Mike,
Wat een diepgaande uiteenzetting en weer zo eerlijk en persoonlijk. Dit toont wel hele grote durf en bereidheid bij jezelf naar binnen te gaan en de dingen op tafel te leggen. Het feit dat je schoon schip met jezelf wilt maken, is ook heel bijzonder en bevrijdend. Wie durft dat zo? Echt bewonderingswaardig.
Als meer mensen dat zo zouden durven doen, dan zaten we al op de weg van wwg1wga.
By the way:
De herfst is voor mij een heel bijzonder seizoen. Ik houd van de herfstkou, de herfstkleuren, de herfstlucht.
De herfst heeft iets speciaals voor mij, mijn hele leven lang al.
Dat ken ik. Voor mij is de herfst ook het mooiste. Ik ben een echt herfstkind om het maar zo te zeggen. 19 oktober ben ik jarig. Ik hou van wandelingen in de herfst, in de nevel, spinnenwebben (zonder spin
) paddenstoelen, de vallende bladeren, de wilde ganzen etc. Heel spiritueel dit seizoen. Meteen na dit mooie seizoen gaat mijn grote liefde uit naar de winter, een witte winter.
Het zijn seizoenen van een stapje terug doen, rustiger aan doen, reflecteren, naar binnen gaan, de warmte binnen opzoeken samen met gezelligheid en saamhorigheid.
En dit samen, dat komt in de herfst meer naar buiten dan in de vurige zomermaanden en de lentemaanden van het ontstaan van leven.
Dit samen betekent ook wwg1wga.
een samenleving die we opnieuw vorm moeten gaan geven met z’n allen en waarin we nog jaren bezig zijn met het verwerken van het spirituele trauma dat gepaard zal gaan met de grootscheepse wereldwijde omwentelingen die op stapel staan.
Ik wens je veel sterkte met je hoofddoel van zelfheling en daarna kunnen we allemaal samen werken aan heling van liefde van ons allemaal.
En als er eentje begint, zal de rest ook wel volgen. Ik ben er zeker van.
Dorothé