Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 307 van 10-04-2022

Deze week in aflevering 307: Subsidie buitenlandse kranten door ambasade – Crisis overleg bij het WEF? – Dit is ook Disney – Russische bevolking ‘crepeert’ helemaal niet – Intel via het WH naar China en Rusland – Bucha: (valse vlag) – Oekraine burgers aan palen vastgebonden – ondergronds NATO lab – 40 miljoen mensen in lockdown in China –

Krijgen zo visite dus gelijk na dotcom al een artikel geschreven. Een zinnentje dat er ergens las was de inspiratie; "De kleuren van het donker", morgen om vier uur, ...

Nav de dotcom radio uitzending van vandaag. Klopt ik zie ook steeds vaker ambulances zonder sirenes, soms enkel zwaailicht erbij.

En wat betreft weinig opkomst lezingen en demo’s. Ik merk om mij heen dat wakkeren info-moe zijn. Ze nemen bewust afstand, al zo vaak naar demo geweest hoor je dan of me hoofd loopt over, het is me wel welletjes nu.
Trauma is zeker ook wat hier speelt hoor, velen vinden het moeilijk wat er de afgelopen 2 jaar heeft plaatsgevonden.

De kleuren van het donker, …

Het is hartstikke donker, je ziet geen hand voor je ogen. Maar langzaam, tergend langzaam beginnen er wat contouren af te tekenen maar we zijn nog even van de dageraad verwijderd. Voor de mensen die gezegend zijn met de betere ogen zijn er wat kleuren aan het aftekenen in het pikkedonker, de mensen die met toegeknepen ogen iets pogen te onderscheiden.

De informatie oorlog schaakmeesters

Een schaakmeester zet in de informatie oorlog. Dat TruthSocial bezig is gefaseerd open gesteld te worden te worden, langzaam om alle bots buiten de deur te houden is #1. Maar TruthSocial zal in eerste instantie voornamelijk gebruikt worden door mensen die al in min of meerdere mate weten hoe de wereld in elkaar steekt. De rest blijft onder invloed van hun ‘meesters’ op Facebook en Twitter. Daar is nu weer een stok in het wiel gestoken bij Twitter, BioClandestine rapporteert hierover, ….

De kroeg, het was mijn weekend domein, … “was”.

In oktober 2021 was ik voor het laatst op het terras van mijn stamkroeg, binnen zat totaal niemand en iedereen zat braaf aan tafeltjes afstand te houden. Niemand kwam naar me toe, geen handje geven, maar ook niet op afstand even vragen hoe het was of; “Hé, lang geleden, hoe is het”. Wel lekker goedkoop want een rondje geven kwam ook niet bij mij op [!] Maar om nu te zeggen, het was gisteren gezellig in de kroeg om alle ouwe bekenden weer te zien na lange tijd. De aantrekkingskracht van juist de kroeg als ontmoetingsplaats was er niet meer, … toch een rare gewaarwording. Nu weer een dik half jaar verder heb ik daar nog eens mijn gedachten over laten gaan.

Herkenbaar Henk. Vrienden van vroeger, ik zou niet weten wat we nog zouden moeten bespreken. Mensen die er het er mee eens waren dat jij bewust gediscrimineerd werd en het nog verdedigden ook. Niets meer te melden.

De kroeg, het was mijn weekend domein, … “was”.

In oktober 2021 was ik voor het laatst op het terras van mijn stamkroeg, binnen zat totaal niemand en iedereen zat braaf aan tafeltjes afstand te houden. Niemand kwam naar me toe, geen handje geven, maar ook niet op afstand even vragen hoe het was of; “Hé, lang geleden, hoe is het”. Wel lekker goedkoop want een rondje geven kwam ook niet bij mij op [!] Maar om nu te zeggen, het was gisteren gezellig in de kroeg om alle ouwe bekenden weer te zien na lange tijd. De aantrekkingskracht van juist de kroeg als ontmoetingsplaats was er niet meer, … toch een rare gewaarwording. Nu weer een dik half jaar verder heb ik daar nog eens mijn gedachten over laten gaan.

Echt zo herkenbaar! Dat is voor ons ook de reden om NIET meer naar de kroeg te gaan en om gewoon thuis af te spreken met een hapje en drankje met "nieuwe" mensen.

Vorige week hebben we effe een kop koffie/thee gedronken in een koffie/thee tentje. Het was koud en guur in de polder dus hadden we daar wel zin in.
Was wel okee. 1e keer in ruim 2 jaar..

Misschien binnenkort weer eens een pannekoek eten op de Duivelsberg 😀

Ps Pannekoek in plaats van pannenkoek omdat wij dat pannekoeken bakken met 1 koekenpan ;)

Dat betekent dat je uit mijn regio of zelfs mijn stad komt Surv? Jij kent pannenkoekenresraurant De Duivelsberg in Berg en Dal, lekkere pannenkoeken daar!

Mike

De verantwoordelijken zullen boeten, spijt is er niet meer bij.

Het volk komt achter jullie aan. We weten wie er corrupt zijn. De straat zal niet mee veilig zijn voor jullie. Iedereen die zweeg is bij voorbaat verdacht en zal zijn onschuld moeten kunnen bewijzen, keihard. Ook de ‘meelopers’ worden meegesleurd in de aanstaande grote opschoon operatie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan