Dotcom Radio

Vreemd. Het toeval wil dat ik hierover gisteren nog met iemand gesproken heb. Ook dat zinnetje over de golfoorlog is interessant. Ik weet dat zulke wapens toen al werden gebruikt.

vanavond gepost op Linkedin (2 likes)

kom linkedin'ers geef ook eens een like en als je lef hebt een share. Doe ook eens iets voor je eigen vrijheid en laat niet een ander de kooltjes uit het vuur halen. Bedrijven gaan toch voor een groot deel naar de klote onder de NWO dus daar hoef je het niet meer voor te laten. Dit is geen spel en jij mag al helemaal niet meespelen als het zo was. Of heb je er soms al voor gekozen om als slaaf door het leven te gaan. De tijd om aardig te zijn tegen mensen is voorbij. Mijn vrijheid staat op het spel en alleen sta ik machteloos. United we stand

hmm, ik heb eens een boekje, wolven in de stad aan de kinderen voor gelezen

Dit boek las de meester vroeger altijd voor in de klas toen ik klein was! En als kind zijnde heb ik dat boek ook heel vaak gelezen. Toen heette dat boek Lyc Drop. Heel gaaf verhaal!

Kevin

Toq1tsxu3zc71mvvpa66w5n6iu8wbnkr6.jpg

Dezelfde vreemde pijlen op buienradar boven Nederland

Deze week was het de Minister President die in de camera snauwde

“Je moet gewoon je bek houden”

Ik geef je op een blaadje dat het kabinet van Covid achterklap en fraude

Hun doodsvonnis hebben getekend en nog wel …. cum laude
Want #Ik DoeNietMeerMee

Rutte wordt een gesloten dossier

Mooi toch Henk! Ze moeten inmiddels te vaak excuses maken. Grapperhaus heeft toch ook alsnog een boete gehad ivm ze huwelijk. Nu Rutte weer die zijn woorden moet corrigeren! Laat ze deze menselijke fouten nog maar vaak maken. Heel vaak! Dat is alleen maar goed voor het sluiten van het maffia dossier van Rutte!

Dezelfde vreemde pijlen op buienradar boven Nederland

Henk, ik heb ontdekt dal als je kiest voor wolkentoppen bij Buienradar (en dat iets uitzoomt) je het beste beeld krijgt van de vreemde pijlen maar ook van de 'cirkel' boven Nederland. https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/wolkentoppen
Probeer maar eens...

Mike, zonet hoorde ik dotcom. Je hebt het over zwarte magie. Hoe zie je voor je dat ze dit verspreiden? Ik dacht ook al aan een soort gif die verspreiden. Zwarte magie misschien, ik weet het niet. Ook geen idee of Het bestaan daarvan geloofwaardig is.

Overigens had je het over een zoom link om te lezen. Ik gaf eerder aan dat dit niet werkt. Sterker nog, na die download is mijn MacBook van mening dat ie een eigen leven kan leven. Bij mij werkt het dus niet.

Ik vermoed dat dit gaat via al die smart-apparaten, zoals de smart phone en smart TV. Misschien ook via HAARP.

Mike

Wie weet. Misschien ook nog zonnepanelen. Wie zal het zeggen. Bewijs ervoor is er niet.

Ik ga er maar vanuit dat er geen alternatief is voor die zoom link die je geplaatst had. Was wel benieuwd wat er te lezen viel. Helaas, dat gaat over.

Overigens, ik ga hier ook een duit in het zakje doen. Ook na aanleiding van dat gedoe met Wouter Raatgever een poos geleden. Voor mijn gevoel heb ik de afgelopen tijd wel eea geleerd hier voorzover dat in me macht lag. Zowel van Mike als van anderen waarvoor dank. Over dingen in de wereld waarvan ik altijd wel aangevoeld heb dat ze niet kloppen maar geen beeld bij had. Alles op gevoel. Het is mij niet in me koude kleren gaan zitten. Datzelfde is het geval over het feminisme topic. Daarnaast viel dit alles samen met een mijn eigen jeugd situatie. Hierin heb ik geprobeerd dingen op een rijtje te krijgen. Voor mij is na 2 jaar duidelijk dat het altijd mijn moeder is geweest die geen goed zou hebben gedaan in mijn leven. Ze heeft meerdere kansen gehad van mij. Helaas is zij degene die emotionele chantage toepast. Ik zit hierdoor in een periode dat ik niemand meer vertrouw. De deur naar mijn moeder is wederom dicht. Zo zijn er van mijn kant wel meerdere deuren gesloten en er zullen in de toekomst vast nog meer volgen. Tegelijk kwam ook dat gedoe met Wouter Raatgever en ik begrijp tot op de dag van vandaag niet wat je daarmee bedoeld hebt. Geeft verder ook niet want hier voel ik niet de behoefte om daar nog mee bezig te zijn. Het is al teveel geweest. Ik heb echter het advies om naar binnen te gaan serieus genomen.

Verder is Wouter Raatgever wat mij betreft een eikel die geen aandacht behoeft. Dat neemt niet weg dat het wel leuk is om diep te graven naar zijn bestaan.

Het “Nieuws”, zoals we dat eens kenden, … is dood.

Het “Nieuws” is aan zijn einde gekomen, ten onder gegaan aan zelf toegebrachte verwondingen.

In dienst staande van de linkse agenda is er werkelijk geen gezond denkend mens die de constante bagger, fake nieuws, roddel en verdraaiingen nog serieus neemt.

#IkDoeNietMeerMee

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/23/het-nieuws-zoals-we-dat-eens-kenden-is-dood/

Binc
Bijdrager
Wie weet. Misschien ook nog zonnepanelen. Wie zal het zeggen. Bewijs ervoor is er niet.

Het feit dat je het niet weet betekent niet dat er geen bewijs is.

In reactie op de black magic opmerking van Mike in de uitzending deze bijdrage van een luisteraar

Beste Henk,

Gezien aflevering 224 van dotcom.radio beluisterd te hebben, stuur ik je bij deze toch maar weer eens een show van Tony Pantalleresco door, die je mogelijk wat meer helderheid zou kunnen geven over dat wat er wereldwijd gaande is. De hele show is wat mij betreft het beluisteren waard met een extra focus op de tijdspanne 24:15 - 35:00 mbt info over nano.

Groet, Ben

scrol naar de groene pijl onderaan om de podcast te starten

het snijd wel hout, de nono vergiftiging van het interne milieu

https://independz.podbean.com/e/tonys-show-09232020/

COVID 19, is het een ‘Virus’, of onschadelijke ‘Exosomen’?

NOS, RTL elke dag horen we vertellen over het gevaarlijke virus, dus wij blijven ook herhalen dat een leven virus zoals men ons verteld iets geheel anders is. Het is hard nodig want velen begrijpen of hebben nog geen kennis genomen van deze belangrijke informatie genomen. Een Virus, IS HET GEVAARLIJK, of kijken we naar gif opruimende exosomen die een belangrijke taak vervullen in het lichaam ?

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/24/covid-19-is-het-een-virus-of-onschadelijke-exosomen/

-Stilte- is -Geweld- en doet nu oorverdovend zeer !

Het doet oorverdovend zeer dat de zwijgende masse de verantwoording nog niet neemt om het kwaad, de duisternis te tonen aan het daglicht zodat bij anderen de angst weggenomen kan worden of erger, mensen die het ‘even’ niet meer zien zitten. En ‘even’ duurt nu al een al dik zeven maanden.

De vraag; “Zitten we wel op de zelfde golflengte?” Veel mensen zijn niet afgestemd op de hogere frequenties vanwege de dode voeding die ze eten, dat is waar de “Black Magic” begint, … Waar mensen dom gehouden worden door zich te voeden met energieloze voeding, morgen meer daarover, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/25/stilte-is-geweld-en-doet-nu-oorverdovend-zeer/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan