Dotcom Radio

@henkie
Op 25 april schreef ik in het Jensen-topic het volgende;
"In feite zou elke persoon,beweging die in verzet gaat tegen deze tirannie een document moeten afgeven aan de politie of overheidsdiensten waarin uitgelegd staat waarom het volk in verzet gaat, wat er aan de hand is (kort) en met de vraag wie ze nu eigenlijk verdedigen .. de vrijheden en de rechten van het volk of de vijanden van het volk, die iedereen, en dus ook hen, in slavernij willen brengen. En of ze dat voor zichzelf kunnen verdedigen en tegenover hun naasten ?
Vraag me af wat het effect daarvan zou zijn.
In elke geslaagde revolutie moeten de ordediensten de kant van het volk kiezen.
De ervaring leert dat het eerste schaap over de dam moet maar dat er dan een dambrekingseffect optreedt.
Zo simpel is het eigenlijk. Iemand moet het voordoen en dan volgt de rest. Dat is eig. pure psychologie.

Naar aanleiding van bovenstaande info (vaccinaties) lijkt het mij een goed idee een modelfiche op te maken voor iedereen met in detail de rechten van elke Nederlander inzake zijn gezondheid en wat te doen wanneer deze rechten geschonden worden (zoals natuur al deed).
+ het openbaar maken van deze illegale handelingen die in strijd zijn met de grondwet.
Als ik het goed voor heb zijn trouwens alle gestemde wetten, en dus ook gesloten internationale verdragen (zoals met de WHO) ongrondwettelijk in jullie land. Dit had te maken met de onrechtmatige troonsbestijging van Beatrix (gekaapte kroon) maar dat moeten jullie evn ten gronde uitzoeken.

Bovendien lijken mij die internationale verdragen die de Nederlandse staat heeft gesloten met tal van internationale organisaties niet wettelijk wegens schending van het soevereiniteitsprincipe en de grondwettelijke rechten van haar burgers. Wat is de legale basis waarom Nederland zich moet verantwoorden tegenover bijv. het IMF en noem maar op ? Is er een geldig rechtelijk principe gehanteerd dat deze internationale verdragen boven het Nederlandse recht stelt ? Is dat wel legaal ? Kent er iemand een persoon die thuis is in internationaal recht ?"

vervolgens hoorde ik in de laatste dot.com uitzending dat mn naam vermeld werd bij het helpen opstellen van een dergelijk document (noem het open brief aan de politie), dat ik zou meehelpen dus, vandaar ..
in diezelfde aflevering werd ik "buitenlandse correspondent" genoemd .. snap je ?

en daarstraks las ik dat "de buitenlandse correspondent wschnl tegengehouden is aan de grens" maar dat is dus niet zo :-)
mss bedoelde je iemand anders ?

afijn, bij deze heb je al een eerste versie van die open brief dus

Henk, ik heb je emailadres even spam-proof gemaakt. Voor je het weet krijg je allerlei troep binnen van bots die je emailadres hebben opgepikt via dit forum.

Mike

Dank je Mike, mijn mail adres is al 20 jaar oud en spam krijg ik genoeg maar dat wordt geautomatiseerd naar de spamfolder gestuurd en die in een klik geleegd.

Monsieur / Herr Sens, file alweer gevonden op de andere computer

Mogen 04.00 staat het online (vroeg uw betteke uit eh zunne)

5 Mei, gaan we weer ten strijde of, … al te laat?

Terwijl een deel van de wereldburgers aan het nadenken is over het leven, even ontwaakt uit de Zombie modus, door de #lockdown. Intussen is voor sommigen -Rutte weer in genade gevallen- voor zijn inzet in de Corona crisis. Hoe dom kan je zijn als de gehele economie gesloopt wordt en vanaf nu deze mensen -juist deze mensen- tot willoze slachtoffers zijn vervallen. Het zijn deze mensen die straks wild om zich heen kijken met in hun ogen -HELP- Wat is er gebeurd?

(tevens een update van de nieuwe realiteit) - (no #1 artikel op de site)

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/29/5-mei-gaan-we-weer-ten-strijde-of-al-te-laat/

Is -hoop- hebben in een goede afloop eigenlijk geen -zwaktebod-?

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden vertelt een oud spreekwoord mij. Kunnen we mensen die ergens op hopen, … eigenlijk wel helpen omdat ze het sleutel ingrediënt missen ? We hebben immers nu dringend behoefte aan mensen die iets doen, bijdragen, actie voeren, … in plaats van passief te blijven hopen dat iemand het werk voor ‘hen’ gaat uitvoeren !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/30/is-hoop-hebben-in-een-goede-afloop-eigenlijk-geen-zwaktebod/

net de laatste hand gelegd aan mijn artikel voor morgen
Ik ga verder waar Herr Sens aan begon met de politie, ik bedrek er de Corona App bij en de titel:

De dunne scheidslijn tussen sociale afstand houden en sociale uitsluiting

Herr Sens, een wondje gesneden en ik met het bekende pak zout erin kieperen

04.00 online op de dag van de arbeid bedenk ik me nu, mooi gekozen toch ?

Mooi stuk geschreven weer Henk, helemaal mee eens! Actie dat is wat nu nodig is.
Ik zag een mooi burgerinitiatief om de anderekrant te verspreiden in je eigen buurt. Laten we daar gehoor aan geven want zulk soort acties lijken mij veel effectiever dan een beetje staan schreeuwen op een plein in Denhaag met net 200 man.

bBste forumleden,
Dit kan ook interessant zijn voor jullie in Nederland maar ik ben helaas niet zo vertrouwd met jullie wetgeving.
Ik had begrepen dat jullie noodwetgeving ondertussen door de kamer gesluisd in in alle stilte en zelfs met terugwerkende kracht, klopt dat ?
Dan moet de tekst mss beetje aangepast worden ..
Maar toch .. volgens mij is die wetgeving nog steeds niet grondwettelijk bij jullie, sinds het aantreden van Beatrix verkeert jullie land immers in een juridisch vacuuüm waarin de facto alle besluiten en verdragen die gemaakt zijn sinds dan tot nu in de vuilbak kunnen.
Dat heeft vérstrekkende gevolgen want dat zou betekenen dat jullie het verdrag van Lissabon niet eigenlijk niet ondertekend hebben want de bekrachtiging door de koningin is niet rechtsgeldig en zo kan ik er nog wel enkele bedenken ..

Goed hier de tekst over de rechtsgeldigheid van boete in België:

Hierna het volgende;
GAS-boetes die i.v.m. corona door de Politie worden opgelegd mogen linea recta de vuilnisbak in. Deze zijn onwettig. Voor overtredingen op het Corona-besluit kunnen eenvoudigweg geen gasboetes worden opgelegd. Dat bevestigen ook het College van Procureurs-Generaal en zelfs minister Koen Geens. Ook de onmiddellijke inning van gasboetes is op dit moment wettelijk niet mogelijk. Enkel een minnelijke schikking kan worden voorgesteld en ook hier mag je je serieuze vragen bij stellen.
Een minnelijke schikking is immers maar mogelijk voor de volgende overtredingen:
-) Alle winkels moeten toe tenzij ze essentiële zaken (zoals voeding) verkopen
-) Mensen moeten – indien mogelijk – alleen winkelen
-) Thuiswerk is verplicht. Waar thuiswerk niet kan, moeten werknemers minstens 1,5 meter afstand van elkaar houden. Als ook dat niet kan, moet de zaak sluiten. Deze regels gelden niet voor essentiële bedrijven
Met deze maatregelen wil de overheid vermijden dat mensen een hele dag dicht bij elkaar zitten en zo het virus aan elkaar doorgeven. De meeste van deze maatregels worden vrij goed uitgevoerd.
Het probleem zit hem echter in de privé-sfeer. Volgens het M.B. zijn de volgende activiteiten toegelaten (art. 5):
-) activiteiten in intieme of familiale kring
-) begrafenissen
-) een buitenwandeling met de leden van de familie die onder hetzelfde dak wonen of met een andere persoon
-) fysieke activiteiten: alleen, met de familieleden die onder hetzelfde dak wonen of met dezelfde vriend
In principe moeten mensen thuisblijven. Het M.B. voorziet echter een hele lijst aan activiteiten waarvoor mensen zich wél mogen verplaatsen (art. 8). Dat is onder meer het geval voor dringende zaken en noodgevallen, maar ook voor alle activiteiten die hierboven staan opgesomd.
En precies daar is de hele lockdown-light een eigen leven gaan leiden. Burgemeesters sluiten hun parken en bossen af en heel wat politiezones geven boetes voor wie met de auto naar zee rijdt.
“Maar daar hebben ze helemaal de bevoegdheid niet voor”, zeggen de juristen van overtreding.be. “Niet alleen gaat dit in tegen de wil van de premier, het gaat ook in tegen de wet”. Ook minister De Crem moest schoorvoetend toegeven dat – in tegenstelling tot wat hij enkele dagen eerder zei – fietstochten van 50km en meer wel toegelaten zijn. En volgens Jan Jambon mag je je lief wel degelijk bezoeken, ook als die aan de andere kant van het land woont.
Wie met zijn gezin naar de kust rijdt om daar te gaan wandelen, overtreedt dus evenmin de wet. En als je aan de kust minstens 1,5 meter afstand houdt van vreemden, verspreid je het virus ook niet. Alleszins niet meer dan wanneer je thuis gaat wandelen.
Dienen deze maatregelen daadwerkelijk het volk ?

Dat iniatief van deanderekrant vind ik ook zeer waardevol. Je weet tenminste dat het niet gecensureerd kan worden en je brengt het letterlijk tot aan de mensen hun deur !
Je zou het ook kunnen versturen naar mensen die een sleutelpositie in de maatschappij innemen.
Zeker een ideetje voor hier in België ook ..

De dunne scheidslijn tussen Sociaal afstand houden en sociale uitsluiting, …

De 1,5 meter economie is een –TOTAAL ONNATUURLIJKE– leefwijze voor de mens. Het druist dan ook tegen elke vezel van je lichaam in, en steeds opnieuw op elk moment dien je voortaan om je heen te kijken of er geen politie is die je kan bekeuren.

Erger nog, iedere -HALVE GARE- kan een foto nemen en naar de -WETSHANDHAVERS- | -DE POLITIE- sturen.

Ik kan je op een briefje geven dat het beroep van politie agent nooit meer hetzelfde zal zijn.

Sociaal afstand houden kan al snel uitmonden in -SOCIALE UITSLUITING- van ‘oom’ agent en zijn gezin, … vrouw en kinderen.

Een paar weken geleden vroeg ik mij al hardop af: “Zijn de bestanden te kraken van de Corona app?”

Kunnen die bestanden gekraakt worden?
Wat denk je?
Als bedrijven krakers in dienst nemen om hun systemen beter te beveiligen, …
Als je dus denkt anoniem iemand aan te kunnen geven, wees er beducht op dat, mocht zo’n bestand worden gekraakt, dat jouw leven er nooit meer hetzelfde uitziet als tevoren. Sociale uitsluiting, met een boog om je heen lopen? –JA– je bent immer besmet en vele malen gevaarlijker dan welk virus ook.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/01/de-dunne-scheidslijn-tussen-sociaal-afstand-houden-en-sociale-uitsluiting/

Ja, volledig met je eens Henkie, de DDR is terug in al zijn glorie. Wil je weten hoe het leven er in zon samenleving uitziet dan raad ik je aan de film "Das Leben der anderen" te zien. Beklijvende film en op een manier omgekeerd profetisch, helaas ..
Zeker zien !!

En ja, veel agenten zullen nu geconfronteerd worden met een harde keuze .. blijf ik deze geïnstalleerde dictatuur steunen of ga ik het volk verdedigen ?

Zonder al teveel in detail in te gaan op de achtergrond van wat er nu gaande is (want dan klappen mensen toch dicht en nemen ze niets meer van je aan) kan je de mensen aanporren deze film eens te bekijken en te vragen wat ze ervan vinden ..
Ik had de link op mijn fb-pagina gezet met bijhorende commentaar. Eerste reactie vol hoon en ongeloof.
Komt volgende dag toch wel de info over de arrestatie van die Duitse advocate zeker ..
Geen reactie op.

Indertijd tijdens de protesten tegen het Marrakesh pact in Brussel schreeuwden de mensen dan ook veelvuldig:
"Laat je volk maar in de steek ! "

Eig. hadden we toen eerst een "open brief" met een bode aan de commandant moeten afgeven of aan sommige agenten individueel, dat had mss een belletje doen rinkelen.

Ik heb de video bij het artikel geplaatst en een stukje gekeken, vanavond kijken we verder

Heb al eens met een ingenieur contact gehad in de DDR dus uit de eerste hand wat ervaringen opgedaan

De wereld verandert … Zit jij in het overgangsteam?

De afgelopen twee weken heb ik eigenlijk alle artikelen zelf geschreven, best een hoop werk, maar de ideeën kwamen eigenlijk eenvoudig door het nieuws en de reacties daarop van lezers en luisteraars. We zijn al een tijdje bezig met het onderwerp wereldwijd bewustzijn. Het artikel dat ik vandaag vertaal is van 4 februari dit jaar, de wereld zag er toen nog totaal anders uit.

Met het ervaringsbewijs dat mensen over de hele wereld nieuwe manieren hebben om dingen te benaderen die voor hen werken, verschuiven mensen snel naar het toepassen van die dingen in hun dagelijks leven. Laten we eerlijk zijn, veel van wat de reguliere en dominante cultuur en samenleving hebben gedicteerd en versterkt, werkt niet. Veel ervan is zelfs zelfdestructief en onderdrukt het menselijke bewustzijnsveld. Het is op zichzelf een verrassing dat het niet allemaal op een meer intense manier is ingestort, gezien hoe discordant het is. Ik geloof echter dat mensen intuïtiever en krachtiger zijn dan ze denken dat ze zijn, wat een van de redenen kan zijn waarom we een donkere en plotselinge implosie omzeilen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/02/de-wereld-verandert-zit-jij-in-het-overgangsteam/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan