Dotcom Radio

Anderen hier ervaringen met vrienden of familie aan wie je deze opmerkelijke info hebt gegeven ? Krijg je reactie en zo ja, welke ? Lezen ze de info ook ?

mijn “vervelende” berichten die hun dagelijkse leventje vetstoren .

Dat is de nagel op de kop en aanvullend cognitieve vermogen ontberen - zie daniel amen hoe dat komt - en je krijgt de bekende reacties.

De vraag die je jezelf moet stellen is waarom doe ik het en wat brengt het mij.

Ben je uiteindelijk niet zelf de spreekwoordelijke ‘ezel’ die zn/haar hoofd blijft stoten.

Ik heb ook the hard way geleerd als je met n missie bezig bent je te vaak je hoofd stoot, maar als je jezelf ziet als n boodschapper dan wordt het minder heftig en kan je veel beter accepteren dat het ten alle tijden ieders EIGEN verantwoording is mbt de keuzes die men maakt en de gevolgen moet accepteren.

Dank Jokejoke, dat is absoluut waar. Ik vind de ontkennings- en cognitieve dissonantie mindset bij de mensen hallucinant. Deze crisis heeft mij op dat vlak verder de ogen geopend in de zin van dat de "verbinding" die je hebt met de meesten heel beperkt is en over het algemeen niet veel voorstelt. Ik kijk toch met ietwat andere ogen nu naar mijn omgeving, de mensen om mij heen. En dat het o zo belangrijk is altijd je eigen visie en je eigen ding te doen en dat nooit of te nimmer te laten afhangen van de "mening van anderen" want die hebben ze toch niet. Ja, ik vind het nog steeds VERBIJSTEREND hoe iedereen zich quasi vrijwillig naar de slachtbank laat leiden. Het moet me toch even van het hart. Ik prijs me gelukkig dat ik dit forum heb mogen ontdekken.

Ik heb echter voldoende vertrouwen in mezelf om te weten dat wij nu het verschil aan het maken zijn. Met eenieder die we kunnen aanzetten om te onderzoeken, kritisch na te denken, niet alles zo maar voor waar aan te nemen wat de MSM vertelt, een gezond wantrouwen aan de dag te leggen voor autoriteit en kunnen bewust maken van wat er werkelijk speelt, vergroot de kans exponentieel dat we deze waanzin kunnen stoppen. En ik weet dat het ons gaat lukken. Als we doorzetten op het ingeslagen pad, is het over en uit. Dat is het nu al, maar ze weren zich nog als een duivel in een wijwatervat. Dat is wat we nu zien. Nadien zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn. We zijn echt op de goede weg. Blijf vetrouwen op jezelf en je acties want het kantelpunt is al lang bereikt !

Dat sneeubaleffect van mensen die mekaar wakker schudden is niet meer te stoppen .. Je merkt het aan alles. Steeds meer en mensen sluiten zich aan, komen de straat op en laten hun stem horen. Ze kunnen hun macht alleen nog een beetje fysiek handhaven maar geestelijk is die al lang weg. En wij zullen straks vooral mensen moeten opvangen als de matrix instort. De geestelijke nood zal hoog zijn.

<p style="text-align: left;">Maar ik ben desondanks meer dan positief ! We moeten gewoon het doel voor ogen blijven houden, vetrouwen op onze innerlijke autoriteit, ons nog meer organiseren en de acties volhouden. En het komt goed, dat weet ik gewoon !</p>

Ik deel. Over virussen. Ook jouw artikel Henk.
Ik deel informatie van Dr. Kaufman, Dr. Lanka, Bruce Lipton, Dr. Fry etc.

Ik praat erover, probeer een ingang te vinden.
Stuur per email en WA informatie om nog eens rustig na te lezen.
Deel af en toe wat op Facebook.

Tot op de dag van vandaag heeft nog niemand de reactie gegeven die ik hoop te verkrijgen:
'Goh wat interessant! Waar kan ik hier meer over lezen?'

Moedeloos word ik ervan.

Mensen, de tijd dat we anderen konden overtuigen is voorbij. Als dat al mogelijk was had dit de afgelopen 4-5 maanden moeten gebeuren. Mensen zaten thuis, ze hadden geen enkel excuus om niet zelf op onderzoek uit te gaan. Ze nu nog proberen aan onze kant te krijgen is zinloos en je loopt er alleen maar op leeg, een dood paard en zo. Het is nu tijd om de mensen die het wel snappen te mobiliseren en actief in verzet te gaan. Te beginnen met de demo's in Den Haag zaterdag en de week daarop. Met als klap op de vuurpijl Berlijn, de 5 Million March. Ik ben er bij alle drie bij!

Mike

@spal

Dat is het lot van pioniers. Laat je niet ontmoedigen. Laat je waardeoordeel over jezelf nooit van anderen afhangen. Er beweegt veel hoor. Mensen zijn kuddedieren en imago is heilig  Ze zullen hun kudde nooit afvallen tenzij er een nieuwe is die sterker is. Dan lopen ze massaal over. Das een natuurwet.

T28n4w582di0uovevfsrpvnj2v1q8plvy.jpg

Mike

gister zat ik ergens aan de koffietafel, het kind vroeg zich iets af wat in het nieuws was. Ik zei niet geloven wat in de krant staat. Toen zeiden hun, ja wat jij zegt is waar. Maar op zo'n manier dat ik er verdrietig van werd.
Hun doen geen onderzoek
Ik bij elkaar duizenden uren inmiddels en dan zo weggezet worden
zelfs mijn zus, die eindelijk meer wakker geworden is, heeft na een paar maanden veel te hebben gelezen een soort van info-standstill.
ik merk wel op fb's van mijn nieuwe 'vrienden', dat het vooral in mijn bubbel zo stil is. In andere bubbels is het af en toe wel heel druk met reacties van vooral veel 'lot'genoten.

Deze zag ik vanmorgen op een kinderboerderij zo ben ik opgevoed , wie met de kudde meeloopt , stapt in de stront van een ander !  er was daar  een vader met 2 kinderen die tegen mij uitviel omdat ik geen 1.5 meter afstand hield , daar doe ik niet aan meneer ! Hij viel vreselijk tegen mij uit , hij luisterde niet meer naar wat ik zei , ben weggelopen ! Later kwam hij naar mij toe en ik wilde hem de andere krant geven, die hij afsloeg ,ik zei ,meneer ga eens lezen op bijvoorbeeld virus waanzin .nl en lees deze krant , ga uit je angst , en informeer jezelf aub van de waarheid , doe het voor de toekomst van je kinderen ! hij zei ,ik lees de AD en zo blijf ik op de hoogte ,  helaas geen goede eerlijke info meneer, frustrerend dit ,maak me er zo boos om , niet meer te redden die man pfffff..

Laat het jou een spiegel zijn naief. Zij hebben niet dat 'gevoel' dat jij er 1000-uren in hebt zitten en zij weten niet wat jij allemaal gelezen, om jezelf een innerlijke mening/innerlijk gevoel te creëeren.

"Niet geloven wat in de krant staat" kan (kan, want ik was er uiteraard niet bij) heel autoritair overkomen. Autoritaire uitspraken kunnen vooral bij kinderen tegendraadse gevolgen hebben. Wellicht een tip om meer te spelen met de verhalen door kritische vragen terug te stellen waardoor ze er zelf dieper over gaan nadenken. Sowieso is het meer realistisch om te zeggen dat 50% van wat in de krant (of ander nieuws) komt niet waar is, want een deel van de nieuws verhalen (zeker lokale kranten) zijn gemaakt op basis ervaringen van gewone burgers.

oh en Henk ik deel heel soms wat van jou. Ik probeer diarree op mijn pagina te voorkomen.
En het is zoals Mike zegt, iedereen heeft de kans gehad.

Pioneers! Dat zijn we. En dwarsdenkers!

Wellicht dat we in de minderheid zijn, omdat we evolutionair vaker opgegeten zijn door leeuwen. Maar ook rijkdom brachten door eens op het andere pad te kijken wat daar was en daarom niet uitgestorven zijn. De most brave op een slagveld vangen de meeste kogels op en beschermen zo the timid, die zich thuis weer voortkunnen planten. Ook nu brengen we rijkdom in o.a. kennis en demonstraties en laten de most brave een spoor achter van lijken (klokkenluiders).

Pioneers! Dat zijn we. En dwarsdenkers!

Querdenkers is de naam van de organisatie die de demo in Berlijn organiseert. Laten we daar met 5 miljoen dwarsdenkers gaan staan! Vergeet NL, ik heb geen zin om te wachten tot 3032, wanneer de Nederlander eindelijk uit een diepe coma ontwaakt. De Duitsers hebben een actieve herinnering aan Hitler en aan de DDR en zeggen: niemals wieder, wir sind das Volk!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan