colonquixote
New member
Ergens toch wel erg mooi toch, zo'n ingebouwde alarminstallatie? Als bij mij mijn vroegere tenniselleboog weer een beetje opspeelt, of ik krijg last van mijn meniscus-knie, waaraan ik in mijn studententijd geopereerd ben, dan weet ik dat het tijd is om weer wat beter voor mezelf te zorgen.
Het is natuurlijk minder als de waarschuwingssignalen niet zo subtiel zijn. ;-)
Maar toch liever een waarschuwing op een moment dat de schade nog reversibel is.
Vernietigen is niet de bedoeling van de industrie/farmacie, denk ik. Afhankelijk maken levert veel meer op.
Verder vond ik nog een uitspraak van Mike bij de discussie leerstoornissen:
Quote:
Een heel oude wijsheid is dat het menselijk lichaam drie 'breinen' kent. Het grootste brein zijn de darmen, daarna volgt het hart en tenslotte de hersenen. De hersenen zijn het kleinste brein. Alles begint dus met de darmen.
Bijna correct. Volgens mij hebben mannen nog een vierde brein, dat voornamelijk werkt in de nabijheid van het schone geslacht: dan denken ze voornamelijk met het 'kleine kopje'. Heb ik altijd zo geleerd tenminste. ;-)
Leer uw diepste gedachten communiceren. Volg een cursus buikspreken.
Het is natuurlijk minder als de waarschuwingssignalen niet zo subtiel zijn. ;-)
Maar toch liever een waarschuwing op een moment dat de schade nog reversibel is.
Vernietigen is niet de bedoeling van de industrie/farmacie, denk ik. Afhankelijk maken levert veel meer op.
Verder vond ik nog een uitspraak van Mike bij de discussie leerstoornissen:
Quote:
Een heel oude wijsheid is dat het menselijk lichaam drie 'breinen' kent. Het grootste brein zijn de darmen, daarna volgt het hart en tenslotte de hersenen. De hersenen zijn het kleinste brein. Alles begint dus met de darmen.
Bijna correct. Volgens mij hebben mannen nog een vierde brein, dat voornamelijk werkt in de nabijheid van het schone geslacht: dan denken ze voornamelijk met het 'kleine kopje'. Heb ik altijd zo geleerd tenminste. ;-)
Leer uw diepste gedachten communiceren. Volg een cursus buikspreken.