Dotcom Radio

Henk, die gast heeft je nummer..??? 😳
En nu? Ga je die sms van hem delen om te laten zien wat een gevaarlijke gek hij is?
Of, Henk doet aangifte tegen Wouter Raatgever...

En het is om deze reden dat ik mezelf tot taak heb gesteld om het uiterst succesvolle AA-programma te herschrijven zodat dit niet uitsluitend beperkt blijft tot de slachtoffers (verslaafden) maar uitgebreid wordt om de oorzaak (de egoistische/narcistische maatschappij) te proberen te fixen op hetzelfde inviduele niveau als AA doet, met als bedoeling dat dit uitwaaiert naar de rest van de samenleving. Toen ik succesvol mijn eerste stap had voltooid zei mijn sponsor tegen me: gefeliciteerd Mike, hiervoor moeten ze in de buitenwereld 10 jaar op hun kop staan in yogastand. Als er zo snel zoveel winst behaald kan worden, dan mag dit niet beperkt blijven tot mensen met verslavingsproblematiek, dan moeten we dit gaan toepassen op iedereen die worstelt met hardnekkige, negatieve gewoontes en gedragingen en de soms verwoestende gevolgen daarvan. Voor dit soort gedrag hoef je heus niet alleen maar stimulerende of verdovende middelen te gebruiken!

Nou, dat is wel mooi Mike. Vaak werkt het ook zo dat succes van slagen nog groter is wanneer er een alternatief tegenover staat. Dus een een doel Jij hebt dat doel duidelijk zelf al gevonden. Dat is toch eigenlijk al een spirituele ontwaking?

WR maakt het zo wel erg makkelijk om zich te laten exposen! Hij werkt er namelijk zelf het hardste aan mee. Als het niet zo triest was dan kon je erom lachen.

De samenleving laat deze mensen in de kou staan.

Ik wil er niet teveel op ingaan, maar ik praat wel eens met deze drugs verslaafden en de een is zeker de ander niet, echter ik heb er wel mijn ervaringen mee en het kan = understatement van de eeuw = heeeel vervelend zijn als je de 'verkeerde' in je woonomgeving hebt zitten dat weet ik wel van kennissen die er mee te maken hebben.

En het is om deze reden dat ik mezelf tot taak heb gesteld om het uiterst succesvolle AA-programma te herschrijven zodat dit niet uitsluitend beperkt blijft tot de slachtoffers (verslaafden) maar uitgebreid wordt om de oorzaak (de egoistische/narcistische maatschappij) te proberen te fixen op hetzelfde inviduele niveau als AA doet, met als bedoeling dat dit uitwaaiert naar de rest van de samenleving.
En Mike, ik ben zeer benieuwd naar de herschrijving van het programma door jou. Als je dat zo succesvol aangaat, kan die herschrijving alleen maar zeer goed zijn.

Krijgen wij dat hier ook te zien?
Ziehier het succes van AA! De 12 stappen leren je om liefdevolle verbinding te maken met je Hogere Macht, jezelf en met je medemens
Geweldig.
Een spirituele ontwaking kan alleen van binnenuit komen en daarvoor zul je eerst bij jezelf naar binnen moeten durven kijken.
Daar kunnen we allemaal wat van leren.

Dorothé

Mike, je bent een groot voorbeeld. Dank je.

Iedereen kan zo een programma gebruiken, of je nu een verslaving hebt of niet. We hebben allemaal eigenschappen die we liever kwijt dan rijk zijn. Zo te zeggen kijk ook ik persoonlijk uit naar jouw herschrijving.

Dorothé

Vandaag lekker aan mijn nieuwe radio programma site gewerkt. Geeft positieve energie.

Aan die WR eigenlijk niet gedacht, hoop garen weinig wol, mijn telefoonnummer staat gewoon op verschillende site's (Voormalige drive in show staat online en met de way back machine is de "huis te koop" pagina nog terug te halen.

Met het artikel van Mike 1400 jaar islam heb ik twee maal een bedreiging gehad, dat was wel even spannend, maar heb ik goed afgehandeld door zelf contact op te nemen. Die WR is gewoon een blaaskaak, hij kan zo mijn adres krijgen en route beschrijving dan hoeft 'ie niet te zoeken

Joke, natuurlijk kunnen drugsverslaafden overlast geven, niemand zei dat hun gedragsproblematiek niet hinderlijk kan zijn. Waar het om gaat is dat migranten uit achterlijke culturen hier met open armen worden binnengehaald en getrakteerd op woningen, gratis zorg, uitkeringen en bed, bad en brood, terwijl we deze mensen in de kou laten staan. Laten we eerst eens zorgen voor onze eigen mensen, niemand hoeft op deze manier buiten de samenleving te vallen. Het karakter van een samenleving wordt bepaald door hoe de zwakkeren worden behandeld.

Mike

@Godsgeschenk, ja ik zal tzt naar buiten komen met mijn aangepaste programma. Ik ben momenteel de 12 stappen aan het herschrijven, maar ik zou hypocriet zijn als ik nu al de pretentie had om te weten hoe het zit, terwijl ik zelf pas in de tweede stap zit. Ik moet dus eerst zelf de 12 stappen doorlopen om anderen hier effectief mee te kunnen helpen.

Mike

dotcom.radio aflevering 229 van 25-10-2020

Deze week in aflevering 229 Bijdragen luisteraars – Waarom de boodschap uitdragen een lastig geval blijkt MoeD of MoeTen – Protestsong Van Morison – No More Lockdowns – Trump uur “U’ nadert countdown naar 3 november – Debat Biden / Trump – en ja nog steeds op de agenda COVID 19 – (ben je der nog?) en veel meer, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/10/25/dotcom-radio-aflevering-229-van-25-10-2020/

Mike,

Ik heb het onderstaande boek besteld van de website van AA. Het lijkt me interessant:

https://aa-nederland.nl/webwinkel/product/het-beste-van-bill/

Ik denk dat dit een goed boek is ook als je geen alcoholprobleem hebt.

Dorothé

Heb je nog suggesties vanuit AA aan boeken die goed zijn en dan meer algemeen geschreven (dus niet op alcohol gericht)?

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan