Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 306 van 03-04-2022

Deze week in aflevering 306 was alweer een week dat alle nieuws explodeerde en niet meer fatsoenlijk bij te houden was – Kogels of Misinformatie ? – US Presidential succesion act 1792 – VS oproep om Rusland en Oekraïne onmiddellijk te verlaten – Nazi gruweldaden – Rusland gaat voor goud – “Contagious Vaccines” – en meer

De “Grote Reset” is pootje gelapt !!

Het was niet de bedoeling dat ze de lockdowns, maskers en vaccinaties zouden opheffen. Omicron dwong hen dat te doen. Het was niet de bedoeling dat Poetin Oekraïne binnenviel en de Nazi’s en biolabs aan de wereld liet zien.

Gisteravond heb ik wat "nieuws" meegekregen van de tel a vision.. en daar is alles precies tegenovergesteld van wat hier verkondigd wordt

Laatst bewerkt:
Snap niet wat ik fout doe….

Bijlagen

• 7B80A395-6A79-40CE-98C4-093588C223E3.png
    7B80A395-6A79-40CE-98C4-093588C223E3.png
    152,7 KB · Weergaven: 10
Putin heeft de eerste dominosteen omver geworpen, de val van de “Deep State”, niets kan dit meer stoppen, … voor de gehele wereld !!

Hou je vast, zet je schrap want niemand maar dan ook niemand gaat ontsnappen aan de waarheid. Iedereen zal het moeten aanhoren of je wil of niet. Een waarheid die een einde gaat maken aan eeuwenlange onderdrukking. Ik ga je een paar puzzelstukjes aanreiken en op zijn plaats leggen, je moet de puzzel echter zelf afmaken. Hoe sneller je dat gaat doen, des te beter is dat voor jezelf en -iedereen- waar je om geeft !!

De optelsom van deze puzzel zal alle emotionele snaren in je ziel raken, je zal verbaast zijn, geschokt worden, … tot in de kern, … afhankelijk van wat je reeds wist. Voor zo’n grofweg 20% van de wereldbevolking vertel ik echter geen geheimen, zij wisten het al, soms vele jaren en jaren tot hun frustratie, want -bijna- niemand wilde het horen.

Intussen in mijn eMail box

Hoi Henk,

Opruimen van de deep state? Wie doet dat dan? Klinkt me allemaal een beetje te qanon-achtig... ik hoop dat je daar niet in gelooft.

Antwoord:
Ja xxx, dat volgen wij op dotcom al van het begin, dus nog nooit geluisterd
Dat komt in veel artikelen terug dus nog nooit goed gelezen denk ik dan
Dat staat in de slide afbeeldingen boven de home page.

Nu je vraag, wie gaat dat dan doen

Putin is er nu mee bezig en Trump was er al mee begonnen in 2016 en veel eerder
... en de taak van de anons is om ieder te ondersteunen daar waar nodig en de neuzen dezelfde kant op te krijgen

Ik sta werkelijk verbaast van deze reactie xxx

Maar je hoeft me niet te geloven want het bewijs is nu weg gecensureerd

Vervolg mail van xxx: Hoi Henk,

Ik ben ook verbaasd om dit van jou te moeten lezen. Trump en Putin zijn andere kanten van dezelfde munt. Zij helpen dezelfde agenda, zij het op een andere manier. Heb je https://odysee.com/Government--The-Biggest-Scam-in-History--Exposed_backup:9 gelezen/bekeken? Je gelooft toch niet echt dat Putin en Trump de echte macht hebben?

Putin gaat ons niet redden, net zo min als Trump ons ging/gaat redden (kijk even naar wat hij deed aangaande 5G en vaccins).

Alsjeblieft, trap er niet in, in het "hopium" dat de inlichtingendiensten je geven via concepten als qanon en viruswaarheid.

Groet, xxx

Noot, het is van mensen uit de groep van 4 tot 6 procent voorgoed verloren die ook nog eens hun stinkende best doen mij te proberen in de groep van doemdenkers te trekken (en zo zijn er meer)

Neem een voorbeeld aan Zelenko, die het gevecht tegen kanker aan het verliezen is en toch nog vecht voor de mensheid:

Mike

Dé Deep State, hij bestaat, geven ze nu toe !!

Dé Deep State, de ‘geheime regering’, … we spreken er al jaren over en velen deden het af als een complot, de verhalen van de gekke ‘Henkies’ van deze wereld. Nu het beschreven staat in het boek van Klaus Schwab “the Great Reset” moet het wel waar zijn. Echter ook “the US Office of National Counterintelligence Security”, die schrijven er over dus helaas beste lezers, ‘de Henkies’ van deze wereld zijn zo gek nog niet, …

Putin heeft de eerste dominosteen omver geworpen, de val van de “Deep State”, niets kan dit meer stoppen, … voor de gehele wereld !!

Hou je vast, zet je schrap want niemand maar dan ook niemand gaat ontsnappen aan de waarheid. Iedereen zal het moeten aanhoren of je wil of niet. Een waarheid die een einde gaat maken aan eeuwenlange onderdrukking. Ik ga je een paar puzzelstukjes aanreiken en op zijn plaats leggen, je moet de puzzel echter zelf afmaken. Hoe sneller je dat gaat doen, des te beter is dat voor jezelf en -iedereen- waar je om geeft !!

De optelsom van deze puzzel zal alle emotionele snaren in je ziel raken, je zal verbaast zijn, geschokt worden, … tot in de kern, … afhankelijk van wat je reeds wist. Voor zo’n grofweg 20% van de wereldbevolking vertel ik echter geen geheimen, zij wisten het al, soms vele jaren en jaren tot hun frustratie, want -bijna- niemand wilde het horen.

Henk, bedankt voor je zeer duidelijke uitleg !

Zo ben ik per vandaag aan 05-04-2022 130.751 vertoningen gekomen

In 2008 I wrote my first protest song; “Here’s to your health”

* Will this reverberate in the ears of the vaccinated?

In 2010 followed by Hope Comes In The Dark

* Did I have foresight then into the present time?

In 2021 a new lyric to the French protest song; 'On Lâche Rien'

We Won’t Give Up - The COVID Lie / Social Credit System

… en de Nederlandstalige versie (Dutch language)

We Geven Niet Op - Dé COVID leugen / Social Krediet Systeem

<< Sharing these songs is appreciated >>

Schermafbeelding 2022-04-05 om 09.37.55.png

dotcom.radio aflevering 306 van 03-04-2022

Deze week in aflevering 306 was alweer een week dat alle nieuws explodeerde en niet meer fatsoenlijk bij te houden was – Kogels of Misinformatie ? – US Presidential succesion act 1792 – VS oproep om Rusland en Oekraïne onmiddellijk te verlaten – Nazi gruweldaden – Rusland gaat voor goud – “Contagious Vaccines” – en meer

Aflevering 306 in ng geen twee dagen naar de +1.000 luisteraars excl de RSS feed (niet meetbaar) voor het eerst dit jaar meer luisteraars

Ook dit artikel scoort beter dan alles tot heden dit jaar, is het de titel? 1690 op de eerste dag

De waarheid van de kuddedieren, wat zou ‘men’ zeggen als ik dit zeg, … ?

Vroeger, heel lang geleden, stond op mijn schoolrapport “te stil”, ik sprak mij nooit uit wat mijn gedachten waren, het stilste jongetje van de klas. Kun jij je dit -Nu- voorstellen? Ik zeg wel eens gekscherend dat ik zo stil was dat ik zelfs nu nog bezig ben met een inhaal wedstrijd. Jaren en jaren daarna was ik wel ‘goed gebekt’ als discjockey, presentator, zanger entertainer, maar als het puntje bij het paaltje kwam hield ik nog steeds mijn mond, een binnenvetter. Maar wee-oh-wee als ik mijn mond dan open deed kwam er alles in èèn keer uit. Dan moesten mensen terugdeinzen, ook niet goed. Nu gooi ik veel of zelfs alles eruit wat mij niet aanstaat en ‘ze’ kijken maar wat ‘ze’ er mee doen, ik ben het kwijt. De toonzetting heb ik door de jaren heen echter verfijnt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan