Dotcom Radio

M.a.w Ik heb gelijk en degene die het niet aan staan zoeken het maar uit. Zo komt het op mij over.
Wat is dit allemaal voor flauwekul. Jullie zijn kerels! Vanwaar al die emotie dan?
Uiteindelijk blijft het hetzelfde laken in pak en doet iedereen blijkbaar datgene wat het beste in straatje past. Doodzonde!
Als dit is hoe het in de toekoms verder moet dan wens ik jullie oprecht succes hiermee1

Ik ken Ron en Henk ongeveer even lang en wil het graag met beide heren goed houden. Daarom heb ik gisteravond ook uitgebreid met Ron gesproken. Over de beslissing van Henk om zijn programma over een heel andere boeg te willen gooien in de (nabije) toekomst ga ik niet, het is en blijft zijn programma. Evenmin heb ik iets te zeggen over de beslissing van Ron om voorlopig een time-out te nemen. En wie weet is het ooit mijn tijd om het veld te ruimen. Misschien zijn al deze vrij plotselinge ontwikkelingen en veranderingen wel nodig voor een frisse wind en een stukje bezinning. We zullen het hier ongetwijfeld morgen nog over gaan hebben.

Mike

Ik schreef hierboven:
Je artikel is een waarheid als een koe. Het is of buigen of barsten.
Voor mij dacht ik hieruit te lezen dat het voor ons allemaal erop aan komt, we buigen voor de waarheid van Q of deze Q geschiedenis barst. Maar ik weet natuurlijk niet hoe Henk dit bedoelt, is alleen maar mijn interpretatie.

Dorothé

De uitspraak kwam bij mij anders binnen. We zullen het vanmiddag horen op dotcom.

dotcom.radio aflevering 199 van 05-04-2020

Deze week in aflevering 199 een uitzending met verschillende dilemma’s Ron gestopt (?) nieuwe koers of we stoppen helemaal als, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/05/dotcom-radio-aflevering-199-van-xx-04-2020/

Bedankt mannen voor deze mooie en vooral positieve uitzending!
Dit is inderdaad wat we nodig hebben. Ik merk dat ik me heel soms ook een beetje laat verleiden tot somberheid maar zo'n uitzending als deze pept me weer helemaal op!

Goede uitzending.
Grappig dat we het van te voren nog over energie hadden, met name over positieve energie van de natuurvolkeren etc.
En ook dat de Deep State ons alles al van te voren bekend maakt via films.

Dorothé

Dank voor de complimenten. Ik heb ook een goed gevoel bij deze uitzending, het gaat om positiviteit, optimisme en vertrouwen!

Mike

Dankjewel voor de duidelijkheid in de uitzending. het is niet altijd makkelijk om de meest positieve dingen te vinden bij sommige dingen. Maar wel een duidelijk verhaal.
Het zou leuk zijn als er in een deel van de uitzending idd aandacht besteed word aan voeding en de gevolgen van slechte kwaliteit voeding.

Goeie uitzending! En ook een top instelling om mensen mee te geven HOE je jezelf gezond houd, HOE je jezelf positief houd, en WAT je allemaal er aan zou kunnen doen.

Kevin

Het is ook niet zozeer dat we obsessief bezig moeten zijn om mensen te overtuigen. Dat is niet nodig. Het belangrijkste is voor je mening uitkomen en de zaken benoemen. Ook al zijn de meeste mensen er het niet mee ens, dat geeft niet. je hebt een zaadje geplant in het onbewuste dat mogelijk ontkiemt als de aarde als de juiste omstandigheden daar zijn, er dingen gebeuren in de wereld waar ze geen raad mee weten en zelf alternatieve theoriëen wel moeten beginnen te zoeken ..

Daarom is dit forum en andere alternatieve media zo belangrijk .. We moeten met zijn allen een tegengeluid laten horen, een andere visie en ook een positief alternatief.

Ron heeft een reactie gegeven op de uitzending van vandaag:

https://www.dotcomnieuws.com/dotcomradio/mijn-reaktie-mbt-exit-dotcomradio/

Mijn reacties hierop:

Henk en Mike geloven dat Trump het kwaad in deze wereld gaat fixen door het oprollen van machtige duivelse krachten maar vergeten dat er alleen echt iets verandert als de mensen zelf gaan veranderen en kritischer worden, daar ligt de echte oplossing.

Niet mee oneens en dat geldt voor vele stellingen van Ron, zie ook hieronder. De boodschap van QAnon zit hem ook in The Great Awakening en dat is precies wat Ron hier beschrijft. Deze strijd wordt op twee fronten gestreden: het aardse en het spirituele. De aardse strijd is het makkelijkst: snijd de satanische bloedlijnen door ze op te pakken en te executeren, zodat ze zich niet meer kunnen voortplanten. De spirituele strijd ligt bij ons: als wij niet wakker worden zullen anderen hun plaats innemen en begint het hele verhaal gewoon opnieuw, zoals het nu al duizenden jaren gaat over de hele wereld. Wij moeten gewoon nooit meer vallen voor hun verraad en bedrog, dan is het voorgoed over!

De mensen krijgen de leiders die ze verdienen zeiden ze vroeger al. Wij zijn een volgzaam volkje dus kregen een VVD leider die precies doet wat Europa en de heersende elite hem opdragen.

We krijgen de (mis)leiders die we verdienen, helemaal mee eens. Zo lang wij erin blijven trappen is dit een onontkoombare waarheid. En het is nog zeker niet van voorbijgaande aard als Nederlanders blijven zeggen: ik was het eerst niet met Rutte eens, maar ik vind nu dat hij deze crisis goed aanpakt. Terwijl een grote meerderheid van de bevolking het nog niet eens zo heel lang geleden compleet had gehad met Rutte en zijn lachende leugens. Dit is ook in de uitzending als zodanig benoemd.

Ik heb altijd gezegd in mijn columns, loop niet kritiekloos achter een goeroe of leider aan, onderzoek alles maar bepaal je eigen koers en blijf kritisch naar de mensen die je volgt. Als je kritiek niet mag spuien, als censuur een wapen wordt dan weet je al dat je weer in hetzelfde schuitje zit als bij de vorige leiders.

Noch Trump, noch Qanon is een goeroe en gedraagt zich als zodanig. En dat doen Henk en ik evenmin. Als hier wordt gesuggereerd dat Ron de mond is gesnoerd, dan is dit pertinent niet waar!

En ik heb de keuze om te stoppen gemaakt na een opgelegde timeout door Henk die blijkbaar erg boos is door mijn kritische geluiden over Qanon.

Het is dus je eigen keuze en het heeft niets te maken met censuur.

Als je je toekomst laat afhangen van 1 persoon dan heb je al die jaren niets geleerd. Verandering komt van onderaf, niet van mensen die zich leiders noemen.

Ook hier helemaal mee eens. En dat is exact het punt van QAnon. Wie dat niet snapt, heeft deze beweging niet goed begrepen. De complete beweging achter Trump/QAnon is bortom-up en niet top-down. Dit geldt eveneens voor Brexit en andere populistische geluiden wereldwijd. Populistisch = We The People.

Trump doet zaken met bedrijven en mensen die juist de oorzaak zijn van heel veel ellende, denk aan de farmaceuten, Monsanto, chemische kartels zoals Dupont en Dow, de oliekartels etc. Hij maakte de EPA vleugellam, gaf juist omstreden mensen hoge functies, draaide milieuwetten terug, drukt nu weer een kankerverwekkende pesticide versneld door, zorgde ervoor dat een omstreden oliepijpleiding door kon gaan en tekende recent weer een nieuwe 5G wet. Dat zijn geen voorspellingen maar gewone harde controleerbare feiten.

De feiten zijn hard en controleerbaar maar de intenties, het PLAN erachter, zijn een stuk minder zwart-wit. Er worden hier nogal wat beweringen in 1 zin gedaan die allemaal een aparte respons verdienen:

- Big Pharma wordt in zijn hemd gezet nu (hydro)chloroquine, een afgeleide van het natuurlijke quinine, een PLANTAARDIG, NATUURLIJK MIDDEL met eenzelfde spectaculaire werking als aspirine (van oorsprong afkomsi uit wilgenbast), het wondermiddel blijkt te zijn tegen corona en andere virussen/griepsoorten. Dit middel is nl. SPOTGOEDKOOP om te maken, het levert Big Pharma dus niets op en ze worden ontmaskerd als een commerciele partij die ons al die jaren MOEDWILLIG een medicijn heeft onthouden!
- De chemie (Monsanto, DuPont, Dow, etc.) wordt momenteel de hand boven het hoofd gehouden omdat boeren al zoveel jaar het kind van de rekening zijn. Kijk naar wat er in NL gebeurt: ineens moeten boeren, die jarenlang hebben moeten opschalen en dikke, vette leningen uit hebben staan bij de bank, overschakelen naar kleinschalige, biologische landbouw en veehouderij. Dat werkt economisch gezien gewoonweg niet, zo worden boeren kapotgemaakt en kan hun land geodkoop worden opgekocht door de overheid. Overschakeling naar kleinschalige, biologische boerenbedrijven dient gefaseerd te gebeuren en daarom kun je de chemie niet meteen rigoreus aanpakken, eerst moet boeren een fatsoenlijk inkomen worden gegarandeerd zodat ze een gezond bedrijf kunnen nalaten aan hun kinderen. Het klinkt ideologisch gezien allemaal leuk, maar is economisch gezien gewoon niet realistisch. Het is altijd makkelijk om vanaf de zijlijn kritiek te leveren, maar als je in een positie zit om beslissingen te nemen moet je de commerciele en economische belangen van de boerenstand, een van de grootste steunpilaren van de samenleving, op een realistische manier in acht nemen. Trump doet dit wel, Ron niet.
- Als Ron beweert dat Trump de EPA vleugellam maakt spreekt hij zichzelf tegen. Je kunt niet enerzijds beweren dat overheidslichamen onder Trump niet effectief (genoeg) zijn en anderszins beweren dat Trump dergelijke organen 'vleugellam' maakt. Ron weet als geen ander dat de EPA (Environmental Protection Agency) noch met het milieu, noch met de bescherming ervan, bezig was en volkomen corrupt was. Denk nog maar terug aan de tijd toen de EPA de lucht 'schoon' verklaarde kort na 9/11, toen gebouwen boordevol asbest en andere schadelijke stoffen in elkaar waren gezakt en tot stof waren vergaan. Nu Trump dergelijke organisaties aanpakt is het weer niet goed. You can't have it both ways. Als Trump 1 ding doet is het wel het wegsnijden van onnodige bureaucratische lagen, waardoor dergelijke organisaties veel sneller en effectiever kunnen handelen. Ondertussen heeft Amerika AANTOONBAAR veel schonere lucht en water dan hier in Europa!
- De omstreden oliepijpleiding (Keystone XL) is niet bedoeld om commerciele oliebelangen te dienen, maar ook om te voorkomen dat kinderen uit Indianen-reservaten 'verdwijnen'. Vanaf het prille begin zijn de belangen van het Amerikaanse nageslacht en daarmee de Amerikaanse TOEKOMST, topprioriteit geweest voor Trump en zijn regering. Er speelt veel meer dan commercie alleen!
- De 5G-wet van Trump zorgt ervoor dat we wereldwijd allemaal op redelijk korte termijn kunnen beschikken over MILITAIRE TECHNOLOGIE. I.p.v. afhankelijk te zijn van schadelijke straling van 5G-masten zijn onze mobiele telefoons en computers straks allemaal verbonden met satelliet-technologie, zodat IEDEREEN OVERAL straks kan beschikken over snel en veilig internet. Ook dit is behandeld in de uitzending van vandaag.

Mijn focus is altijd de gezondheid geweest en die zie ik in de VS door het huidige beleid eerder verslechteren dan verbeteren, zeker omdat de Amerikanen niet willen beseffen dat veel ziekmakers uit de eigen industrie komen, Trump heeft juist die industrie hard nodig om veel banen te behouden en zit dus in een spagaat. Pakt die GMO bedrijven aan dan verliest die steun van de boeren, pakt die de industrie aan dan zullen veel banen in die sectoren verdwijnen.

De Amerikanen hebben dankzij Trump/QAnon nu meer dan ooit door wie de ziekmakers zijn - en niet alleen fysiek, maar ook spiritueel! Trump weet het telkens zo te spelen dat hij iedere industrie/sector in zijn zak heeft. Hun achilleshiel is hun corruptie en hun verdorvenheid en Trump is van alles op de hoogte en gebruikt dit in zijn voordeel om ze precies te krijgen waar hij ze hebben wil! Ron kijkt teveel naar de voorkant en heeft onvoldoende zicht op wat er op de achtergrond allemaal werkelijk plaatsvindt.

We horen vaak het woord China Virus in de Amerikaanse media maar ik mis het woord Monsanto Virus, iets dat al jarenlang slachtoffers maakt en dat zich ongeremd kan vespreiden omdat zowel de autoriteiten in de VS als in de EU boter op het hoofd hebben.

Het China/Wuhan-virus heeft nu prioriteit. Heb geduld, uiteindelijk komen ze allemaal aan de beurt. Komt goed, trust the plan!

Mike

Ik heb de uitzending beluisterd en ik vond hem zeer goed, ook een hoopgevende boodschap.
het is goed dat er wat uitleg gegeven werd omtrent jullie onderlinge dispuut.
Ik zet hieronder een comment van mij van een andere thread omdat ik hem hier ook relevant vind.
"De bewustzijnssprong is niet meer te stoppen, dus spelen ze hun laatste troeven uit.
Het is vrij belangrijk om in je energie te blijven zitten, jouw zen-modus als je wil zodat je niet ontvankelijk bent voor al die negatieve energie. Jouw mindset creëert een energetisch schild rondom jou.
Dit ook ter sprake gekomen in de laatste dot.com uitzending.
Goed in je vel zitten, jezelf verzorgen, de juiste voeding (ook informatie!), levend water (dus water dat opgeladen is) en je omringen met schoonheid is dus belangrijk. Ook muziek is hierbij belangrijk. Muziek werkt diep in op onze hersenen. Geuren ook trouwens. ga dus lekker de natuur in en geniet van de schoonheid van de lente, haar positieve energie, de zon en de bloemen met hun geuren. Het is voeding voor je ziel.
Zet die tv regelmatig is uit en lees een goed boek waar je je verbeelding voor nodig hebt, zodat je zelf aan het werk moet om beelden te maken ipv dat je die voorgeschoteld krijgt. Creëer letterlijk je eigen werkelijkheid. Zie in je verbeelding wat je graag zou veranderd zien in de wereld en laad die gedachte op met energie, via herinneringen die jou blij maken."

het andere deel vind je hieronder

hier het andere deel:

"Positieve alternatieven voor onze huidige werkelijkheid waaraan je kan denken; een locale duurzame economie zonder commerciële tussenstations zodat het contact met je leefomgeving en je medemensen hersteld wordt en het milieu gespaard wordt.
Dit kan dmv kleinschalige (boeren)-coöperaties waar ook de consumenten deel van uitmaken.
Deze methode kan je ook in het bedrijfsleven toepassen door een verticale hiërarchie te vervangen door een meer horizontale en de werknemers mee aan boord te hijsen als aandeelhouders waardoor er een positieve link ontstaat tussen werknemer en bedrijf.
Je kan ook denken aan het opstarten van een parallelle economie door die locale economie en kmo’s te linken aan een plaatselijke munt. In de wereld wordt dit al op verschillende plaatsen toegepast.
Een beter contact tussen de mens en de natuur door iedereen de kans de te geven om zijn eigen volkstuintje te bewerken.
De opwaardering van onze natuur en onze cultuur door diverse beschermingsmaatregelen in te bouwen.
Een verankering in de grondwet van de scheiding tussen kerk en staat.
Een begrenzing en/of verbod op de aankoop van huizen en gronden door buitenlanders.
Een andere structuur voor de EU zodat de soevereine natiestaten in ere hersteld worden.
En talloze andere zaken ..
Maak van deze alternatieven ook werk en zoek medestanders. Wat je energie geeft, groeit.
Neem energetische voeding tot je (vers geperst biologisch groentensap bijv.) om hiervoor de nodige energie te hebben."

het kan mss een idee zijn om in een aparte thread sommige ideen op haalbaarheid te toetsen ?

ik heb de laatste weken een positieve vibe, ik ben er zeker van dat het goed komt !
ja, eventjes doorbijten nog, Rome is ook niet op één dag gebouwd :-)

Totale #Lockdown met goedkeuring van de panische-staats-slaafjes

Het sociale paspoort dat reeds ingevoerd is in het -verre- China leek mij voorlopig nog niet aan de orde, maar toch geheel onverwachts is het op een andere manier al in grote mate actueel. De laatste stap, -het uitschakelen van activisten- is nog slechts een peuleschil. Immers, van elke burger die een klein beetje actief is op internet is een compleet gedachten profiel beschikbaar. De vraag is momenteel niet meer; “Hoe lang kan ik nog vrij reizen?” Dat is al tot bijna nul gereduceerd -op dit moment-. De vraag is; “Hoe gevaarlijk wordt het om als activist te boek te staan voor mijn persoonlijke vrijheid?”

We scheren langs de NWO afgrond, maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat het niet gaat gebeuren wat ze willen

Gelukkig heb ik nog wel vertrouwen in –het plan– en mocht dat niet uit komen dan is bovenstaande nog een laatste route naar het land van horen zien en vooral -zwijgen-.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/06/41128/

Ja Henkie, we scheuren idd langs die afgrond maar maar we zullen recht blijven staan. Er is voldoende bewustzijn ondertussen om een tegengeluid te laten horen en de mensen te doen ontwaken.
We moeten wel nog even doorzetten maar het komt goed, de strijd is al gewonnen in feite.
Groeten

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan