je kwam een beetje depri over Mike
Mijn 1e gedachte was bij je ongerustheid, welkom in de wereld van de boeren. Wij worden al vele jaren genaaid. Blijven ademhalen, proberen een strategie te bedenken en stress af laten vloeien, zover dat gaat, en weer door. (heb je die visserman gezien bij onze boeren zo nl 1)
Volgens mij gaat de grondwet ook boven de spoedwet. Dus is die spoedwet zo'n drama? Ik denk het niet. En als de white hats incontrol zijn, wat is dan het probleem? Als ze een wet mogen maken, dat ze daarmee de white hats buiten spel kunnen zetten?? Hmm, nah.
Geloof je nu wel of niet dat de w h incontrol zijn. Je gelooft erin en maakt je zorgen. Dat is een paradox, een tegenstrijdigheid.
Maar onderwijl vallen er dus ook 'collateral damage', echte doden. Het staat tegenwoordig ook open en bloot in de krant. De dissonantie die optreed bij het lezen van dit soort dingen zal wel de reden zijn voor het uitblijven van een burgeroorlog.
Dus ja, hoe eerder het volk wakker word, hoe minder onderdrukking en schade, mogelijk ook aan ons zelf, we hoeven mee te maken. Wat kunnen we doen? Ik denk schudden aan de medemens en popcorn eten. Dat laatste doe ik ook te weinig. Ben veels te bang dat ik een primeur mis en ben ipv alcoholverslaafd computer/afleiding verslaafd.
Ik denk dat ze (w h) gaan kijken of wij ons in een politiestaat laten plaatsen. Dat antwoord zal ja zijn. More pain is coming. Onze taak is ook trouw blijven aan ons zelf. En blijkbaar het voortouw nemem, zodat de bange burger niet zelf het pad hoeft te banen, maar achter ons aan mag lopen.
Afijn, ik neem het voorbeeld van Henk mee en ga ook een aantal mensen met mondkapjes aanspreken.