Divide et impera

Jongens,

Even wat praktische vragen.

Hoe laat begint het, hoe laat eindigt het?

Wat is de bedoeling? Zijn er ook een soort lezingen en daarna de BBQ?

Hoe doen we het met de adresgegevens? We moeten toch weten waar het is, maar dan is dit adres dus gewoon zichtbaar hier.

Dorothé

Ik vind 13 u beginnen, met inloop vanaf 12.30 u, een prima tijd. Na afloop idd een BBQ. Ik heb van ieder van jullie het emailadres, dus zodra we de lijst compleet hebben stuur ik een email met alle gegevens.

Mike

En dan nog een vraag.

Ik ben op zoek naar wegwerp schalen. Ik kan dan de tiramisu in zulke schalen doen en daarna gewoon weggooien. Nu kom ik alleen maar aluminium schalen tegen. Wij zijn tegen aluminium. Nu is tiramisu wel een koud gerecht, dus ik weet niet of dat dan een probleem is.

Kan ik dat in zulke schalen doen, of is er een beter alternatief?

En natuurlijk mijn vragen van de post hierboven>

Dorothé

Dank je voor het antwoord.

Kijk, mijn vriend wil me brengen en dan gaat hij wat toeren met de auto. Ik weet niet of het zinvol is dat hij me dan ook weer komt afhalen of dat ik bv. met Spal mee terug ga.

Natuurlijk is het moeilijk te zeggen tot hoelang een BBQ duurt, en ik denk dat iedereen gewoon zelf kan besluiten tot hoelang hij blijft. Maar als er bv. eerst wat lezingen zijn, en ik weet ongeveer tot hoelang, dan kan men zelf zo'n beetje uitrekenen wanneer de BBQ begint en tot hoelang men zou willen blijven.

Dorothé

Dit idee is spontaan geboren, laten we ook ieders inbreng spontaan houden, dan weten we zeker dat het uit de goedheid van ons hart gebeurt en er geen fimanciele druk achter zit.

Ja precies, ik had sws al het idee om bier mee te nemen zonder dat ik er perse iets voor terug hoef te hebben.

Kevin

Hoi allemaal,

Wat een ontzettend goed plan om met gelijkgestemden een fijne, interessante en gezellige (mid)dag te organiseren!
Bij deze wil ik mij ook graag aanmelden als dat mogelijk is.

Ik heb nog ongeveer 5 kilo gehakt in de vriezer, als er belangstelling voor is kan ik daar hamburgers van maken.
Heb ook speklappen en ander grillvlees.
Dacht verder aan een quinoaslade en tzazikisaus.

Qua drinken lust ik graag bier, maar omdat ik nog terug moet rijden, ben ik van plan om alcoholvrij/Radler mee te nemen.
Nog meer liefhebbers van Krombacher?

Ik kom uit het Noordoosten en rij via de A37 en A28, kan eventueel ook via de A50 rijden als iemand een lift kan gebruiken.

Is dat gehakt rundergehakt? Zo ja, laat maar komen!

Voor wat betreft de Krombacher, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Mike

Ik vind 13 u beginnen, met inloop vanaf 12.30 u, een prima tijd. Na afloop idd een BBQ. Ik heb van ieder van jullie het emailadres, dus zodra we de lijst compleet hebben stuur ik een email met alle gegevens.
top!

Dorothe ik zou niet zo moeilijk denken over je nagerecht, doe het zoals voor jou makkelijk is, we gaan heus niet dood aan een keer een fractie aluminium of plastic ;))

Helemaal mee eens, Marijan. Dit is juist bedoeld om eens een keer niet al te streng in de leer te zijn, anders dronken we ook geen bier of wijn!

Mike

Top!
Neem ik Krombacher mee :-)

Helaas heb ik geen 5 kilo rundergehakt meer liggen en er gaat pas in september weer een koe naar de slacht....
Het gaat over half om half gehakt, wel biovlees.
Als dat geen probleem is, maak ik er met alle plezier hamburgers van.

ik heb ooit eens van een barbie wat van die plastic bakken van de salade achterovergedrukt. Als aluminium je teveel tegenstaan, moet je bij de slager bedelen. Maarja, dan zit het weer in plastic. Altijd wat. En met plezier eten compenseert heel veel.

ik dacht dat aantal mensen uit de buurt van Maastricht komen, lijkt me supergezellig om samen te rijden of hebben jullie dat onderling al geregeld, hoeft er niemand extra heen en weer te rijden toch?!

Okay, als jullie er geen probleem mee hebben, vind ik het in orde.

By the way, het duifje is uit het ei gekomen en wat voor een mooi exemplaar is het. Ik hoop toch dat er hier geen instinctieve zaken van mijn kat gaan plaatsvinden.

Dorothé

Ik heb contact hierover met Spal. Omdat mijn vriend dan al vakantie heeft, wil hij graag gaan toeren met de auto en zal mij brengen. Natuurlijk kan er iemand mee, maar het is maar een fiat panda, dus klein. Ik weet dus nog niet of hij blijft rondtoeren en mij dan ophaalt of dat ik met iemand anders terug moet komen. Dus ik moet nog even de kat uit de boom kijken (niet in de boom met de duif :-) )

Dorothé

Het gaat over half om half gehakt, wel biovlees.
Als dat geen probleem is, maak ik er met alle plezier hamburgers van.
Als anderen daar geen bezwaar tegen hebben. prima. Ik eet geen varken. Nee, ik ben geen jood of moslim en ik wil op 4 juli best wel uitleggen waarom ik dit principe hanteer. Maar laat dit een ander niet weerhouden om je lekkere hamburgers te verslinden!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan