Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik dat soort beelden in Parijs zie denk ik een beetje melancholisch terug aan de tijd dat ik met m’n ouders in Parijs op een terrasje zat met een wijntje en een stukje stokbrood tijdens onze vakantie. Ik zal vast niet de enige zijn.
Je hebt het over buurland België maar wat vond je van Rotterdam dan vandaag? Het zal geen burgeroorlog worden zoals Q al zei en wat Mike terecht aanhaalde, maar rellen zijn het wel. En dat voor 1 donkere man aan de andere kant van de oceaan. Het gebeurt dagelijks in de wereld, niet om het goed te praten maar om te beseffen dat het hier draait om goede marketing propaganda.
Is er interesse in dessert? Zoet? Of kan dat niet?
Ik zou wat lekkere vlaaien uit Limburg mee kunnen nemen? Ik kan zelf niet bakken, maar we hebben lekkere bakkers? Misschien rijstevlaai of kruimelvlaai?
Hoogstwaarschijnlijk neem ik 1 of 2 niet forummers mee. Of is dat niet de bedoeling?
Maak zelf een inschatting, want wat er besproken gaat worden is voor 'gevorderden'.
Hee wat gezellig BBQ. Ik neem graag een bbq pakket mee, en verzin nog wel wat. Ook alcoholvrije drankjes, want ik moet nog een stukje terugsturen. Of ik moet eerst mijn roes ergens uit kunnen slapen.
D. Lukt dat tiramisu voor 20 pers?
Als ik nog ergens mee kan assisteren Marijan, geef maar een gil.