Divide et impera

heerlijk, ik eet wel varkensvlees! en wild en kip en koe en lam, hahaha, eigenlijk alles

Ik ook! Heerlijk allemaal!

Kevin

Ik weet wat ik ga doen. Ik neem Duits bier mee en zelfgemaakte satesaus. Verder mijn eigen vlees, als ik over heb deel ik het graag maar ik wil nu eenmaal kwaliteitsrundvlees.

Mike

13 u. Wat neem jij mee, jon? Zelfde vraag aan anderen die nog niet hebben aangegeven wat ze willen meenemen, behalve een goed humeur.

Mike

Mike,
Het mooie van wat er nu juist aan het ontstaan was is dat iedereen aanbood om zelf iets mee te nemen qua eten en drinken.
Ik zag de BBQ en het boodschappen doen los van elkaar. Ik kom niet elke dag in Maastricht of Midwoud, dus wat mooie producten inslaan leek me geen slecht idee.

Kunnen we afspreken dat iedereen inderdaad naar draagkracht iets meeneemt voor de BBQ, maar dat we ook boodschappen kunnen bestellen voor onszelf? Daarnaast lijkt het me leuk om iemand anders te trakteren op een fles kefir of bouillon. Maar als het teveel gedoe is, begrijp ik dat.

Als je specifieke wensen hebt moet dat gewoon kunnen, jasper. Ik gooi ook m'n eigen vlees op de BBQ. Ben overigens ook bezig met stokbrood en breekbrood van Menno, kijken of het gaat lukken!

Mike

Tanja,
Waarom zou The Broth Bar of Matthijs spontaan gaan bijdragen, tenzij ze zelf aanwezig zijn? Ik werk slechts bij The Broth Bar (voor alle duidelijkheid), heel even heb ik overwogen moeite te doen om dingen mee te slepen, kostenloos, voor mensen die iets van ons willen hebben, economisch belang, zero. Maar bij deze is dat aanbod dus komen te vervallen en dat scheelt mij weer een hoop gedoe, dus prima!!
Ik lees 'm nu pas. Stel dat 20 mensen kombucha, bouillon of iets anders bestellen, dan is het voor jou mss ook de moeite waard.

Ik heb het dus niet over boodschappen voor de BBQ, maar om na afloop mee naar huis te kunnen nemen, voor de duidelijkheid.

Als jullie het oke vinden, meld ik me dan ook maar aan. Vanwege bier.

Bier is een hele goede reden Bastiaan, gezellig!!

Mike,

Ik bleek iets geboekt te hebben wat verzet is naar 4 juli vanwege 'cojona', ik heb nog geen antwoord van de organisatie van tijden , ik ben in afwachting daarvan.. mocht ik komen neem ik uiteraard iets mee van eigen rund.

Krombacher neem ik sowieso mee!! M.i. een godendrank voor bij de BBQ.
De hamburgers vinden vast wel een paar liefhebbers, heb geen angst dat ik ermee blijf zitten.

Mmmm brood van Menno, heerlijk! Satesaus ook erg lekker (helaas geen geen varkenshaas op voorraad meer voor satevlees)
Ik zal eens hier in de buurt rondvragen wie nog wat geschikts heeft liggen.

De meeste slachtingen komen hier pas weer in het najaar en behalve wat uitgelegde hennen is er niet zoveel aanbod momenteel...
Gelukkig aan karbonades, grill en stoofvlees geen gebrek ;-)

Als jullie het oke vinden, meld ik me dan ook maar aan. Vanwege bier.
Ik vroeg me al af hoe lang het ging duren voordat je ook zou toehappen! ;-)

Mike

Mag ik ook nog komen?? Schijf mij ook maar op het overzicht! Ik neem ook vlees mee of brood of uuhm ff kijken op die lijst.

Complotdenker

bij mij kun je voor de annahoeve bestellen. Kefir en kwark en evt. de super kokosolie (the white pearl 28,50 a 1000ml). Betaling per enveloppe:
Let wel ik moet het uiterlijk de zondag ervoor bestellen, dus ik wil het graag uiterlijk 1 dag ervoor op zaterdag weten, ik zit ook niet altijd aan de computer vastgekleeft.

Ik kan het overzicht niet bewerken. Kan iemand erop zetten dat ik vervoer zoek vanuit en/of
terug naar Voorschoten, of als het niet anders kan in de buurt van Voorschoten? Ik heb geen auto en reis liever niet 's avonds.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan