Dotcom Radio

Alweer een Top-aflevering jongens, mijn complimenten !
Ik heb aandachtig geluisterd.
Voor Henk heb ik de tip om eens contact op te nemen met Monique Calis, zij maakt zelf van die busters en heeft er heel wat kennis van.
Je kan die busters laden met geometrische patronen, bijv. als mal. De buizen plaats je dan op de verschillende hoeken en/of in het midden. Een pentagram kan je gebruiken (actief) maar er zijn uiteraard veel patronen. Afhankelijk welke intentie je "naar boven" wil sturen.
Kristallen komen ook in de mal.
Het is ook leuk doe-het-zelf werk. Harjon & Sjongers kunnen je orgonite en koperen buizen leveren, dacht ik. Soit, dat kan je wel even opzoeken.
Over regendansen wordt lacherig gedaan maar niet voor niets hadden sjamanen een heel hoge status. Ook zij hebben oeroude kennis hierover.
Er bestaan ook reguliere methodes om plaatselijk regen te veroorzaken of te doen ophouden. Die modificatie-technologie wordt toegepast. In China werd/wordt ze gebruikt voor publieke evenementen.
Een amerikaan scheen vroeger, in de jaren 50, een systeem te hebben gecreëerd om plaatselijke regenbuien te doen ontstaan. Google daar eens op, zou ik zeggen. Een systeem met vuurwerkpijlen geloof ik met een mix van bepaalde chemische stoffen.
Moed is inderdaad de tegenpool voor angst en neutraliseert de laatste.
We kunnen nu ook profiteren van deze overvloed aan "licht"-energie van de zon om ons op te laden en de zon in onszelf naar anderen naar buiten te brengen door ons te focussen op positieve alternatieven en andere mensen gerust te stellen dat we er doorheen komen.
Met zoveel vuur-energie op dit moment is het een goed idee om jezelf af en toe te koelen met water. Neem een douche (reinigt je aura van ongewenste negatieve energiëen) of zet een zwembadje buiten. Ga een keer lekker zwemmen. De combo zon en water doet wonderen voor je energieveld !

Het energieveld is op dit moment van ontzettend belang. Luister naar je lichaam als het moe is en vraagt
achter bepaalde voedingsstoffen. We gaan nu het teken stier binnen,het tekenvan overvloed en gezondheid. Geniet (stieren zijn levensgenieters) van alles wat de natuur te bieden heeft. In een "ontspannen"-modus heb je gelijk terug veel beter contact met je instinct en intuïtie. je weet vanzelf wat je te doen staat en je initiatieven zullen bloeien, vruchten afwerpen. ik moest gelijk ook denken aan het koe-item in jullie uitzending. Das niet zo toevallig dat dit uitgerekend nu ter sprake komt hoor :-)

Die oeroude symboliek waarover werd gesproken, die we nu nog altijd terugzien in onze jaarfeesten werd inderdaad "gekaapt". de symbolen op zich ook, en werden inderdaad door sommige machten omgedraaid. De kerk was hier een expert in. Je kan die symbolen dus ook weer terug claimen, inderdaad, door er opnieuw de positieve energie aan toe te kennen die ze hadden. Sommige culturen maken al duizenden jaren gebruik van deze krachtige symbolen, in India bijv.
Gaan we alle christenen opsluiten bijv. omdat in de tijd van de inquisitie dit teken gebruikt werd om "heidenen" te verbranden ? Nee toch.

Komende weken zijn inderdaad belangrijk maar de zon wint nu fel aan kracht :-)

Mbt orgone Sandra manus is ook zo’n iemand verder is phy molds iemand die op eBay prachtige mallen te koop heeft
Verder zou ik graag n adres willen waar ze goedkope berg crystallen verkopen en mn kleine stukjes en of gruis
William Reich was de man die met z’n cloud buster de wolken zo kon transformeren dat ze regen konden creëren
En ja het is bekend dat oa regendansen dat dat geen flauwekul was er zijn mensen die dat klip en klaar kunnen uitleggen hoe dat werkt

En verder mee eens is het super belangrijk om je trilling hoog te houden er zijn entiteiten die negativiteit als voeding nodig hebben verder is er het begrip lousch of hoe je dat dan ook schrijft bij bv een oorlog komen deze et’s met de ufo’s boven het slagveld hangen en dat dood en verderf energie opvangen dat is dr levens elixer vandaar is het van belang weg te blijven van en bij negativiteit.

@henkie, heel goed artikel! Dit had ik nou net even nodig. Lig zo in de clinch met bepaalde mensen, dit ga ik zeker toepassen, thanks weer!

Van de week een discussie met een aantal boeren op FB. Ging over Corona natuurlijk. Ik attendeer hun erop dat er mensen actie willen voeren in Den Haag. Wat typisch was dat vrouwen in die groep voor waren en mannen het af doen als geen zin. Feiten aangehaald over hoe Corona verspreid. Uiteindelijk kwam ik op thuisbeademing. Nee, dat bestaat niet volgens hem. Ik stuur alles door over thuisbeademing en nog niet geloven.
Het is zoals Henk zegt, als ze geholpen willen worden idd!
Ook voor veel boeren gaat dat niet op. Waarom dan deel nemen aan een groep die VOOR actie is? Zelfs de beheerder van die groep plaatste het bericht, met de mededeling dat ze het niet gingen steunen.

Zelfs de beheerder van die groep plaatste het bericht, met de mededeling dat ze het niet gingen steunen.

Misschien een gevalletje gecontroleerde oppositie ...
Het hele systeem wat de elite heeft gecreëerd vergt bewondering, maar verbaas je niet als ze ook in dit soort organisaties zo dr mannetjes hebben zitten.
Geen garantie maar zou zomaar kunnen.

Wat je vaak ziet is dat als men zich gaat roeren dat moet er geclusterd worden bv vakbond, organisatie zus of belangen club zo het enigste wat de elite hoeft te doen is dat mannetje aan de top in dr zak krijgen ....

Ik geloof er niks van. Ze zijn alleen bezig met het klimaat. En willen afwachten wat er nu aan besluiten genomen gaan worden. Geloven bovendien ook nog eens wat het RIVM zegt! Sorry? Diezelfde RIVM waar zij ook tegen zijn ivm de klimaatregelingen? Ineens alle vertrouwen vanuit angst in het RIVM.

Begrip voor mensen die 28 april naar malie veld willen gaan
Nee totaal niet
Kijk naar de uitspraak van RIVM als we de maatregelen niet hadden genomen waren er 23000 mensen op ic gekomen deze plaatsen waren er dus niet gevolg vele duizenden doden
Heel de wereld is dus volgens een aantal gek
Nou ik denk als boer zijnde en ook wij hebben veel last ervan kalveren niks waard melk niks waard kost veel heel veel geld westland bijna naar de klote kermis kapot horeca kapot enz enz
Maar gezondheid gaat boven alles
Ik ben tegen het kabinet
Maar in deze geweldig coalitie jullie handelen goed en ik heb er alle begrip voor
Hierin steun ik u van harte

Kortsluiting in de hersenen, hét grootste virus van 2020 genezen, voorgoed !!

Kortsluiting: Depressiviteit door overheidsmaatregelen en media junk verslaggeving.

Door de levenslange propaganda vanaf de geboorte zijn de opgestapelde waanbeelden in je bovenkamer een marteling geworden, je zit de gehele dag met jezelf in de knoop. Dit geheel kan nog ernstig vermeerderd worden door zwalkende overheidsmaatregelen die elke vier jaar of eerder veranderen door onnavolgbare onlogische redenen en smoesjes. (gifstapeling in je hersenen)

Dé oplossing:

Schakel een coach in die je voor 1000% kan vertrouwen, 100% is niet meer voldoende.

Trek de stekker uit je TV toestel, de radio, blokkeer het internet zeg de krant op en alle magazines.

Niets maar dan ook niets mag je herinneren aan deze wereld voor korte tijd.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/24/kortsluiting-in-de-hersenen-het-grootste-virus-van-2020-genezen-voorgoed/

@henkie
"Bovendien kunnen mensen die als wetshandhavers optreden voor diezelfde overheid beter zelf een coach nemen omdat gebleken is dat gewetensconflicten tot zelfmoord kunnen leiden / lijden zoals bleek onder de Franse orde politie waar meer als 80 agenten zich van het leven beroofden bij de inzet tegen de Gele Hesjes. Deze mensen dienen tegen zichzelf beschermt te worden."

Dit is zo waar. Een gewetensconflict ligt heel vaak aan de basis van elke ziekte ! Van boven naar onder genezen is dan ook geen sinecure. Meestal begint men da ook van onder naar boven ..
Goede voeding, gezonde lucht, levend water. Zo wordt het lichaam energetisch systematisch naar een hogere vibratie gebracht zodat men hiervoor meer ontvankelijk wordt.
Energetische geneeskunde is dus complex en kan eigenlijk maar beoefend worden door iemand, zoals jij zegt, te betrouwen is en een meester op zijn vakgebied. De scheidingslijn tussen wit en zwart is vrij dun.

Ik ben extreem rechts, begin ik mij nu ook te realiseren.

Het begon al snel na mijn geboorte, op de foto’s zag ik nadien dat ik best handig was, of eigenwijs wellicht? Al snel kon ik mijn papfles al met èèn hand vasthouden, ja inderdaad met de rechtse hand, een gewoonte die ik nooit meer afgeleerd heb.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/25/ik-ben-extreem-rechts-begin-ik-mij-nu-ook-te-realiseren/

dotcom.radio aflevering 202 van 26-04-2020

Deze week in aflevering 202: Bijdragen, vragen luisteraars – Ergogenics – Nieuws uit het land van vitaminen en mineralen – Q de stand van zaken, wat gebeurd er allemaal, ook in Nederland. Lockdown gaat de zevende week in en is belachelijk genoeg weer verlengd – de Hoogverraad pagina gaat er moeilijk in bij de Nederlanders. De dollar en olie prijs – EU Landen en staten in de VS failliet – En, hou je vast McDonalds “vlees in de VS” en veel meer, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/26/dotcom-radio-aflevering-202-van-26-04-2020/

Maak je op voor een harde landing, als je gekozen hebt voor -onbewust zijn-.

Je kan onbewust iets goed doen, je kan er ook bewust voor -kiezen- om onbewust te blijven. Mensen die problemen aanschouwen, zich daar geen raad mee weten, het geen plaatsje kunnen geven, een gevoel van machteloosheid oproept, of pure angst. Dit nieuws bewust wegdrukken, we zien wel, hopen dat het overwaait, het kan toch niet waar zijn, noem maar op, wat ook de redenen zijn, … dit -ONBEWUST ZIJN- is een keuze in heel veel gevallen.

Dit is de volgorde van ontwaken:

1). Bewustwording.
2). Licht.
3). Gedachten.
4). Actie.
Dat zijn de vier punten die ik deze week weer heb geleerd, zoals mijn leven de laatste 25 jaar bol stonden van de leermomenten.

De harde landing.

Ontwaken in de nieuwe realiteit zal een berg emoties gaan oproepen, als een onneembare muur overkomen waar niet iedereen de -kleine- deur zal kunnen ontdekken. Ik zie en hoor het nu elke dag van mensen die hun ontdekkingsreis met mij delen. Ze worden heen en weer geslingerd tussen hoop, positiviteit en negatieve gevoelens. Je merkt een zeer duidelijk verschil met de manier waarop ‘wij’ eerder deze reis ook gemaakt hebben. Het verschil is – het gevoel van urgentie-. ‘Wij’ hadden in veel gevallen nog iets van, ik zie dit en dat gebeuren, maar het heeft nog nog niet zoveel invloed dat het mijn directe leven beïnvloed.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/27/maak-je-op-voor-een-harde-landing-als-je-gekozen-hebt-voor-onbewust-zijn/

De postduif van onze buitenlandse correspondent is waarschijnlijk aangehouden bij de grens, dus gisterenavond zelf maar weer wat geschreven.

#Lockdown – Social distance- in welk slecht computer game ben ik verzeilt geraakt?

#Lockdown een slecht computer game: Of is het toch dat oude spel? “Ga niet langs af maar direct naar de gevangenis”. Een tijd opgesloten worden in je eigen huis (Frankrijk) en alleen maar naar de winkel om eten te kopen, een brief uitprinten en invullen met daarop de reden waarom je afwijkt van deze maatregel, zo niet dat volgt een bekeuring van beginnende € 135 euro oplopend tot mogelijk € 4.000 euro.

Wie verzint zoiets en dan ook nog met een griepje dat ver achterblijft op de jaarlijkse griepgolf.

Sociaal afstand houden: Sociologen herkennen drie sleuteltypen van sociale afstand: affectief, normatief en interactief. Ze bestuderen het door middel van verschillende onderzoeksmethoden, waaronder etnografie en observatie van deelnemers, enquêtes, interviews en dagelijkse routemapping, naast andere technieken.

Oh, dus toch een spel en via de sociale media wordt prachtig in beeld gebracht in welk model jij jezelf hebt geplaatst. Ik begrijp het niet maar de psychopaten, sorry ik bedoel de psychologen wel.

Sociaal afstand houden wat moet ik mij daarbij voorstellen. Je bent jong, ziet een mooi meisje, werpt een kushandje, en ze zegt; “Hebben we nu verkering?”
Alle politieauto’s vervangen voor die grote Amerikaanse bakken waardoor je voldoende afstand kan houden van je collega?
Als dokters samen een met het hele team iemand opereren dan is iedereen persoonlijk beschermt, maar moet dat nu voortaan in elk beroep zo worden gedaan? nee onmogelijk, …
Dus we krijgen ook verschillende rangen. Mensen die mogen wat ‘wij’ niet mogen. En dat allemaal vastgelegd in een nieuwe spelregel, oh nee, ze noemen het een “wet”.
Maar wat lees ik hier nu verder; …

“Affectieve sociale afstand tussen nazi-sympathisanten en Europese joden was een belangrijk onderdeel van de ideologie die de holocaust ondersteunde. Tegenwoordig voedt affectieve sociale afstand politiek gemotiveerde haatmisdrijven en pesten op school bij sommige aanhangers van president Donald Trump en lijkt het de voorwaarden te hebben geschapen voor zijn verkiezing tot president, aangezien de steun voor Trump geconcentreerd was onder blanken”.

Nou, als ik dat zo lees kan ik mij niet onttrekken aan de gedachte, nee zomaar een gedachte, dat dit spel uit de linkse hoek komt?

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/28/lockdown-social-distance-in-welk-slecht-computer-game-ben-ik-verzeilt-geraakt/

net mijn programma opgenomen voor vanavond op de slog.nl om 20.00 uur

Muziek met een boodschap

Verder heb ik de tekst geschreven voor een liedje over smile

Als je een muzikant weet die dat verder kan uitwerken

Denk aan het uitwerken: Gisteren klaar !!

Mail me maar op de(at)uitdaging(punt)net

Zal em hier ook effe posten

"Hier is al een een eerste aanzet tot een open brief die kan worden gebruikt om de ordediensten “tot de orde” te roepen .. Deze is nog maar voorlopig en aanvullingen en tips zijn meer dan welkom. Er kan nog een stukje in worden opgenomen over de onwettelijkheid van boetes maar ik heb voorlopig alleen de belgische variant en dat zit er dus niet bij.

Wij als burgers van dit land willen de ordediensten, de facto de beschermers van onze rechtsstaat, vragen om kritisch te zijn bij de maatregelen die werden uitgevaardigd door de wetgevende macht en even stil te staan of deze maatregelen daadwerkelijk het volk dienen.
Zijn wij bereid om al onze burgerrechten (dus ook die van u !), waar onze voorouders hard hebben voor moeten vechten en waarbij honderdduizenden slachtoffers gevallen zijn, zomaar op te geven voor “onze veiligheid” middels draconische veiligheidsmaatregelen die ons werden opgelegd, in strijd zijn met de grondwet, een grondwet die jullie geacht worden te verdedigen.
In overweging nemende, dat de maatregelen duidelijk in geen verhouding staan tot deze crisis, een crisis waarvan nu geweten is dat deze op voorhand gepland werd (Event 201), en waarvan duidelijk is dat met de cijfers wordt geknoeid.
Waarvan vaststaat dat de maatregelen een verwoestend effect hebben op ons sociaal weefsel, onze economie vernietigen en vaststaat dat ze veel meer slachtoffers zal maken dan “corona” zelf .. Depressie, zelfmoorden ..
In overweging neemt dat diezelfde staat u en ons al decennia belazerd, u en ons financieel pluimt, niet het minste respect betoont voor cruciale sectoren in ons land die zwaar onderbetaald worden en aan hun lot overgelaten, waaronder de zorg en diverse openbare (veiligheids)diensten waaronder de uwe ..
Deze bovendien zelf verantwoordelijk is voor het leed in de zorg door deze kapot te bezuinigen.
Om alle bovengenoemde redenen vragen wij, de burgers van dit land aan jullie, de vrijheden en de rechten van het volk en de grondwet te respecteren en te verdedigen waarvoor u zich geëngageerd hebt en een eed hebt gezworen. En niet de politici en ander machten die de vernietiging ervan nastreven en u en ik en uw naasten in slavernij willen brengen. Aan welke kant van de geschiedenis zullen jullie staan ? U zult een keuze moeten maken en deze voor uzelf en uw naasten moeten kunnen verantwoorden .."

Zinsconstructies moeten hier en daar nog worden aangepast heb ik gezien ..
Wat er ook nog in moet;

.. wetende dat een goedkoop, natuurlijk en effectief medicijn (chloor di-oxide) al decennia door een maffia-verbond tussen de pharma-sector en corrupte politici wordt achtergehouden, met duizenden onnodige overlijdens tot gevolg ..

Ik ben voorlopig even het spoor bijster Herr Sens

Waar heb ik dat opzetje gemaakt? met de uitnodiging naar je toe

Onder de oorspronkelijke opzet van jullie post.

Die kan ik niet meer vinden dus mijn inleiding ook niet en daar had ik thuis geen backup van zag ik, heel ongebruikelijk

Dus, ... help

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan