Dotcom Radio

Ik heb met Ron afgesproken dat hij een paar weekjes pauze neemt, er komt even teveel op zijn pad. Dat had iedereen ook kunnen lezen in zijn nieuwsbrief, en ja er was een zwart / wit meningsverschil over het inzicht van “Q”.

Als je een boodschap uit wil dragen in een zwaar verdeelde wereld van hoop en angst dan maakt -gelijk krijgen- niet uit. Uiteindelijk zal een ieder aan de goede kant van de lijn het resultaat toejuichen. Om echter dat resultaat al te zien voordat het een realiteit is, en voor een ieder waarneembaar, dat is niet een ieder gegeven. Niets is meer menselijk dan twijfel en angst. Het uitzenden van een gelijkluidende boodschap zie ik dan ook als belangrijk, even een pauze inlassen, een stapje terug zetten, weg uit de negatieve spiraal van het anti Q nieuws, … had / kan dit alles voorkomen. Wat mij betreft blijft de deur gewoon open staan als straks het nieuws gaat komen dat Corona niet is wat iedereen verteld werd. Als het nieuws komt dat -de storm- het kwaad met wortel en tak heeft verwijderd. Ondergetekende Henk en ik weet Mike ook hebben ons lot verbonden aan “Q”. Is het inderdaad een psy-op dan gaat mijn website en radio programma uit de lucht en wordt ik de meest voorbeeldige NWO slaaf. Dan is er geen enkele hoop meer. Wat voor mij echter meer en meer een motivator is: Geen van de anti “Q” predikers hebben mij een alternatief plan van aanpak getoond waarvan ik zeg; “Dat is ook een reële optie” Sterker nog, totaal niets nada noppes. Waarom zou ik dan niet vol inzetten op de enigste kans die we krijgen. De tekenen zijn groots te noemen zelfs. Nog nooit sinds ik als activist het nieuws versla heb ik meer positieve zaken voorbij zien komen waarvan het meest recente resultaat totaal onderbelicht blijft. Het ontmantelen van de FED, het illegale financiële piramide spel dat ons allemaal tot loonslaaf maakte. Wij maken vrijwillig elke week radio, omdat ook wij in een betere wereld willen leven. Vrijwillig is echter niet vrijblijvend, als wij het op de radio al oneens zijn, hoe gaan wij die boodschap van hoop en vertrouwen dan bij anderen overbrengen? De komende weken zullen een massa aan negatief nieuws teweeg brengen. Niemand gaat hieraan ontsnappen, verantwoording nemen voor een eenduidige boodschap zie ik dan ook in een ieder zijn belang, zeker met -wat wij denken- de ontknoping in zicht. En ja de plannen bleven steeds wijzigen – zoals wij dachten ze te zien- geen enkele schaakmeester of strateeg laat zich in de kaarten kijken. De vijand kijkt immers mee.

– Henk

Geen verstandig mens zal ooit zeggen, dat van mening veranderen onstandvastigheid betekent.
Marcus Tullius Cicero

…when like-minded people get together, they often end up thinking a more extreme version of what they thought before they started to talk to one another.”

― Cass R. Sunstein

Los het toch samen op, kom op Ron, niet op social media, over kinderachtig gesproken...

We willen deze drie-eenheid niet missen!

bottenbouillon toch ? ;-)
komaan gasten, ego's effe aan de kant en uitpraten die handel, wij behoren goede voorbeeld te geven
jullie zijn een top-combo !
iedereen loopt op zijn tandvlees, emotioneel, mentaal .. is niet niks wat er allemaal op ons afkomt
dat er af en toe woorden vallen is normaal, gezond zelfs, ook ruzie maken is iets wat mensen terug moeten leren (ben ik zelf ook geen held in)
en hier eindig ik mijn preek,
ugh, ik heb gezegd ..

Dus alleen maar zenden en niets ontvangen. Geen enkele discussie meer? Het lijkt mij precies het tegenovergestelde van wat jullie uit willen dragen elke week.Beetje npo

Als je mening er niet meer toe doet of niet gewenst is op dit moment moet je maar even in de time out?
Om vervolgens na verloop van tijd ,als de storm is gaan liggen,weer op te draven.
Dat kun je toch van niemand verwachten.

Mochten jullie er wat betreft Q naast zitten.. Nou en?
Vroeg of laat krijgen jullie toch gelijk,dat weet bijna iedereen hier op het forum.

Persoonlijk vind ik het jammer. het zal voor mij de uitzending minder aantrekkelijk maken.

Succes,

Erwin

Ik sluit me aan bij Tanja, alle goede dingen bestaan uit 3
komt bij dat ik, en velen met mij hier, denk ik al ontzettend veel hebben geleerd over diverse onderwerpen ..
Ook na corona zullen veel mensen hier jullie sowieso blijven volgen, daar ben ik zeker van !
We hebben nood aan kritische geesten zoals jullie, die ook in discussie durven te gaan ..

Toen ikzelf openlijk over het thema vaccinatie begon op mijn fb-account en mijn visie gaf op deze materie nav van die baarmoederhalskanker hetze en nadien over de griep en kindervaccinaties kreeg ik ook negatieve reacties, ook van vrienden ..
Dat was niet prettig maar ik dacht toen en denk nog steeds, dat vrienden ook moeten kunnen ruzie maken en discussiëren zonder persoonlijk te worden.
Dat was één van mijn argumenten om toch openbaar te gaan.
Iedereen steekt hier zijn nek uit, en ja, in alle eerlijkheid, we zijn dat niet meer zo gewoon .. maar toch we het, en we zullen het blijven doen ..

Ja, ik doe ook nog even een bijdrage. Na 38 jaar beste vriendschap met mijn vriendin, brak ze de vriendschap omdat ik FvD gekozen had. Ze was woedend en smeet van alles naar mijn hoofd, o.a. dat ik racist was. Het heeft me zeer geraakt. Ik heb dit trouwens al eens hier besproken maar doe het alleen om een voorbeeld te geven.
Ik was gebroken en zeer triest, maar ook boos.
Nou ja, uiteindelijk gooi je geen 38 jaar weg. We hebben weer met elkaar gebeld en zijn gaan uiteten. We zijn beiden weer blij dat het goed is.
Ik wil haar dit weekend eens bellen, maar nu moet ik toch zeggen dat ik niet zo heel veel zin heb. Ik kan natuurlijk mijn mening niet zeggen en kan dan alleen maar meedoen met het corona verhaal. Tja, aan mij de keuze.
Natuurlijk is er dus toch wel degelijk iets veranderd tussen ons. Van de andere kant ben ik blij dat we het uitgesproken hebben.
Dus, ik hou het maar even rustig van mijn kant want ik weet dat ze groen links stemt en ze werkt voor de overheid. Ik kan dus niets negatiefs zeggen en laat het dus maar.
Dus heren, neem een voorbeeld hieraan. Laat het hier niet vanaf hangen. Bij jullie speelt ook nog het feit dat jullie een hele achterban hebben die graag naar jullie alledrie luisteren, jullie zijn enkel alleen niet zo interessant dan 3 man samen, ook met verdeelde meningen. Dat moet kunnen. Kom op, ben volwassen en laat dat verstand gaan...

Dorothé

Best heftig verhaal Godsgeschenk ..
Dat noemen ze dan vrij letterlijk "kleur bekennen"...
Gelukkig ben je terug on speaking terms.
Wel een "verdraagzame en tolerante" houding voor iemand die groen-links stemt moet ik zeggen.

Ja dat vond ik juist wel prettig juist om ook ander geluid te horen tijdens de uitzendingen. Anders gaat het misschien wel wat eentonig worden. Andere inzichten en meningen zijn juist heel welkom bij veel luisteraars!

En ik vond die humor wel geinig als Q en Q niet zijn ondergedoken haha. Niks mis mee toch.

Ik merk ook wel dat veel mensen nu erg snel geïrriteerd raken. Dat zal misschien wel in de ‘lucht’ hangen.

Ja, sampjes, gisteren hier in de straat een hele rel. Autobestuurder die als zot in onze straat racete, bijna een stilstaande fietser ramde en als een razende tekeer ging toen die vrouw hem gebaarde dat ie moest dimmen, wegens zone 30.
Politie en al is er bij moeten komen.
Gast zat totaal onder de coke, en iedereen die afstand moest houden van elkaar ..
Politie zenuwachtig tot en met wegens nogal wat agressie tegen hen (spuwers !).
Iedereen loopt op de toppen van zijn tenen,das duidelijk.
We zullen nog effe moeten doorbijten.

Vanavond een zeer goed gesprek gehad met Ron. Ron heeft besloten dat hij 'The Storm' afwacht en als de wind eenmaal is geluwd weer aanhaakt. Het zal dan gebleken zijn of Q een psyop was en al dan niet verbonden was aan Trump, maar tot die tijd geen Ron meer bij Dotcom Radio. Afhankelijk van de duur van deze ontwikkelingen kan dit weken en mogelijk maanden duren, we blijven hierover in contact. Sorry dat ik geen beter nieuws heb, maar tussen Ron en mij iig geen hard feelings. Hij heeft zijn bewuste Facebook-post inmiddels verwijderd.

Mike

Eerlijk gezegd ontzettend jammer dat dit zo gelopen is.
Meerdere mensen, verschillende inzichten.
Goed om te horen dat hij de bereidheid heeft om op een bepaald moment terug te komen en dat er onderling geen strijd is. Hopelijk kunnen we op korte termijn lezen dat hij sneller terug komt dan over een aantal maanden.

dotcom.radio: Hoe nu verder en … voor hoelang nog (?)

Al een paar maanden probeer ik een stapje te minderen met mijn online activiteiten. Als je een nieuwe toekomst uitzet in je leven moet je ook de ruimte creëren om die stap te kunnen maken en overdenk je de mogelijk en onmogelijkheden. Belangrijk daarbij, wat is mijn toegevoegde waarde en welke richting wil ik zelf in?

Al vanaf november 2000 ben ik online actief met stapje voor stapje de wereld te ontdekken vanachter de computer, boeken, lezingen bijwonen en ook zelf lezingen gegeven. Prachtig om deze reis te mogen maken. Mensen kwamen en mensen gingen. Nieuwe vriendschappen werden gesloten bij anderen werd ik … verstoten. Omdat, … omdat ik een andere kijk had op de wereld, op de gezondheid, de politiek, de economie etc. Veel geleerd, veel mensen ben ik ook dankbaar te hebben mogen ontmoeten. Maar de reis gaat verder en niet iedereen reist mee.

Het aller belangrijkste is echter de kruising waarop we nu staan.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/04/dotcom-radio-hoe-nu-verder-en-voor-hoelang-nog/

Dankjewel voor je artikel Henk.
Ik begrijp je reactie voor wat betreft Q. Het is mijn zaak verder niet wat er tussen jullie is gebeurd, maar kan het toch niet laten om bedenkingen te uiten over Ron zijn vertrek. Ongeacht wat er gebeurd is.

Mocht Ron terug willen komen na de onthullingen dan wil ik toch de opzet gaan veranderen. We weten onderhand wel wat slecht voor je is en de mensen die ongezond leven willen toch niet eens naar ons programma luisteren. Waarom zou je daar dan ook nog een grammetje energie in blijven steken?

Aanvankelijk gestart met zo’n 1.000 bezoekers per week zakte het al snel in naar 500. Niet om over naar huis te schrijven maar we doen het ervoor. Het hoogtepunt was op 15 maart j.l. met inmiddels al dik 30.000 luisteraars chapeau, maar dat is in het midden van en crisis. De tijd waar vroeger iedereen weer naar de kerk ging voor een sprankje hoop.

In je artikel geef je ook aan dat er momenteel veel meer mensen luisteren/lezen naar Dotcom. Of dit nu te maken heeft met Corona of niet het is een goed teken. Tevens geef je aan dat mensen geen energie willen steken in hun gezondheid. Persoonlijk vind ik dat een beetje kort door de bocht. Er zijn hordes mensen die dit nog steeds willen maar geen enkel idee hebben wat nu wel of niet gezond is. Hordes mensen die geen weet hebben van Weston Price bv. Hordes mensen die geen weet hebben van de juiste supplementen. Hordes mensen die niet bekend zijn met het feit dat inname nog geen opname is. Ondanks dat niet iedereen het met Ron eens is komt ie best wel met veel info naar buiten voor wat betreft voeding. Ook dit kan mensen aan het denken zetten wanneer ze gaan onderzoeken. Ze zouden zomaar onbedoeld op je Website terecht kunnen komen. Of onbedoeld op de Website voeding is gezondheid. Stel je voor dat ze daar nu eens heel veel wijzer zouden worden? Stel je voor dat voeding de basis is voor het lichaam om wakker te worden. Hoeveel meer mensen zouden er dan wakker kunnen worden. Zou het niet kunnen ontaarden in meer Q aanhangers wanneer mensen resultaat bereiken en wakker worden? Weet je, wellicht draaf ik door. Maar is een andere optie geen mogelijkheid om met elkaar af te spreken dat Ron zich uitsluitend bezig houd met voeding? Waarom zou je niet proberen om al die aantallen bezoekers in jullie voordeel te gebruiken?

ik de uitzending ook live te luisteren? Ik heb de laatste paar geluisterd, maar moest dan een paar dagen wachten tot de link er bij staat.

Bedankt Henk.
Je artikel is een waarheid als een koe. Het is of buigen of barsten.
Ik reis allang met jullie mee. Ben bij Ron begonnen, toen bij Mike uitgekomen 2014 en daarna ook op dotcom radio, vanaf de eerste uitzending.
Ik leef al sinds 2014 met een andere visie en ben met jullie op de Q-wagen gesprongen. Hier haal ik ook mijn hoop uit.
Dus we gaan ervoor; waar één gaat zullen alle anderen gaan!

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan