Dotcom Radio

Wat we nu zien is een strijd in de beschaving tussen een pad naar innerlijke technologie of het voortgaan op een pad van uiterlijke technologie met als gevolg dat wie het laatste kiest vrijwillig afstand zal moeten doen van er nog rest van zijn 'ik'. Met de opkomst van de artificêle intelligentie (het woord zegt het zelf) wordt dat nl. niet meer mogelijk. Want dan kom je letterlijk in een artificiële wereld terecht waar jij geen inbreng meer in hebt.
Schauberger was geïnteresseerd in de opbouwende krachten in de natuur, dat wat leven geeft.
In de "technologie" van de natuur en waarom de mens vaak alleen maar een vervuilende en verwoestende technologie kan produceren.
Hij was dan ook de mening toegedaan dat er een andere technologie moest bijstaan, niet één die verwoest maar één die de mensheid vooruit brengt, dienstig aan de mens en die hem vrijheid ipv afhankelijkheid schenkt.

Toekomst overpeinzingen

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/03/hebben-we-duizend-toekomstmogelijkheden-of-nu-slechts-twee/

dotcom.radio aflevering 203 van 03-05-2020

Deze week in aflevering 203 De 8ste week lockdown gaat 17 maart in – Bijdragen luisteraars – met o.a manifest politie en kannibalisme – 1,5 meter economie druist in tegen de menselijke natuur – Pedo – Corona – 5G nieuws – Trump bezig met quantum internet – en natuurlijk de wereld van Qanon.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/03/dotcom-radio-aflevering-203-van-03-05-2020/

Dank je Frits, we doen ons best, ...

En dan nu mijn vraag aangaande de uitzending.

Wie heeft de uitzending allemaal actief gepromoot en hoe, .... ?

Mijn artikel van vandaag, ...

En, … wanneer ga jij -EINDELIJK- in actie komen? Actie voeren !!

Mijn verhaal van actie voeren begon 20 jaar geleden, verschillende gezondheidsklachten hadden mij bewust gemaakt van de andere kant van het verhaal. Verkeerde samenstelling van de voeding en de totale ontoereikendheid om je lichaam afdoende te voeden. Ik ging er over schrijven op mijn website, artikelen lezen, boeken, lezingen bijwonen, video’s kijken al was dat indertijd nog heel beperkt.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/04/en-wanneer-ga-jij-eindelijk-in-actie-komen-actie-voeren/

Ik kreeg deze video van een luisteraar aangaande de uitzending van gisteren

Es ist allerhöchste Zeit aufzustehen und auf die Straße zu gehen

Jetzt wird heute, am 7.5. 14.5. und dann ,wenn das durchgewunken wurde, am 15.5.festgemacht für alle Zeit ! Hört euch das an und recherchiert schnell noch selbst, sonst haben wir die 100% DIKTATUR ...wollt ihr das selbst, euren Kindern und Enkeln hinterlassen. Ich nicht !ich bin dabei! Gruß von der alten Hiltrud, die erst im Alter aufmotzt

---//---

Het is hoog tijd om op te staan en de straat op te gaan

Nu vandaag, op 7.5. 14.5. en dan, als dat werd doorgewuifd, op 15 mei voor altijd aangemeerd! Luister hiernaar en doe zelf wat onderzoek, anders hebben we 100% DICTATURE ... als je het aan jezelf, je kinderen en kleinkinderen wilt overlaten. Ik niet, ik doe mee! Groeten van de oude Hiltrud, die pas op oudere leeftijd opgroeide

Hé Henk wat een leuk filmpje!
Ik ga je delen. Kijken of Facebook niet gaat censureren na aanleiding van wat vanmorgen te lezen was dat ze alles wat met Q te maken heeft willen verwijderen.

stuur de mp3 maar naar mij met wat achtergrond info voor a.s. dinsdag op de radio naar de-apestaarteje-uitdaging-punt-net

Lang geleden dat ik iets met YouTube heb gedaan, mijn video's werden steeds geweigerd wegens copy right van min eigen nummer. Elke keer weer aanschrijven bewijs invoeren, dat gaat snel vervelen. Ik heb er nu maar een paar seconden van gebruikt zonder titel.

IK zag op mijn pagina 38 bezoekers waar alleen de video op staat en tezamen met het forum 27 aantal kijkers, dat kan je op de bekende Hollandse klompen aanvoelen dat de telling niet klopt

Deze week plaatste jij dat artikel waarin de cdc toegaf over o.a kinderen. Ik zag eerst een bezoekersaantal van 500 of zo. In de avond keek ik nog ee keer en zag toen 26 op dat moment. Alsof er opnieuw geteld werd?

Ik zie steeds meer dat mensen met een eigen site video’s plaatsen buiten YouTube om trouwens. Net als Jensen deed. En Commonsense tv doet dit ook vanwege de censuur.

Ik heb mijn statement op de site gezet vandaag samen met een foto die ik hier ook tegenkwam van mijnheer Rutte en zijn konijntje, kijken hoe ver de boodschap reikt, ...

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/07/statement/

Geen grote (sport) evenementen -ALARM- (lees de kleine letters)

Geen grote evenementen zoals Formule 1, voetbal, popconcerten, dat melde het journaal. Mijn eerste gedachte was, -ALARM- De terugkeer naar een normaal leven wordt zo nog duidelijker, -HET GAAT NIET GEBEUREN- !! Een waarom vind ik dit zo’n alarm situatie, ik hoop dat daardoor meer mensen zich gaan afvragen, of zoals je wilt, gedwongen worden om zich af te vragen hoelang die poppenkast dan wel gaat duren. Net als bij een contract, lees de kleine lettertjes.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/08/geen-grote-sport-evenementen-alarm-lees-de-kleine-letters/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan