Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Artikel 2 onderaan de pagina: MH17 en oorlogsmisdaden van de Europese UnieGeschiedenisles. We leren op scholen geschiedenis, we praten over geschiedenis, maar we leren niets van de geschiedenis!
Voordat u dit artikel leest wil ik duidelijk maken dat ik tegen elke vorm van oorlog of ander geweld ben, maar wel begrijp dat mensen soms zo getergd worden dat ze zich schuldig maken aan geweld. Want anderen tergen is ook gewelddadig! Maar oorlog voeren uit commercieel of economisch oogpunt is zeer verwerpelijk!
Goed artikel HenkMaartse Waanzin: Geschiedenisles
Artikel 2 onderaan de pagina: MH17 en oorlogsmisdaden van de Europese Unie
Maartse Waanzin: Geschiedenisles – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Ik ben al benieuwd wat na climate change, terreur, Cv19 en Oekraïne de volgende angstpsychose zal zijn die de DS op ons af zal proberen te vuren of zou Oekraïne/Taiwan de laatste zijn?Maartse Waanzin: “Nieuwe Angstpsychose”
En zo zitten we ineens in een nieuwe angstpsychose en doet de massa mee met de leiders van het westen in de haat tegen Rusland en geloofd de massa zomaar ineens dat de Oekraïne het land is van vrede en liefde…..en Corona van de ene op de andere dag verleden tijd is en elk tegengeluid wil men wederom niet horen!
Maartse Waanzin: “Nieuwe Angstpsychose” – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Telegram van Zelenko: https://t.me/DrVladimirZevZelenkoOfficialHet bericht van Mike vandaag doorgeplaatste
x22 Report: Dr. Zelenko, een bericht van hoop
Een waanzinnig goed interview! In dit derde interview van Dave [x22 report] met Zev Zelenko is mij duidelijk geworden dat Zelenko een white hat is die aangestuurd wordt door de patriots, met als doel om een effectieve en nieuwe vorm van geneeskunde mogelijk te maken. Hier een samenvatting van wat ik uit het interview heb gehaald.
Helaas, geen tijd, het is voorjaar en er is veel werk op de tuin, etc, etc, en dan ook nog wat sociale contacten in de echte wereldTelegram van Zelenko: https://t.me/DrVladimirZevZelenkoOfficial