Divide et impera

Hoi,

Even een kleine opmerking. Ik zie dat er steeds meer aanmeldingen komen. Dat is heel leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik geloof dat er tot 50 mensen kunnen komen.

Ik neem echter voor 20 mensen tiramisu mee, meer red ik niet. Dat wordt een te zwaar karwei. Maar er zijn ook andere lekkere zaken heb ik gelezen, dus het wordt toch genieten geblazen.

Dorothé

Voor de organisatie en deelnemers:

Ik dacht dat het handig zou zijn als iedereen zijn/haar gegevens invult in 1 document, zodat we snel kunnen zien wat we van elkaar kunnen verwachten en nodig hebben (eten/drinken, vervoer, kefir/kwark Anna Hoeve). Als dit een goed idee is voor Marijan en Mike, komtie.

Overzicht Fa(c)ts BBQ

Iedereen kan bewerken, heb zelf al ingevuld.

KefirKev ik pik je op. Dat bier zal en moet er komen.

Thanks Johnny! Ja bier is essentieel!

Vanaf mijn huis is het een paar minuten rijden om op de A27 te komen bij Utrecht. Dat is te doen voor jou?

Kevin

Of gewoon elke keer weer opnieuw posten zodra een nieuwe pagina is verschenen:

Voor de organisatie en deelnemers:

Ik dacht dat het handig zou zijn als iedereen zijn/haar gegevens invult in 1 document, zodat we snel kunnen zien wat we van elkaar kunnen verwachten en nodig hebben (eten/drinken, vervoer, kefir/kwark Anna Hoeve). Als dit een goed idee is voor Marijan en Mike, komtie.

Overzicht Fa(c)ts BBQ

Iedereen kan bewerken, heb zelf al ingevuld.

Overzicht BBQ

Kevin

Er staat achteraan nu ook de keuze of je bier, wijn of geen alcohol drinkt. Dus vul maar je keuze in, zodat we allemaal een overzicht krijgen van wat iedereen zoal drinkt en of we genoeg hebben.

Kevin

Mooi Tanja! Zet anders hier even een prijslijst neer, dan maken we van het document ook een boodschappenlijstje. Ka-ching! $$$

Vanaf mijn huis is het een paar minuten rijden om op de A27 te komen bij Utrecht. Dat is te doen voor jou?

Ja dat lijkt me wel. Komt goed.

Misschien kunnen we nog meer boodschappen doen bij elkaar? Tanja, Matthijs, iets in de aanbieding?
Het mooie van wat er nu juist aan het ontstaan was is dat iedereen aanbood om zelf iets mee te nemen qua eten en drinken. Marijan en ik hebben het nog even gehad over of we een tientje entree moesten vragen om de kosten te dekken, maar op deze manier maken we allemaal kosten (reiskosten/voedsel/drank) en dus geen entree.

Laten we hierbij afspreken dat het een 'Amerikaanse fuif' wordt (grappig genoeg noemen ze het daar 'Dutch treat'). Iedereen neemt iets, naar financiele draagkracht, mee. Ik ga nog nadenken over mijn bijdrage. Dus geen inkopem bij Matthijs of Broth Bar, tenzij zij zelf spontaan willen bijdragen.

Dit idee is spontaan geboren, laten we ook ieders inbreng spontaan houden, dan weten we zeker dat het uit de goedheid van ons hart gebeurt en er geen fimanciele druk achter zit.

Mike

KefirKev ik pik je op. Dat bier zal en moet er komen.
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen! Niet voor niets vroeg ik mij vertwijfeld af of ik de enige bierdrinker was! Ik denk dat ik Duits bier ga halen, dan weten we temminste zeker dat we goed bier in huis hebben!

Mike

Het mooie van wat er nu juist aan het ontstaan was is dat iedereen aanbood om zelf iets mee te nemen qua eten en drinken.
voor mij is dit heel vanzelfsprekend eigenlijk. Veel leuker als een bepaald bedrag vragen en alles regelen door 1 persoon. Dit vraagt om verantwoordelijkheid nemen voor iets, wat dan ook, en je creëert gemeenschapszin!

Dit vraagt om verantwoordelijkheid nemen voor iets, wat dan ook, en je creëert gemeenschapszin!

Precies de reden waarom ik om vrijwillige donaties vraag en dit forum nooit achter een betaalmuur voor exclusieve leden zal zetten!

Mike

Waarom zou The Broth Bar of Matthijs spontaan gaan bijdragen, tenzij ze zelf aanwezig zijn? Ik werk slechts bij The Broth Bar (voor alle duidelijkheid), heel even heb ik overwogen moeite te doen om dingen mee te slepen, kostenloos, voor mensen die iets van ons willen hebben, economisch belang, zero. Maar bij deze is dat aanbod dus komen te vervallen en dat scheelt mij weer een hoop gedoe, dus prima!!

Ik neem mee, zoals aangegeven met een bbq pakket, uiteraard van goede herkomst, zeker niet voor 1 persoon, eerder voor 4-5, wat home brew drankjes en ik drink graag een goed Duits biertje met je mee Mike, want het ziet er naar uit dat ik, mocht ik niet meer in staat zijn om achter het stuur te kruipen, ter plekke mag neerstorten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan