Divide et impera

Vuurvogel, ik kom of vanuit Zoetermeer of vanuit Brabant. Dat weet ik nog niet, als ik vanuit Zoetermeer kom, wil ik je wel oppikken. Ik weet dit van het weekend.

Joost

Hallo allemaal , ik neem ook wat lekkere ( gezonde ) dingen mee , ik woon in de buurt van Den Haag maar weet nog niet zeker , wrsl  blijf ik in de buurt van Utrecht slapen, als niet heb ik nog een plaats over in mijn auto , gr Astrid .

Het lukt me niet om wat op het BBQ overzicht te schijven.
Vreemd, iedereen met de link zou moeten kunnen bewerken. Mss moet je ingelogd zijn in Google?

Assie,
Hallo allemaal , ik neem ook wat lekkere ( gezonde ) dingen mee , ik woon in de buurt van Den Haag maar weet nog niet zeker , wrsl  blijf ik in de buurt van Utrecht slapen, als niet heb ik nog een plaats over in mijn auto , gr Astrid .
Weet je nog niet zeker of je erbij bent, of dat je plek hebt in de auto?

Vreemd, iedereen met de link zou moeten kunnen bewerken. Mss moet je ingelogd zijn in Google?

Nee, ik kreeg een melding dat ik google spreadsheet moest installeren maar dat weiger ik ?
Ik ben bezig alles eraf te halen van google.

Op je telefoon? Misschien lukt het achter een laptop?

Nee, m'n bundeltje is bijna op en ben net verhuisd dus nog geen internet

Ik kan helaas pas om 18.00u aansluiten, dat vind ik te laat .  Tot een volgende keer .
Dan kom je toch alleen voor de BBQ? Lijkt me gezellig!

Mike

Hallo,ben er gezellig bij , bedoelde weet nog niet of ik iemand mee kan nemen in de auto, gr Assie

Ik had hier gelezen over een lezing in combinatie met een bbq.
Ik wil mezelf ook graag aanmelden voor deze dag. Ik neem 1 persoon mee.
Ik moet nog even nadenken wat ik aan eten mee neem dus daar kom ik nog op terug.

Paradogma thematiseert de polarisering in onze westerse maatschappij en de demonisering van het andere geluid.

https://jdreport.com/docu-premiere-paradogma-marijn-poels/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan