Zoals het er nu naar uitziet lijkt het voor Ron definitief. Het liefst had ik dit binnenskamers gehouden, maar nu het allemaal open en bloot op Facebook staat heb ik geen andere keus dan dit ook hier openlijk te bespreken. Er is NOOIT aan Ron gezegd dat hij zich bij het Q-verhaal moet voegen, of anders... Ik wil dit voor eens en voor altijd helder en duidelijk hebben, wat er verder ook waar dan ook allemaal gezegd en geschreven wordt op social media door wie dan ook!
Als dat zo was en we waren daar op uit, dan hadden we Ron allang aan de kant gegooid. Week na week laat Ron immers weten hier zeer skeptisch in te staan. En dat mag, wat niemand heeft de wijsheid in pacht, ook Henk en ik niet. Het is dan ook extreem jammer wat hier in korte tijd plaatsvindt en ik wil benadrukken dat ik hier geen enkel aandeel in heb en Henk kennende hij ook niet. Hebben wij allebei niet gezegd dat mocht Ron gelijk krijgen en QAnon 1 grote psyop zijn dat wij per direct zullen stoppen met alle verzet en brave NWO-slaven worden?
De tijd zal het leren. Ondertussen is het heel jammer als het hier eindigt voor Ron. Let wel, DIT IS ZIJN BESLISSING, NIET DE ONZE! Dotcom Radio zal dan alleen met mij doorgaan. Geen probleem, want we hebben wekelijks te veel te bespreken en te weinig tijd, maar net als jullie vind ik het format met Ron erbij juist meerwaarde geven aan het programma. Hopelijk gaat het alsnog goedkomen en kunnen we het in het programma hebben over dat dit nu juist zo typerend is voor deze tijd, we komen onszelf en elkaar nu juist heel erg tegen en dat moet ook willen we een leercurve kunnen maken.
Hoe dan ook, tot zondag!
Mike