De relatie tussen mensen en varkens

blijkbaar gebruikt op de openingsceremonie van de Russische spelen.

Hoe kom je daar nu bij? Dan heb je de openingsceremonie niet gezien denk ik.

 
Er staat er 1 in het Queen Elizabeth Olympic Park in Stratford, dat is de ArcelorMittal Orbit Tower. Maar waar staat die in Rusland dan? Ik kan er niets over vinden.

 
Nu we het toch over dit soort dingen hebben, wat te denken van deze mysterieuze update van de Georgia Guidestones?




Is dit een verwijzing naar een wereldwijde Ebola-epidemie als depopulatiemiddel?

Mike

 
Een ijzersterk artikel dat mooi aansluit bij mijn vorige post:

http://www.prisonplanet.com/eugenics-depopulation-and-the-elite-mindset.html

Enkele citaten:

Remember, not waking up and saying no is ultimately humanity’s imprimatur that it agrees. That’s where empowerment comes in. We can say no and reverse all this, just as we’ve done in many instances. But the awakened shout out needs to be immediate and insistent.

An elitist think tank called The Club of Rome set the latest stage for this last push to demonize humanity with the contrived invention of militant, invasive environmentalism. This appeared around the same time as the widely sensationalized “population bomb” concept. While real ecology and conservationism make common sense, this environmental agenda was created with the specific intention to foist massive controls over human activities. That we’re now at the incredulous point of having to pay a literal carbon tax is a total giveaway of their fraudulent intentions.

Yet few catch on.

And again, like the lie of human caused global warming, we should feel guilty for being alive, to such an extent that even our breath is supposedly killing the planet.

Insane. Yet they keep pushing their agenda regardless of real scientific data to the contrary.

Resistance subsides as seemingly contrary understandings–in this case, “I’m a sovereign human being who deserves life and freedom” vs. “I’m a parasitic organism killing my host planet and need to be eradicated”. Screwy, but that’s what it boils down to.

The Zionist mindset with its Kabbalistic occult sense of supremacism is a clear example of justified extermination of “lesser” beings. An incredible “in your face” example that the world turns a blind eye to. Instead, they fall for the big lie created by the engineered German holocaust that the perpetrators of this current extermination of their “inferiors” as manifested in the millions of killed and displaced Palestinians, is somehow because the killers are the potential victims.

That’s how they work. Manipulate history and pound the manipulated message home via propaganda. That simple – as long as you have a complicit media and engorging codependent governments. Behold the birth of the Zionist parasite called Israel. A perfect example of the sick fruits of eugenically driven, ravenous psychotic behavior.

When people wake up to that mechanism blood will run hot and heavy and they’ll get their due. They always have and always will.

Evil dies from its own corrupted aberration. As in the human body, the protective immune system of the Universe will eventually disable and recycle these invaders.

Never give in mentally or spiritually to this onslaught. While we need to stay active in exposing their perfidy, we cannot be part of their ensnaring mindset.

That’s why turning off all forms of mainstream media is so important. That’s why immersion in positive influences, nature, and loving people to counter these types of realities is so important.

Anyone in their right mind knows this kind of plan cannot succeed in the long run. We happen to be at a time in history where these negative, barbaric influences are peaking with the acceleration of hijacked technologies.

This too shall pass. But we should be vigilant and prepare as best we can, without fear. It’s a time to grow in consciousness and communication with each other so we can share our combined knowledge, insights and loving support.

Therein is life, one day at a time. As it always is.

Mike

 
Jon Rappoport met maar liefet drie scherpe stukken over Ebola:

http://jonrappoport.wordpress.com/2014/10/06/the-ebola-test-let-the-tests-inventor-speak/
http://jonrappoport.wordpress.com/2014/10/07/ebola-how-to-stage-a-fake-epidemic/
http://jonrappoport.wordpress.com/2014/10/08/martial-law-shakes-hands-with-the-us-vaccine-program/

Mike

 
Is dit een verwijzing naar een wereldwijde Ebola-epidemie als depopulatiemiddel?

Het kan bijna niet meer in your face zijn. Ik heb me er niet in verdiept maar het zou me echt niet verbazen. Wat zou het anders moeten betekenen? Wat voor andere verklaring kun je er voor verzinnen?

Is er nu intussen al iemand die eens naar John Lash geluisterd heeft? &sns=fb Is er behalve Thijs en ik niemand die daar iets in ziet? Het rare is dat ik al mijn hele leven, vanaf klein kind al het gevoel kan oproepen dat wij een experiment zijn van iets groters, een soort scheikunde- of biologie project van een kind. Voor mij is dat gevoel heel gewoon, als ik afstand neem van alles dan zie ik het zo. Nouja, afijn, voor mij is het intuitief bijna herkenbaar.

http://www.amazon.com/The-Hero-Manhood-Power-Imagination/dp/0500810478 dit is een boek van Lash, ook geschreven deels nav de Nag Hammadi geschriften.

 
Iklustvet, deze reactie hoort thuis in de topic De relatie tussen mensen en varkens. Daar vroeg ik me af of de laatste toevoeging, nl. het jaar 2014, op de Georgia Guidestones verwijzen naar een Ebola-pandemie als depopulatiemiddel.

Mike

 
Zen Gardner is inderdaad een goede schrijver. Via davidicke.com/headlines kom ik ook regelmatig bij artikelen van hem uit. Hij heeft ook een eigen site: zengardner.com.

 
In 'Rebuilding America's Defensen', het document van het Project for a New American Century (PNAC), het document dat spreekt over een 'new Pearl Harbor' een jaar voor 9/11, wordt ook melding gemaakt van ethnische biowapens:

https://web.archive.org/web/2013102...cancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf

Op pagina 60:

And advanced forms of biological warfare that can 'target' specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool.

Mike

 
Is er nu intussen al iemand die eens naar John Lash geluisterd heeft? &sns=fb

Ik heb het geluisterd. Even een korte samenvatting. John Lash heeft zich verdiept in mythes die er in allerlei culturen over de hele wereld zijn verteld. Het woord mythe is in ons taalgebruik een 'verzinsel' geworden, of iets wat niet waar is. Hij gebruikt het in de zin van een verhaal dat waargebeurd is en door middel van vertelling overgeleverd. Hij heeft het over de mythe van Sophia. Sophia is de Godin van de wijsheid en huisde ergens in ons sterrenstelsel samen met de goden en godinnen. Zij wilde een (Goddelijk) experiment starten en de mens creeren. Ze werd hier zo enthousiast van en zo vol passie voor haar experiment dat ze uit deze plek van de goden en godinnen viel. Het gevolg was dat deze Godin Sophia transformeerde naar iets materieels, de wereld. (N.B. tijdens het interview was er wat discussie over het woord vallen, omdat dit vaak negatief gebruikt wordt in relatie tot het vrouwelijke. Ze kwamen op een ander woord, namelijk transformatie). De Godin Sophia maakte door deze transformatie in wezen het experiment mogelijk, omdat de mensen op haar konden wonen. Het experiment houdt in dat de mens in staat gesteld wordt om zijn ware talenten te ontplooien, te bloeien en gelukkig te zijn. Dit experiment wordt bedreigd. Vanbuiten af is dit bedreigd door een soort E.T. achtigen, die andere dingen in de geest van de mens plantten. Sophia wist dat deze bedreiging zou komen en de mythe heeft in wezen een open einde, die de mens samen kan afmaken. Het kan twee kanten opgaan. Dit zie je terug in de wereld van vandaag.
Lash doorbreekt een taboe door iets aan te geven wat ons geluk in de weg staat, namelijk het Joodse idee van superioriteit. Dit splitst de mensheid namelijk in tweeen. Het gekozen volk en ... de rest. Dit is een heel schadelijk idee. Verder heeft hij het over de psychopaten, die dit geluk in de weg staan.
Het gevaar van het idee van de superioriteit van het Joodse volk is naar voren gebracht door de gnostici. Deze gnostici waren heel liefhebbende en vredelievende mensen en volgens Lash daarom niet voldoende in staat zich te verdedigen tegen de psychopaten. Volgens hem moeten we leren haten. Degenen haten die ons ervan weerhouden om gelukkig te worden. Dit is het in een notendop.

Ik vond het een interessante lezing, die zeker de moeite waard is om te luisteren. Mijn samenvatting is echt summier en hij zegt hele interessante dingen over Israel, Syrie, Rusland, het communisme etc.

Zijn conclusie om te leren haten vind ik te ver gaan. Ik zou zelf zeggen: afwijzen. Het is ook niet logisch om andere mensen te haten, terwijl je juist de eenheid wilt tussen mensen. In mijn ogen doe je dan hetzelfde als stellen 'wij zijn het uitverkoren volk'. Je kan anderen niet uitsluiten, want zo kom je niet waar je wezen moet. Als ik zeg afwijzen ,dan heb ik het over afwijzen van gedrag, niet van mensen. Net als wanneer je vergeeft, dan vergeef je de ziel van een mens, niet het gedrag van een mens. Héél belangrijk onderscheid!

Wat betreft het waarheidsgehalte van de mythe, dat laat ik in het midden. Voor mij is het gewoon een van de verhalen waar je lering uit kunt trekken, of inspiratie. Houvast dus. Niet hét.

 
Het is misschien onzin, maar het is hetzelfde soort onzin als in de Bijbel etc. staat. Je kunt het als symbolisch zien, niet letterlijk nemen.

 
Hij heeft de nag hammadi geschriften bestudeerd die het ontstaan van de aarde beschrijven en die veel ouder zijn als de bijbel, en de islam. Juist daarom is het interessant. Het veegt alle religie van tafel zonder zelf een religie te zijn waarbij je alle teugels uit handen moet geven en alleen maar moet geloven en waarbij alle schuld voor miserie bij de slechte gelovers gelegd wordt.
Ik kan dat stuk over haat wel heel goed volgen, wat heeft liefde voor vat op psychopaten?
Het grootste punt van die hele mythe is dat de aarde een levend wezen is en niet zomaar een klont steen die hier toevallig rond hing.

 
Het is dit heerschap dat mythes verspreidt. Zelden zo'n onzin gehoord!

De term Archons die zo veel gebruikt wordt door Icke komt uit de nag hammadi geschriften, er is geen andere oorsprong voor dat woord.
Verder vind ik Icke zijn verhaal over de maan als spaceship nog veel grotere onzin.

 
Het grootste punt van die hele mythe is dat de aarde een levend wezen is en niet zomaar een klont steen die hier toevallig rond hing.

Precies! En daar ben ik het helemaal mee eens. Ik kan me wel voorstellen dat mensen afhaken bij de E.T. achtige wezens en dergelijke, maar dat zie ik dus meer symbolisch, omdat ik de waarheid daarover niet kan kennen.

Ik vind die haat gewoon niet logisch. Je kan het gedrag afwijzen, maar de mens erachter niet.

 
Ik vind die haat gewoon niet logisch. Je kan het gedrag afwijzen, maar de mens erachter niet.

als er een mens achter zit. Zit er een mens achter Obama? achter Hillary? Zit er een mens achter George Soros? of Brzezinski? De Rothschilds? Dick Cheney? Netanyahu? Ik durf dat te betwijfelen. Waarmee ik niet direct bedoel dat het zoals David Icke beweert shapeshiftende reptielen van outer space zijn, maar een psychopaat kan niet meevoelen. Er is geen meevoelend vermogen. Ben je dan wel echt mens? Heb je dan een vrije wil? Ben je nog te redden? Ik ben bang van niet.
Ik heb onlangs veel van Mark Passio gehoord, Street wise spirituality, ik vind dat dit daar heel goed bij aan sluit. Je moet op gepaste tijd korte metten maken met dat wat slecht is. Maar dat wij helemaal niet meer weten wat slecht is, omdat alles wat slecht is tegenwoordig beschermd wordt door politiek correctheid helpt niet echt mee.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.641
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan