Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 227 van 11-10-2020

Deze week in aflevering 227 bijdrage luisteraars – Trump uit het ziekenhuis – Hoe makkelijk ben je te hersenspoelen? – COVID karakter test – COVID app – COVID overdenkingen – Brexit – Komt er een eind aan redpillen of begint het pas – Twitter waarschuwing – en meer

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/11/dotcom-radio-aflevering-227-van-11-10-2020/

Heel erg bedankt weer voor deze prachtige uitzending!
Henk, ik gebruik vaak NSFW voor video's waarbij ik moet inloggen.
Misschien dat dit in jouw geval ook wel kan werken (?)

Klik op de url en voeg nsfw (Not Safe For Work) toe aan de url tussen 'www.' en 'youtube.com'

Je wordt automatisch omgeleid naar de specifieke video op NSFW YouTube.

Yep Medusa, dat werkt op mijn computer maar dat is geen oplossing als de video embedded is. Ga dat maar eens uitleggen aan iedereen elke keer

Ook ik heb een aantal dagen totaal niks mee gekregen hier en wat er momenteel in de wereld gebeurd. Maar ik wil je nogmaals heel veel strekte wensen met deze reis. En ja, waar ligt de grens van redpillen? Degenen die al wakker zijn bekijken de wereld vanuit een ander perspectief dan de niet wakkeren. Men kan niet de hele wereld op zijn schouders nemen en de mensheid veranderen. Ook dat is een vorm van acceptatie. Fijn dat je je zo goed geholpen voelt bij de AA. Ik ben benieuwd naar de nieuwe Mike wanneer je volledig herstelt bent.

Harde landing

Ooit wel eens een harde landing meegemaakt?

Niet eens zo’n harde landing was het maar meer een heftige waarvan je merkte dat het vliegtuig stevig de landingsbaan beroerde. Toen het vliegtuig vaart begon te minderen en de mensen het gevoel van ontlading hadden begonnen ze luid te applaudisseren. Dat vond ik zo overdreven, die gasten doen gewoon hun werk en het zal zeker niet de eerste en de laatste keer zijn dat zoiets gebeurd. Applaus, nee ik deed niet mee.

De meerderheid van de wereldburgers moeten zich opmaken voor een harde landing! Op letterlijk alle fronten gaan ze die meemaken, ruw gewekt worden uit een nare droom om dan te ervaren dat terug vluchten in die droom veel beter zou zijn, … of toch niet?

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/12/harde-landing/

Een "journalist" Johan van de Beek van de Limburger op Linkedin

Tzsjlvxaywkfa4zj8lp4ldzohkmspecjd.jpg

PS Johan, elke piramide staat met de stevige basis op de grond. Toch leuk dat juist Q daar staat. Chapeau

@Mike, zo wow had dit even gemist, er valt ook zoveel te lezen en te luisteren(net naar dotcomradio geluisterd). Maar even over jouw update, echt zo mooi om te lezen, je inspireert mij hier mee dus dank voor het delen. Dat je maar heel veel mensen hiermee mag inspireren, ik vind het nogal wat dat je jezelf zo kwetsbaar durft op te stellen.

Je klinkt ook echt beter dan een paar maanden terug. Ik blijf je reis op de voet volgen, nice!

ik kom niet bij de dotcom uitzending of uberhaupt op je site Henk.
Ik gebruik firefox en anders gaat het altijd prima

Een man gaat naar het strand om te zwemmen, de zee is ruw. Tijdens het omkleden wordt hij aangesproken. Zou u wel gaan zwemmen, de zee is ruw en de strandwacht heeft de vlag gehesen. Hij antwoord, ik vertrouw op God en hij zal mij beschermen.
Hij gaat het water in en hij is nog maar een tiental meter uit de kust of de strandwacht peddelt naar hem toe. Meneer, keert u of, de zee is niet veilig! Hij antwoord: ik vertrouw op God en hij zal mij beschermen. Even later komt de kustwacht met de reddingsboot naar hem toe en werpt hem een reddingsband toe. Dat is niet nodig zegt hij, ik vertrouw op God en hij zal mij beschermen.
Hij zwemt weer verder en verdrinkt. Hij komt bij God en zegt, mooi is dat, ik vertrouwde op U en nu ben ik verdronken. Zegt God, maar ik heb 3x iemand naar je toegestuurd.

Ik ken deze ook, maar dan in de variant van de boer op het dak in de watersnood ramp.

Ik wilde de zondaglink, radio uitzending even naar wat mensen doorsturen maar krijg error. Is er iets aan de hand met de link van Henk?

Ik wilde de zondaglink, radio uitzending even naar wat mensen doorsturen maar krijg error. Is er iets aan de hand met de link van Henk?

Bij mij doet hij het gewoon.....

hoe gaat die Joke?
Ik heb het dus ook Marijan. Hij wil niet, zelfs niet op de gedachtervoer komen. Ook niet via duckduck
ah, inmiddels wel. De link is aangepast.

Omdat mike hier zijn persoonlijke verhaal deelt en het onderwerp al eens meer ter sprake is gekomen van giftige contacten dus mensen die je energetisch leegzuigen hier een gratis summit die het hier over heeft en met oplossigen.

Onderstaande tekst is van de makers.

" Every moment that you continue to stay in any type of toxic environment, you will lose your identity, bit by bit, until you become unrecognizable to yourself.” ― Christine E. Szymanski

Toxic Relationships can crush our spirit and ruin our lives and the lives of people we love. Maybe this email is for you...maybe it's for a loved one?

If you or someone you love is feeling frustrated, exhausted, numb, sad, hurt, and sick of it...

Please join us for AVAIYA University's latest FREE summit, specifically designed to help you Break Free From Toxic Relationships: Click Here"

https://www.avaiya.com/toxicfreedom/?affiliate=34905

Ik zet deze er nog maar bij als voorbeeld hoe je de wereld kan veranderen door vooral niet naar boven te kijken (en te wachten op de noodzakelijke verandering(en), maar naar beneden en daar te beginnen.

https://www.hetkanwel.nl/2020/10/07/mevrouw-blok-ruimt-zwerfafval-op/?utm_source=hetkanWel+Nieuwsbrief&utm_campaign=a454836a5f-EMAIL_CAMPAIGN_2017_06_24_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_5707cd7d98-a454836a5f-285764897

Ben jij voorbereid om “Mentaal te kunnen schaken?”

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/15/ben-jij-voorbereid-om-mentaal-te-kunnen-schaken/

Na verloop van tijd zie je elk gesprek met vertrouwen tegemoet. Je denkt al een paar stappen vooruit en hebt de meeste vragen al een keer gehoord en na kunnen denken over de mogelijke antwoorden, soms per persoon verschillend.

Dus gewoon gesprekjes aangaan en oefenen dan geraak je meer en meer getraind en voorbereid.

Luisteren en vragen stellen.

Dank-je-wel Johnny voor het delen, het gaat over het zelfde als hierboven aangehaalde onderwerp. Twee mensen een gedachte.

(Gisteren heeft de website er even uit gelegen denk ik)

YouTube drijft de censuur op de spits

Gisteren heeft YouTube talloze accounts verwijderd waardoor deze website is verworden tot een Hollandse gatenkaas. Het merendeel van de getoonde video’s vielen onder de censuurmaatregelen. Dit viel echter te verwachten want de eigenaars staan al met twee voeten in de verdachtenbank

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/16/youtube-drijft-de-censuur-op-de-spits/

dotcom.radio aflevering 228 van 18-10-2020

Deze week in aflevering 228 met o.a. weer veel bijdrages van luisteraars – Weet wat je rechten zijn (burgerfront) – Veel Trump en Q nieuws waaronder Osamagate – COVID Nieuws – Twitter berichten – YouTube grote censuur actie en meer, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/18/dotcom-radio-aflevering-228-van-18-10-2020/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan