De relatie tussen mensen en varkens

Ik heb geen moeite met het woord 'God'. Noem het een macht, een kracht, een energie, een frequentie, een trilling, een intelligentie, een bewustzijn, de bron, whatever. Als je maar erkent dat het leven niet gebaseerd is op toeval en dat er iets hoger is dan jijzelf, waar jij naar zou moeten streven om dat ook te behalen tijdens je leven.

Heb je de documentaire 'DMT, the spirit Molucule' ooit gezien?

een echte aanrader!

DMT komt overal in de natuur voor en dus ook in ons lichaam. Voor de mens (met zijn ego) is het heel moeilijk om eenheid te ervaren, dit terwijl er niets anders is dan eenheid. Wij leven in een grote illusie (een viruele werkelijkheid), een plaatje in ons hoofd wat tot stand komt in onze hersenen. Echer wat wij zien is niet de werkelijkheid. Wij worden beperkt door onze zintuigen, het (schijnbare) vermogen van onze hersenen. We zien maar in een bepaald spectrum, we horen niet alles en alle andere zintuigen zijn erg beperkt.

DMT laat je proeven van de werkelijke eenheid waar we deel van zijn. Jij als golfje zal begrijpen dat je niet het golfje maar de zee bent.

 
Maar liefst 2 miljoen (!) inwoners van Sierre Leone in quarantaine:

&list=UUHCMOmtJl2eJDINjgvKUHmA

Mike

 
Wie van jullie heeft voorbereidingen getroffen voor een eventuele Ebola outbreak in Nederland?

Zijn er sowieso veel preppers hier?

 
Zorg ervoor dat je goed doorvoed bent. Ebola treft ondervoede mensen met een verzwakt immuunsysteem. De beste bescherming komt van binnenuit!

Mike

 
IK bedoelde eigenlijk meer in de zin van voedsel inslaan en andere voorbereidingen bij een eventuele quarantine waarbij jij als gezonde mens dus ook wordt ingesloten tot een bepaald gebied.

 
Ik heb een basisvoorraad in huis die me een maand in leven zou moeten houden.
Ik heb me ook verdiept in wecken en ben tot de conclusie gekomen dat als je dat goed en effectief wilt doen je een "pressure canner" nodig hebt. In Amerika zijn canners een gangbaar produkt, maar in Europa kan ik ze niet vinden. Importeren is hartstikke duur.
Ik zou mezelf geen prepper willen noemen. Ik zou zo'n canner vooral gebruiken om aanbiedingen groot in te kopen en vervolgens te cannen. Ik zie 't meer als een kostenbesparend produkt.

 
Dit is er wel een, maar niet degene die ik zoek. Ik wil een All American hebben en die hebben ze ook zie ik. Goeie vondst!!! Ik ga gelijk bellen of ze het model kunnen leveren waar ik naar op zoek ben, want het model dat ze in de webwinkel hebben staan is te groot voor mij en bovendien stervensduur.

 
Jon Rappoport met 47 vragen en antwoorden over Ebola:

http://jonrappoport.wordpress.com/2014/10/03/ebolagate-47-questions-and-answers/

Jon Rappoport over waarom een zwak immuunsysteem mensen vatbaar maaky voor ziekte, niet de ziekte zelf:

http://jonrappoport.wordpress.com/2014/10/04/the-ebola-fear-transmission-of-the-virus/

Mike

 
Amerika gebruikt de Ebola-epidemie om militair meer voet aan de grond te krijgen in West-Afrika:

http://rinf.com/alt-news/health/us-exploiting-west-africa-ebola-outbreak-establish-military-foothold/

Mike

 
The ebola fraud and scripted campaign of death is certainly and has been proven to be also about regime change or the further and total hostile takeover of Africa.

http://truthsector.net/2014/09/20/final-nails-in-the-ebola-scam-coffin-the-2014-ebola-outbreak-is-a-proven-fraud-here-is-the-evidence-i-am-sick-and-tired-of-repeating-this-fact-over-and-over-again/

 
Uit de laatste nieuwsbrief van Johan Oldekamp:

Wat is de overeenkomst tussen ebola en scheurbuik?

Eigenlijk kan ik beter naar de verschillen vragen, want de kenmerkende
symptomen van ebola zijn precies gelijk aan die van scheurbuik,
namelijk ernstig bloedverlies door lekkende bloedvatwanden. Van
scheurbuik, wat bekend stond als de matrozenziekte van vroeger, is
bekend dat deze wordt veroorzaakt door een tekort aan vitamine C. Het
gewoonweg aanvullen van dit tekort is dan ook gelijk de oplossing voor
probleem van scheurbuik. Laat dit nu ook het geval zijn voor ebola.
Toch wel vreemd dat dit niet in het mainstream nieuws komt, vind je
niet? Van scheurbuik dachten de artsen vroeger ook dat het
besmettelijk was. Wie zich nu nog bang laat maken voor ebola heeft
gewoon zijn huiswerk nog niet gedaan. In de oude zienswijze worden
oorzaak en gevolg verwisseld. Micro-organismen als virussen, bacteriën
en schimmels zijn nooit de oorzaak, maar altijd het gevolg. Bij wie de
oorzaak niet aanwezig is, die hoeft zich totaal geen zorgen te maken
over de betreffende gevolgen. Zo eenvoudig is het echt.
Infectieziekten bestaan niet, en het werkzame bestanddeel van
besmettingen heet placebo. Daarom doen de media dus zo hun best om
deze placebo-werking te stimuleren. Maar wie kennis van zaken heeft,
trapt er ook deze keer weer niet in.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.637
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan