Intussen in mijn eMail box
Hoi Henk,
Opruimen van de deep state? Wie doet dat dan? Klinkt me allemaal een beetje te qanon-achtig... ik hoop dat je daar niet in gelooft.
Antwoord:
Ja xxx, dat volgen wij op dotcom al van het begin, dus nog nooit geluisterd
Dat komt in veel artikelen terug dus nog nooit goed gelezen denk ik dan
Dat staat in de slide afbeeldingen boven de home page.
Nu je vraag, wie gaat dat dan doen
Putin is er nu mee bezig en Trump was er al mee begonnen in 2016 en veel eerder
... en de taak van de anons is om ieder te ondersteunen daar waar nodig en de neuzen dezelfde kant op te krijgen
Ik sta werkelijk verbaast van deze reactie xxx
Maar je hoeft me niet te geloven want het bewijs is nu weg gecensureerd
Vervolg mail van xxx: Hoi Henk,
Ik ben ook verbaasd om dit van jou te moeten lezen. Trump en Putin zijn andere kanten van dezelfde munt. Zij helpen dezelfde agenda, zij het op een andere manier. Heb je
https://odysee.com/Government--The-Biggest-Scam-in-History--Exposed_backup:9 gelezen/bekeken? Je gelooft toch niet echt dat Putin en Trump de echte macht hebben?
Putin gaat ons niet redden, net zo min als Trump ons ging/gaat redden (kijk even naar wat hij deed aangaande 5G en vaccins).
Alsjeblieft, trap er niet in, in het "hopium" dat de inlichtingendiensten je geven via concepten als qanon en viruswaarheid.
Groet, xxx
Noot, het is van mensen uit de groep van 4 tot 6 procent voorgoed verloren die ook nog eens hun stinkende best doen mij te proberen in de groep van doemdenkers te trekken (en zo zijn er meer)