Hallo iedereen , Henk bedankt voor je goede stukken weer, ik stuur ze massaal door , weinig reactie maar ze worden gelezen en dragen bij ..., veel mensen beseffen inmiddels dat dingen niet kloppen maar ondernemen geen actie , ze zeggen ik wacht het allemaal maar af, deze passieve houding van mensen frustreert mij echt , ik zet mij volledig in tegen deze kwade machten en de rest suddert maar door , laatst zei er een vriendin : nou als vaccinaties echt verplicht worden dan moet het maar , ik stuurde haar toen info over het Corona vaccin en ze reageerde met , je ziet leeuwen en beren , ik laat deze mensen even letterlijk los , Ik bewaak mijn energie en laat me niet leegzuigen ! Zaterdag avond was er een meeting van verzet groep Westland en het gaf mij echt een boost ! Gelijkgestemden ontmoeten voelt fijn , we vullen elkaar letterlijk aan , met positiviteit naar de toekomst kijken is goed , en geeft impuls tot echte verandering , de radio uitzending op zondag , het forum , dotcomnieuws , gedachtenvoer ik ben er ongelofelijk blij mee , Henk en Mike wil jullie wederom bedanken voor de positieve invloed die jullie al lange tijd op mijn leven hebben ! Fijne tijd in Nederland Henk en Mike ik heb het nog niet laten weten , ik vind dat je enorm goed bezig bent , deze verandering , een leven zonder alcohol verslaving zal je uiteindelijk veel positiefs brengen , zag in Den Haag dat je afgevallen was en je huid er goed uitzag , geweldig knap ! Kijk uit naar de volgende meeting met jullie allemaal, fijne dag , Assie