Dotcom Radio

Ik hoor net in dotcomradio over petitie Vera Bergkamp wegstemmen. Kan het niet vinden. Heeft iemand de link aub? Bedankt !

Mike

Maartse Waanzin: Geschiedenisles
Geschiedenisles. We leren op scholen geschiedenis, we praten over geschiedenis, maar we leren niets van de geschiedenis!

Voordat u dit artikel leest wil ik duidelijk maken dat ik tegen elke vorm van oorlog of ander geweld ben, maar wel begrijp dat mensen soms zo getergd worden dat ze zich schuldig maken aan geweld. Want anderen tergen is ook gewelddadig! Maar oorlog voeren uit commercieel of economisch oogpunt is zeer verwerpelijk!
Artikel 2 onderaan de pagina: MH17 en oorlogsmisdaden van de Europese Unie

Maartse Waanzin: “Nieuwe Angstpsychose”

En zo zitten we ineens in een nieuwe angstpsychose en doet de massa mee met de leiders van het westen in de haat tegen Rusland en geloofd de massa zomaar ineens dat de Oekraïne het land is van vrede en liefde…..en Corona van de ene op de andere dag verleden tijd is en elk tegengeluid wil men wederom niet horen!

Ik ben al benieuwd wat na climate change, terreur, Cv19 en Oekraïne de volgende angstpsychose zal zijn die de DS op ons af zal proberen te vuren of zou Oekraïne/Taiwan de laatste zijn?

100.000 views gepasseerd

Sinds November promoot ik drie liedjes / video’s

We geven niet op / On láche rien

We won’t give up / On láche rien

Hope Comes in the dark

bedankt voor jullie aandeel in de promotie

Het bericht van Mike vandaag doorgeplaatste

x22 Report: Dr. Zelenko, een bericht van hoop

Een waanzinnig goed interview! In dit derde interview van Dave [x22 report] met Zev Zelenko is mij duidelijk geworden dat Zelenko een white hat is die aangestuurd wordt door de patriots, met als doel om een effectieve en nieuwe vorm van geneeskunde mogelijk te maken. Hier een samenvatting van wat ik uit het interview heb gehaald.

Het bericht van Mike vandaag doorgeplaatste

x22 Report: Dr. Zelenko, een bericht van hoop

Een waanzinnig goed interview! In dit derde interview van Dave [x22 report] met Zev Zelenko is mij duidelijk geworden dat Zelenko een white hat is die aangestuurd wordt door de patriots, met als doel om een effectieve en nieuwe vorm van geneeskunde mogelijk te maken. Hier een samenvatting van wat ik uit het interview heb gehaald.

Telegram van Zelenko: https://t.me/DrVladimirZevZelenkoOfficial

Zelfreflectie, wat heb ik mijzelf aangedaan al die tijd?

In het centrum van Engeland, net boven Birmingham ligt een wegen knooppunt genaamd “Spaghetti Junction”. Als je al een tijdje je rijbewijs bezit, dan nog hoop je hier, dat je precies weet welke borden je aan moet houden wil je de verkeerde weg niet kiezen.

dotcom.radio aflevering 303 van 13-03-2022

Deze week in aflevering 303: Oekraïne, er is geen oorlog maar een complete filmset – Rusland naar de VN met de bio-war labs – De wereld zegt nep nieuws – Maar geeft geen bewijzen – spannende tijden voor de Deep State – We zijn aan het winnen. Gaat lekker deze maartse waanzin weken – Gaat de nasleep nog 18 jaar duren? – Gemeenteraad Verkiezingen Nederland – Toch nog veel virus & vaccin nieuws en meer, …

Ivermectine: Als de leugen niet lang meer regeert …

Het nieuws met alles wat er de laatste weken naar buiten komt is bijna niet meer bij te houden. Alle complottheorieën lijken steeds meer bevestigd te worden maar nog teveel mensen zien het niet, willen het niet zien of leven liever nog even in de bubbel van onwetendheid.

Lezing van Mike en Q en A was gisteren weer super interessant. Dit geeft hoop, samen met alle info hier, dotcomradio en gedachtenvoer van Henk. Allen bedankt !

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan