Dotcom Radio

@Binc, op de radio al uitgelegd: ik zit in een proces en daar hoort voortschrijdend inzicht bij. In tegenstelling tot jou, want je hebt een feilloos talent om het zo te draaien dat het altijd weer over jou gaat. Ik blijf het zeggen: stoppen met drinken is GEEN herstel, daarvoor moet je de 12 stappen doorlopen om de valkuilen en cirkeltjes van je eigen ego te leren doorzien en je over te leren geven aan je Hogere Macht.

Mike

Mike, het gaat niet over mij. maar ik zal het uitleggen. Als dit zo door gaat ben ik er echt klaar mee. ooit ben je je verhaal begonnen met dat IK moest veranderen. Goed, je had mijn interesse. Ik heb naar je kennis geluisterd omdat ik dit bewonder. Ik was het met jee eens op heel veel punten en zat met je op 1 lijn. Dus geen idee wat ik moet veranderen. Daarna krijg ik allemaal dingen te zien die volstrekt fout zijn! Allemaal dingen waar ik op dat moment mee worstel en spijt van had. Vervolgens krijg ik dat allemaal voor ogen en ontstaan schuldgevoelens. en begrijp me niet verkeerd. Je hebt het goed bedoeld denk ik. Maar iemand in een labiel stadium is makkelijker te beïnvloeden dan iemand die zich goed in zijn vel voelt. Dat voelde ik me niet. Het gaat niet over mij en ik heb mezelf lang geleden al overgegeven aan een hogere macht. Het gaat ook niet over verslaving of drank. Ik bewonder je proces waar je doorheen gaat. Maar ik heb langer geleden al het gevoel gekregen dat mijn inzichten of mening er niet toe doen het woord ik niet mag vallen en de verbinding verloren. Waarom? Je kan doodleuk naar mij wijzen maar blijkbaar is het voor jou niet zo moeilijk om het steeds over mij te hebben en te oordelen. Hoe kan een geloof wat ik hanteerde echt bestaan zoals Qanon? Daar was ik niet van op de hoogte en heb ontzettend me best gedaan om dit te volgen. Maar om de 1 of andere reden voelde ik me op dat moment misleid. geen verwijt maar mijn kant van het verhaal.

Cirkeltjes, daar hebben we het over. Jouw ego zwelgt in zelfmedelijden, vindt het heerlijk om telkens weer hetzelfde riedeltje op te hangen. Of je hier doorgaat of stopt is aan jou, ik houd je niet tegen, wat je ook beslist.

Mike

Als dat zo zijn was ik dan niet allang opgestapt? Telkens het probleem naar mij verleggen en veroordelen maakt dat ik geen enkele behoefte meer heb aan discussies. De feiten en de info is al die tijd al belangrijker voor mij dan mezelf. Hoeveel ego is er in de tussentijd al opgegeven denk je? Zoals gezegd, mijn wil is niet belangrijker dan de rest en is het nooit geweest. Het kwaad had me verder wel gestolen kunnen worden. Dat had ik al aangegeven eerder. Het werkt demotiverend.

Jezelf bezig houden met een ander is ego. Het is niet mijn ego hier die spreekt. Wat is de reden dat jou ego van mening is zich bezig te moeten houden met het ego van een ander? Wat us überhaupt de reden bij mensen op deze aardbol om zich te bezigen met andermans ego?

Kijk Mike, als continue het gevoel gegeven word dat ik slecht ben of dingen fout doe verliest men de verbinding. In mijn geval de verbinding met dit forum. Ik denk dat ik lang genoeg vol gehouden heb om ingewikkelde materie te begrijpen.
Of ik nog moeite wil doen hierin weet ik niet. Dagelijks gedaan tot over me eigen grenzen. Alleen de kritiek en waarvoor ik allemaal wel niet uitgemaakt ben heeft tot in me ziel geraakt. Voorlopig ga ik nadenken wat ik idd nog wil.

Als ik vervolgens vragen stel (vooruit niet helemaal het juiste topic) word weer persoonlijk gemaakt. De 1 mag dat blijkbaar wel de persoon ertegenover niet lijkt wel. Geen idee wat ik hiermee moet maar bij mezelf blijven is prioriteit nummer 1! En wanneer het gevoel ontstaat dit niet te mogen of anderen niet te mogen helpen heb ik hier niks meer te zoeken.

Hoe vaak heb je dit riedeltje nu al afgedraaid? Je krijgt er maar geen genoeg van. De mensen, incl. mijzelf, zijn dit spuugzat. En je bent niet te helpen, want je laat je niet helpen. Ik ga je dus een ultimatum geven: nog 1 keer zo'n jankverhaal en ik ga je noodgedwongen maar eens tijdelijk blokkeren als eerste waarschuwing, dan kun je even tot andere gedachten komen.

Mike

Dit is dus precies mijn punt! Waar moet ik in godsnaam mee geholpen worden? Waarom in problemen denken?
Dag vraag ik me voortdurend af. Blijkbaar zijn er alleen maar problemen ofzo die ik zelf niet zie behalve de wereld problemen. Een probleem is altijd nog pas een probleem wanneer men deze er zelf van maakt. Sorry, maar die behoefte voel ik niet. Blijkbaar word ik meegesleurd in andermans problemen. Geen idee.
Wat ik spuugzat ben is dat alles zo negatief is. Angst voor dit probleem hier, probleem daar. Dat begrijp ik niet. Noem het hoe je het wilt noemen, onbegrip misschien van mijn kant. geen idee. Iemand geruststellen schijnt ook niet te werken. Iemand opbeuren ook niet.
Het is onderhand om depri van te worden. Waarschijnlijk zijn we het allemaal spuugzat. Ik begrijp het serieus niet meer. Mijn focus ga ik verleggen in elk geval.

Dat lijkt me heel verstandig om je focus te verleggen. Wat je niet erkent kun je ook niet veranderen. Zo lang jij blijft zwelgen in zelfmedelijden en je hier niet op aan laat spreken zal er nooit iets veranderen. Prima, maar val ons hier dan ook niet mee lastig.

Mike

Iedereen mag mij aanspreken of kritiek hebben op mijn gedrag. Exact zoals jij doet. Allemaal geen probleem. Maar continue strooien en zeggen dat ik gaves/problemen heb voor de 1 na de andere probleem gaat me gewoon te ver. Inmiddels zijn er zoveel voorbij gekomen waarvan ik denk, daar gaan we weer.
Voor mij ontstaat niet de behoefte om door te vragen daarover en hoef dit ook niet continue aan te horen. Ik lees de artikelen van Henk en daar laat ik het voorlopig bij.

Terwijl de wereld doordraaide en ik een HELE dag geen nieuws heb gevolgd ben ik bezig geweest om mijn nieuwe radio website in de lucht te krijgen. Een giga klus die nog enkele weken werk zal zijn. Even een website verhuizen dacht ik, dat is al vier weken werk en alle pagina's moeten handmatig verhuist worden. Word-Pres heeft een verhuis functie maar dat moet ik overal de controle over hebben en bij mijn nieuwe provider staat de nieuwste php versie nog niet geïnstalleerd.

Om met een top level domein .radio.fm te kunnen werken bleek mijn provider in NL ook niet te weten. Dus zijn we uitgeweken naar Texas. Daar staat het e.e.a weer te bewonderen met enige aanpassing van Wil, onze kartoon tekenaar

http://zydecajun.radio.fm

Miljoenen verhuizen in de VS, ongekend !!

The Great Relocation: (de grote verhuizing) Amerikanen verhuizen met miljoenen omdat ze kunnen voelen wat er gaat komen. Noot: Het zijn nu niet de vluchtelingen die het land inkomen, maar Amerikanen die vluchten naar andere staten en zelfs het land verlaten, uitvluchten.

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/24/miljoenen-verhuizen-in-de-vs-ongekend/

Nou Henk, fantastisch gedaan! Je inzet heeft duidelijk geresulteerd in een fantastisch resultaat waaruit blijkt dat problemen niet groter zijn dan het resultaat wat je neer hebt gezet!👍

Als Amerika valt, dan valt de wereld !

En om dat nog duidelijker te stellen; “Als Trump valt, dan is de wereld verloren, dan valt de wereld. Dan is de manier van leven zoals we die kenden verloren, de goed geoliede machine van linkse fascisten gaat in de startblokken. Daar waar het in ’40 / ’45 niet lukte om het gedroomde 1.000 jarige rijk te stichten staan diezelfde nazi nazaten in de startblokken om de wereld te veroveren. Als mensen er achter gaan komen  wat er al gaande is / was dan lopen bij velen de koude rillingen over de rug.

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/25/als-amerika-valt-dan-valt-de-wereld/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan