De relatie tussen mensen en varkens

Het zijn misschien zielen in nood. Je zal het maar wezen. In mijn holistische visie, mag je geen ziel laten schieten.

 
We laten velen zielen schieten door dat soort criminelen macht te geven! Je kunt niet iedereen redden, dat is mijn holistische visie :wink:
Als ze met zijn allen op een eiland mekaar de duvel aan willen doen is het mij ook prima, maar ik ga ze niet voeren :lol:

 
Ik heb de uitleg van mythe ook beluisterd. Ik vind dat ook interessant ook al strookt het niet met waar ik zelf in geloof o.i.d. Ik pik altijd wel dingen op die me verder helpen met informatie vergaren.

Al is het alleen voor de denkbeeldige overdracht, een metafoor, een inzicht of standpunt. Ik doe daar altijd wel wat mee.

 
Zen Gardner is inderdaad een goede schrijver. Via davidicke.com/headlines kom ik ook regelmatig bij artikelen van hem uit. Hij heeft ook een eigen site: zengardner.com.

Ik volg hem ook op facebook, er zijn elke dag wel van zulke artikelen. Sommige ook wel heel far out there, ik herinner me er een over reincarnatie. En wat je moet doen als de elite mind parasites je na je sterven proberen over te halen om nog eens terug te komen voor nog een rondje van hetzelfde...

 
Zon, dat hele New Age-verhaal van 'no soul left behind' en 'gesprekken met God' valt onder dezelfde pacifistische nonsens als 'de andere wang toekeren'.

Iklustvet, ik weet niet wat je met die rare snuiter hebt, je komt anders zo helder en duidelijk over.

Mike

 
Het is anders volkomen logisch. Wat versta jij onder holistisch? Holistisch, natuurkundig gezien, is dat alles op het diepste niveau één is, dus ook jij en ik, of allerlei psychopaten. Maakt niet uit, alles. Als je die gedachtengang doortrekt, dan zijn wij dus zelf ook alles. Maar, omdat wij de goedheid zelve willen zijn en ook heel hard doen alsof we dat zijn, projecteren we al onze ongenoegens op allerlei vreselijks buiten onszelf. Lekker makkelijk, zo hoef je nooit naar jezelf te kijken. Alleen, zo werkt het dus niet. Wat niet wil zeggen, dat je alles maar hoeft te accepteren. Zeker niet. Het is juist heel respectvol naar jezelf, als je je grenzen aangeeft, wanneer deze overschreden dreigen te worden.

 
Iklustvet, doet me denken aan een bizarre website van deze vrouw waar ik jaren geleden tegenaan liep (holistisch psycholoog) die houdt er ook wel merkwaardige ideeeen op na.
Volgens haar is de aarde een creatie van het duister en zijn wij lichtwezens met licht bewustzijn of duister bewustzijn en robots(enkel geprogrammeerd) die zijn afgedaald. Dat reincarnatie je hier vasthoudt in deze duistere schepping.
www.ascensie.nl/

The truth will set you free?
The truth will set you free, hebben David Icke en anderen gezegd.
Wanneer je begrijpt dat deze wereld van achter de schermen
wordt bestuurd en bespeeld door de heersende Elite,
die Icke de Reptilianen noemt, dan zou die kennis jou bevrijden.
Door die waarheid te kennen zou je ook in spiritueel opzicht bevrijd zijn.
Maar David Icke denkt, voelt en schrijft vanuit materiële werelden.
Daarbij betrekt hij wel de vierde dimensie,
maar hij en velen met hem begrijpen niet dat deze hele kosmos een duistere schepping is,
die niet het thuisland of de natuurlijke leefomgeving kan zijn
van spirituele lichtwezens.

Ook wanneer ik begrijp dat deze werkelijkheid op vele niveaus
en vanuit verschillende dimensies wordt gemanipuleerd,
dan ben ik in spiritueel opzicht nog niet bevrijd.
Mijn bewustzijn zit hier nog steeds vast.
Wel heb ik dan een beter inzicht in mijn situatie,
en dat is van een niet te onderschatten belang.
Ik ben dan minder kwetsbaar en laat me niet inpakken
door demonen die mij willen overhalen mijn energie in te zetten
om deze wereld te redden of een hemel op aarde te scheppen.

Als ik goed besef dat deze wereld mijn wereld niet is,
dan ben ik veel beter in staat mij in spiritueel opzicht te verdedigen.
Ik kan dan mijn best doen om de integriteit van mijn gedachtevormen
zo goed mogelijk te bewaren, al is dat vaak tegen de klippen op.

En dat is wat Amitakh ook zegt als ze schrijft:
The Truth will set you free from the Falsity of this alluring, evil world.
De waarheid zal je bevrijden van de Leugens
van deze materiële wereld met zijn verlokkingen.
Maar het kennen van die waarheid op zich brengt jou nog niet thuis –
al is het einde van alle leugens nu wel in zicht.

Happy cows en zalige onwetendheid
Programma’s die je vastklinken aan deze virtuele werkelijkheid
moet je leren herkennen om jezelf in spiritueel opzicht te kunnen verdedigen.
Dat is een noodzaak, geen luxe!

Er zijn mensen die zeggen dat ze zich beter voelen,
als ze niets horen over corruptie en manipulaties.
Ze vinden het maar nare woorden met een lage vibratie,
waar je je beter niet op kunt afstemmen.
Hun filosofie: Ignorance is bliss. Zalig zijn de onwetenden.

Het vee dat in de wei staat te grazen, dag na dag,
en geen idee heeft dat het op een zekere morgen
naar de slachter zal worden afgevoerd -
dat vee is toch beter af als het niet weet wat er boven het grazende hoofd hangt?
Waarom zou de happy cow op de hoogte willen zijn van haar vreselijk lot,
als ze daarna niet meer rustig kan herkauwen en van het zonnetje genieten?

Dit is een typisch voorbeeld van een materieel, duister perspectief.
Wie een spiritueel perspectief kiest, tilt dat uit boven de waarde
van een enkele incarnatie.
Je kunt je leven leiden als een robot op de automatische piloot,
die zijn lichaamsprogramma’s gehoorzaamt en verder niets.
Lekker wat herkauwen in de wei en dan heb je een mooi leven gehad.
Voor een mens: huisje boompje beestje, baan, auto, vakanties.
En verder niets.

Let wel, dit is voor een robot met zijn kunstmatige bewustzijn
een volkomen legitiem perspectief. Buiten deze materiële werelden
heeft deze robot immers letterlijk geen leven.
Hij heeft geen herinnering aan werelden zonder corruptie
en voor zo iemand is genieten van het leven
en leven in het moment of in het nu,
vastgeklonken aan tijd en ruimte, een goed idee.

Dat geldt niet voor een lichtwezen.
Laat die happy cows nog een lekker hapje gras nemen,
maar een lichtwezen wil op de hoogte zijn van de leugens van deze wereld,
ook als de waarheid die dan aan het licht komt bijzonder onaangenaam is.

Dit zijn haar bronnen

Amitakh
Amitakh Stanford schreef ook artikelen onder de naam D.M. Haar werk is niet gechanneld. Ze geeft informatie over de agenda's van de verschillende Anunnaki-groeperingen die op het aardse toneel achter de schermen aan de touwtjes trekken; zij zijn weer dienaren van grotere meesters van het kwaad.
Haar werk heeft veel raakvlakken met de oude, niet-vertekende gnostische leer. Volgens haar zitten we hier gevangen in een Virtuele Werkelijkheid en worden we als levende batterijen gebruikt om die in stand te houden.

Matrix V
De schrijver van het Matrix V (Leading Edge) materiaal noemt zich 'de auteur' en wenst verder anoniem te blijven. Wake up from the love and light funhouse! is zijn advies; we bewonen hier een zeer duister deel van de Melkweg en een hoop gebazel over lichtmeesters en buitenaardse vergevorderde beschavingen die ons komen redden maakt het er niet beter op. Af en toe scheldt hij er grof op los om irritante lichtwerkers weg te jagen. Dat is gelukkig niet zo moeilijk, want ze zijn snel op hun teentjes getrapt.
Als laatste incarnatie (Eng. 'final incarnation') in dit spel begrijpt hij dat je het gevecht tussen licht en duister, tussen de 'lightsiders' en 'darksiders' niet kunt beëindigen. Dat gevecht is onderdeel van het spel, van de 'game settings'. Het is zeer nuttig om de spelregels te leren kennen, maar de meer gevorderde incarnaties binnen een Hoger Zelf weten dat je de aard van dit spel niet kunt wijzigen. Het duister heeft zijn eigen agenda, is geheel verslaafd aan dit spel, en zal daar door een hele hoop liefde, hoe meesterlijk stralend ook, niet van worden afgehouden. In tegendeel: door de liefde-overwint-altijd-mythe binnen dit spel in stand te houden speel je duistere krachten alleen maar in de kaart..

Opgevaren meesters
Ook: Verlichte meesters, Eng: Ascended Masters Volgens de SSOA zijn alle opgevaren meesters uit de New Age beweging 'schijngoden': grote oplichters, die de mensheid beroven van hun kennis en levensenergie. De *Freedom Teachings leren dat echte opgevaren meesters wel bestaan, maar dat betreft niet het bewustzijn dat zich vanuit het astrale vlak uitgeeft voor deze 'meesters'. Volgens *Amitakh zijn de opgevaren meesters *Anunaki-bewustzijn of slaafjes of dienaren van de Anunnaki.

Parks, Alan
Alan Parks vormt een wonderbaarlijke en unieke informatiebron. Gedurende enkele jaren ervoer hij dagelijks 'flashbacks' waarbij hij versmolt met een andere tijd waarin hij een kloon was onder de Reptilianen. (Zie ook Buitenaards bezoek: Ananuki, Nephilim, 3, Parks)
De teksten op de duizenden kleitabletten uit Mesopotamië beschouwt hij als een ode aan een zeer krijgslustige subcultuur van de Reptilianen. Omdat de taal van deze groep volgens zijn eigen herinnering een sterk contextafhankelijke klanktaal is, waarbij toonhoogte betekenis verleent (net als bijvoorbeeld in het oud-Grieks), zijn onze huidige vertaalpogingen van die kleitabletten tot nu toe niet erg succesvol. Als Parks een waardevolle informatiebron over deze Reptiliaanse subcultuur blijkt te zijn (ook bekend als de voorvaderen van de Illuminati), dan betekent dit dat het leeuwendeel van de 'wetenschappelijke' literatuur die tot nu toe over de oud-Soemerische cultuur is geschreven de prullenbak in kan. Vandaar dat Parks in die kringen niet op grote steun en bijval kan rekenen. Momenteel is hij nog aan het werk met zijn trilogie over de Reptiliaanse samenleving die zich door kloontechnologie voortplantte. Hij beschrijft de cultuur van de Gina'abul (de Reptilianen) met zijn overmatige nadruk op 'koninklijkheid', het leven in paleizen en zitten op een troon, de strijd tussen de seksen, en hoe de kloof tussen mannen en vrouwen steeds wijder en dieper werd... Deel 1 uit zijn trilogie heet Het geheim van de duistere ster(2005); deel 2 Adam Genesis (2007).

Spiritual School of Ascension (SSOA)
Karen Danrich 'Mila' en Thomas Weber 'Oa'
Karen Danrich ontdekte als medium hoe de verschillende bewustzijnsvelden waar ze contact mee maakte steeds corrupt bleken te zijn. Met het doel van ascensie naar huis als voornaamste intentie volgde een jarenlang onderzoek naar manipulatieve patronen, zichbaar op het etherisch vlak voor helderzienden. Ze werkte samen met krachten van het licht die soms juist duister bleken te zijn, maar altijd nuttige informatie bleken te hebben over de patronen van verwarring en verstrengeling waar de mens op aarde in gevangen zit. Het in kaart brengen van een ascensieweg naar huis gebeurt op basis van het beschikbare DNA en de leiding van het bewustzijn van je voorouders. Terwijl DNA- activaties en het bewaken van de voortgang in vibratie van alle onderdelen van je lichaam en energieveld dagelijkse praktijk is voor de studenten van deze school, vormt jouw DNA ook je voornaamste beperking.

Het DNA van de mens is binnen de theorie van de SSOA niet van de aarde afkomstig. De hedendaagse mens is een hybride soort, met DNA combinaties uit o.a. Sirius, de Pleiaden, Andromeda, Albyreon, Orion, Arcturus.
Binnen de SSOA leringen is de aarde een magnetische schepping. Alles wat er niet deugt aan onze schepping wordt electrisch of radio-actief genoemd; verbindingen tussen licht en duister worden 'electromagnetische verbindingen' genoemd. Piratenbewustzijn heet de "False Intervention", de schijngoden, het Duister.

Maar goed, gaat allemaal wel erg ver.

 
We hebben het in diverse topics hier al eens voorbij zien komen: het nihilisme van 'we zijn allemaal 1' en de aarde als 'duistere gevangenis'. Het toont eens te meer aan hoezeer wij hier in het westen de weg kwijt zijn.

Mike

 
Mike heb jij een verklaring hoe deze "helderziende mensen" zulke merkwaardige wereldbeelden erop na kunnen houden?
Dit is echt te bizar die teksten(die hele website staat er vol mee en ze verdient er geen geld mee ofzo :? ) hoe komen ze erop, hoe verzin je zoiets?

 
Ik denk dat daar jouw denkfout zit. De sprong van 'we zijn allemaal één' naar nihilisme. Waarom zou uit dat idee nihilisme voortkomen en wat houdt holisme voor jou dan in?

 
Iklustvet, ik weet niet wat je met die rare snuiter hebt, je komt anders zo helder en duidelijk over.

Heb je het nu geluisterd of ga je op de uitleg van Zon af? jij bent ook duidelijk en helder maar je zegt dat Icke dicht bij de waarheid zit. Die term archons komt uit de nag hammadi, dus als Icke dicht bij de waarheid zit heeft hij dat toch ergens via via daar opgedoken, dat is niet voor niets. Wat lash vertelt heeft niks te maken met nihilisme, ik ben niet een met psychopaten en ik ben ook niet van plan dat te worden! De aarde is ook geen duister iets maar een bezield wezen dat graag met ons in harmonie wil leven. Dat is toch niet zo heel raar?

We are one als in Kymatica, daar kan ik in mee gaan. Maar die hele zielen op de dool theorie, sorry, doe ik niet aan mee. Ik heb van de week nog een discussie gehad met iemand die vond dat ik niet mocht zeggen dat ik moreel superieur was aan Syrische koppensnellers. Nou dat ben ik wel!

 
Ik heb nog een fb vriend van mij gevraagd over archonten en gnostici.

Ik heb in Vamachara over de gnostici klein stukje staan meen ik. Gnostici waren idiote christenen met hele zieke rituelen waar later satanisme uit is voortgekomen. Gnostici zijn verder totaal niet interessant of wijs en hun archontenleer is complete bullshit, maar wordt omhelst door menige idioot en FB-cut & paster die na de Illuminati weer een nieuw afleider van het echte probleem zoekt. Tot zover mijn gnostici-bijdrage

 
Rare fb vriend is dat dan. Het waren helemaal geen christenen. Het zijn rituelen die wij in Europa ook hadden, in een kring zitten met stenen eromheen balans vinden en contact leggen. Wat we eeuwenlang deden, en niets let ons om dat weer te gaan doen.
Met alle respect, maar christendom komt nog maar net kijken in Europa. Hooguit 2% van de periode dat mensen op aarde leven is Europa christelijk geweest. En zelfs dat was 1500 jaar een mengelmoes met lokaal 'heidendom'.

 
Vamachara New Age?? haha nee hoor integendeel!

VAMACHARA is de kroon op 36 jaar zoeken naar de essentie van spiritualiteit, levenszin en het goddelijke, die Adamah begon als jongen van 13. VAMACHARA belichaamt Adamah's kernfilosofie. Het werk definieert het spirituele Linker Pad (Vamachara) als de raw spirituality en oerspiritualiteit voordat deze werd overwoekerd door fusies tussen patriarchale machtstructuren en religie met hun ontwrichtend effect op de samenleving, ecologie en individueel geluk. Anders dan het Rechter Pad, waartoe alle grote religies behoren, zoekt het Linker Pad geen hemel of transcendentie om aan dualisme te ontsnappen, maar het herstel van de synergie tussen yin en yang, God en Godin, vrouwelijke en mannelijke energieën. Deze energieën worden dus niet als dualistisch maar als complementair gezien. Het goddelijke wordt niet verwacht maar geleefd. De auteur breekt een historisch taboe door niet de materie of het aardse, maar juist fixatie op eenheid en verlossing als bron van tweeduizend jaar duisternis aan te tonen. Dit is namelijk de bron van denken, percipieren en handelen in termen van absolutismen en hiermee scheurt de mens de dynamische harmonie tussen yin en yang uiteen. In elke tijdgeest in een andere verpakking, maar het probleem blijft zolang de correlatie maatschappelijk metafysisch plan & menselijk welzijn niet wordt doorgrond.

Thijs ik vroeg het hem omdat het hem omdat hij daar wat meer vanaf weet. Ik ben zelf een leek op dit gebied. Ook omdat Icke en de vrouw die ik hierboven aanhaal zich ook baseren op gnostiek en archonten. En het hele leven op aarde als een gemanipuleerde gevangenis beschouwen net als Icke. http://ascensie.nl/ Wat vind jij hiervan Thijs? Er staat nogal veel tekst op maar hierboven heb ik wat van haar gequote. En deze site staat ook bol van dit soort dingen. www.wijzijnklaar.nl/ (op de voorpagina zie je ook een boekbespreking van John Lash)

 
Ik denk dat er zorgvuldig gewerkt wordt aan het manipuleren van onze belevingswereld en het 'pakken' van onze levensenergie. Het gebeurt de laatste duizend jaar heel geraffineerd , ook omdat we het hebben laten gebeuren. We zijn er altijd zelf bij, en iedereen heeft de aangeboren vrije wil om je energie niet te laten afpakken. Als mensen bewuster worden, inderdaad ascensie, dan is er altijd een weggetje naar buiten, dus uit de gevangenis. Dus wat voor gevangenis is het dan nog? Eentje die mensen in laag bewustzijn wil houden.
De term archonten lijkt heel nieuw, maar het gaat eigenlijk om heel oude esoterische kennis, die Maya's ook moeten hebben gehad. Er zijn krachten die mensen in laag bewustzijn willen houden, en gnosten in Egypte zagen die krachten de overhand krijgen bij de opkomst van het Romeinse Rijk. Romeinen hebben er echt een milleniumproject van gemaakt om iedere herinnering aan heidense kennis uit te wissen. En dat is ze uiteindelijk bijna gelukt, al is er nog flink strijd geleverd om Zuid-Frankrijk.
Volgens de gnosten is de boze God uit Genesis niet de God uit de bron van de schepping, maar een Demiurg die eigenlijk jaloers is op mensen. Het heeft onze eigen menselijke energie nodig, vooral negatieve energie, als een soort van voedsel. Dus de gnosten zeiden: de slang in Genesis is niet het duiveltje, nee de God die boos werd dat wij als mens interactie hadden met de slang, dat was het duiveltje! Slangen vind je overal op de wereld terug als essentiële archetypes. Maar het was natuurlijk levensgevaarlijk om dat zo maar op te schrijven, de gnostische oerversie van Adam, Eva en de slang is niet voor niets lange tijd verstopt geweest in een kruik (in de Nag Hammadi codices, teruggevonden in 1945).
Bewuste mensen zijn altijd sterker, creatiever, intelligenter dan een kracht die het echt moet hebben van simulatie.
Er zijn allerlei leefvormen ook in andere sterrenstelsels enzo, mensen kunnen daar ook contact mee hebben, al heeft de een daar iets meer talent voor dan de ander. Dat gaat waarschijnlijk via stargates (check Peru), waarschijnlijk via de zon (zonsaanbidding). Het heeft in ieder geval niéts te maken met reizen in aluminium kisten, dat is echt onze tijdelijke waan. Het is aan ons om buiten onze materiële wereld te leren denken.
Ik vind de websites die je noemt wel goed eigenlijk, het is hoe dan ook een tijd van ascensie, dat kunnen mensen new-agy noemen, maar het is gewoon bewustzijnsgroei. Net zoals Gurdieff schreef dat mensen ontzettend veel meer potentieel hebben dan rond te lopen als zombies.
Wat een probleem is in new-age denken is dat mensen vaak weglopen voor negativiteit, het gaan ontkennen, vooral als het gaat om donkere kanten in henzelf. Als je wilt groeien, altijd de confrontatie aangaan met je eigen dark spots.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.643
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan