomen in je leven.

Beyonce is in te zetten voor elke agenda. Zo ook de feministische agenda. Tijdens haar optreden op de MTV Awards stond ze voor het woord FEMINIST in koeienletters. Dat gaat voor een Amerikaanse TV-presentatrice nog niet ver genoeg. Volgens haar had ze voor het woord ABORTUS moeten staan zingen:

http://www.prisonplanet.com/msnbc-h...ppeared-in-front-of-a-huge-abortion-sign.html

Nee hoor, feminisme en abortus zijn helemaaaaaaaaaal geen agenda van de machtselite...

Mike

Dit soort 'blame the victim'-tactieken bij slachtoffers van verkrachting wekken terecht de woede op van emveehaa:

http://rinf.com/alt-news/media-news...d-take-personal-responsibility-drinking-much/
http://www.newsforage.com/2014/09/statutory-rape-victim-forced-to-pay.html

Hier ben ik ook op tegen. Let wel aat ik deze berichten van sites heb geplukt die gerund worden door MANNEN! Niet elke man geeft slachtoffers van verkrachting de schuld en niet elke man is een automatische verkrachter! Als feministen 1 ding verkrachten, dan is het wel gezond verstand!

Mike

Het 'Common Core'-onderwijsprogramma in Amerika leert kinderen hopeloos ingewikkelde manieren aan om relatief simpele vraagstukken op te lossen. Een bewuste stategie dus om het denk- en oplossingsvermogen van kinderen te vertragen en te compliceren dus. Hier een voorbeeld van een docent die op basis van deze methode bijna een minuut (!) nodig heeft om de som 9 + 5 = 16 op te lossen:

Mike

Wat ik opvallender vind ik wat ze op 0:15 zeggen: wiskunde en onthouden?! (memorising)
Domweg uit je hoofd leren: Dat is juist de manier om kinderen dom te houden.

Het filmpje doet alsof het allemaal heel special is, maar ongeveer zo hoort het aangeleerd te worden. Probeer met memorising maar eens grote getallen op te tellen.

De stappen zijn zoals ik het geleerd heb wat minder kinderachter. (geen vriend van 10)
Je gaat van 9 naar 10, daarvoor heb je 1 nodig, die trek je af van 6, dus 5 plus de 10 = 15.
Op deze manier leer je rekenen.
Na een tijdje ken je inderdaad de simpele sommen uit je hoofd,
dan kan je met grote getallen stappen overslaan en meteen met 100 tallen rekenen.
77+45=77+23+22=100+22=122

Niks vertragen: begrijpen en versnellen.

Je gaat van 9 naar 10, daarvoor heb je 1 nodig, die trek je af van 6, dus 5 plus de 10 = 15.
Op deze manier leer je rekenen.

Zo bedoelde ik het ook, het is heel eenvoudig en ik was alleen bang als ik het langer zou uitleggen dat het ook ingewikkeld zou lijken. Niks geen vriend tien en 6 eerst in delen opdelen van 1 en 5, maar gewoon 9 aanvullen (hoe dat precies genoemd werd weet ik niet) tot 10 dat van de 6 aftrekken en wat je overhoud bij de 10 optellen. Ik gebruik het nog steeds met hoofdrekenen, wat heel erg belangrijk is om goed te kunnen.

Schreef Mike 10 maanden geleden nog:
ik waag me niet aan de 'Hollow Earth'-theorie.

Frits v.d Blom waagt zich er wel aan, heb vandaag een lezing van hem gezien hierover op een gezond verstand middag, zijn er nog meer mensen die zich hierin hebben verdiept? Ik vind het een beetje hoog sprookjes gehalte hebben, maar kijk intussen nergens meer van op.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan