Dotcom Radio

dit communiceert Ron in zijn "KOP' artikel:
Ik ben op zijspoor gezet bij Dotcomradio omdat ik niet meega in het Q verhaal dus daar helaas geen gezondheidsnieuws meer.

Ja, ik zie het ook net staan. In de berichten eronder heeft ie het over psyop en dogmatisch. Ik sta er ook van te kijken. Komt als donderslag bij heldere hemel. Hopelijk dat ie zichzelf hierover gaat bedenken. Want dat zou wel heel jammer zijn als ie niet meer mee doet.

Ik denk niet dat Henk hier heel erg blij mee is. Ron gooit de knuppel in het hoenderhok en presenteert het als een definitieve exit. Dit misverstand kan blijvende gevolgen hebben!

Mike

Hij is misschien ergens door geraakt. Voelt zich misschien niet gehoord. Ik denk dat ook de luisteraars van Henk dit niet leuk vinden. Klaarblijkelijk zit er bij Ron iets goed hoog. Is dat dan per definitie niet op te lossen? Hopelijk komen jullie eruit met zijn 3en.

Zojuist laat Henk weten dat wat hem betreft de deur nog steeds open staat voor Ron, ook al lijkt deze dichtgegooid te zijn door Ron. Let wel, uiteindelijk is het Henk zijn programma, ik schik mij naar zijn beslissing, hoe deze ook uitvalt. Wel hoop ik dat het goed gaat komen, net als jullie!

Mike

Mij werd vanmiddag meegedeeld door Henk dat ik een timeout kreeg. Ik heb steeds gezegd dat ik het Q verhaal een psyop operatie vond om mensen die kritisch zijn te verdelen. Voor mij betekent een timeout een exit want vind dit niet een manier waarop je met elkaar omgaat. Heb altijd veel plezier gehad met de radio maar laat mij niet als een klein kind in de hoek zetten. Ik wens beide heren succes met de volgende uitzendingen.

Zoals het er nu naar uitziet lijkt het voor Ron definitief. Het liefst had ik dit binnenskamers gehouden, maar nu het allemaal open en bloot op Facebook staat heb ik geen andere keus dan dit ook hier openlijk te bespreken. Er is NOOIT aan Ron gezegd dat hij zich bij het Q-verhaal moet voegen, of anders... Ik wil dit voor eens en voor altijd helder en duidelijk hebben, wat er verder ook waar dan ook allemaal gezegd en geschreven wordt op social media door wie dan ook!

Als dat zo was en we waren daar op uit, dan hadden we Ron allang aan de kant gegooid. Week na week laat Ron immers weten hier zeer skeptisch in te staan. En dat mag, wat niemand heeft de wijsheid in pacht, ook Henk en ik niet. Het is dan ook extreem jammer wat hier in korte tijd plaatsvindt en ik wil benadrukken dat ik hier geen enkel aandeel in heb en Henk kennende hij ook niet. Hebben wij allebei niet gezegd dat mocht Ron gelijk krijgen en QAnon 1 grote psyop zijn dat wij per direct zullen stoppen met alle verzet en brave NWO-slaven worden?

De tijd zal het leren. Ondertussen is het heel jammer als het hier eindigt voor Ron. Let wel, DIT IS ZIJN BESLISSING, NIET DE ONZE! Dotcom Radio zal dan alleen met mij doorgaan. Geen probleem, want we hebben wekelijks te veel te bespreken en te weinig tijd, maar net als jullie vind ik het format met Ron erbij juist meerwaarde geven aan het programma. Hopelijk gaat het alsnog goedkomen en kunnen we het in het programma hebben over dat dit nu juist zo typerend is voor deze tijd, we komen onszelf en elkaar nu juist heel erg tegen en dat moet ook willen we een leercurve kunnen maken.

Hoe dan ook, tot zondag!

Mike

Ron uitte zich bijzonder negatief in zijn nieuwsbrief. Dit vond Henk zorgwekkend en hij besloot dit op een volwassen manier met Ron telefonisch te bespreken. Vervolgens kregen we dit:

Dit is NIET de juiste manier van communiceren. Nu heeft Ron een bom gelegd en moet ik dit soort posts beantwoorden, terwijl ik me ook kan bezighouden met kinderen die dagelijks door satanisten op gruwelijke wijze misbruikt worden.

Mike

Wat ik postte in column was alleen dit, dit ivm het niet doorgaan van de genoemde Qstorm:

Ik sluit weer af met wat aanraders, zondag is er weer Dotcomradio als Q en Q intussen niet zijn ondergedoken.

Blijkbaar heb ik het gevoel van humor van beide heren onderschat, mijn fout.

Ron, nu je rechtstreeks meedoet (alleen maar goed!), bel Henk op en praat het uit. Je bent wat mij betreft nog steeds meer dan welkom, we kennen elkaar nu al te lang om het zo te laten eindigen.

Mike

Het gaat niet om 'beide heren' en gevoel voor humor hebben we allemaal hard nodig in deze tijd. Ik bel je anders zelf wel even op!

Mike

In deze periode van de maatregelen omtrent Corona lijkt het erop dat veel mensen nogal geïrriteerd zijn. Er gebeurd zo ontzettend veel. Als het echt allen gaat om de opmerking van Ron zoals hij hierboven schrijft is het allemaal erg overdreven. Henk heeft het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Misschien is Ron nog niet helemaal wegwijs in Q en word er langs elkaar heen gepraat wat helemaal niet nodig is. Misschien weet Ron de positieve dingen van dat kindermisbruik niet en wat er staat te gebeuren en al gebeurt is. Ik zie niks negatiefs aan zijn opmerking. Dit moet gewoon op te lossen zijn lijkt mij. Probeer elkaar aan te horen en iemand anders zijn denkwijze te accepteren. Irritaties nu even los laten.

Voor mij is het klaar Mike, als een grappige opmerking tot dit leidt is dit niet mijn ding meer.

Voor alle duidelijkheid: ik heb jpuw nieuwsbrief helemaal niet gelezen want ik ontvang deze niet. Ik ken echter jouw gevoel voor humor, dus als het hierop strandt zou dit idd jammer zijn. Laten we bellen. Ik ben nu aan het koken, maar ik neem contact met je op zodra ik kan.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan