Dotcom Radio

Herken de miniatuur dictators. Binnenkort in een plaats dichtbij jou?

Geef iemand een fluitje en een mooi uniform en ze worden de meest fanatieke wetshandhavers. Ambtenaren met een fijne neus voor maatschappelijk mislukkelingen maken iemand Boa die vervolgens maling hebben aan iemand zijn grondrechten en je ziet de voorbeelden voorbij komen op korte video’s op BitChute / Rumble / Vimeo / en soms nog op YouTube want de laatste is al uit de boot gevallen voor een groot deel vanwege de grote ‘zuiveringscampagne’. Via Twitter of Facebook delen kan je een berisping of blokkade kosten al of niet tijdelijk.

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/26/herken-de-miniatuur-dictators-binnenkort-in-een-plaats-dichtbij-jou/

Herken binnenkort de kritische denkers bij jou in de buurt.

Wat kunnen we doen om onszelf te verenigen, te laten zien dat we kritisch durven denken? Sven Hulleman heeft de schildpad, maar die is wat mij betreft iets neutraal en Sven Hulleman, ookal mag ik die man, wordt (net als Willem Engel) al weggestopt in het kamp complotdenkers. Er zijn echter ook veel mensen noem Arno Wellens, Nico Sloot, Wim Hof die zich graag strikt houden aan feiten en hun eigen expertise en daar al méér dan genoeg aan hebben om flink tegen het systeem te schoppen en anderen te laten zien dat het niet klopt en zo niet verder kan.

Op basis van gesprekken met mensen is mijn ervaring dat een hoop mensen argwaan hebben (afhankelijk per onderwerp) en toch wel verlegen zijn om een praatje om ook andere inzichten te winnen.

Kunnen we die mensen in de samenleving visueel verenigen? Kunnen we iets verzinnen waaruit duidelijk wordt dat mensen zelf willen nadenken? Een baken. Zoals bijvoorbeeld in deze donkere tijden een rood licht/rode LED of paars licht of iets anders?

Om een paar voorbeelden te noemen, waar we mee duiden dat we de zich herhalende kinderlijke praat van ministers niet meer pikken en wensen inhoudelijk en transparant geïnformeerd te worden. Dat we in de media inhoudelijke discussies verwachten/ kunnen/ en willen voeren en niet op basis van de emotionele spelletjes. Of het continue afschuiven van verantwoordelijkheid van ministers of hooggeplaatsten door te blijven refereren aan het RIVM, het OMT, of andere instituten.

Hoe valt te voorkomen dat de media daar meteen het label complotdenker aan plakt? Moeten we een aantal onderwerpen scharen onder dat baken waar de media nooit onderuit kan, zoja welke onderwerpen? Want een deel van die mensen die het huidige systeem argwanen gelooft in feiten waar het bewijs flinterdun voor is of wat gestoeld is op intuïtie, dat is voer voor de leeuwen. Zoals eerder is er al meer dan genoeg hard bewijs, zwart op wit, dat dit systeem niet deugt en niet verder kan zo.

We kunnen onszelf niet eens verenigen, ik moet hier echt keihard aan trekken! Als zgn. 'wakkere' mensen dit al niet kunnen, hoe kunnen wij dan het goede voorbeeld tonen aan anderen?

Mike

Ja dat is te merken.. Maar niet kunnen is geen oplossing.

1 oplossing is denk ik dat mensen zichzelf niet meer zo sterk moeten identificeren met hun gedachten betreffende politiek en wetenschap, dat mensen hun ongelijk leren durven toegeven en de ander steunen. Je ziet het ook op forum ook terug: 1 uitspraak tegen iemand zijn/ haar gedachten in en de gesprekken worden meteen persoonlijk, de ander voelt zich meteen slachtoffer of gaat in de aanval. Of snel regerende angst, bijvoorbeeld als 'plannen' niet meer zo verlopen als men verwacht, dat er meteen paniek heerst omdat ze zich zo verbinden met bepaalde ideeën. Moed en moet maar ik zie vooral angst.

Mede hierom is mijn suggestie om een aantal kernpunten/ onderwerpen te nemen waar iedereen zich in kan vinden en die niet makkelijk onderuit te halen zijn. Bijvoorbeeld COVID uitspraken, we kunnen de ministers letterlijk citeren: 'nee een covid passpoort komt er nooit, vaccinatie verplichtingen direct of indirect zullen er nooit komen'. En kijk nu eens wat ze verkondigen. Zo er nog veel meer voorbeelden die jij regelmatig post - zwart op wit. We zouden dit allemaal als hard bewijs (wie heeft wat gezegd, plaats, datum) ergens, logisch en gestructureerd moeten opslaan. Legio docu's zijn gemaakt om misstanden aan het licht te brengen.

Je ziet het ook op forum ook terug: 1 uitspraak tegen iemand zijn/ haar gedachten in en de gesprekken worden meteen persoonlijk, de ander voelt zich meteen slachtoffer of gaat in de aanval. Of snel regerende angst, bijvoorbeeld als ‘plannen’ niet meer zo verlopen als men verwacht, dat er meteen paniek heerst omdat ze zich zo verbinden met bepaalde ideeën. Moed en moet maar ik zie vooral angst.

Allemaal ego. Wie nu nog steeds zo dik in zijn/haar ego zit krijgt een even harde landing als de 'normies' die van niets weten en braaf de overheid volgen. Dit is de ziekte en hypnose die over onze samenleving waart!

Mike

Herken binnenkort de kritische denkers bij jou in de buurt.

Nou ik weet wel iets

je schrijft een artikel -onder je eigen naam en plaats waar je woont-

Wat je doet, wie je bent en hoe jij die tijd ervaren hebt van ontdekken en wakker worden

Mensen vereenzelvigen zich daarmee

Dat is precies wat ik aan het doen ben

Mensen willen ervaringsverhalen lezen

Ik plaats het, dus je bent welkom

Henk

Henk, als jij denkt dat deze manier ook effectieve strategie is, ga ik deze overwegen.

Wat ik me aanvraag, zijn er veel mensen op internet opzoek naar zulke verhalen? Is het doel dan ook dat mensen je persoonlijk kunnen benaderen? In dat geval heb ik geen behoefte/tijd om met iedereen persoonlijke gesprekken te houden - bovendien gaat het kwartje pas vallen als mensen zich er zelf in gaan verdiepen en het met eigen ogen zien. Van een baken is het doel om te laten zien dat je verenigd bent waardoor anderen, die nooit op internet naar verhalen zullen zoeken, zich gaan afvragen wat is dat precies? Waarom doen ze dat? Wat is hun gedachte? En bovendien een visueele ondersteuning ipv via de alternatieve realiteit: het internet.

Ik plaats hier toch nog even een artikel waar Jensen het over had. Ik heb het al eens aangehaald. Het gaat over een massahypnose, een toestand waar de mensen niet uitkunnen. het is als de angst voor een spin terwijl je weet dat hij je niets doet.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/11/03/dat-onwerkelijke-filmachtige-gevoel-van-de-pandemie-voorspelt-weinig-goeds-a4018463#:~:text=Interview-,Dat%20onwerkelijke%2C%20filmachtige%20gevoel%20van%20de%20pandemie%20voorspelt%20weinig%20goeds,op%20een%20gevaarlijk%20psychisch%20fenomeen.

Hoe kunnen we zo een fenomeen doorbreken? Mensen worden steeds weer opnieuw in die toestand gebracht.

Ik wil hiermee absoluut niet zeggen dat alles verloren is, maar dat een groot deel van onze wereldbevolking helaas gedoemd is die harde landing te gaan meemaken.

We zullen het met het deel van de bevolking moeten gaan rooien die ontwaakt zijn.

Dorothé

Is dat niet een beetje als biddende zeggen: 'Trust the plan'?

Ik zie wel eens iets voorbij komen iets in de trant van: de kracht van het grote getal. En realisme is wat jezelf realiseert. Als 90% een andere realiteit realiseert, in een ander realisme leeft, wat wordt dan de werkelijkheid? worden we dan geforceerd te leven naar de realiteit van die 90%?

Realisme is wat je zelf realiseert. Het enige wat in jouw macht ligt is jezelf veranderen, je kunt een ander niet veranderen en je loopt er 100% op leeg/stuk, terwijl je in de komende tijd je energie hard nodig hebt om jezelf geestelijk op de been te houden. Werk aan jezelf, zie mijn post van vanochtend over het ego dat je HEBT maar niet BENT.

Inmiddels ben ik met Assie begonnen aan de 12 stappen. Gisteren vertelde ik haar nog dat je zelf het lichtende voorbeeld moet zijn. Als jij sereniteit uitstraalt terwijl anderen om je heen de storm niet of nauwelijks kunnen weerstaan zullen anderen een voorbeeld aan jou nemen, zonder dat jij hen over de streep hoeft te trekken. Als jij juist aan anderen gaat trekken moet jij jezelf afvragen: maar weet jijzelf het allemaal zo goed dan, ben jijzelf zo'n baken van rust? Het gaat om geduld, geloof en vertrouwen. Als jij dit zelf niet kan opbrengen is anderen proberen over te halen alleen maar afleiding om je je niet met jezelf bezig te houden.

Binnenkort ga ik ook met Joost (JM) en met Jim (JVG) aan de slag. Hopelijk volgt Dorothe ook snel. Jezelf wijsmaken dat het 'nu even niet uitkomt' zijn LEUGENS van het ego bedoeld om je klein te houden, weg van de grootsheid die jij als mens van God hebt meegekregen vanaf de geboorte.

Mike

Ik heb 20 jaar geleden wat internet marketing cursussen gedaan.

Waarom testimonials zo belangrijk zijn, mensen willen weten wat anderen denken

Waarom je naam en andere gegevens belangrijk zijn

Zie je wel eens een website met "over ons"
Geen naam, plaats etc, neem contact op met 'ons"
De volledige openheid, plaats naar telefoon email
En die bedrijven deden gelijk meetbaar betere zaken

Ik heb jarenlang al mijn gegevens online online staan en wordt zeldzaam gebeld
Meestal zijn het dan nog leuke gesprekken ook

In 20 jaar pas twee keer een bedreiging gehad en allebei op Mike zijn artikel
1400 jaar islam, dat hij op mijn verzoek geplaatst heeft

Denk je echt dat er iemand is die je al na een verhaaltje gaat bellen?

Ik doe dit spelletjes nu deze maand 20 jaar
Kreeg ik maar wat meer reacties, ...

@henk, ja ik snap de betrouwbaarheid, maar ik ben geen verkoper van mijn eigen praatje. Alleen als gesprekken op een natuurlijke manier ertoe leiden, voelt het goed.
Realisme is wat je zelf realiseert. Het enige wat in jouw macht ligt is jezelf veranderen, je kunt een ander niet veranderen en je loopt er 100% op leeg/stuk, terwijl je in de komende tijd je energie hard nodig hebt om jezelf geestelijk op de been te houden. Werk aan jezelf, zie mijn post van vanochtend over het ego dat je HEBT maar niet BENT.

Inmiddels ben ik met Assie begonnen aan de 12 stappen. Gisteren vertelde ik haar nog dat je zelf het lichtende voorbeeld moet zijn. Als jij sereniteit uitstraalt terwijl anderen om je heen de storm niet of nauwelijks kunnen weerstaan zullen anderen een voorbeeld aan jou nemen, zonder dat jij hen over de streep hoeft te trekken. Als jij juist aan anderen gaat trekken moet jij jezelf afvragen: maar weet jijzelf het allemaal zo goed dan, ben jijzelf zo’n baken van rust? Het gaat om geduld, geloof en vertrouwen. Als jij dit zelf niet kan opbrengen is anderen proberen over te halen alleen maar afleiding om je je niet met jezelf bezig te houden.
Precies Mike, en daarom heb ik mijn twijfels over de manier van Henk en mis ik de intrinsieke drive hiervoor. Wat ik wel zeker weet, is dat ik kritiek heb op het systeem, de overheid, reguliere media, pharma, big-tech, etc. en die kritiek met vele anderen deel: viruswaarheid, gele hesjes, mensen op dit forum, etc.

In tegenstelling tot openlijk mijn mening verkondigen en anderen hiermee proberen te overtuigen, is zo'n baken de rust zelve. Indien het een lampje is, staat het staat maar in de vensterbank een beetje licht uit te zenden, geen feiten, geen meningen, geen geluid, geen persoonlijke aanvallen, maar wel een signaal dat daar een kritische burger woont die er een andere kijk en andere mening op na houdt dan wat het globalisme, WEF, WHO etc. pretenderen dat goed voor mij is.

@ Godsgeschenk

Las zojuist een artikel van Hypnotherapeuten die NLP en Hypnosetechnieken herkennen bij de berichtgeving naar de bevolking vanuit de overheid.

"Hoe komen mensen uit hypnose?

Enkel in hun eigen tijd en tempo.

De manier waarop mensen normaal uit hypnose komen kan op 2 manieren:

1.     De hypnotiseur (=leiders van een land) haalt hen eruit (wij zijn bang dat dit nog even op zich laat wachten)

2.     De persoon luistert niet meer naar de hypnotiseur en stapt er zelf  uit.
Dit kan doordat het verhaal als te belemmerend wordt ervaren. En vaker nog omdat mensen ineens een -hé-huh?-moment ervaren.

Dat is het moment waarop zij uit die hypnose komen en de zaken kritisch kunnen onderzoeken.  Nu de maatregelen steeds gekker en buiten proportioneel worden zie je als vanzelf steeds meer mensen denken: “hé, huh”??? Dat is vaak het moment waarop ze uit deze (Massa-) hypnose  komen."

Hoi Spal,

Ja, dat klopt wel.

En ja (hahah) ik had het er weer over met mijn vader en heb hem het artikel over de massahypnose laten lezen.

Zijn reactie: Ik herken het.

Of hij met dit inzicht iets doet, dat is de vraag.

Dorothé

ik ben geen verkoper van mijn eigen praatje.

natuurlijk ben je dat wel
Hoe komt een meisje aan een jongen
een jongen aan een meisje

Dan probeer je de beste kant te laten zien
dan ben je jezelf aan het aanprijzen op de meest voordelige manier
Wat is het verschil met "verkopen"

Verder, ik overtuig niet
ik informeer

Maar je hoeft het niet te doen
Maar je hebt me wel op een idee gebracht
Ik ga met al die kijk hier en kijk daar verhalen stoppen als ik het niet meer nodig acht

Dan zouden tesiminials hoe mensen die ontdekkingsreis hebben ervaren
of een deel van die reis hebben ervaren

Dat wordt dus naar binnen kijken bij jezelf, je bloot geven
Dat is het feest der herkenning voor anderen waardoor ze zelf dat ook een plaatsje kunnen geven

Maar dacht je niet dat wij alles zomaar zeggen en schrijven zonder daar over na te denken, tevoren?

Henk

Had ik een politicus geweest, had ik het misschien zo gevoeld als een meisje, maar nu zeker niet.

De meesten hier zijn uiterst bedachtzaam, wat soms zelfs jammer is omdat dat voor een eenzijdige kijk zorgt terwijl er meer wegen naar Rome leiden.

Voor mijzelf is het geen persoonlijk verhaal geweest dat mij heeft overtuigd of waar ik herkenning in zoek, en nogsteeds laat ik me niet leiden door ongestoelde overtuigingen van anderen - leiden is anders als er geen gehoor aan geven. Feiten en die zijn er méér dan genoeg en innerlijke wil naar waarheid zijn genoeg om mijn weg uit te stippelen, maar ik erken dat iedereen anders in elkaar zit en sommigen dus waarschijnlijk wel behoefte hebben aan die herkenning.

20 jaar lang probeerde ik de schapen wakker te maken, “IK STOP ERMEE”, maar, …

Ik hoor het overal van alle medestrijders, steeds weer het zelfde probleem, hoe krijgen we de massa wakker? TWINTIG jaar lang frustratie ongeloof voor de totale blindheid, het niet willen weten. Om moedeloos van te worden, ware het niet dat mijn eigen toekomst ook op het spel staat, dus ik moest wel doorgaan.

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/27/20-jaar-lang-probeerde-ik-de-schapen-wakker-te-maken-ik-stop-ermee-maar/

Ja Henk, je slaat de spijker op zijn kop.

Ik zou er wel elke dag moedeloos van kunnen worden. Mijn eigen vriend doet uitspraken zoals: ik praat niet met jou over die zaken, ze interesseren me niets, Biden heeft gewonnen, je zit in een sekte.

Mijn lieve vader waarmee ik veel discussieer en we doen dat met wederzijds respect. Toch geeft hij mij het gevoel dat ik fout zit, ik weet niet waar ik het over heb volgens hem.

Mike zegt, zoek een groep op. Ja, ik ga af en toe met Spal naar een demo/manifestatie. Ga me aansluiten bij die kerkgemeenschap waar Tanja het over heeft.

Ik weet dat de waarheid zal komen. Maar het is lastig als je zo vernederd wordt vanwege je ideeën.

Maar goed, het is een zware prijs, maar we betalen hem.

Ik ben wakker geschud door een van de leeuwen, nl. het forum. Daar zijn nog enkele andere bronnen bij gekomen zoals jouw dot.com radio en natuurlijk Jensen.

Wij vrijheidsstrijders met de ogen open bewandelen zo een beetje hetzelfde pad. Weten waar we het over hebben, maar we worden gewoonweg monddood gemaakt.

Laten we echter niet zwelgen in zelfmedelijden, maar samen de schouders eronder zetten. We hebben een taak te volbrengen en laten de schapen maar even lekker onbezonnen grazen.

Dorothé

De mens als economische en financiële factor in de ziekenzorg!

De ziekenzorg zakt steeds verder af naar een commercieel en economisch verdienmodel. In Nederland hebben we elk jaar een verhoging van de kosten van de ziekenzorg. In 2015 is dit boven de 70 miljard euro uitgekomen. Dit moet worden opgebracht door iedereen. Het is dus een collectieve en sociale instelling. Wat erg goed is omdat gezonde mensen ook betalen voor de mensen die ziekenzorg nodig hebben. Iedereen die in deze sector werkzaam is wordt betaald uit de inkomsten die iedereen betaalt voor de ziekenzorg. Al zijn in de betaling te grote verschillen!

Omdat de ziekenzorg steeds duurder wordt tracht men oplossingen te vinden voor de tekorten die ontstaan. Eén van die oplossingen is de patiënt een eigen risico bijdrage te laten betalen. Eigen risico is een onvervalste stokpaardje van verzekerings- maatschappijen. Wie dit eigen risico zonder moeite kan betalen heeft al een boven modaal inkomen!

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/28/de-mens-als-economische-en-financiele-factor-in-de-ziekenzorg/

Het zelfde verhaal als gisteren op het forum maar nu wat breder getrokken

Staat bij jou ook een grote leeuw in je oren te brullen?

Er staat er een grote leeuw in je oren te brullen, Corona, Vo\/id, the Great Reset.

Een leeuw die hongerig is naar macht !

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/29/staat-bij-jou-ook-een-grote-leeuw-in-je-oren-te-brullen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan