Dotcom Radio

Dan gooi ik er ook nog maar n spreuk tegenaan.
Komt van een volendam brand hulp verlener.

Slachtoffers delen machteloosheid, bondgenoten delen kracht.

“Allemaal, … voor het algemeen belang.”

Een berichtje (gedachtenvoer) van onze Duitse correspondent, …

Maak je geen zorgen over het feit dat oma alleen in het verpleeghuis sterft. Ze heeft dementie en ze is bang, maar ik weet zeker dat ze het begrijpt.

“Het is voor het algemeen belang.”

Maak je geen zorgen als anderen hun bedrijf verliezen, ...

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/04/allemaal-voor-het-algemeen-belang/

@mike, bedankt voor het delen van je mooie verhaal!Zelfreflectie kan bij een hoop mensen geen kwaad. Ik ben er zelf ook al een tijd mee bezig op mijn eigen manier.
Ik herken de frustraties die Alpha2020 heeft ook bij mezelf. Ik wilde dit niet meer, ik ben gaan zitten en gaan reflecteren. Ik testte mezelf gister uit en had de afspraak gemaakt om niet geïrriteerd of arrogant te reageren op de medemensen die niet wakker zijn en echt in corona angst leven.

Ik was in de Ekoplaza en bleef vriendelijk naar bange mensen en gaf ze netjes de ruimte, een vrouw met mondkapje kreeg een glimlach van mij en ik zag aan haar dichtgeknepen ogen dat ze terug lachte. Ik voelde mij echt veel beter dan alle andere keren als ik in de stad/winkels was.
Toch ging het bij de Jumbo mis, moest wat boodschappen halen voor mijn moeder en kreeg een kleddernatte gedesinfecteerde kar in me handen geduwd. Ik bleef glimlachen. In de winkel veel mondkapjes te zien, oké sam niks van aantrekken! Vervolgens bij de kassa gaf ik bange mensen de ruimte ( met de gedachte;eigenlijk zielig dat ze zo angstig zijn en dan zou ik het nog erger voor ze maken?)
Bij het naar buitenlopen liep ik blijkbaar de verkeerde kant op volgens de winkelwagen politie. Hij riep hard: mevrouw terugkomen dat is niet de uitgang! Ik; oké maar dat is niet echt duidelijk aangegeven meneer en zeer onhandig als je zo moet lopen! Mopperend en boos liep ik richting mijn auto.

Jammer het ging zo goed dacht ik. Dus Mike ik zit ook in een innerlijke strijd. Jij vanwege alcohol en ik? Daar probeer ik achter te komen. Ik kan erg slecht tegen onrecht, interessant om de diepte in te gaan en te kijken naar waar dit zo sterk vandaan komt.

@ Sampjes

Triggers. Overal in deze situatie.

Welke behoefte wordt niet vervuld?

Inderdaad onrecht, autonomie, keuzevrijheid, erkenning, gelijkwaardigheid, gemeenschappelijkheid, helderheid.

Ben heel blij met het forum. Want ik voel mij gevangen.

Deze situatie is een enorme beproeving. In zelfcontrole. In de mens achter het gemuilkorfde individu nog te zien. In proberen emoties van weerstand, boosheid, verontwaardiging te overstijgen. In respect blijven opbrengen voor de keuzes van iemand anders.

Ik geef mij bewust krediet voor als ik kalm en niet oordelend ben geweest.

Dit is een wereldwijde karaktertest waar we collectief in zitten. Als de toekomst onzeker is, zul je de zekerheid uit jezelf moeten halen. We zijn echter allemaal getraumatiseerd en afhankelijk gemaakt van onze misbruikers: de overheid. Zij die naar hun misbruikers blijven kijken voor de oplossing (de maskerdragers) zitten in een Stockholm-syndroom en verlengen en verergeren hun trauma, wij hebben echter een UNIEKE KANS om hiervan te helen.

Dit kunnen wij niet alleen en daarom moeten we elkaar opzoeken. Tip: ga niet onderling met elkaar vechten, ondersteun elkaar en respecteer elkaars mening, ook al is deze 180 graden anders dan de jouwe. We hebben elkaar keihard nodig, nu meer dan ooit. Vorm lokale/regionale groepen via de Telegram-groep, zoek elkaar op, het liefst persoonlijk maar als de afstand te groot is desnoods online. Delen is helen!

Mike

dotcom.radio aflevering 226 van 04-10-2020

Deze week in aflevering 226 Reacties luisteraars met o.a. Bill Gates patent 060606 – Trump ‘besmet’ met COVID – opnieuw genomineerd – Invoering Noodwet – Mondkapjes waanzin slaat nu ook toe in Nederland en meer, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/04/dotcom-radio-aflevering-226-van-04-10-2020/

Goede uitzending weer en met genoegen naar geluisterd.

Als aanvulling op het gezichts uitdrukking verhaal.

Met name voor de (ijdele) vrouwen die lijden onder de pandamics.

Als er een ding is wat nog onaantrekkelijker maakt dan hangende tieten zijn het hangende mondhoeken 🤪.

je kwam een beetje depri over Mike
Mijn 1e gedachte was bij je ongerustheid, welkom in de wereld van de boeren. Wij worden al vele jaren genaaid. Blijven ademhalen, proberen een strategie te bedenken en stress af laten vloeien, zover dat gaat, en weer door. (heb je die visserman gezien bij onze boeren zo nl 1)
Volgens mij gaat de grondwet ook boven de spoedwet. Dus is die spoedwet zo'n drama? Ik denk het niet. En als de white hats incontrol zijn, wat is dan het probleem? Als ze een wet mogen maken, dat ze daarmee de white hats buiten spel kunnen zetten?? Hmm, nah.
Geloof je nu wel of niet dat de w h incontrol zijn. Je gelooft erin en maakt je zorgen. Dat is een paradox, een tegenstrijdigheid.
Maar onderwijl vallen er dus ook 'collateral damage', echte doden. Het staat tegenwoordig ook open en bloot in de krant. De dissonantie die optreed bij het lezen van dit soort dingen zal wel de reden zijn voor het uitblijven van een burgeroorlog.
Dus ja, hoe eerder het volk wakker word, hoe minder onderdrukking en schade, mogelijk ook aan ons zelf, we hoeven mee te maken. Wat kunnen we doen? Ik denk schudden aan de medemens en popcorn eten. Dat laatste doe ik ook te weinig. Ben veels te bang dat ik een primeur mis en ben ipv alcoholverslaafd computer/afleiding verslaafd.
Ik denk dat ze (w h) gaan kijken of wij ons in een politiestaat laten plaatsen. Dat antwoord zal ja zijn. More pain is coming. Onze taak is ook trouw blijven aan ons zelf. En blijkbaar het voortouw nemem, zodat de bange burger niet zelf het pad hoeft te banen, maar achter ons aan mag lopen.
Afijn, ik neem het voorbeeld van Henk mee en ga ook een aantal mensen met mondkapjes aanspreken.

… het is een feit, dit patent van Bill Gates 060606

Er zijn vele complottheorieën maar er zijn ook rationele feiten die niet kunnen worden ontkend omdat ze gedocumenteerd zijn. Deze omvatten het bestaan van de Bilderberg-club, het MK-Ultra-project van de CIA en de financiering van dubieuze politieke activiteiten door George Soros in een aantal landen.

Het hieronder beschreven geval heeft betrekking op een officieel gedocumenteerd feit, hoewel er iets nogal bijbels aan is. Octrooi WO / 2020/060606 werd geregistreerd op 26 maart 2020. De octrooiaanvraag werd ingediend door Microsoft Technology Licensing, LLC, onder leiding van Bill Gates, terug op 20 juni 2019, en op 22 april 2020 kreeg het octrooi internationale status. De titel van het patent is “Crypto currency-systeem dat gegevens over lichaamsactiviteit gebruikt“.

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/05/het-ie-een-feit-dit-patent-van-bill-gates/

In de uitzending spraken jullie over Black Magic via het woord.

Een paar jaar geleden werd ik gewezen op de boeken en wijsheden van Joseph Anton Schneiderfranken (Bo Yin Ra). Hij schrijft over de weg waarlangs de mens zich weer bewust kan worden van zijn onvergankelijke geestelijkheid.

In één van zijn boeken heeft hij het over de magie van het woord.

Hij schrijft:
Het woord in ‘magische’ zin opgevat, is de hoogste van de ‘magische’ krachten.
Door de kracht van het woord alleen kunnen dingen verricht worden die aan wonderen grenzen.

Het woord is tot iets anders in staat dan slechts begrippen van brein tot brein over te brengen.

Om het ‘occulte’ zintuig van de geest terug te krijgen is het nodig woorden niet slechts naar hun inhoud te begrijpen maar dienen we steeds te trachten woorden, woordklank en vorming aan te voelen.

Het is een wet, geen willekeur wat woorden tot magische krachten doet worden.

Bedenk, alles in de kosmos heeft zijn ritme en zijn getal.
Op getal en ritme berust alle ‘magie’. Wie deze beide ontdekken kan, die heeft zelf de ‘sleutel’ die de poort van de wijze waarop al de kracht uit het woord kan worden vrijgemaakt.

Let op het woord en je zal het ware van het valse onderscheiden voor zover het de dingen van de geest betreft.

Elk woord is geladen en is de drager en bewaarder van een op zichzelf vrije en daarin gebonden kracht‘

Schneiderfranken heeft het natuurlijk over de magie van woorden in positieve zin. Dat wetende zouden woorden ook gezet kunnen worden door de satanisten in negatieve zin om ons te beïnvloeden.

Mighty interesting! Ik weet dat Rudolf Steiner ook bezig was met het creeren van een meer oorspronkelijke taal, waarbij hij zeer gefocust was op klankkleur. Hij wilde met deze taal ons meer in contact brengen met onze oorspronkelijke menselijke (lees: goddelijke) aard.

Mike

Het komt uit zijn boek  " Het Boek van de Levende God " .

Hij heeft 32 boeken geschreven.

https://boyinra.nl/het-leerwerk/

Ik heb de korte statement van Mike, zondagmorgen in een artikel gegoten, ...

We zitten in een wereldwijde karakter test.

Afgelopen zondag op dotcom. radio aflevering 226 ging het over de spanningen die merkbaar stijgen bij mensen nu ze meer en meer ervaren dat zekerheden wegvallen. Het geen houvast meer ervaren in je leven, hoe ga je daar mee om?

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/06/we-zitten-in-een-wereldwijde-karakter-test/

Het artikel over de karakter test van Mike

Als er iemand op wil reageren zoals bijvoorbeeld Tanja met de brief naar het schoolbestuur over de weigering mondkapjes te dragen dat zou leuk zijn om door te plaatsen om reacties op gang te brengen. Wat ik normaal nooit doe, te veel werk als moderator

mijn mail adres is de @ uitdaging . net spaties weghalen

Ik moet hier plots spontaan denken aan jullie dichter Joost van den Vondel: 'Het leven is een schouwtoneel, ieder speelt zijn rol, elk zijn deel'.
Zo ging het, dacht ik ..

@Henk ,ik heb het naar het Frans vertaalde artikel met succes gedeeld aan een Frans echtpaar , Dank , gr Assie .

Hoe gemakkelijk is iemand te hersenspoelen?

Al jaren vraag ik mij dit af. Met de COVID crisis is mij dat meer dan duidelijk geworden. Hoe eenvoudig werkt de propaganda machine om iemand tegen alle regels van de logica in te ontdoen van zijn of haar denkvermogen? Een makkie blijkt, kijk naar alle mondkapjes dragers in het openbaar en ik weet 100% zeker dat het denkvermogen ernstig verstoord is.

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/07/hoe-gemakkelijk-is-iemand-te-hersenspoelen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan