Dotcom Radio

Vrijheid -of- Fascisme

De dictatuur die op ons neerdaalt – gebruikmakend van het alibi van de huidige Covid-hersenschim – biedt de grootste kans die de meesten ooit zullen hebben om zich om te draaien om de muziek onder ogen te zien. Het is precies de juiste katalysator om iemand de waarheid te laten zien, of op zijn minst te zoeken – en er vervolgens naar te handelen.

Onze politieke instellingen hebben zich gecapituleerd voor de blauwdruk van het Vierde Rijk en het grootste deel van de bevolking is met hen meegegaan, zich niet realiserend welke agenda wordt uitgespeeld.

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/16/vrijheid-of-fascisme/

T8k488eem9dcbdodron0rtf3hfyzqmpxi.jpg
Gisteren centrum Parijs
Mondkapjes dragen verplicht

Vraagje?
Hoe zit het dan met rokers?
Nee die hoeven het kapje niet te dragen?
Dus slechte gewoontes worden beloond?

Geen mij eens een sigaret, ... aansteken doe ik wel als het nodig is

Geen mondkapje dus op, opvallend hoe weinig mensen er nog roken viel mij ineens op !!

Parijs de hoofdstad van Europese mondkapjes waanzin.

Parijs kent een ‘draagplicht’ voor mondkapjes buiten in het centrum van de stad. (Hoe groot is dat centrum?) Boete 135 euro! – Woensdag een tripje naar Parijs met een Franse dame voor een verhuisklusje vriendendienst. Ik kan er niet aan wennen dat in en in slaafse gedrag van mensen waar iemand zonder kapje een zeldzaamheid is.

Ww waren dus in Parijs, ... zonder slavenkapje, een levend virus bestaat immers niet, ...

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/17/parijs-de-hoofdstad-van-europese-mondkapjes-waanzin/

Masker-handhavende humanoïde robots ingesteld om kantoorruimten binnen te vallen

Aangezien sommige Wall Street-banken handelaars en andere werknemers hebben opgeroepen om terug te keren naar hun kantoren, zal hun vermogen om sociale afstandsmaatregelen af te dwingen een uitdaging zijn, tenzij mensachtige masker detectie robots worden ingezet.

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/18/masker-handhavende-humanoide-robots-ingesteld-om-kantoorruimten-binnen-te-vallen/

dotcom.radio aflevering 224 van 20-09-2020

Deze week in aflevering 224 Spreuk (je geweten) – Bijdrage luisteraars – Goddelijk gedachtenvoer van Mike – Prinsjesdag – Als zwijgen net zo erg is – ‘Trump biedt Assange gratie – de Noodwet uitgelegd – Corona nieuws en meer gedachtenvoer, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/20/dotcom-radio-aflevering-224-van-20-09-2020/

Mooie uitzending weer Henk en Mike, dank hiervoor.
Voor mensen die wat meer willen weten over kanker genezen met Febendazole/Panacur, een jaar gelden berichtte ik hierover in het kanker topic. Grappig dat ik dit op het spoor kwam doordat ik ergens hoorde dat Ruth Bader Ginsburgh dit gebruikte i.v.m pancreaskanker....

Ik heb het even voor je gefixt, Medusa. Nu wordt er rechtstreeks naar je post gelinkt. Ik heb dat een jaar geleden volledig gemist!

Mike

Mike,

Hoewel ik eerder al aangaf dat ik denk dat de link die je geplaatst had niet zoveel betrekking heeft op mij heb ik geprobeerd om dit te openen. Ik heb eerder geen tijd gehad. Maar het lukt niet.
Ik probeer te lezen via de link die je vorige week had geplaatst in dit topic. Van zoom. Ik heb geen idee hoe dit werkt. Heb dit gedownload en van alles ingevuld. Maar de enige vraag die ik krijg is Joy meeting en dan vliegt de camera van mijn mac aan. Heb je een andere link waar ik dit kan lezen?

Mijn woede is pas recentelijk ontstaan. Dit heeft te maken met andere factoren dan alcohol. Dingen waar ik geen weet van had en waarvan ik mezelf afvraag wat voor baat ik erbij heb nu ik wel weet. Voor mijn gevoel geen toegevoegde positieve waarde. Uiteindelijk mag ik dan nu de waarheid weten over mijn jeugd. Dat neemt niet weg dat alles over mijn biologische moeder gelogen is geweest. Ze doet precies datgene waar ik elke keer voor gewaarschuwd ben. Geef haar 1 vinger en ze weet precies hoe ze moet kwetsen. Wat heb ik hier allemaal aan gehad ondanks dat ik medelijden met haar heb? Nada! Alleen maar meer verdriet en trauma. Maar ik ben er klaar mee. Ik heb geen zin meer om ermee bezig te zijn. Ik heb de deur wederom dicht gegooid en probeer verder te gaan zoals voor ik deze waarheid kende of in elk geval bewust van was. Ik denk niet dat de AA de aangewezen plek is voor mij.

Toch fijn om te horen dat jij grote springen vooruit maakt! Nogmaals alle kracht gewenst in deze strijd.

Er werd gesproken over mogelijk zwarte magie toch? .. dat mensen daardoor niet uit de angst komen. Kan het Gaslichting te maken hebben dat mensen in de trance van angst en volgzaamheid zitten, dit werd namelijk genoemd in de laatste Zoom van Viruswaarheid met Michaela Schippers.

Weer een mooie dotcom radio uitzending! Thanks!

En wat Mike omschreef over dat sterke gevoel/intuïtie hebben naar mensen heb ik dus ook. Heel erg herkenbaar. Aan mij werd vaak gevraagd of ik dan misschien niet gewoon hoogsensitief ben en het daarmee te maken heeft. Maar als een soort woord van God klinkt beter😉

Gisteren had ik een rare situatie met mijn vader. Eigenlijk schrijf ik dit liever niet, maar ik doe het toch maar.

Dit naar aanleiding van zwarte magie. Het zal er wel niets mee te maken hebben, maar het was vreemd.

Ik heb hele zware en diepe discussies met mijn vader over de thema's die hier besproken worden. Hij blijft maar in de blue pill zitten, terwijl hij echt niet de domste is. Gisteren hadden we het over de coronamaatregelen. Hij begon er zelf over dat hij 's nachts had zitten denken. Dus hij is er toch erg mee bezig en de discussies die we hebben, kunnen onze band nooit schaden.

Nou, ik heb gisteren met hem besproken dat de maatregelen niet gerechtvaardigd zijn omdat er niet veel doden zijn. Dit heb ik zelfs opgezocht op de website van het RIVM. In Nederland tot nu toe door en met Corona 6258. Nou, erg voor die mensen maar geen reden om een gehele maatschappij om zeep te helpen. Nou, ik vroeg hem dus of hij vond dat het gerechtvaardigd was.

Ik benadrukte: Het totaal aantal doden. Hij sprak tegen me en onderbrak, keek me aan, kon niet verder en meteen daarna draaide hij zijn hoofd van mij af en begon weer de bekende taal op te dreunen, dat het toch wel heel erg allemaal was en dat de maatregelen wel goed waren. Ik zei, nee, stop, er zijn niet veel doden, hier gaat het om, het maakt niet uit hoe ze eraan toe zijn al verliezen ze alle haren op hun hoofd. Als ze NIET sterven is het niet erg genoeg, maar het gaat hier om de doden en die zijn niet veel. Vind je dat de maatregelen gerechtvaardigd zijn. En weer deed zich dezelfde situatie voor. Alsof hij even uit trance was en moest denken, hij wende zijn hoofd weer af en ging weer door met zijn zin. Hij wilde er niet aan, wilde niet verder denken.

Dit bevreemde mij zeer. Als hij dat al niet kan en hij mij echt goed gezind is, hoe zit het dan met vreemden?

Het maakte me echt angst dat hij niet in staat was om zijn gezonde verstand te laten denken. Alsof hij gehypnotiseerd was en even uit hypnose was, maar er door iemand weer in getrokken werd.

Ongelooflijk.

Dorothé

Ik ken iemand die in eerste instantie vóór de Corona-periode over veel onderwerpen 'wakker' was, dus hij was op de hoogte van de deepstate, de pedo's, pro-Trump etc... Maar sinds de Corona-tijd gelooft hij daadwerkelijk dat het een gevaarlijk virus is! En vandaag de dag nog steeds! Wel geeft hij aan dat hij gelooft het virus als biowapen is gemaakt in een lab... Maar toch...
Maar laatst kreeg hij griep en heeft hij zichzelf laten testen... Ik snap het niet! Hoe kan iemand die al wakker was zo in slaap gekukeld zijn over Cojona?? En hij is ook nog arts en wetenschapper...

Ik wil best geloven dat er zwarte magie over de aarde woekerd!

Kevin

Ik denk het niet.

Ik denk dat mensen die echt ontwaakt zijn, dit ook blijven. Mijn vader is niet ontwaakt. Wat er eigenlijk gebeurde, was dat het in eerste instantie leek alsof hij mij gelijk wilde gaan geven en zelfs dit al wilde gaan zeggen, hij stopte met spreken en daarna ging hij weer gewoon door met zijn gebrainwaschde verhaal. Misschien moet ik er helemaal niets achter zoeken. Eigenlijk wilde ik het hier eerst niet schrijven, omdat ik het niet eerlijk naar mijn vader toe vind dat ik zo iets persoonlijks schrijf en misschien is het van mij 'hinein' interpreteren en was er niets aan de hand en heeft hij alleen maar even kort nagedacht en is toch bij zijn mening gebleven. Ik vond het alleen zeer vreemd en n.a.v. de uitzending, dacht ik hier weer aan.

Dorothé

hmm, ik heb eens een boekje, wolven in de stad aan de kinderen voor gelezen. Daarin keken de mensen televisie. Er waren reclames voor drop met een wolvenkop. De mensen die die drop aten keken vervolgens alsof ze aan het beeld gekluisterd waren. Ze kregen opdracht om naar een verzamelpunt te gaan en daar zouden weerwolven wat met ze gaan doen. Een paar kinderen die niet van drop hielden hebben toen alles gered.

ik heb eens iemand horen vertellen dat een kind van haar wel eens stemmen uit de televisie heeft horen komen met een persoonlijke opdracht voor 1 van de gezinsleden.

Wie weet Godgeschenk. Het is frappant en ik snap dat het eigenlijk niet koosjer is over verhalen van je vader te delen, maar het geeft wel inzicht.

Leven Op De Automatische Piloot

Bij de meeste mensen stond het leven op de automatische piloot jaar in jaar uit, het leven kabelde voort van weekend naar weekend, van vakantie naar vakantie met daar tussendoor wat persoonlijke hoogtepunten als een bruiloft, geboorte of het een of ander feest.

De TV propaganda machine en alle andere media brachten het nieuws in hapklare voorgekookte brokken zodat je daar niet over na hoefde te denken, en als er eens iets voorbij kwam dat je wenkbrauwen deed fronsen was er de snelle correctie van de media die je deed denken;

“Kan ik daar wat aan doen, … nee”.

Intussen konden de politiek verder gaan met het uitrollen van hun kartel, niet alleen in de Haagse politiek maar in elke gemeente werd een kartel burgermeester aangesteld.

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/20/leven-op-de-automatische-piloot/

Vandaag gekeken naar de video van Sven Hulleman met zijn interview met Marije Berkelaar

Welke webpagina ga ik dit delen met een bestaand verhaal over dokters

Dat werd dus deze, en wat kwam ik daar tegen, een video over ons hondenmedicijn om kanker te genezen, ik had het dus reeds gehoord maar weer vergeten

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/21/wordt-de-schroevendraaier-het-belangrijkste-stukje-gereedschap-voor-de-moderne-dokter/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan