Divide et impera

Hé Herr Sens,

Dat zou leuk zijn. Altijd leuk te zien wie/welke persoon er achter een naam zit.

Ik denk dat ik wel zal gaan, maar wacht de info van Tanja ook nog af.

Dorothé

@ Dorothé

Klopt.

Mooi. Je hebt mijn email en tel.nr. nog.

Vind het prima. Hoor wel waar ik je kan komen ophalen!

Op instagram zag ik in de reacties onder een post van een Nederlandse acteur dat er werd opgeroepen door volgers om in de Schilderswijk de straat op te gaan! Als ze dat gaan doen voorspel ik alvast enorme ellende, dat was toen ook bij die Antilliaan die destijds door de politie werd gedood. Toen werd er ook geplunderd en vernield.

Dit kunnen nog wel eens roerige weken/maanden gaan worden.

Bewust café in Maastricht zal vaker plaats gaan vinden. Nu mogen er nog max 30 pers. binnen, en ik weet niet of het al vol is want zit niet in de organisatie. Ik zal eens navragen of er nog plek is.
Degene die meer info willen hebben mogen een mail sturen. info (apenstaartje) gezond gestel (punt) nl

@Marijan, vandaag sprak ik Matthijs. Hij wil het onder de aandacht brengen onder zijn netwerk, plus andere netwerken. Hoeveel mensen wil jij maximaal kwijt op 4 juli? Hoe laat zullen we beginnen? 13 u? 13.30 u?

Mike

ik weet even de regels (corona) niet, is nog steeds max 30 personen?

En Matthijs wil ook weten hoe aan te kondigen, is het als een lezing, of gewoon een samenkomst of hoe zie jij/jullie dat?

Ik zou denken een samenkomst van gelijkgestemden waarbij Mike middels een interactieve lezing zijn licht zal laten schijnen op de actuele zaken. (Zoals de zondagmiddag Podcast) Maar waarbij ook ruimte is voor onderling contact.

Per 1 juli zijn volgens de routekaart samenkomsten tot maximaal 100 personen weer toegestaan. Het maximale aantal personen in restaurants, musea bioscopen en culturele instellingen stijgt dus van 30 naar 100. De verhoging geldt ook voor georganiseerde samenkomsten, congrescentra, bruiloften, uitvaarten, etc
https://www.kvk.nl/corona/het-coronavirus-overzicht-maatregelen/

Mike

@KefirKev

kijk eens goed hoe symbolisch dit is, kijk wat er in het midden geschreven staat op dat gebouw in de rechterhoek ..

Tvndocrxb0m9xwvm6workjcddjbl6vl54.jpg

Hi allen, het lijkt mij ook wel heel leuk jullie te leren kennen! Lees al wat langer mee en ben even in Nederland. Top om gelijkgestemden te ontmoeten! Ik verblijf momenteel in Woubrugge; niet heel ver van Zoetermeer maar ik weet niet of er een mogelijkheid is mee te rijden of ergens opgepikt te worden...  groetjes, Nienke

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan