Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vuurvogel, ik kom of vanuit Zoetermeer of vanuit Brabant. Dat weet ik nog niet, als ik vanuit Zoetermeer kom, wil ik je wel oppikken. Ik weet dit van het weekend.
Hallo allemaal , ik neem ook wat lekkere ( gezonde ) dingen mee , ik woon in de buurt van Den Haag maar weet nog niet zeker , wrsl blijf ik in de buurt van Utrecht slapen, als niet heb ik nog een plaats over in mijn auto , gr Astrid .
Het lukt me niet om wat op het BBQ overzicht te schijven.
Vreemd, iedereen met de link zou moeten kunnen bewerken. Mss moet je ingelogd zijn in Google?
Assie,
Hallo allemaal , ik neem ook wat lekkere ( gezonde ) dingen mee , ik woon in de buurt van Den Haag maar weet nog niet zeker , wrsl blijf ik in de buurt van Utrecht slapen, als niet heb ik nog een plaats over in mijn auto , gr Astrid .
Weet je nog niet zeker of je erbij bent, of dat je plek hebt in de auto?
Ik had hier gelezen over een lezing in combinatie met een bbq.
Ik wil mezelf ook graag aanmelden voor deze dag. Ik neem 1 persoon mee.
Ik moet nog even nadenken wat ik aan eten mee neem dus daar kom ik nog op terug.