Divide et impera

Helaas postte Marijan onderstaand bericht in de verkeerde topic, dus hierbij alsnog op deze plaats:

ik heb wel bedacht dat 50 max moet zijn ook al mogen er 100 mensen op 150 meter zijn. Gezien het gezeik van al die regels en er onterecht maar met bekeuringen wordt rondgeslingerd, wil ik niet risico lopen. En ik heb al genoemd dat de ruimte beschikbaar is schoon en opgeruimd, dat ik voor koffie en thee wil zorgen (met evt. iets zelfgebakken) maar verder vind ik dat iemand (meerderen) anders ook aktie onderneemt voor die datum, moet er wat te drinken zijn en hapje of BBQ of whatever. Ik wil dat niet allemaal organiseren, wie komt er, aantallen? Ik heb op moment al genoeg op mijn bordje, dus vul maar aan door de rest…

Mijn eerste vraag is: staat daar een BBQ, Marijan? Zou nl. wel leuk zijn als we de middag kunnen afsluiten met een BBQ!

Mike

Ik ga op reis en neem mee: een barbecue, zak houtskool, drie flessen witte wijn, vlees voor 5 personen. Of andere dingen? Als jij een lijstje wilt maken Marijan, dan kan iedereen aangeven wat hij/zij meeneemt?

Mijn eerste vraag is: staat daar een BBQ, Marijan? Zou nl. wel leuk zijn als we de middag kunnen afsluiten met een BBQ!
BBQ staat er wel Mike, een mooie Weber, dus dat hoeft niet Natuur en verder vlees, wijn prima, maar zou handig zijn als we aantal personen weten.

Personen: Mike
Spal
Dorothe
Tanja
Jasper
Naief
Joost en vrouw
Kevin
Jon
Johnny
Vuurvogel
Marijan (ik)

Natuur aub; tijdstip maakt niet uit. Als er iemand mee wil rijden vanaf (Zuid-West) Brabant?

---- vul aan personen....

koffie/thee en iets lekkers : Marijan

ik geef verder een voorzet, vul aan wat ik vergeet of niet genoemd heb;

Vlees :

Vega:

Wijn:

Bier:

Sausje:

Sla salade:

Pasta salade:

15. Natuur geeft ook aan te willen komen. Matthijs komt ook, dat is 16. De vraag is: moeten we Matthijs inschakelen voor zijn netwerk?

Mike

mijn kast puilt uit van de wijn. Wij drinken 2 flessen per jaar, en gelukkig krijgen we al een paar jaar niet meer, maar als jullie mee willen helpen. Ik heb wit en rood en ik dacht geen rose. 1 wit, 2 rood?.
Zoveel alcohol is er trouwens niet nodig, want de meeste moeten rijden. Is het een idee als iedereen een fles of pak van zijn eigen favo drank meeneemt? Als iedereen ongeveer meeneemt wat hij opdrinkt is er samen genoeg.

En willen we een bio feestje of gewoon vrij van aspertaam en e621 en soja-arm?

En willen we een bio feestje of gewoon vrij van aspertaam en e621 en soja-arm?

Ik denk dat we na deze fake 'coronacrisis' een uitlaatklep nodig hebben en niet te streng in de leer moeten zijn. Laten we vooral veel lol hebben!

Mike

Hallo allemaal, ik zou mijzelf ( mag mijn kleintje ook mee in de draagzak evt) graag aanmelden voor 4 juli , is dat nog mogelijk .?
gr Assie ,

Ik ben bereid om bier mee te nemen en eventueel nog andere dingen. Het zou dan wel handig zijn als ik ook met iemand kan meerijden, want kratten bier meenemen is niet handig met OV...?

Ik woon vlakbij de oostkant van Utrecht stad.

Kevin

Ik denk dat we na deze fake ‘coronacrisis’ een uitlaatklep nodig hebben en niet te streng in de leer moeten zijn. Laten we vooral veel lol hebben!

Eens!

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan