Ik heb met Ron afgesproken dat hij een paar weekjes pauze neemt, er komt even teveel op zijn pad. Dat had iedereen ook kunnen lezen in zijn nieuwsbrief, en ja er was een zwart / wit meningsverschil over het inzicht van “Q”.
Als je een boodschap uit wil dragen in een zwaar verdeelde wereld van hoop en angst dan maakt -gelijk krijgen- niet uit. Uiteindelijk zal een ieder aan de goede kant van de lijn het resultaat toejuichen. Om echter dat resultaat al te zien voordat het een realiteit is, en voor een ieder waarneembaar, dat is niet een ieder gegeven. Niets is meer menselijk dan twijfel en angst. Het uitzenden van een gelijkluidende boodschap zie ik dan ook als belangrijk, even een pauze inlassen, een stapje terug zetten, weg uit de negatieve spiraal van het anti Q nieuws, … had / kan dit alles voorkomen. Wat mij betreft blijft de deur gewoon open staan als straks het nieuws gaat komen dat Corona niet is wat iedereen verteld werd. Als het nieuws komt dat -de storm- het kwaad met wortel en tak heeft verwijderd. Ondergetekende Henk en ik weet Mike ook hebben ons lot verbonden aan “Q”. Is het inderdaad een psy-op dan gaat mijn website en radio programma uit de lucht en wordt ik de meest voorbeeldige NWO slaaf. Dan is er geen enkele hoop meer. Wat voor mij echter meer en meer een motivator is: Geen van de anti “Q” predikers hebben mij een alternatief plan van aanpak getoond waarvan ik zeg; “Dat is ook een reële optie” Sterker nog, totaal niets nada noppes. Waarom zou ik dan niet vol inzetten op de enigste kans die we krijgen. De tekenen zijn groots te noemen zelfs. Nog nooit sinds ik als activist het nieuws versla heb ik meer positieve zaken voorbij zien komen waarvan het meest recente resultaat totaal onderbelicht blijft. Het ontmantelen van de FED, het illegale financiële piramide spel dat ons allemaal tot loonslaaf maakte. Wij maken vrijwillig elke week radio, omdat ook wij in een betere wereld willen leven. Vrijwillig is echter niet vrijblijvend, als wij het op de radio al oneens zijn, hoe gaan wij die boodschap van hoop en vertrouwen dan bij anderen overbrengen? De komende weken zullen een massa aan negatief nieuws teweeg brengen. Niemand gaat hieraan ontsnappen, verantwoording nemen voor een eenduidige boodschap zie ik dan ook in een ieder zijn belang, zeker met -wat wij denken- de ontknoping in zicht. En ja de plannen bleven steeds wijzigen – zoals wij dachten ze te zien- geen enkele schaakmeester of strateeg laat zich in de kaarten kijken. De vijand kijkt immers mee.
– Henk
Geen verstandig mens zal ooit zeggen, dat van mening veranderen onstandvastigheid betekent.
Marcus Tullius Cicero
…when like-minded people get together, they often end up thinking a more extreme version of what they thought before they started to talk to one another.”
― Cass R. Sunstein