Dotcom Radio

Spreuken van deze tijd

Op gedachtenvoer kwam je altijd al veel spreuken tegen, over elk onderwerp is immers wel een passende spreuk te vinden. Toch ben ik sinds enkele weken maar begonnen mijn eigen spreuken te maken, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/26/spreuken-van-deze-tijd/

Reactie van een lezer luisteraar

Beste Henk,

Een jaar of 10 geleden kwam ik jou op het spoor en heb mijn leven drastisch veranderd, toen ik mijzelf de vraag stelde op m'n 65ste levensjaar bij pensionering:
"Wat ga ik er aan doen om te voorkomen dat Ik kanker krijg"
Jouw gratis e-book 'Mijn zoektocht naar gezondheid" heeft me daar enorm mee geholpen.
Ik ben je daar onuitsprekelijk dankbaar voor en ik heb - en ik doe dat nog steeds - jouw e-book aan velen als verjaardagscadeau aangeboden.

Ik beluister - zeker nu - weer wekelijks de dotcom radio uitzendingen op zondagmiddag wanneer ik minimaal 1 uur in mijn bad lig te weken. Ook Mike Donkers wil ik
bij deze hartelijk danken voor jullie tomeloze inzet.

Tot slot wil ik nog een suggestie doen om de volgende site en informatie aan de luisteraars door te willen geven nml. www.stopworldcontrol.com
Deze web site - van de belgische kunstenaar David Sorensen - verdient m.i. jouw aandacht , maar ook van jouw luisteraars en lezers.
Er wordt in een aantal pagina's (met 20 bewijslasten als referenties helemaal onderaan(scrol 20 a 30 pagina;s naar beneden) op overduidelijke wijze bewezen dat de hele crisis van te voren volledig is gepland. Dat weten jij en ik wel maar hoe maak ik dat anderen zo kort en bondig mogelijk duidelijk..... dat is een vraag waar ik veel mee zit.... hoe krijg ik anderen
zo snel mogelijk naar een hoger niveau van bewustzijn. Daar kan m.i. deze pagina enorm bij helpen.
Daarnaast vind ik de 'Urgente video's" ook buitengewoon indringend, duidelijk en laten niets aan de verbeelding te wensen over.
Bijv.
THE BATTLE FOR HUMANITY

How the COVID-19 vaccine may transform humanity forever,
going from HUMAN 1.0 to HUMAN 2.0
This video is banned on social media, because it's so powerful and true. Download it using one of these buttons, and upload it wherever you can. Share truth worldwide!
https://www.stopworldcontrol.com/videos/

Ik denk dat de site www.worldcontrol.com nog maar een paar weken in de lucht is en ben buitengewoon geïnspireerd door de informatie en presentatie.
Hoop dat je mijn bericht de moeite waard vindt om daar iets aan je lezers en luisteraars van over te brengen.
Keep on the good work.

Met hartelijke groet,
Dirk .... (geb 24 juli 1946) en nog immer zeer gezond, levendig en vol moed en energie.
Vanwege de Rosh Hasjanah en Grote Verzoendag ben ik aan het vasten van 18 september t/m 28 september , wat mij ook weer buitengewoon veel energie geeft

De pijlen op buienradar worden veroorzaakt dor onvolkomenheden in het het waarnemen me radar. Je hoeft niet achter elk verschijnsel dat je niet zelf kunt verklaren een samenzweringsoplossing te vermoeden.

De waarheid geeft kortsluiting in het hoofd als ware het “Black Magic” !

Het is onvoorstelbaar wat de COVID 19 nep crisis aan het licht heeft gebracht stelde Mike deze week in de dotcom.radio podcast. Het lijkt of de meerderheid van de bevolking niet meer zelfstandig kunnen nadenken alsof er een soort Black Magic bezit heeft genomen in hun “vodoo” gedachtenwereld.

Nu weten we wel dat de Deep State dankzij de Google’s, Facebook en andere internet bots een zeer accuraat gedachten profiel kunnen registreren van -ELKE- wereldburger die verbonden is en actief op internet in welke vorm dan ook. Via slimme NLP technieken en de lugubere MK-ultra technieken en martelingen weten ze tot in detail hoe mensen reageren op informatie. Op afstand via “Subliminal Messages”

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/27/de-waarheid-geeft-kortsluiting-in-het-hoofd-als-ware-het-black-magic/

dotcom.radio aflevering 225 27-09-2020

Deze week in aflevering 225 – Bijdrage luisteraars o.a black magic – referendum – emotionele oproep aan politie en leger – Sociale media verliezen hun rechten – PCR testen in buitenland – HCQ niet verboden, nieuwe rechtszaken? – en tientallen andere onderwerpen, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/27/dotcom-radio-aflevering-225-27-09-2020/

net te laat voor de uitzending

Om Mike wat ingangen te geven hoe wereldwijd de hypnose / betovering plaatsvindt:

1. MK Ultra
2. Patenten (beeldschermen beïnvloeden je centrale zenuwsysteem/hersenen)
https://www.wanttoknow.info/050331behaviormodificationtv#patents

Relatie met gevolg tv-kijken/patent? Wat doet HAARP .. electrify airwaves .. = chemtrail wolken sturen + centraal zenuwsysteem van mensen te slopen??
Plus aanverwante patenten.

3. US (SecDef Mark Esper) DEW + “stralingswapens” bestaan waarmee ze een regio ‘docile’ kunnen maken (microwave mind control)
And We Know 9.17.20 Virus. Fires. Election.
https://www.bitchute.com/video/3xZL5sTHvoiA/
Tijdstip 19:35

Dews California 2020
https://themillenniumreport.com/2018/08/photographic-proof-directed-energy-weapons-used-in-california-fires/

4. Stoffen in chemtrails, stoffen in water, 1/2e wereld aan anti-depressiva

Pa Triot

Dat klopt Henk. Die chemtrail-vuiligheid maakt van de mensen wandelende radio's middels geleiding en dus zeer beinvloedbaar via straling .. 5g, 4g, Haarp, you name it.

En hypnose kan worden toegepast middels subluminale boodschappen in tv- programma's. MK-Ultra. Straling van de pc en de tv zelfs nog byiten beschouwing gelaten ..

Inhakend op wat Henk zei over voeding zelf testen:

Als je met je ogen dicht gaat staan en je voelt dat je goed in evenwicht bent, pak dan het product wat je wilt testen een tijdje in je handen. Doe je ogen weer dicht als je het product vast hebt en kijk of je verschil voelt tussen je balans voordat je het product vasthad en nadat je het product hebt gepakt. Als je meer wiebelig en draaierig bent, is dit een indicatie voor een overgevoeligheid voor dit product.

Maar jij had het over naar voor en achter bewegen Henk.

Breng vrije meningsuiting terug naar de sociale media, … NU!

De oorlog tussen conservatieven en Silicon Valley is begonnen. De telgen van sociale media verbergen niet langer hun minachting voor een hele beweging. Ze weten dat de uitkomst van deze presidentsverkiezingen met hoge inzet hun heerschappij over het Amerikaanse volk in gevaar zou kunnen brengen en de oligarchie die ze met de rest van de heersende klasse hebben opgebouwd, ongedaan kan maken.

https://gedachtenvoer.nl/2020/09/28/breng-vrije-meningsuiting-terug-naar-de-sociale-media-nu/

Hallo iedereen , Henk bedankt voor je goede stukken weer, ik stuur ze massaal door , weinig reactie maar ze worden gelezen en dragen bij ..., veel mensen beseffen inmiddels dat dingen niet kloppen maar ondernemen geen actie , ze zeggen ik wacht het allemaal maar af, deze passieve houding  van mensen frustreert mij echt , ik zet mij volledig in tegen deze kwade machten en de  rest suddert maar door , laatst zei er een vriendin : nou als vaccinaties echt verplicht worden dan moet het maar , ik stuurde haar toen info over het Corona vaccin en ze reageerde met , je ziet leeuwen en beren , ik laat deze mensen even letterlijk los , Ik bewaak mijn energie en laat me niet leegzuigen ! Zaterdag avond was er een meeting van verzet groep Westland en het gaf mij echt een boost ! Gelijkgestemden ontmoeten voelt fijn , we vullen elkaar letterlijk aan , met positiviteit naar de toekomst kijken is goed , en geeft impuls tot echte verandering , de radio uitzending op zondag , het forum , dotcomnieuws , gedachtenvoer ik ben er ongelofelijk blij mee , Henk en Mike wil jullie wederom bedanken voor de positieve invloed die jullie al lange tijd op mijn leven hebben ! Fijne tijd in Nederland Henk en Mike ik heb het nog niet laten weten , ik vind dat je enorm goed bezig bent , deze verandering , een leven zonder alcohol verslaving zal je uiteindelijk veel positiefs brengen , zag in Den Haag dat je afgevallen was en je huid er goed  uitzag , geweldig knap ! Kijk uit naar de volgende meeting met jullie allemaal, fijne dag , Assie

thx Assie, jammer dat je niet even naar de Morvan kwam.

Het weer is nu omgeslagen, veel regen -eindelijk- dus het vakantie gevoel is even voorbij

Net in de regen op de tuin gewerkt "onkruit" op een berg gegooid
Dat stukje tuin van 80 m2 met lavameel bewerkt en groenbemesters gezaaid
Gisteren voor het eerst de kachel aangemaakt en nu ook weer om te drogen
het is nu 8 graden, vorige week nog dik in de 20, week ervoor rond de 30 graden

Deze gaat bij mij op de koelkast:

T0ujcqm8f9f8q9hif73afbngzfe1pffwc.jpg

Mike

Nondetjuu (Frans) hoe slim zouden wij dan wel niet geweest zijn als we nooit gedronken hadden?

We zullen het noot weten

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan