Dotcom Radio

<p style="text-align: left;">Niettemin ga ik door, tot het bittere einde.</p>
Better to die standing up, than to live on your knees ..

Herr Sens, kun je me eens uitleggen wat er fout gaat in die posts waarin align-codes staan? Jij bent niet de enige bij wie dat gebeurt. Welke knop of knoppen boven het tekstvak gebruiken jullie? Voor mij is dit een mysterie namelijk...

Mike

@naief

Wat jij schrijft klopt wel. Dus moet de tactiek beetje bijgestuurd worden want je kan geen oorlog winnen zonder manschappen uiteraard..

Maar hoe kun je een dwarsdenker zijn als de narratief krom is 🤔

Maar hoe kan het dat dit alleen forumgebruikers overkomt en mij niet? Klikken jullie soms op een van die knoppen met streepjes?

Mike

Maar hoe kun je een dwarsdenker zijn als de narratief krom is

haha, ja, dat is een aanpassing van mijn kant aan de heersende mening
hetzelfde geldt voor alternatieve geneeskunde, dat hebben de omdraaiers toch mooi omgedraaid

@ssrdam die reactie was van een volwassene en ja hun zien mijn uren natuurlijk niet
Je moet geen jehova getuige worden en tegelijkertijd toch het nieuws verspreiden.
Vragen stellen is inderdaad een mooi methode.
Bij sommigen lukt me dat heel mooi. Waarschijnlijk door iets wat hun uitstralen.

@mike, @henkie

Onze beweging (vrijheid voor het volk) had graag in contact gekomen met viruswaanzin en viruswaarheid voor overleg en uitwisseling van info. Ik kan die mensen (en jullie ook) in contact brengen met Michael Verstraeten, de advocaat die de belangen van 400 belgische burgers behartigt in het kortgeding tegen de belgische staat inzake de ongrondwettelijkheid van de corona maatregelen.

Ik meen me te herinneren dat er ooit een Belgisch jurist?/advocaat? aanwezig was in 1 van de streams van viruswaarheid (toen nog viruswaanzin). Ik zal even kijken of ik die video nog kan vinden om te achterhalen wie dat was.

Dit was niet de video die ik in eerste instantie in gedachten had, maar mede hierdoor denk ik wel dat er al redelijk goede communicatie is tussen verschillende 'viruswaarheid' groepen. Voor contact, mits Mike geen email heeft, zou ik contact opnemen met viruswaanzin via hun site.

Emotionele overheersing: Wat vertelt het Nieuws? Waarom? Met welke achtergrond? Door wie?

Vele artikelen staan er op de site over persoonlijke ontwikkeling, je emoties beheersen en mindcontrol. Nu -MEER DAN OOIT TEVOREN- is het noodzakelijk om in de spiegel te kijken en je gedachten op een rijtje te krijgen en uit te zoeken voor jezelf hoe je wordt beïnvloed

MIND CONTROL DOOR MIDDEL VAN EMOTIONELE OVERHEERSING

Wat je op het punt staat om te lezen is een onthullende blik op een psychologisch mechanisme dat momenteel gebruikt wordt door de overheid en de media om bijna absolute controle over de bevolking te bereiken. Ik noem dit het concept van de “crisis van het NU ‘, en begrijp dat dit net is als het nemen van de rode pil.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/14/emotionele-overheersing-wat-vertelt-het-nieuws-waarom-met-welke-achtergrond-door-wie/

Je kan zelfstandig denken, of je kan dat niet.

We gooien oude artikelen af en toe maar opnieuw in de roulatie, ze blijven tijdloos en nog nooit in de geschiedenis zijn zoveel mensen afhankelijk van het vermogen om -ZELFSTANDIG- hun gedachten op een rij te zetten, …

Je kan dat niet beiden tegelijk of soms wel en soms niet. Als je dermate verward bent van alle tegenstelling berichten en je weet niet meer wat je denken moet? Helaas behoor je dan tot de groep die dermate gehersenspoeld is door je opleiding, de media en je medemensen dat je de mogelijkheid tot zelfstandig nadenken ontnomen is!

Napraten van fake nieuws berichten van onze media, de overheid, je leraar, je dokter etc etc is dodelijk voor de persoonlijke gedachten. Durven ingaan tegen de gevestigde “orde” of liever gezegd “wanorde” is dan niet meer mogelijk want communiceren is een vak vooral als je in de minderheid bent.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/15/je-kan-zelfstandig-denken-of-je-kan-dat-niet/

de Telegraaf bericht eindelijk over Q Anon, 3 jaar na dato in 2020

Hoe komt het dat het bijna 3 volle jaren duurde voor we het allereerste bericht tegenkomen van Q Anon in de Telegraaf? Het is niet meer als mosterd na de maaltijd nu de beweging grote bekendheid geniet, niet bij miljoenen maar honderden miljoenen mensen en volgers wereldwijd de strijdkreet WWG1WGA – “Where we go one, we go all” hooghouden.

Even een lesje journalistiek voor beginners

Hoe kom je iets te weten wat je niet weet?
– Je stelt een vraag !

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/16/de-telegraaf-bericht-eindelijk-over-q-anon-3-jaar-na-dato-in-2020/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan